abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129353204

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hungry_Joe op 26-07-2013 00:56:18 ]
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  vrijdag 26 juli 2013 @ 00:54:47 #2
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129353410
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 18:09 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Eh... hoe wil je het dan noemen? :P
De meeste mensen zullen het daten noemen ja.

Lastig uit te leggen. Tijdje geleden was ik aan het date met een paiq meisje. Dat was alles of niets voor mijn gevoel. Dan spreek ik zelf echt over date.

Maar ga ik wat drinken met de insteek, ik zie het allemaal wel. Noem ik dat geen date. Ik ben daar dan ook helemaal niet mee bezig. Het is een gezellig afspraakje en ik zie wel. Miss ben ik ook veel te nuchter.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 18:19 schreef firefly3 het volgende:
Ook gek doet niet aan dates, alleen aan friendzone :P
Neh eerder scharrel

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juli 2013 20:58 schreef Deckard het volgende:

[..]

Een constante vorm van jezelf tegenspreken. Ik heb het idee dat je fantasie en realiteit niet echt van elkaar kan onderscheiden.
Dan werkt je techniek om een idee te kweken niet goed.

quote:
Het spreekt natuurlijk boekdelen dat je direct al heel erg opgefokt bent als ik je een vraag stel.
Dit al opgefokt normen. Sorry maar dit is niet opgefokt. Het is een eerlijke directe reactie zonder er omheen lullen.

Korte uitleg om jet voor eens en altijd duidelijk te maken voor iedereen.

Ik voel me niet geroepen om over elke date voor af aan te kondigen en daar een compleet verslag over te houden. Ik selecteer gekke leuke date's en die vertel ik hier soms. De laatste 2 maanden is het eerlijk gezegd wel rustig met date. Dit is een bewuste keuze omdat omdat ik druk ben met andere dingen dan stappen. Tevens is er sinds een aantal weken een einde gekomen aan een zeer vervelende familie kwestie. En nee de uitkomst is alles op leuk na. Dus mijn hooft staat er ook totaal niet naar.

Kennelijk is het zo dat totaal onbekende mensen mijn leven en mij als persoon beter kennen om vervolgens verschillende aan namens te doen.

En daar reageer ik eerlijk en zonder er omheen te lullen op. Niks meer en niks minder.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 26 juli 2013 @ 01:02:08 #3
231633 Xummon
of toch niet?
pi_129353580
oke opnieuw beet.
ze ziet er leuk uit op de foto, is nu helaas offline. hopelijk is deze wel wat spraakzamer op de chat
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_129357075
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:54 schreef ook_gek het volgende:

[..] Noem ik dat geen date. [...]

quote:
Het is een gezellig afspraakje
Haha dat is toch een date??
  vrijdag 26 juli 2013 @ 07:37:51 #5
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129357139
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 07:23 schreef DaFan het volgende:

[..]

[..]

Haha dat is toch een date??
Volgens mij vertel ik het verschil tussen een date en afspraakje zoals ik dat zie.

Maar prima, als jij het een date wil noemen mag dat. Zelf zie ik dat totaal anders.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_129357235
Gewoon een vriendschappelijk etentje wss, met de stiekeme intentie om haar te krijgen indien ze hapt, dan is er wel een "klik". Als ze niet hapt was er geen klik en al helemaal geen date. Then it never happened :P
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129357267
TT :')
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_129358853
Te herkenbaar voor je?
  vrijdag 26 juli 2013 @ 11:08:41 #9
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_129361058
Wie herkent het 'daten met twee of zelfs meerdere tegelijk'. Nadeel: Ze kunnen erachter komen en dan heb je dus niks meer. Voordeel: Je komt erachter wie op de meeste vlakken het beste bij je past zonder dat je je blind staart op een persoon
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
  vrijdag 26 juli 2013 @ 11:14:42 #10
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129361267
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:08 schreef Nemeosis het volgende:
Wie herkent het 'daten met twee of zelfs meerdere tegelijk'. Nadeel: Ze kunnen erachter komen en dan heb je dus niks meer. Voordeel: Je komt erachter wie op de meeste vlakken het beste bij je past zonder dat je je blind staart op een persoon
De enige reden dat ik het niet doe is dat ik dingen door elkaar ga gooien :')

Doet me denken aan Seinfeld of Friends (1 van de 2 was het): "You've gotta juggle'm both until it all blows up in your face :)"
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_129361316
quote:
Ik vind het helemaal niks. Sowieso date ik alleen met mannen die ik echt leuk vind en het komt het niet vaak door dat daar meerdere tegelijk van zijn.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  vrijdag 26 juli 2013 @ 11:16:44 #12
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_129361338
Gelukkig is keus maken tussen twee uiteindelijk een luxe probleem .... Maar toch knap lastig !
  vrijdag 26 juli 2013 @ 11:20:31 #13
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129361472
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 07:56 schreef firefly3 het volgende:
Gewoon een vriendschappelijk etentje wss, met de stiekeme intentie om haar te krijgen indien ze hapt, dan is er wel een "klik". Als ze niet hapt was er geen klik en al helemaal geen date. Then it never happened :P
Ik snap dat je het heel graag zo wilt zien zodat je natuurlijk je zelf gelijk kan geven. Maar sorry je zit er naast.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 11:28:54 #14
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129361741
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:16 schreef Wolken het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niks. Sowieso date ik alleen met mannen die ik echt leuk vind en het komt het niet vaak door dat daar meerdere tegelijk van zijn.
Nope, daar is er maar één van *O*
  vrijdag 26 juli 2013 @ 11:31:20 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129361820
quote:
Daar hoeven ze toch helemaal niet achter te komen. :+
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 26 juli 2013 @ 11:32:04 #16
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_129361844
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:31 schreef Silenus het volgende:
Daar hoeven ze toch helemaal niet achter te komen.
Dat komen ze ook niet totdat ik er een goed genoeg vind om een relatie mee te nemen. :@
  vrijdag 26 juli 2013 @ 12:11:53 #17
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_129363451
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 11:32 schreef Nemeosis het volgende:
Dat komen ze ook niet totdat ik er een goed genoeg vind om een relatie mee te nemen.
Maar blijkbaar is de persoon waar je dan uiteindelijk voor kiest niet zo heel veel bijzonderder dan die ander? Want anders had je al wel eerder die keuze kunnen maken en er eentje af kunnen wijzen.

Persoonlijk zou ik denken dat als iemand het waard is om een relatie mee te beginnen, dat je er dan niet eens over zou denken om daarnaast ook nog met een ander te daten. Zelfs niet in de eerdere stadia.

Maar als je voor "goed genoeg" gaat kan ik me wel voorstellen dat voor de grotere getallen gaan een verstandige aanpak is :)
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
  vrijdag 26 juli 2013 @ 12:37:35 #18
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129364518
Je weet dat ook niet altijd na 5 minuten he.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 12:42:37 #19
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_129364727
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:37 schreef Silenus het volgende:
Je weet dat ook niet altijd na 5 minuten he.
Nee, maar ik neem aan dat we het hier niet over slechts 5 minuten daten met 2 personen tegelijk hebben...
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_129364856
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:42 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Nee, maar ik neem aan dat we het hier niet over slechts 5 minuten daten met 2 personen tegelijk hebben...
Nee, je moet er minstens drie keer het bed mee delen om tot een voorlopige conclusie te komen dat ze geschikt is voor een eventuele relatie.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 12:56:34 #21
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_129365206
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 12:46 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Nee, je moet er minstens drie keer het bed mee delen om tot een voorlopige conclusie te komen dat ze geschikt is voor een eventuele relatie.
In die richting zit ik (nog) niet :N
pi_129365717
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 00:54 schreef ook_gek het volgende:

Ik voel me niet geroepen om over elke date voor af aan te kondigen en daar een compleet verslag over te houden.Ik selecteer gekke leuke date's en die vertel ik hier soms.
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juli 2013 11:20 schreef ook_gek het volgende:
Maar ben nooit zo heel erg bezig met versieren of date.
'nuff said.

quote:
Kennelijk is het zo dat totaal onbekende mensen mijn leven en mij als persoon beter kennen om vervolgens verschillende aan namens te doen.

En daar reageer ik eerlijk en zonder er omheen te lullen op. Niks meer en niks minder.
Andersom doe jij dat natuurlijk niet.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 13:33:49 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129366504
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:10 schreef Deckard het volgende:

[..]

[..]

'nuff said.

[..]

Andersom doe jij dat natuurlijk niet.
Jij leest echt wat je zelf wilt he. Maar prima, je hebt helemaal gelijk!
pi_129366688
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 07:56 schreef firefly3 het volgende:
Net alsof alles om seks draait?
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
pi_129367066
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:39 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Net alsof alles om seks draait?
Dat is wel vaak het doel uiteindelijk ;)

Ik heb nog een serieuzere vraag. Wat vinden jullie een acceptabele afstand/tijd om te reizen voor een date?
Ik snap dat als je in Friesland woont dat je dan waarschijnlijk verder moet reizen, maar toch om een idee te krijgen hoever anderen willen reizen.

Persoonlijk vind ik een uur reizen al echt te ver voor enkel een date. Half uur is toch wel ongeveer mijn maximum.
pi_129367126
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:49 schreef JAOC het volgende:

[..]

Ik heb nog een serieuzere vraag. Wat vinden jullie een acceptabele afstand/tijd om te reizen voor een date?
Ik snap dat als je in Friesland woont dat je dan waarschijnlijk verder moet reizen, maar toch om een idee te krijgen hoever anderen willen reizen.

Persoonlijk vind ik een uur reizen al echt te ver voor enkel een date. Half uur is toch wel ongeveer mijn maximum.
Helaas voor velen wel ja.....
  vrijdag 26 juli 2013 @ 13:52:44 #27
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_129367149
quote:
Dat is wel vaak het doel uiteindelijk Ik heb nog een serieuzere vraag. Wat vinden jullie een acceptabele afstand/tijd om te reizen voor een date?Ik snap dat als je in Friesland woont dat je dan waarschijnlijk verder moet reizen, maar toch om een idee te krijgen hoever anderen willen reizen.Persoonlijk vind ik een uur reizen al echt te ver voor enkel een date. Half uur is toch wel ongeveer mijn maximum.
Het doel van een date is in mijn ogen meer het uiteindelijk krijgen van een relatie (Eventueel als het klikt dan)

Het reizen, tja niet te lang want als het iets zou worden tussen jou en je date, zul je dat reisje waarschijnlijk veel vaker moeten maken
  vrijdag 26 juli 2013 @ 13:54:02 #28
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129367198
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:51 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Helaas voor velen wel ja.....
Ik moet zeggen dat dit mij ook vies tegenvalt. Altijd maar weer die gewillige, wulpse vrouwen die in niets anders geinteresseerd zijn dan mijn lichaam. Alsof ik niet veel meer ben dan dat.
pi_129367214
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:52 schreef Nemeosis het volgende:

[..]

Het doel van een date is in mijn ogen meer het uiteindelijk krijgen van een relatie (Eventueel als het klikt dan)
Het reizen, tja niet te lang want als het iets zou worden tussen jou en je date, zul je dat reisje waarschijnlijk veel vaker moeten maken
_O_
pi_129367243
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:54 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat dit mij ook vies tegenvalt. Altijd maar weer die gewillige, wulpse vrouwen die in niets anders geinteresseerd zijn dan mijn lichaam. Alsof ik niet veel meer ben dan dat.
Haha, je denkt net als ik...
Groot gelijk, wij kunnen meer dan alleen maar "penetreren".... :P
pi_129367282
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:52 schreef Nemeosis het volgende:

[..]

Dat waarschijnlijk wel, maar daarvoor zul je toch eerst seks gehad moeten hebben met elkaar.
pi_129367324
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:56 schreef JAOC het volgende:

[..]

Dat waarschijnlijk wel, maar daarvoor zul je toch eerst seks gehad moeten hebben met elkaar.
Dat doe ik alleen als ze relatiemateriaal is.
Zo niet, dan "bang" ik haar niet eens....
pi_129367365
quote:

[..]

Een half uur het maximum? Van mijn huis naar het station is al bijna een kwartier fietsen, dan zou ik in de praktijk dus alleen in m'n eigen woonplaats kunnen daten.

Als ik het gevoel heb dat het via chat, whatsapp etc klikt, ben ik best bereid verder dan een half uurtje te reizen. Met als persoonlijk record tot nu toe Leeuwarden, best een roteind vanuit Haarlem

Maar in de praktijk spreek ik wel makkelijker af als het dichterbij is. Denk dan aan Amsterdam, Utrecht, Den Haag etc
Gelukkig heb je dan ook al bijna een derde van de nederlandse bevolking te pakken ;)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:02:19 #34
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129367490
Mijn kortste reisafstand voor een eerste date was 15 seconden/300 meter. (Via paiq, buurvrouw van 5 huisnummers verderop)

Mijn langste reisafstand voor een eerste date was 370 kilometer. (Via Knuz, dorpje onder Hannover. Gedate op de terugweg vanuit Berlijn)

Dus een beetje daar tussenin is dan wel prima. :+
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:03:56 #35
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_129367551
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:57 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Dat doe ik alleen als ze relatiemateriaal is.Zo niet, dan "bang" ik haar niet eens....
Same story Bro
pi_129367715
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:57 schreef RogerFederer_17 het volgende:

[..]

Dat doe ik alleen als ze relatiemateriaal is.
Zo niet, dan "bang" ik haar niet eens....
Ja ok, ik vind dat er wel altijd een 'klik' moet zijn. Of in elk geval iets van dat je die persoon nog wel vaker zou willen zien.
Maar of iemand echt relatiemateriaal kun je naar mijn mening niet zo snel weten.
Als je iemand pas kort kent dan kunnen ze zich toch nog heel anders voor doen.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:10:43 #37
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_129367786
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:08 schreef JAOC het volgende:
Ja ok, ik vind dat er wel altijd een 'klik' moet zijn. Of in elk geval iets van dat je die persoon nog wel vaker zou willen zien.Maar of iemand echt relatiemateriaal kun je naar mijn mening niet zo snel weten.Als je iemand pas kort kent dan kunnen ze zich toch nog heel anders voor doen.
Dat is waar! Zo had ik ooit een dame die heel volwassen overkwam. Ik nam te snel een relatie en al snel bleek dat ze eigenlijk nog een kind was
pi_129367850
quote:
13s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 13:54 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dit herken ik helaas wel. Dat ze alleen je penis willen en de poezie die je voor wilt dragen ze niet interesseert.
pi_129367866
quote:

Wat vinden jullie een acceptabele afstand/tijd om te reizen voor een date?

Een half uur vind ik aan de krappe kant. Dan valt alles buiten Rotterdam en Den Haag al af, terwijl ik de gehele Randstad wel tot m'n zoekgebied reken. Als het wat verder is, dan probeer ik ook een ander doel aan de reis te koppelen. Mocht de date niks zijn dan heb ik altijd nog het idee dat ik niet voor niets onderweg ben geweest. Vandaag ga ik voorafgaand aan m'n date nog even een museum bezoeken.

Langste afstand tot nu toe was 110km, kortste 10km. [edit] ik had alweer bijna verdrongen dat ik vorig jaar om meerdere redenen naar Singapore was gevlogen.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:49:18 #40
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129369122
Ik kom met een half uur ook niet verder dan Erica.
Verste was Breda.

In ander nieuws: iemand nog gedate? Of maakt het weer dat je voor pampus ligt 's avonds?
pi_129369206
quote:

[..]

Ik zou het zelf wel in de Randstad houden met een maximale reistijd ( per auto ) van 3 kwartier. Wel zo handig als je elkaar door de weeks een keer wilt zien en je de volgende dag niet om 5 uur s'ochtends al in de auto wilt zitten om weer naar je werk te rijden.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 14:58:17 #42
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_129369442
Ik heb gewoon geluk dat ik zowel in Hoofddorp als in Apeldoorn woon. Vanaf Hoofddorp heb ik een enorme omgeving waar ik binnen no time ben en de laatste trein gaat terug vaak pas tegen 2 uur doordeweeks. En Apeldoorn is dan weer handig voor mannen in het oosten van het land ;)
You can only have the sunshine after the rain..
pi_129369955
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:58 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik heb gewoon geluk dat ik zowel in Hoofddorp als in Apeldoorn woon. Vanaf Hoofddorp heb ik een enorme omgeving waar ik binnen no time ben en de laatste trein gaat terug vaak pas tegen 2 uur doordeweeks. En Apeldoorn is dan weer handig voor mannen in het oosten van het land ;)
Kun je er ook mooi twee tegelijkertijd daten :)
pi_129370123
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:49 schreef eefje801 het volgende:
Verste was Breda.

In ander nieuws: iemand nog gedate? Of maakt het weer dat je voor pampus ligt 's avonds?
Still going strong with DN *O*
pi_129370136
quote:

[..]

Een uur vind ik wel te doen. Als daar ooit een relatie op uit zou komen of verliefdheid dan is zo'n uur niets.
  vrijdag 26 juli 2013 @ 16:01:59 #46
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129371302
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 15:19 schreef Wolken het volgende:

[..]

Still going strong with DN *O*
  vrijdag 26 juli 2013 @ 16:02:17 #47
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_129371309
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 15:13 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Kun je er ook mooi twee tegelijkertijd daten :)
Zou kunnen, maar dan ga ik dingen door elkaar halen :{
pi_129372659
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:49 schreef eefje801 het volgende:
Verste was Breda.

Erica, the place to be :P

OT: Andere mensen hier ook last van spam op RP de laatste tijd? Moet zeggen dat ze die profielen wel snel verwijderen, maar toch irritant.
A mind with a heart of it's own
pi_129374456
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:02 schreef Silenus het volgende:
Mijn kortste reisafstand voor een eerste date was 15 seconden/300 meter. (Via paiq, buurvrouw van 5 huisnummers verderop)

Mijn langste reisafstand voor een eerste date was 370 kilometer. (Via Knuz, dorpje onder Hannover. Gedate op de terugweg vanuit Berlijn)

Dus een beetje daar tussenin is dan wel prima. :+
Die van mij een paar keer 0 meter. Maar die woonden in dezelfde huis dus dat telt niet zeker? :P
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129374616
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 17:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Die van mij een paar keer 0 meter. Maar die woonden in dezelfde huis dus dat telt niet zeker? :P
Ik ben in de begindagen van Paiq een keer gekoppeld aan een huisgenootje, toen dus ook maar in de woonkamer een wijntje gedaan :P
A mind with a heart of it's own
pi_129374801
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 17:45 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik ben in de begindagen van Paiq een keer gekoppeld aan een huisgenootje, toen dus ook maar in de woonkamer een wijntje gedaan :P
Haha nice
pi_129374949
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:08 schreef JAOC het volgende:

[..]

Ja ok, ik vind dat er wel altijd een 'klik' moet zijn. Of in elk geval iets van dat je die persoon nog wel vaker zou willen zien.
Maar of iemand echt relatiemateriaal kun je naar mijn mening niet zo snel weten.
Als je iemand pas kort kent dan kunnen ze zich toch nog heel anders voor doen.
Dat is waar, maar ik weet meestal wel met wie ik in zee ga.....
pi_129380036
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:58 schreef Pinkdwarf het volgende:
Kan je ook niet even een extra studie in Antwerpen ofzo komen doen?
  vrijdag 26 juli 2013 @ 20:47:16 #54
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_129380848
Hmmmz... Net op paiq een speeddate gehad, en krijg steeds meer de indruk dat het een kerel was die zich voordoet als vrouw :D Volgende keer als ze online is, eens wat meer uitdagen.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  vrijdag 26 juli 2013 @ 22:38:40 #55
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129385947
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 17:45 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik ben ooit eens op paiq gekoppeld aan een vrouw die de nacht er voor nog een aantal B52 shotjes voor me gemaakt had. Was er 1 omgevallen en bar half in de brand ( klinkt veel spannender dan het was ) en ik vertelde dat als antwoord op de vraag wat ik die nacht gedaan had. Was de 2de vraag van haar kant. En toen was het al meteen duidelijk dat zij de betreffende barvrouw was :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 20:47 schreef theKiD het volgende:
Hmmmz... Net op paiq een speeddate gehad, en krijg steeds meer de indruk dat het een kerel was die zich voordoet als vrouw :D Volgende keer als ze online is, eens wat meer uitdagen.
:D En hoezo heb je dat idee dan :D
  vrijdag 26 juli 2013 @ 23:11:29 #56
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129387550
Dat je op Paiq weer dezelfde mensen tegenkomt heb ik ook gemerkt toen ik na een tijdje afwezigheid een nieuw account aan maakte. Ik had ooit eens als één van de eerste date-ervaringen via Paiq een schijtebroek die niet kwam opdagen en ook niet reageren toen ik vroeg waar hij bleef.

Die kwam ik toen doodleuk weer tegen op Paiq en heb niks gezegd verder. Hij had het niet eens door natuurlijk, echt zo'n iemand die nooit echt afspreekt maar daar altijd zit te chatten denk ik. Na een tijdje heb ik hem gevraagd of hem al iets begon te dagen. Hij: Hoezo???? Ik: Je hebt mijn nummer, weet je nog? Bam! verwijderd :D
  vrijdag 26 juli 2013 @ 23:42:30 #57
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129389030
Ik heb ooit een profiel aangemaakt op relatieplanet maar nooit wat mee gedaan. Je kan er ook weinig mee als je niet betaald. Maar je krijgt dan wel elke dag een mail met suggesties. En daar zitten echt veel bekende tussen. Tot aan m'n eigen zusje en nichtje aan toe :D
pi_129389514
hoe pakken jullie dat aan met afspreken? Ik vind dat er vaak eerst zoveel geluld moet worden voordat een afspraak gemaakt kan worden. Terwijl ik snel bij een paar foto's-achtergrond info het gevoel heb of het iets is of niet. Dan wil ik gewoon zsm een biertje/wijntje doen in plaats van dat je je levensverhaal gaat zitten facebooken
  vrijdag 26 juli 2013 @ 23:58:51 #59
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129389682
"Heb je zin om binnenkort wat te gaan drinken?"

Echt, als ik het kan...
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_129389784
goh, zo ver was ik ook nog wel :D

Laat ik mijn vraag anders stellen. Ik heb de indruk dat ik sneller af wil spreken dan de gemiddelde datingssite vrouw. Voor mijn gevoel zijn veel mensen toch vrij terughoudend in het afspreken.
Hoe kijken jullie daar tegenaan? Je zit toch op zo'n site om af te spreken? Of zijn er ook mensen die daadwerkelijk genieten van het chatten?
  zaterdag 27 juli 2013 @ 00:04:46 #61
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129389909
Ik heb alleen nee gezegd op de vraag "Heb je zin om wat te gaan drinken" als ik het gesprek en/of de foto's niet leuk vind.

Probeer het gewoon. Vrouw op datingsite = vrouw die wil daten, lijkt mij.
pi_129389997
toch maar sneller proberen dan :)
pi_129391543
quote:
ojee.. nouo dat past helemaal niet bij mij!!!
ik ben een frisse dame..
levensgenieter pur sang

Van die mensen die zich op een Kama Sutra beurs lopen te vergapen alsof ze nog nooit een neukend stel hebben gezien, dat idee.
Maar je zei net iets waar ik dan toch wel even op door wil vragen...
ehhh.....
Wat zei die fransman wat jou intrigeerde?
ja daaag
at moet je nu toch wel snappen?? als man?

''hij zei iets... dat intrigeerde me en heb het uitgeprobeerd maar het was echt drie keer niks!!!
daarna geloofde ik niemand meer.''
Nee, natuurlijk snap ik dat niet. Anders vraag ik er niet naar. Het zal seksgerelateerd zijn, zover kom ik ook nog wel...
Maar dat is nogal een breed concept, nietwaar?
ja hij zei dat hij geweldig goede seks kon geven dat hij de beste was.. nou.. dat viel erg tegen.. en daarna ben ik zeer selectief te werk gegaan. weinig meegemaakt... daardoor.
Iemand die daar zo mee te koop loopt valt in de regel wel tegen.
ja blijkbaar
Online is het makkelijk lullen, geld als water, pikken van 30 cm, succesvol, koppen als fotomodellen.
hey daar ben je bijna
Ja. En ik ga je niet vervelen door een heel hijgerig praatje te houden. Dat laat ik aan de mensen uit desperate ville over.
ik moet effekes wat doen.. ogenblikje
En nog wat. Ik ben niet het figuur wat IN HOOFDLETTERS begint te gillen als hij even een paar minuten geen response krijgt
hey
ik haat daardoor wel appen met mannen
Vreselijk he?
ik snap appen niet met mannen, daarom app ik alleen met vriendinnetjes

Ik ken de types. Die blijven maar doorgaan met berichten sturen.
Als iemand --> kortaf reageert ---> geen wedervragen stelt ---> geen initiatief neemt een gesprek op gang te houden.
Dan is het toch plain obvious?
ja.. maar dat verwart mij soms en wordt ik onzeker van en dan zeg ik weer iets wat verkeerd overkomt of zoiets
Je kunt nu elkaars foto's bekijken!
ik heb mijn "app" lessen al wel gehad! ik app niet meer met mannen.hij kan mij bellen en dan hoort hij dat ik een hele spontane ben!
Het nadeel van ''moderne'' media zoals twitter of facebook of whatsapp is dat je geen intonatie hebt, non verbale communicatie. Waardoor je een hoop mist en er juist misverstanden ontstaan.
Weet je, iemand die zoiets over zichzelf zegt wantrouw ik juist net wat harder dan een ander
maakt me niet uit wat je denkt, ik ben er gewoon klaar mee
Een issue type dus?
hoe bedoel je?
Je komt een beetje over alsof alle mannen klootzakken zijn en noem maar op.
trusten *****... ik ben alleen beetje teleurgesteld ja.. dat wel.
Alsof er frustratie zit, en dat is merkbaar.
maart is offline
Ja, jij ook welterusten. Al ga ik je wel verwijderen. Ik zoek een leuk iemand. Geen persoon met shitloads aan bagage. Succes op Paiq verder!
  zaterdag 27 juli 2013 @ 00:52:28 #64
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129391778
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 00:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Je zou natuurlijk het gesprek ook wat luchtiger kunnen houden hé...
pi_129391845
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 00:52 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je zou natuurlijk het gesprek ook wat luchtiger kunnen houden hé...
Ik had mijn broek uit. Dat is dan wel weer luchtig genoeg.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 00:56:38 #66
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129391944
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 00:01 schreef depsycholoog het volgende:
goh, zo ver was ik ook nog wel :D

Laat ik mijn vraag anders stellen. Ik heb de indruk dat ik sneller af wil spreken dan de gemiddelde datingssite vrouw. Voor mijn gevoel zijn veel mensen toch vrij terughoudend in het afspreken.
Hoe kijken jullie daar tegenaan? Je zit toch op zo'n site om af te spreken? Of zijn er ook mensen die daadwerkelijk genieten van het chatten?
je kan het altijd vragen toch? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze nee zegt. Zelf doe ik altijd even snel tussen door whatsapp en bellen. Iemand kan heel leuk (typen) praten, maar als ze je spreekt kan het een dood vogeltje zijn.

Ik ben ook niet van het eindeloze lullen. Als ze leuk er uit ziet en de tijd vliegt tijdens een gesprekje vraag ik meteen 06 nummer voor wahtsapp. Is toch wat makkelijker dan een site en al snel stap ik dan over naar bellen. Gaat bellen leuk direct voorstellen om eens af te spreken. Niet eindeloos chatten, whatsappen of bellen. Dan kan het alleen maar tegenvallen als het eindelijk tot een date komt.

let op, onbevestigde bronnen menen dat ik me zelf tegen lul en niet serieus te nemen ben.
Dus doe er mee wat je wilt ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door ook_gek op 27-07-2013 01:16:24 ]
pi_129392457
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 00:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Bij de eerste regel met veelvuldige uitroeptekens was het al duidelijk dat het niet wat is.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_129392530
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 22:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D En hoezo heb je dat idee dan :D
De manier van praten, het is ook meer een gevoel. Ik denk dat ik de volgende keer eens op een skypegesprek aanstuur. Gelukkig hou ik er van om mensen uit te dagen. Op welke manier dan ook.. :D Maar ik zou ook zomaar mis kunnen zitten, maar toch, iets klopt er niet heb ik het idee :D
*** Nul Dertien ***
pi_129397328
Ok, nieuw dieptepunt in mijn blijkbaar grenzeloze onvermogen om het succes van een date in te schatten. Gisteren: veel gelachen, wat serieuzer gesproken, zij stelde na het eerste drankje voor om ook maar direct te gaan eten en er is meermaals een vervolgdate besproken. Vanmorgen bleek ik geblokkeerd op paiq en whatsapp. Nou goed, dan is het maar duidelijk.
pi_129397549
Beetje jammer. Wel kansloos van de betreffende dame ;(.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
  zaterdag 27 juli 2013 @ 10:16:32 #71
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129397555
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 10:02 schreef RVDBRDM het volgende:
Ok, nieuw dieptepunt in mijn blijkbaar grenzeloze onvermogen om het succes van een date in te schatten. Gisteren: veel gelachen, wat serieuzer gesproken, zij stelde na het eerste drankje voor om ook maar direct te gaan eten en er is meermaals een vervolgdate besproken. Vanmorgen bleek ik geblokkeerd op paiq en whatsapp. Nou goed, dan is het maar duidelijk.
Klinkt alsof zij ook niet duidelijk geweest is...
pi_129397625
quote:
Hm, het is wel een manier om gratis uit eten te gaan natuurlijk, vooropgesteld dat de ander de knip trekt. Zou ze iedere avond een date hebben?
pi_129397921
quote:
Respectloos zo'n actie.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_129398106
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 10:16 schreef Yuki het volgende:

[..]

Klinkt alsof zij ook niet duidelijk geweest is...
Niet in eerste instantie inderdaad. Of ik heb zo'n joekel van een plaat voor m'n kop dat ik de signalen niet heb opgepikt. Ik had misschien ook niet moeten zeggen dat ik standaard een vrouw tot in haar graf ga stalken als ze niet meer met me wilt afspreken. :+

quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 10:21 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hm, het is wel een manier om gratis uit eten te gaan natuurlijk, vooropgesteld dat de ander de knip trekt. Zou ze iedere avond een date hebben?
Ik heb de rekening betaald en het was in elk geval de dame die binnen twintig minuten van eerste contact naar date-voorstel ging. Dus ja, best aannemelijk :) :{ . Maar ook wel respectloos inderdaad. Bedank dan op z'n minst voor het gratis vorstelijk diner inclusief royale drankconsumptie.
pi_129398580
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 10:43 schreef RVDBRDM het volgende:

[..]

Niet in eerste instantie inderdaad. Of ik heb zo'n joekel van een plaat voor m'n kop dat ik de signalen niet heb opgepikt. Ik had misschien ook niet moeten zeggen dat ik standaard een vrouw tot in haar graf ga stalken als ze niet meer met me wilt afspreken. :+

[..]

Ik heb de rekening betaald en het was in elk geval de dame die binnen twintig minuten van eerste contact naar date-voorstel ging. Dus ja, best aannemelijk :) :{ . Maar ook wel respectloos inderdaad. Bedank dan op z'n minst voor het gratis vorstelijk diner inclusief royale drankconsumptie.
Zie de TT. Dit is dan wel een extreem erge kuthoer trouwens. Via Paiq?
  zaterdag 27 juli 2013 @ 11:13:28 #76
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_129398857
Ghehe, had de link nog niet zo snel gelegd ja, maar die heeft gratis gegeten. Nu gaan we haar terugpakken....dus zeg op....hoe vinden we haar?
pi_129398933
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 11:03 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Zie de TT. Dit is dan wel een extreem erge kuthoer trouwens. Via Paiq?
Ik heb niet de behoefte om haar nog eens (proberen) te gaan bellen. Hooguit om te vragen waar ik de factuur voor het eten naartoe kan sturen. Via Paiq ja. Het is dat ik niet zo rancuneus ben, maar het zou soms toch fijn zijn om een openbaar toegankelijke review-feature bij elke profiel te hebben.
pi_129399187
Ik had haar nog wel even een oneliner gestuurd om te zeggen hoe ik over haar acties denk. Gewoon voor mn eigen gemoedsrust.
pi_129399240
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 11:16 schreef RVDBRDM het volgende:

[..]

Ik heb niet de behoefte om haar nog eens (proberen) te gaan bellen. Hooguit om te vragen waar ik de factuur voor het eten naartoe kan sturen. Via Paiq ja. Het is dat ik niet zo rancuneus ben, maar het zou soms toch fijn zijn om een openbaar toegankelijke review-feature bij elke profiel te hebben.
Even ervan uitgaande dat het geen actie met voorbedachte rade was van haar (wat ik betwijfel) blijft het extreem onbeschoft. Ik zou die behoefte dus wel hebben om 'r nog even een ''vriendelijk'' berichtje te sturen. Hoe heet ze daar?
  zaterdag 27 juli 2013 @ 11:30:40 #80
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129399278
Joh, je hebt een blauwtje gelopen en het heeft je geld gekost. Deze dame heeft niet netjes gehandeld, maar dit is allemaal wel heel paranoïde :')

Dit is het risico dat je loopt als je het eten/drinken voor je date betaalt.

En ja, daar is 'ie weer: ik bied altijd aan om de helft te betalen en als ik een volgende date niet zie zitten, dan accepteer ik geen nee.
Bij de eerste date met de Dokter heb ik gewoon mijn deel betaald, ook al wist ik vrijwel zeker dat het een vervolg zou krijgen. Hell, ik wilde afgelopen zondag (date 3) zelfs mijn ijsje (2 euro) zelf betalen, maar toen accepteerde hij het niet :+
pi_129399509
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 11:30 schreef Yuki het volgende:
Joh, je hebt een blauwtje gelopen en het heeft je geld gekost. Deze dame heeft niet netjes gehandeld, maar dit is allemaal wel heel paranoïde :')
Inderdaad. Toch is de theorie wel grappig. Als het echt met voorbedachte rade was, dan heeft ze wel heel geraffineerd gehandeld en kan ik haar daar eigenlijk alleen maar voor complimenteren :)

Ik heb niet de behoefte om nog even m'n gram te halen. Haar identiteit hier prijsgeven vind ik van eenzelfde onbeschoftheid getuigen als haar manier van handelen, dus dat doe ik niet. Ik vond het prettig en zinvol om deze negatieve ervaring te delen en dat is het dan.

Vanavond maar even keihard zuipen.
pi_129399546
'How she made 1200 a month using matchcom"

http://www.businessinside(...)ing-matchcom-2011-11
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_129400062
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 11:41 schreef RVDBRDM het volgende:

[..]

Inderdaad. Toch is de theorie wel grappig. Als het echt met voorbedachte rade was, dan heeft ze wel heel geraffineerd gehandeld en kan ik haar daar eigenlijk alleen maar voor complimenteren :)

Ik heb niet de behoefte om nog even m'n gram te halen. Haar identiteit hier prijsgeven vind ik van eenzelfde onbeschoftheid getuigen als haar manier van handelen, dus dat doe ik niet. Ik vond het prettig en zinvol om deze negatieve ervaring te delen en dat is het dan.

Vanavond maar even keihard zuipen.
Wie is het? Dan weet ik waar ik mijzelf voor moet behoeden.
- Wiet van Broeckhoven
  zaterdag 27 juli 2013 @ 12:06:43 #84
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129400193
Ah joh leer momentje en weer verder gaan :)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 juli 2013 @ 12:18:48 #85
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_129400531
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 11:42 schreef MissGump het volgende:
'How she made 1200 a month using matchcom"

http://www.businessinside(...)ing-matchcom-2011-11
Zeg wat je wilt, ze had het goed voor elkaar zo.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_129400567
Dat wordt de volgende keer dus een Happy Meal bestellen voor een date.
pi_129400874
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 12:19 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Dat wordt de volgende keer dus een Happy Meal bestellen voor een date.
Met een blowjob in de McDrive voor een happy ending.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 12:30:35 #88
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129400902
Andere vrouwen kunnen er ook niks aan doen. Dus om nou direct alle vrouwen een happy meal aan te bieden :D

Het is geen leuke actie nee, en netjes zeker ook niet. Maar maak er geen punt van. Is al je aandacht niet waard.

Waar hebbem we het over 70 a 100 euro? Het is niet dat je financieel uitgekleed heeft.

Volgende keer iets voorzichtiger zijn.
pi_129400939
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 12:29 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Met een blowjob in de McDrive voor een happy ending.
Sundae toe.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 12:32:56 #90
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129400984
Gewoon haar paiqnaam en leeftijd mag je best noemen, zo'n asociale kuthoer gun je niemand natuurlijk.
pi_129401637
Nogmaals, ik denk niet dat ze de date regelde met het doel een gratis maaltijd te scoren. Het gaat me al helemaal niet om het geld. Het enige wat ik vreemd dan wel onbeschoft vind is de manier waarop ze het contact verbreekt, in relatie tot de manier waarop de date naar mijn idee verliep. Dat staat nogal in schril contrast met elkaar.

Ik ga er vooralsnog maar vanuit dat ik me blijkbaar heel erg naar heb gedragen en dit voor haar niet de gebruikelijke manier van het 'evalueren' van een date is. Ik voel me dan ook niet geroepen om de internet-datende mannenbevolking tegen haar in bescherming te nemen door wat gegevens van haar profiel te noemen.
pi_129401764
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 12:52 schreef RVDBRDM het volgende:

Ik ga er vooralsnog maar vanuit dat ik me blijkbaar heel erg naar heb gedragen en dit voor haar niet de gebruikelijke manier van het 'evalueren' van een date is.
Lolwhut? Eh, je was er toch zelf bij neem ik aan? Of duwde je je scrotum in haar gezicht onder het eten?
pi_129401943
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 12:56 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Lolwhut? Eh, je was er toch zelf bij neem ik aan? Of duwde je je scrotum in haar gezicht onder het eten?
Hij had toch gezegd dat hij vrouwen stalkt tot in het graf? Dat las ik eerder ergens.

Edit: hier.

quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 10:43 schreef RVDBRDM het volgende:

[..]

pi_129402145
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:01 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Hij had toch gezegd dat hij vrouwen stalkt tot in het graf? Dat las ik eerder ergens.

Edit: hier.

[..]

Ik nam aan dat hij dat niet serieus bedoelde.... Maar je weet natuurlijk nooit.
pi_129402389
Godsamme nee natuurlijk bedoelde ik dat niet serieus. En uiteraard heb ik me naar mijn idee ook helemaal niet vervelend gedragen. Ik ga alleen echt haar identiteit niet onthullen.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 13:55:57 #96
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129403636
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:13 schreef RVDBRDM het volgende:
Godsamme nee natuurlijk bedoelde ik dat niet serieus. En uiteraard heb ik me naar mijn idee ook helemaal niet vervelend gedragen. Ik ga alleen echt haar identiteit niet onthullen.
Zo werkt dat hier niet! Ze heeft je kei hard in je reet geneukt door gratis te vreten. Wij dating site mensen pikken dat niet. Zit aan 1 van ons en je zit aan ons allemaal.

DE HOER MOET BLOEDEN! WHOHAAAAAAA

:+

ben ik nu te enthousiast ja?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 juli 2013 @ 14:04:17 #97
Brabo Bastard
pi_129403871
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:13 schreef RVDBRDM het volgende:
Vrouwen zijn vreemde wezens :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 juli 2013 @ 14:04:31 #98
Brabo Bastard
pi_129403876
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zo werkt dat hier niet! Ze heeft je kei hard in je reet geneukt door gratis te vreten. Wij dating site mensen pikken dat niet. Zit aan 1 van ons en je zit aan ons allemaal.

DE HOER MOET BLOEDEN! WHOHAAAAAAA

ben ik nu te enthousiast ja?
Een beetje maar ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_129404107
Ook maar eens op Paiq begonnen. Mooie opzet van de site, en gratis _O_

Trouwens wel geinig systeem met die foto's die langzaam zichtbaar worden! Heb je toch al een gesprekje kunnen voeren voordat je de ander echt ziet, kan net die eerste indruk veranderen :P
pi_129404155
Vind alleen de voorwaarde dubieus. Foto's mogen ze ook op andere website gebruiken of ter promotie. Dat vind ik dan wel weer jammer. Niets is gratis, ze hebben altijd wel interesse in iets.

Dat neemt nog steeds niet weg dat ik het gewoon ga proberen :).
- Wiet van Broeckhoven
pi_129410967
Afgelopen week een date gehad.. was vanuit beide kanten leuk.. Ze vertelde al wel dat ze het rustig aan wil doen.. Houdt niet van opdringerige mannen. Hoe nu verder? Ik heb echt het idee, dat alles wat ik zou willen doen, opdringerig over zou kunnen komen.. Dit weekend ben ik druk en heeft zij ook plannen staan. Dus ik stuur even niets.. En wil het afwachten tot maandag.. Kijken of ze vanuit haarzelf iets gaat sturen.. Goed plan, toch?
  zaterdag 27 juli 2013 @ 20:17:42 #102
405336 Pandabanana
RAWR the RAWR
pi_129412769

Nu snap ik het!
  zaterdag 27 juli 2013 @ 20:22:37 #103
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129412905
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 20:17 schreef Pandabanana het volgende:
[ afbeelding ]

Nu snap ik het!
Ik ben een man ;(
  zaterdag 27 juli 2013 @ 20:30:56 #104
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_129413098
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 20:22 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik ben een man ;(
En ik een vrouw dan
  zaterdag 27 juli 2013 @ 20:39:43 #105
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_129413315
En ik hoor er niet bij..
  zaterdag 27 juli 2013 @ 20:45:51 #106
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_129413468
Ik herken me niet in een aantal.... Het is *PATS-BOEM* of niet.. :{
*** Nul Dertien ***
  zaterdag 27 juli 2013 @ 20:57:35 #107
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_129413732
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 20:45 schreef theKiD het volgende:
Ja, bij mij meestal ook.
pi_129414108
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 20:45 schreef theKiD het volgende:
Dit. Is niet altijd direct verliefdheid, omdat je bijvoorbeeld in een situatie zit waarbij je niet echt openstaat voor dat soort gevoelens. Maar ik voel wel meteen "iets".
pi_129414372
Dat plaatje klopt niet.... Na 1 date haken ze al af, dus hoe kom je tot 14?

:'(

pi_129414407
Wat voor foto's doen jullie eigenlijk? Normale webcams foto's of iets dergelijks? Strak in pak, of van een vakantie? Alleen hoofd of body?

Geen duckfaces hoop ik.
- Wiet van Broeckhoven
  zaterdag 27 juli 2013 @ 21:26:26 #111
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_129414597
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 21:20 schreef Spezza19 het volgende:

Dat ze bij jou na date 1 afhaken, wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is, he? ;)
  zaterdag 27 juli 2013 @ 21:30:32 #112
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129414725
Hier is het wel redelijk PATS-BOEM ook... En uitgaande van 3 dates voor verliefdheid ziet het er ongeveer zo uit:

Speeddate = date 1
Drankje op terras en uit eten = date 2
*insert vlindertjes*
Avondje frambozen plukken en film kijken = date 3
*insert 10.000 vlinders O+ *

Date 4 was dagje strand, waarop een - voor mijn gevoel - eeuwigheid volgde tot date 5, namelijk morgen. Geen idee wat we gaan doen, maar heb er ontzettend veel zin in :)
pi_129414847
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 21:21 schreef Greyson het volgende:
Wat voor foto's doen jullie eigenlijk? Normale webcams foto's of iets dergelijks? Strak in pak, of van een vakantie? Alleen hoofd of body?

Geen duckfaces hoop ik.
Vooral geen webcamfoto's. Gewoon foto's met een normale camera gemaakt. Als meisje heb je er daar vaak toch wel genoeg van. :')

quote:
17s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 21:30 schreef Yuki het volgende:
Hier is het wel redelijk PATS-BOEM ook... En uitgaande van 3 dates voor verliefdheid ziet het er ongeveer zo uit:

Speeddate = date 1
Drankje op terras en uit eten = date 2
*insert vlindertjes*
Avondje frambozen plukken en film kijken = date 3
*insert 10.000 vlinders O+ *

Date 4 was dagje strand, waarop een - voor mijn gevoel - eeuwigheid volgde tot date 5, namelijk morgen. Geen idee wat we gaan doen, maar heb er ontzettend veel zin in :)
Veel plezier morgen. :)
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 juli 2013 @ 21:44:15 #114
Brabo Bastard
pi_129415136
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 21:26 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Dat ze bij jou na date 1 afhaken, wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is, he? ;)
_O-
"Omae wa mou shindeiru."
pi_129415477
Sarcasme en zelfspot... Leer het herkennen
  zaterdag 27 juli 2013 @ 21:59:55 #116
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_129415544
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 21:56 schreef Spezza19 het volgende:
Sarcasme en zelfspot... Leer het herkennen
Dat is niet leuk :+
*** Nul Dertien ***
pi_129423250
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 21:20 schreef Spezza19 het volgende:

Ik red het dan nog tot 2... weet niet of dat nou zoveel beter is.... :+
pi_129425209
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 01:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik red het dan nog tot 2... weet niet of dat nou zoveel beter is.... :+
Jij moet gewoon eeeeeindelijk eens beseffen dat je leuk bent en desnoods je brute kitesurfskills in de strijd gooien.

Dates gaan goed hier! Laatst een bootdate via Paiq. Wel even wennen toen we elkaar zagen, toch een andere uitstraling/minder spontaan dan op z'n foto's. Gezellig wat gegeten, en uiteraard aangeboden de helft de betalen. ;)
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_129431791
Laatste update...nu echt... voorlopig...als het goed is...

De man die een rematch oneliner na mijn block stuurde, reageerde nauwelijks meer na mijn uitleg en na mijn vraag of hij nog wat wilde weten (zodat hij nog een keer 50 credits uitgeven kan besparen :') ), kreeg ik een hele stortvloed aan negatieve woorden over me heen, nadat ik hem als einde nog veel geluk had gewenst in zijn (liefdes)leven. Echt sommige mannen :N Toen was het dus echt heel snel (weer) een definitieve block! :P Zo'n man wens ik nou niemand toe :P.

Daarnaast lijkt het wel alsof ik getest word in hoeverre ik serieus ben met iedereen verwijderen ofzo :') : er reageerde uit het 'niets' een man die ik tijden terug al onzichtbaar had gemaakt, omdat hij zo weinig reageerde. :') (niet aan gedacht om al die mannen dan ook nog weer te blokkeren, al waren dat er niet zoveel)

Nou ja, tot zover :+ Over & Sluiten! ;)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zondag 28 juli 2013 @ 14:02:26 #120
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_129431803
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 21:21 schreef Greyson het volgende:

Geen duckfaces hoop ik.
Voor Paiq: foto van een verre vakantiebestemming a la Azië zodat ze zien dat je van reizen houdt
Voor Badoo: foto van je blote bovenlichaam want daar geilen die chicks op
Voor Relatieplanet: foto van jou zittend op een bankje in het park ofzo
Voor OkCupid: foto waarop je jezelf in je armen snijdt

:7
pi_129432373
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:02 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Laatste update...nu echt... voorlopig...als het goed is...

De man die een rematch oneliners na mijn block stuurde, reageerde nauwelijks meer na mijn uitleg en na mijn vraag of hij nog wat wilde weten (zodat hij nog een keer 50 credits uitgeven kan besparen :') ), kreeg ik een hele stortvloed aan negatieve woorden over me heen, nadat ik hem als einde nog veel geluk had gewenst in zijn (liefdes)leven. Echt sommige mannen :N Toen was het dus echt heel snel (weer) een definitieve block! :P Zo'n man wens ik nou niemand toe :P.

Daarnaast lijkt het wel alsof ik getest word in hoeverre ik serieus ben met iedereen verwijderen ofzo :') : er reageerde uit het 'niets' een man die ik tijden terug al onzichtbaar had gemaakt, omdat hij zo weinig reageerde. :') (niet aan gedacht om al die mannen dan ook nog weer te blokkeren, al waren dat er niet zoveel)

^O^
- Wiet van Broeckhoven
pi_129432385
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:02 schreef mr-green het volgende:

[..]

Voor Paiq: foto van een verre vakantiebestemming a la Azië zodat ze zien dat je van reizen houdt
Voor Badoo: foto van je blote bovenlichaam want daar geilen die chicks op
Voor Relatieplanet: foto van jou zittend op een bankje in het park ofzo

:7
_O-
- Wiet van Broeckhoven
  zondag 28 juli 2013 @ 14:54:52 #123
406762 RVDBRDM
bijna dan
pi_129433329
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:02 schreef mr-green het volgende:

Ik vind het 'dating research' dat OkCupid doet af en toe best interessant om te lezen. Wat betreft profielfoto's: http://blog.okcupid.com/i(...)of-profile-pictures/

Neutrale foto's waarop je wegkijkt en / of iets interessants aan het doen bent zijn dus de ware womanizers :)
pi_129438186
Ik had m'n badoo vorige week ook maar weer eens aangeslingerd...date geregeld voor vanmiddag maar vlak voor die tijd heb ik er elke keer (zeker al een keer of 5 voorkomen) ineens echt heeeelemaal geen zin meer in... Dus afgezegd (lullig ja maargoed).

En dat heb ik alleen als ik het meisje niet gelijk super leuk vindt en stiekem toch een beetje twijfel... Hebben meer mensen dit of ben ik nou gewoon te negatief?
  zondag 28 juli 2013 @ 18:02:00 #125
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129438242
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 18:00 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik had m'n badoo vorige week ook maar weer eens aangeslingerd...date geregeld voor vanmiddag maar vlak voor die tijd heb ik er elke keer (zeker al een keer of 5 voorkomen) ineens echt heeeelemaal geen zin meer in... Dus afgezegd (lullig ja maargoed).

En dat heb ik alleen als ik het meisje niet gelijk super leuk vindt en stiekem toch een beetje twijfel... Hebben meer mensen dit of ben ik nou gewoon te negatief?
Hoe weet je zo zeker dat iemand niet zo leuk is als je ze niet eens in het echt ontmoet?

Niet echt herkenbaar, heb het één keer gehad en toen zat ik goed want nog weken gestalkt met waarom??? mailtjes. Beetje zoals Yuki.

Misschien je verwachtingen wat bijstellen, het hoeft toch niet meteen de nieuwe liefde van je leven te zijn?
pi_129438316
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 18:02 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hoe weet je zo zeker dat iemand niet zo leuk is als je ze niet eens in het echt ontmoet?

Niet echt herkenbaar, heb het één keer gehad en toen zat ik goed want nog weken gestalkt met waarom??? mailtjes. Beetje zoals Yuki.

Misschien je verwachtingen wat bijstellen, het hoeft toch niet meteen de nieuwe liefde van je leven te zijn?
Ik denk dat ik teveel in problemen denk (negatieve punten opzoek ipv de positieve en dan ook met name qua uiterlijk)

En dat laatste is idd een betere instelling
  zondag 28 juli 2013 @ 18:46:28 #127
406762 RVDBRDM
bijna dan
pi_129439491
Het kan soms juist wel prettig zijn als ze uiterlijk niet helemaal je droomvrouw is vind ik. Dan zijn je verwachtingen minder hoog en kan het alleen maar meevallen. Uiteraard is er een bepaalde ondergrens, maar het zou zo maar kunnen dat haar minder aansprekende voorkomen ruimschoots wordt gecompenseerd door haar persoonlijkheid. En inderdaad, je hoeft er niet direct mee te trouwen.

De afspraak bij een beetje twijfel net tevoren afzeggen vind ik een beetje sneu eigenlijk. Heeft zij helemaal voor niets haar agenda leeggeruimd en uren voor de spiegel gestaan.
pi_129440372
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 18:46 schreef RVDBRDM het volgende:
Het kan soms juist wel prettig zijn als ze uiterlijk niet helemaal je droomvrouw is vind ik. Dan zijn je verwachtingen minder hoog en kan het alleen maar meevallen. Uiteraard is er een bepaalde ondergrens, maar het zou zo maar kunnen dat haar minder aansprekende voorkomen ruimschoots wordt gecompenseerd door haar persoonlijkheid. En inderdaad, je hoeft er niet direct mee te trouwen.

De afspraak bij een beetje twijfel net tevoren afzeggen vind ik een beetje sneu eigenlijk. Heeft zij helemaal voor niets haar agenda leeggeruimd en uren voor de spiegel gestaan.
Ja is het ook wel een beetje (vanochtend afgezegd hoor, maar toch nog vrij kort voor die tijd en ze vond het ook niet leuk)
pi_129440546
Gewoon lat niet te hoog leggen.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129441018
Na een tijdje paiq afgekeken te hebben heb ik afgelopen week een date gehad. Heel leuk gezellig lekker gewandeld terrasje gepakt en daarna nog even bij mij thuis wat gegeten. vond haar heel leuk en dacht dit kan wel wat worden. Krijg ik daags erna een berichtje van haar dat het heel gezellig was maar dat een andere date toch leuker was en dat ze dacht het daarom maar bij deze date laten.

Is dit nu een echte afwijzing, er zat behoorlijk wat twijfel in het berichtje. Iemand nog een goed tip om op leuke manier toch nog contact te hebben?
pi_129441103
ja..en nee..zo werken vrouwen niet

Als ze het had gewild laten ze het wel duidelijk merken, als dat niet zo is is het vaak ook niet zo.
  zondag 28 juli 2013 @ 19:34:25 #132
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_129441151
Dat is een echte afwijzing. misschien neemt ze contact op als t niets wordt met die ander, maar het is aan jou of je dan 2e keus wil zijn ;)
WFPB!
pi_129441160
quote:
17s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:31 schreef mvde het volgende:
Na een tijdje paiq afgekeken te hebben heb ik afgelopen week een date gehad. Heel leuk gezellig lekker gewandeld terrasje gepakt en daarna nog even bij mij thuis wat gegeten. vond haar heel leuk en dacht dit kan wel wat worden. Krijg ik daags erna een berichtje van haar dat het heel gezellig was maar dat een andere date toch leuker was en dat ze dacht het daarom maar bij deze date laten.

Is dit nu een echte afwijzing, er zat behoorlijk wat twijfel in het berichtje. Iemand nog een goed tip om op leuke manier toch nog contact te hebben?
Jij denkt twijfel te bespeuren omdat zij het waarschijnlijk moeilijk vind je af te wijzen en al te direct te zijn. Maar waarom zou je er nog contact mee willen dan?
pi_129441459
Omdat ik haar wel leuk vind tuurlijk en ja 2e keus is ook goed hoor. ach ik zie wel, dan maar kijken naar een volgend slachtoffer :)
  zondag 28 juli 2013 @ 19:58:12 #135
406762 RVDBRDM
bijna dan
pi_129442012
Dit is een keurige afwijzing. Ervan uitgaande dat zij oprecht is en jij het niet erg vindt om tweede keus te zijn, kun je eventueel een berichtje terugsturen waarin je haar welgemeend alle succes wenst met de andere date en als het daarmee onverhoopt niks mocht worden, ze altijd weer contact met je mag opnemen. Als je dat al niet gedaan had natuurlijk.
  Moderator / Redactie FP zondag 28 juli 2013 @ 20:29:55 #136
Brabo Bastard
pi_129443394
quote:
2s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:58 schreef RVDBRDM het volgende:
Dit is een keurige afwijzing. Ervan uitgaande dat zij oprecht is en jij het niet erg vindt om tweede keus te zijn, kun je eventueel een berichtje terugsturen waarin je haar welgemeend alle succes wenst met de andere date en als het daarmee onverhoopt niks mocht worden, ze altijd weer contact met je mag opnemen. Als je dat al niet gedaan had natuurlijk.
Dit dus. Al moet ik eerlijk zeggen dat dit wel de netste manier is die ik zelf ben tegengekomen om iemand af te wijzen.
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 28 juli 2013 @ 20:56:20 #137
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129444808
quote:
17s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:31 schreef mvde het volgende:

Is dit nu een echte afwijzing,
Ja en een hele nette.

quote:
er zat behoorlijk wat twijfel in het berichtje.
Op basis wat je hier neer zet is er geen enkele twijfel te bespeuren. Je vind haar leuk en wil contact houden en hoopt dat er toch nog een vervolg date komt.

Je leest dus iets wat je graag wilt, terwijl het er niet is.

quote:
Iemand nog een goed tip om op leuke manier toch nog contact te hebben?
Enige tip die ik je kan geven is het hier bij te laten :)
pi_129447157
In haar bericht zat toch best wat twijfel, daarom vind ik het juist zo jammer. heb haar inderdaad iets terug gestuurd van mocht het andere op niets uitlopen ik nog wel interesse heb. maar verder zal ik dr ook niet lastig vallen.
pi_129447273
Anti-climax...

<knip>
[hele chat over sport en dat we een keertje een tennisdate gingen doen en dat ze dat erg leuk leek]
</knip>
...
ik wel trouwens
pff studiepik!
dan toch ook for the record
rechten.....

oooooohhhh
rechten en hockey
dus ook iet echt een enorme prestatie: deed iedereen he?!?!
jij dan????
hahhahhahaa
zeg; noem JIJ MIJ nou gewoon studiepik????
moet niet gekker worden
eeeeeeeeehm
ja....
leuk he?

ik wist wel dat je niet in de verpleegkunde of in het onderwijs werkte, want die gooien altijd hihihihihihi in de chat ipv hahahaha
hahahahhaha
neee echt????

da's verder heel schattig, maar het klinkt als een paard
serieus???
ben je ook een paardenmeisje?
I KNOW!!!!!
ITers herken je altijd aan wheehehehe
nope.... nooit geweest
maar dat doe ik nooit
whehe
en als je een match treft die hohoho doet, dan is het de kerstman
hahahahhaahhaaha
ieuw: 70+ers
not my type...

zouden mensen die 100kg+ wegen ook hohoho doen?
yep: volgens mij klinkt de hA dan automatisch als hO
toch?

denk het wel...de echo he
maar ik ga nou echt pitten, was leuke chat! En je hebt een tennisles gewonnen!
ik vind ' hehehehe' ok nog wel ok: heb no nooit ene man hihi 'horen' zeggen
tenzij hij homo was...
.
bij hehehe hoort een <:)
maar als een man hihihihihi :@ doet...dan neem je 'm toch niet meer serieus?
jippie jee (of is dat nou ineens wél heel "ubergirlie"???)
hahahahahhaa
mooi

zeg, welterusten hockeymeisje!
Nope: nooit meer.... dus nooit doen he ;)
afgesproken hoor!!!! :)
[i]dan spreken we nog wel af voor de les

tennisschool Knipoogje, telnr 06 xxx xx xxx
Lijkt me leuk! Ik bel je!

Monique is sindsdien (7 weken geleden) niet meer online geweest -O-

Maar goed, voor dit topic is het hihiha haha hohoho verhaal goed materiaal :')
beter een knipoog dan een blauw oog
  zondag 28 juli 2013 @ 21:48:32 #140
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_129447445
Geen tijd meer aan verdoen. Tweede keus is natuurlijk niet oke. Je doet jezelf te kort als je daarmee akkoord gaat.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  zondag 28 juli 2013 @ 22:14:20 #141
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129448614
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:42 schreef mvde het volgende:
In haar bericht zat toch best wat twijfel, daarom vind ik het juist zo jammer. heb haar inderdaad iets terug gestuurd van mocht het andere op niets uitlopen ik nog wel interesse heb. maar verder zal ik dr ook niet lastig vallen.
Kan je eens aangeven waar jij de twijfel leest, als je wilt? Want daar ben ik er benieuwd naar :)
pi_129449066
ik ga tuurlijk niet het hele bericht hier neer gooien maar bijv: "denk dat het ietsjes beter klikte met vorige date" "denk dat ik het hier maar bij hou" zo nog enkele dingen of lees ik zoiets totaal verkeerd?
  zondag 28 juli 2013 @ 22:24:49 #143
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129449227
Je focust op het woord "denkt" wat ze veel gebruikt. Dat doe je omdat jij wel meer wil en elk sprankje hoop gaat zoeken dat er nog is...
Niet doen, move on....
pi_129449345
dat gebeurd ook wel zit nu in een gezellig gesprek met een ander ondertussen. toch was het een teleurstelling had iig gedacht dat er wel een 2e date inzat
  zondag 28 juli 2013 @ 22:29:31 #145
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129449484
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:24 schreef SilentChaos het volgende:
Je focust op het woord "denkt" wat ze veel gebruikt. Dat doe je omdat jij wel meer wil en elk sprankje hoop gaat zoeken dat er nog is...
Niet doen, move on....
Precies wat ik wilde zeggen!
pi_129454171
Sinds kort weer actief op Paiq. Wat credits gekocht (kost geen zak) en af en toe wat oneliners verstuurd. Tot nu toe best wel positieve reacties. Ik hoop dat er binnenkort een date uit komt. :)
Burning bridges gives you so much more
pi_129472870
Oké, stel je hebt een paar keer wat berichtjes (tijdsbestek 2 weken) over en weer gestuurd naar een leuke dame, krijg je deze reactie:

"Ik zit niet op xxxx om maar een beetje te mailen en flirten met de jongens. Ik ben serieus op zoek naar de juiste man. Dus wat dat betreft zou je een goede aan me hebben. Volgens mij ben jij namelijk ook serieus zoekende? Of heb ik t mis?Ik ben inmiddels al weer single voor 8 maanden en sta weer open voor een leuke man. Jij lijkt me een hele leuke man. Ik zal wel eerlijk tegen je zijn. Ik heb afgelopen za. een date gehad via pepper. Mijn eerste overigens, want daar ben ik best behouden in.
Er was een klik met deze man, maar nog geen kriebels. Dit weekend ga ik nog een keer uit met deze man om nog een keer te kijken. Ze zeggen altijd dat je t na drie keer daten wel weet dus dan zal ik er wel uit zijn. Maar ik wil dat je dit weet en dat t aan jouw is om te bepalen wat je hiermee wilt. Je lijkt me overigens ook hardstikke leuk dus daar ligt t niet aan."

Wat denken de ervaren daters hier van zo'n reactie? Keihard friendzoned? ;-)
  maandag 29 juli 2013 @ 16:24:22 #148
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129472966
Laten we morgen eens afspreken. Wie weet laat je de 2de date met die ander wel voor wat het is.

:P

Brutale hebben de halve wereld!
pi_129473104
quote:
12s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:24 schreef ook_gek het volgende:
Laten we morgen eens afspreken. Wie weet laat je de 2de date met die ander wel voor wat het is.

^O^
  maandag 29 juli 2013 @ 16:30:44 #150
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129473184
Niks mis mee, gewoon een nette reactie. Je hebt er verder geen uren chat-tijd inzitten ofzo dus niets aan de hand. Lekker afwachten en wie weet gaan jullie daten als het tussen hen niks wordt.
  maandag 29 juli 2013 @ 16:38:50 #151
400505 Seikcid
Since 1922
pi_129473466
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:02 schreef myxomatosekonijn het volgende:

Jouw nickname doet mij altijd denken aan een sekskonijn. Wat dat dan ook precies mag zijn. :9
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_129473750
quote:
14s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:38 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Jouw nickname doet mij altijd denken aan een sekskonijn. Wat dat dan ook precies mag zijn. :9
:')
Ik zou zeggen: google eens, dan krijg je er wel een ander beeld bij ;) :D
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_129473784
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:21 schreef Moogwai10 het volgende:
Oké, stel je hebt een paar keer wat berichtjes (tijdsbestek 2 weken) over en weer gestuurd naar een leuke dame, krijg je deze reactie:

"Ik zit niet op xxxx om maar een beetje te mailen en flirten met de jongens. Ik ben serieus op zoek naar de juiste man. Dus wat dat betreft zou je een goede aan me hebben. Volgens mij ben jij namelijk ook serieus zoekende? Of heb ik t mis?Ik ben inmiddels al weer single voor 8 maanden en sta weer open voor een leuke man. Jij lijkt me een hele leuke man. Ik zal wel eerlijk tegen je zijn. Ik heb afgelopen za. een date gehad via pepper. Mijn eerste overigens, want daar ben ik best behouden in.
Er was een klik met deze man, maar nog geen kriebels. Dit weekend ga ik nog een keer uit met deze man om nog een keer te kijken. Ze zeggen altijd dat je t na drie keer daten wel weet dus dan zal ik er wel uit zijn. Maar ik wil dat je dit weet en dat t aan jouw is om te bepalen wat je hiermee wilt. Je lijkt me overigens ook hardstikke leuk dus daar ligt t niet aan."

Wat denken de ervaren daters hier van zo'n reactie? Keihard friendzoned? ;-)
Als ze in een bericht al zo lang van stof is.. :P
  maandag 29 juli 2013 @ 16:51:49 #154
400505 Seikcid
Since 1922
pi_129473938
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:47 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: google eens, dan krijg je er wel een ander beeld bij ;) :D
Damn inderdaad. :{ _O-
pi_129475393
quote:
12s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:24 schreef ook_gek het volgende:

Niet eens zo'n verkeerd idee. ;) Ware het niet dat ik donderdag op vakantie ga en verder sowieso geen dates meer kan inplannen.
pi_129475470
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:30 schreef Silenus het volgende:
Niks mis mee, gewoon een nette reactie. Je hebt er verder geen uren chat-tijd inzitten ofzo dus niets aan de hand. Lekker afwachten en wie weet gaan jullie daten als het tussen hen niks wordt.
Dat is zo.

Tis natuurlijk wel zo dat ze 100% zeker vanaf het eerste bericht al met een ander aan het aanpappen zal zijn geweest, maar simultaan berichten/chatten en eventueel zelfs daten is sowieso volgens mij eerder regel dan uitzondering op datingsite. :P

Misschien toch nog maar even achter de hand houden. :)
pi_129475568
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:47 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Als ze in een bericht al zo lang van stof is.. :P
Wil ze in bed ook urenlang doorgaan dus bedoel je? ;)
pi_129475620
Overigens is het dezelfde dame die een week geleden dit nog berichtte (heb ik hier ook nog geplaatst):

Als k zo.n enge film s.nachts /s,avonds kijk , Ben k liever met zn tweeen. T is natuurlijk wel eens gebeurt dat k na zo,n film alleen Mn bed in moet. Dan check k wel even of alles veilig is in huis.:-)
Programma,s als peter r de vries moet k Dus ook niet alleen kijken ..dat is gewoon realiteit. Kun jij dat wel? Vast wel toch

Dus wat dat betreft heeft ze in ieder geval haar toetsenbord weer aardig aan de praat.
pi_129475647
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:42 schreef Moogwai10 het volgende:

[..]

Wil ze in bed ook urenlang doorgaan dus bedoel je? ;)
Met praten ja....
pi_129475829
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:45 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Met praten ja....
Zolang ze al pratend alleen de letters u,a,h, gebruikt heb ik er weinig problemen mee.
pi_129475978
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:52 schreef Moogwai10 het volgende:

[..]

Zolang ze al pratend alleen de letters u,a,h, gebruikt heb ik er weinig problemen mee.
Oooooooo mag ook van mij hoor :P
pi_129476059
Tweede keus, realllyy? Je laat jezelf toch geen tweede keus noemen? Iets met zelfrespect..
pi_129476120
Aldus iemand wiens levensfilosofie inhoudt zoveel mogelijk vrouwen op straat aan te spreken in de hoop dat er eentje hapt...
  maandag 29 juli 2013 @ 18:04:50 #164
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129476181
Haha, idd. :')
pi_129476264
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:38 schreef Moogwai10 het volgende:

[..]

Dat is zo.

Tis natuurlijk wel zo dat ze 100% zeker vanaf het eerste bericht al met een ander aan het aanpappen zal zijn geweest, maar simultaan berichten/chatten en eventueel zelfs daten is sowieso volgens mij eerder regel dan uitzondering op datingsite. :P

Misschien toch nog maar even achter de hand houden. :)
Zou er eerder een beetje werk van gaan maken voordat ze die ander leuk gaat vinden.
  maandag 29 juli 2013 @ 18:10:03 #166
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129476337
Echter, op basis waarvan precies is dit een vrouw die je 'absoluut niet kunt laten lopen'? Of ze moet buiten die twee gortdroge berichtjes echt supergrappige teksten hebben geschreven, maar dan heb ik het gemist.

Van zo'n vrouw als zij zijn er ongetwijfeld nog honderden op paiq.
  maandag 29 juli 2013 @ 18:12:23 #167
400505 Seikcid
Since 1922
pi_129476405
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:10 schreef Silenus het volgende:
Echter, op basis waarvan precies is dit een vrouw die je 'absoluut niet kunt laten lopen'?
Ze heeft een aaibare poes. O+
pi_129476480
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:10 schreef Silenus het volgende:
Echter, op basis waarvan precies is dit een vrouw die je 'absoluut niet kunt laten lopen'? Of ze moet buiten die twee gortdroge berichtjes echt supergrappige teksten hebben geschreven, maar dan heb ik het gemist.

Van zo'n vrouw als zij zijn er ongetwijfeld nog honderden op paiq.
Ze ziet er retelekker uit! ...Oh ja, en ik ben wanhopig ...Is dat reden genoeg? :)
  maandag 29 juli 2013 @ 18:18:51 #169
400505 Seikcid
Since 1922
pi_129476588
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:15 schreef Moogwai10 het volgende:

[..]

Ze ziet er retelekker uit! ...Oh ja, en ik ben wanhopig ...Is dat reden genoeg? :)
In de gemiddelde bar: ja.
pi_129476912
quote:
10s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Aldus iemand wiens levensfilosofie inhoudt zoveel mogelijk vrouwen op straat aan te spreken in de hoop dat er eentje hapt...
Als je denkt dat dat pick up is, zit je er bizar ver naast. Ik geniet meer van mezelf en mijn eigen actie dan "resultaat". Ik hoef geen makkelijke targets en neem liever risico.
  maandag 29 juli 2013 @ 19:29:20 #171
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129478860
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:36 schreef Moogwai10 het volgende:

[..]

Niet eens zo'n verkeerd idee. ;) Ware het niet dat ik donderdag op vakantie ga en verder sowieso geen dates meer kan inplannen.
Dat is wel jammer ja.

Ik zelf ben geen type die afwacht. Als ik iets wil, ongeacht wat het is... Ga ik er vol voor ipv afwachten.
pi_129479562
Ik vind dit beetje eng :@. Is het in het begin voor jullie ook een obstakel geweest waar je gewoon over heen moet?
- Wiet van Broeckhoven
  maandag 29 juli 2013 @ 19:52:44 #173
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_129479759
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:47 schreef Greyson het volgende:
Ik vind dit beetje eng :@. Is het in het begin voor jullie ook een obstakel geweest waar je gewoon over heen moet?
wat vind je eng schat?
pi_129479908
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:52 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

wat vind je eng schat?
Ik ben dit hele internet gebeuren niet gewend, ik heb wel dates gehad maar die waren op gebied zonder internet. Dit is een beetje nieuw voor mij. Je tikt verhalen in op internet. Wat moet je nou over jezelf bloot geven en wat niet? -- Dat vind ik lastig peilen.
- Wiet van Broeckhoven
  maandag 29 juli 2013 @ 20:03:28 #175
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129480183
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:55 schreef Greyson het volgende:

[..]

Ik ben dit hele internet gebeuren niet gewend, ik heb wel dates gehad maar die waren op gebied zonder internet. Dit is een beetje nieuw voor mij. Je tikt verhalen in op internet. Wat moet je nou over jezelf bloot geven en wat niet? -- Dat vind ik lastig peilen.
dan doe je gewoon precies het zelfde als in de kroeg.
pi_129480653
Ok. Bedankt ^O^
- Wiet van Broeckhoven
  maandag 29 juli 2013 @ 20:25:24 #177
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129481013
Gisteren hele fijne date gehad met de Dokter O+ Filmpje kijken, samen koken, beetje in de tuin hangen... Ook wat dingen naar elkaar uitgesproken, waaronder het feit dat we exclusief met elkaar daten :)

Ik ben blijven slapen *; en omdat ik geen ontbijt wilde heeft hij, lief en zorgzaam als hij is, vanmorgen brood voor me klaargemaakt zodat ik dat mee kon nemen naar m'n werk :D

Yep. Verliefd O+
pi_129482227
Mooi Yuki :D. Leuk om te horen ook.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129482696
ik zit al jaren op relatieplanet, heb één keer een date gehad en meteen drie dagen blijven slapen, dus beviel op zich wel..maar meestal zijn de meiden daar niet zo leuk, welke andere site is nou goed voor hoger opgeleide mensen?
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 29 juli 2013 @ 20:57:33 #180
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129482794
quote:
17s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:25 schreef Yuki het volgende:
Gisteren hele fijne date gehad met de Dokter O+ Filmpje kijken, samen koken, beetje in de tuin hangen... Ook wat dingen naar elkaar uitgesproken, waaronder het feit dat we exclusief met elkaar daten :)
Ik ben dan altijd benieuwd hoe dat gaat. Ik heb het daar nog nooit over gehad namelijk :D

quote:
Ik ben blijven slapen *; en omdat ik geen ontbijt wilde heeft hij, lief en zorgzaam als hij is, vanmorgen brood voor me klaargemaakt zodat ik dat mee kon nemen naar m'n werk :D

Yep. Verliefd O+
Geniet er maar van, de gemiddelde man doet dat maar een paar keer in het begin :D Net als stofzuigen :P

Maar leuk joh! Vind het helemaal leuk voor je! En nu wel elke minuut genieten he! Veel geluk! En je zomer kan niet meer stuk :)
  maandag 29 juli 2013 @ 21:00:26 #181
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129482901
Dat rijmt ook_gek!
Leuk yuki! Ben blij voor je O+
  maandag 29 juli 2013 @ 21:05:07 #182
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129483164
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:00 schreef SilentChaos het volgende:
Dat rijmt ook_gek!
Leuk yuki! Ben blij voor je O+
8-)
  maandag 29 juli 2013 @ 21:27:40 #183
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129484350
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik ben dan altijd benieuwd hoe dat gaat. Ik heb het daar nog nooit over gehad namelijk :D

[..]

Geniet er maar van, de gemiddelde man doet dat maar een paar keer in het begin :D Net als stofzuigen :P

Maar leuk joh! Vind het helemaal leuk voor je! En nu wel elke minuut genieten he! Veel geluk! En je zomer kan niet meer stuk :)
Tsja, er gewoon naar vragen als het intiem wordt :+

Hij noemt zichzelf al huisman :P
Sowieso is hij erg zorgzaam, dus ben niet bang dat het over 3 dates over is ;) daarnaast zou ik hetzelfde voor hem gedaan hebben :)

Ik geniet zeker!! O+ *; O+
  maandag 29 juli 2013 @ 21:35:15 #184
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129484776
quote:
17s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:27 schreef Yuki het volgende:

[..]

Tsja, er gewoon naar vragen als het intiem wordt :+
Ik heb dat echt nog nooit mee gemaakt :D

quote:
Hij noemt zichzelf al huisman :P
Sowieso is hij erg zorgzaam, dus ben niet bang dat het over 3 dates over is ;) daarnaast zou ik hetzelfde voor hem gedaan hebben :)
Dat zijn veel mannen in het begin, maar dat zwakt in veel gevallen langzaam af :D
Maar dat is man eigen hoor, dus geen paniek :P

quote:
Ik geniet zeker!! O+ *; O+
TOP! En het is je echt gegund :)
  Moderator / Redactie FP maandag 29 juli 2013 @ 21:48:24 #185
Brabo Bastard
pi_129485467
quote:
17s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:25 schreef Yuki het volgende:

Yep. Verliefd O+
Leuk Yuki!
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP maandag 29 juli 2013 @ 21:48:52 #186
Brabo Bastard
pi_129485499
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:55 schreef JohnDDD het volgende:
ik zit al jaren op relatieplanet, heb één keer een date gehad en meteen drie dagen blijven slapen, dus beviel op zich wel..maar meestal zijn de meiden daar niet zo leuk, welke andere site is nou goed voor hoger opgeleide mensen?
E-matching of hoe dat ook heet. Maar ik heb er zelf geen ervaring mee.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 29 juli 2013 @ 22:04:47 #187
406762 RVDBRDM
bijna dan
pi_129486316
quote:
...welke andere site is nou goed voor hoger opgeleide mensen?
Het valt mij op dat m'n contacten op paiq allemaal keurig hebben opgelet bij Nederlands en minimaal HBO-niveau hebben. Als je bij het kiezen van je contacten de match-index een beetje in de gaten houdt kun je blijkbaar redelijk wat invloed hebben op het opleidingsniveau. De helft heeft er trouwens psychologie gestudeerd lijkt het wel. :{
  maandag 29 juli 2013 @ 22:06:09 #188
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_129486393
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 03:08 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Jij moet gewoon eeeeeindelijk eens beseffen dat je leuk bent en desnoods je brute kitesurfskills in de strijd gooien.

Dates gaan goed hier! Laatst een bootdate via Paiq. Wel even wennen toen we elkaar zagen, toch een andere uitstraling/minder spontaan dan op z'n foto's. Gezellig wat gegeten, en uiteraard aangeboden de helft de betalen. ;)
Daardoor heb ik ook nog steeds een zwak voor jou :@
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_129486954
quote:
10s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:06 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Daardoor heb ik ook nog steeds een zwak voor jou :@
Je weet dat ze het over Faxie heeft, he?
pi_129487176
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:17 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je weet dat ze het over Faxie heeft, he?
Ja en? Hij heeft een zwak voor haar omdat ze kitesmurft...
pi_129487230
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:22 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ja en? Hij heeft een zwak voor haar omdat ze kitesmurft...
Oh dat doet ze zelf ook? Dat komt niet in haar berichtje naar voren.
pi_129487287
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:23 schreef Fascination het volgende:

[..]

Aha, gij wisse dah nog nie!

:)
pi_129487475
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:04 schreef RVDBRDM het volgende:

[..]

Het valt mij op dat m'n contacten op paiq allemaal keurig hebben opgelet bij Nederlands en minimaal HBO-niveau hebben. Als je bij het kiezen van je contacten de match-index een beetje in de gaten houdt kun je blijkbaar redelijk wat invloed hebben op het opleidingsniveau. De helft heeft er trouwens psychologie gestudeerd lijkt het wel. :{
Dat is dan de helft die geen (kleuter)juf is?
Blijkbaar heeft je match-index niet alleen invloed op opleidingsniveau, maar zelfs op opleiding.
Waarom krijg ik steeds juffen, terwijl ik toch duidelijk aangeef niks met kinderen te hebben ;)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_129487615
Ze heeft gezegd dat ze het er bij wil laten na 6 weken daten ;(
Naja, al 4 maanden niet ingelogd in relatieplanet, dus gok dat ik wel weer 3 gratis dagen zal krijgen :Y

Maar eerst even balen nu :(
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_129487754
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:23 schreef Fascination het volgende:

[..]

Doet ze ook :Y
  maandag 29 juli 2013 @ 23:18:43 #196
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_129489768
quote:
Dat heb ik dus al meerdere malen meegemaakt. Laatste date zelfs 4x minimaal 4 dagen bij elkaar doorgebracht. En daarna besluit ik dat ik ervoor wil gaan, en nog voor ik dat met haar kan bespreken over hoe zij er over denkt, word ik compleet genegeerd..
Echt, ik snap serieus niks van vrouwen.. :{
Daarna vraag je hoe of waarom, en krijg je te horen, ik zit met mijzelf in de knoop. Ook al heb ik vooraf aangegeven dat ik er voor open sta om dat samen te delen, word ik toch genegeerd.. :{

Vrouwen.. :{
*** Nul Dertien ***
  maandag 29 juli 2013 @ 23:24:24 #197
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129490069
Ja, ook niet zo gek he. Pak het nou eens rustig aan, niet meteen praktisch gaan samenwonen op date 1. Logisch dat eentje het dan benauwd krijgt.
  maandag 29 juli 2013 @ 23:26:34 #198
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_129490172
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:24 schreef Silenus het volgende:
Ja, ook niet zo gek he. Pak het nou eens rustig aan, niet meteen praktisch gaan samenwonen op date 1. Logisch dat eentje het dan benauwd krijgt.
Daar zijn er toch 2 voor nodig om er een bordje samenwonen op te plakken? Dat was iig niet mijn intentie..
*** Nul Dertien ***
pi_129490227
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:18 schreef theKiD het volgende:

[..]

Dat heb ik dus al meerdere malen meegemaakt. Laatste date zelfs 4x minimaal 4 dagen bij elkaar doorgebracht. En daarna besluit ik dat ik ervoor wil gaan, en nog voor ik dat met haar kan bespreken over hoe zij er over denkt, word ik compleet genegeerd..
Echt, ik snap serieus niks van vrouwen.. :{
Daarna vraag je hoe of waarom, en krijg je te horen, ik zit met mijzelf in de knoop. Ook al heb ik vooraf aangegeven dat ik er voor open sta om dat samen te delen, word ik toch genegeerd.. :{

Vrouwen.. :{
Dus 4 dates waarop je elke keer minimaal 4 dagen achter elkaar samen was, lees ik dat goed?
pi_129490281
Je moet niet te graag willen natuurlijk
  maandag 29 juli 2013 @ 23:29:31 #201
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_129490311
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:27 schreef Fascination het volgende:

[..]

Dus 4 dates waarop je elke keer minimaal 4 dagen achter elkaar samen was, lees ik dat goed?
Op de eerste date is ze meteen blijven slapen. Volgende dag heb ik haar netjes thuis gebracht. De rest was idd meerdere dagen.
*** Nul Dertien ***
pi_129490463
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:29 schreef theKiD het volgende:

[..]

Op de eerste date is ze meteen blijven slapen. Volgende dag heb ik haar netjes thuis gebracht. De rest was idd meerdere dagen.
Beetje overkill lijkt me, vooral in het begin.
pi_129491533
Ik hoor vanavond op de radio dat wanneer je bij lexanummereen.nl je aanmeld, je 3 dagen gratis full memberschip krijgt.. ik net aangemeld maar nog steeds niks.. is dit gewoon een lokkertje? Of duurt dat even? Weten mensen hier meer vanaf?
First FUT team - FC Utrecht - 18 Spelers (Nog 4 te gaan)
PSN: Monkiewa
pi_129496215
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:29 schreef theKiD het volgende:

[..]

Seks gehad toen?
pi_129496410
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 23:32 schreef Fascination het volgende:

[..]

Beetje overkill lijkt me, vooral in het begin.
Mij ook en dat in de knoop met zichzelf lijkt dat wel weer te kloppen met het feit dat ze er voor probeert weg te rennen. Door alle tijd bij jou te te gaan hangen.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_129496863
Hoe red je dat überhaupt praktisch gezien om gelijk 4 dagen bij elkaar te zitten? Geen andere verplichtingen?

Of is dan alles voor diegene aan de kant geschoven? Want dan snap ik helemaal dat iemand het benauwd krijgt, ik vind het altijd maar eng als iemand z'n hele schema gelijk voor je omgooit :{
  dinsdag 30 juli 2013 @ 09:34:12 #207
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_129497149
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 08:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Seks gehad toen?
Ja

quote:
99s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 08:34 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Mij ook en dat in de knoop met zichzelf lijkt dat wel weer te kloppen met het feit dat ze er voor probeert weg te rennen. Door alle tijd bij jou te te gaan hangen.
Klinkt logisch

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:17 schreef MissGump het volgende:
Hoe red je dat überhaupt praktisch gezien om gelijk 4 dagen bij elkaar te zitten? Geen andere verplichtingen?

Of is dan alles voor diegene aan de kant geschoven? Want dan snap ik helemaal dat iemand het benauwd krijgt, ik vind het altijd maar eng als iemand z'n hele schema gelijk voor je omgooit :{
Ik werk in de onregelmatigheid/ ploegen. Dan ben je doordeweeks weleens meerdere dagen achter elkaar vrij. Tevens is zij op dit moment werkeloos, en doet vrijwilligerswerk, en kan dus ook makkelijker wat meerdere dagen vrij zijn.
*** Nul Dertien ***
  dinsdag 30 juli 2013 @ 09:37:52 #208
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129497201
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:17 schreef MissGump het volgende:
Ik ben in 90% van de gevallen al blij als ze de volgende ochtend/middag weer weggaat omdat ik dan denk: euhhh ja het is nu wel mooi geweest. :')

Van vier dagen breekt het zweet me nu al uit. Trouwens ook zwaar ongezond om zo lang je scheten in te houden.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 09:39:09 #209
342073 teddybeer94
Zacht en knuffelbaar
pi_129497217
Sinds eergisteren aangemeld op Paiq. Gister leuk gesprek gehad helaas was ze al met iemand aan het daten(ook daar gevonden). Maar de eerste ervaring is dus positief!
pi_129497222
Als ze vier dagen blijft dan kom je er niet zomaar meer vanaf.

Vier dagen :') De volgende keer staat ze al met al haar spullen voor je deur, let maar op.
pi_129497446
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:37 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik ben in 90% van de gevallen al blij als ze de volgende ochtend/middag weer weggaat omdat ik dan denk: euhhh ja het is nu wel mooi geweest. :')

Van vier dagen breekt het zweet me nu al uit. Trouwens ook zwaar ongezond om zo lang je scheten in te houden.
Dezelfde nacht nog op de trein zetten/een taxi bellen kan ook ;)
  dinsdag 30 juli 2013 @ 09:54:08 #212
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129497483
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:52 schreef MissGump het volgende:

[..]

Nouja het is toch vaak wel leuk om samen te slapen. :+ Maar dat rondhangen die ochtend. Hop, samen ontbijten en aftaaien.
pi_129497561
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:52 schreef MissGump het volgende:

[..]

Moet je dan ook niks van zeggen. Om half vier 's nachts wakker maken en zeggen "Hey, je taxi staat voor de deur. Je laat jezelf wel uit, toch?"
pi_129497596
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:54 schreef Silenus het volgende:

[..]

Nouja het is toch vaak wel leuk om samen te slapen. :+ Maar dat rondhangen die ochtend. Hop, samen ontbijten en aftaaien.
samen wakker worden dan, samen slapen is overrated, dat heb je toch niet door als je slaapt :)
pi_129497627
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:58 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Moet je dan ook niks van zeggen. Om half vier 's nachts wakker maken en zeggen "Hey, je taxi staat voor de deur. Je laat jezelf wel uit, toch?"
Niet eens in slaap laten vallen ;)
  dinsdag 30 juli 2013 @ 10:08:17 #216
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129497727
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 10:00 schreef MissGump het volgende:

[..]

samen wakker worden dan, samen slapen is overrated, dat heb je toch niet door als je slaapt :)
Samen in slaap vallen is leuker vind ik ;)
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:04:34 #217
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129498928
Ik bedenk wel een reden om in de ochtend weg te moeten :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 10:00 schreef MissGump het volgende:

[..]

Als ze overactief is in de ochtend wil ik graag alleen wakker worden ipv samen :D

Ik heb rust nodig in de ochtend!
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:13:19 #218
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129499121
Samen slapen, wakker worden, ontbijtje maken: harstikke leuk O+
Maar inderdaad, na een tijdje is het ook lekker om weer je eigen weg te gaan, dagen achteréén wordt al snel overkill, vooral in het begin.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:21:58 #219
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129499375
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 11:13 schreef eefje801 het volgende:
Samen slapen, wakker worden, ontbijtje maken: harstikke leuk O+
Maar inderdaad, na een tijdje is het ook lekker om weer je eigen weg te gaan, dagen achteréén wordt al snel overkill, vooral in het begin.
Zeker :Y

Ik woon boven een bakker O+ Ik vind het altijd leuk als zij nog half ligt de duffen dan even snel te douchen, naar de bakker te lopen en dan samen ontbijten O+
Voorwaarde is wel dan dat de date op vrijdag heeft plaatsgevonden :')
Op zondagochtend is de bakker niet open helaas :D en vaak heb ik verdomd weinig in huis (tsja, ik woon boven alle winkels die ik zo'n beetje nodig heb, dus voorraad inslaan voelt zo nutteloos :P)
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:27:35 #220
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129499552
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 11:21 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik woon boven een bakker O+ Ik vind het altijd leuk als zij nog half ligt de duffen dan even snel te douchen, naar de bakker te lopen en dan samen ontbijten O+
Op zondagochtend is de bakker niet open helaas :D en vaak heb ik verdomd weinig in huis (tsja, ik woon boven alle winkels die ik zo'n beetje nodig heb, dus voorraad inslaan voelt zo nutteloos :P)
ha ha, hier inderdaad ook een warme bakker om de hoek. Die heeft op zondag ook nog eens een automatiek, al is dat natuurlijk minder lekker. Heerlijk verse broodjes halen O+
  dinsdag 30 juli 2013 @ 15:05:42 #221
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_129506752
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 30 juli 2013 @ 16:08:42 #222
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129509249
quote:

[..]

Ik heb ook echt alles om de hoek. Komt wel eens voor dat ik half slaapdronken wat sta te bestellen. En inderdaad.... Mijn koelkast is ook leeg. Op bak en braat boter van de AH na staat er niks in :D

En zondag is het uitslapen tot minimaal 12uur. Want dan gaat de avondwinkel pas open aan de overkant. Die heeft ook brood enz :P
pi_129510788
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:39 schreef Mystikvm het volgende:
Als ze vier dagen blijft dan kom je er niet zomaar meer vanaf.

Vier dagen :') De volgende keer staat ze al met al haar spullen voor je deur, let maar op.
Ik vind het echt onbegrijpelijk :') Hoe de fack kan je 4 dagen bij iemand blijven :') En dan ook nog door de week :')

Zelfs ik heb nog meer een leven dan die vrouw :D
pi_129511555
quote:

[..]

Herkenbaar, hier is alles ook zo dichtbij dat ik nooit wat in huis heb ;p
  dinsdag 30 juli 2013 @ 17:28:35 #225
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129512248
Kan de rest aub ook even aangeven hoe de inrichting van zijn/haar koelkast eruitziet?
  dinsdag 30 juli 2013 @ 17:29:30 #226
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129512277
Houdt het halen van verse broodjes ook op, op den duur? ;(
pi_129512415
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 17:28 schreef Silenus het volgende:
Kan de rest aub ook even aangeven hoe de inrichting van zijn/haar koelkast eruitziet?
onderste 75% gevuld met bier. Bovenste 25% met kaas en worst en zo. En in de zijvakken pakken melk e.d..
  dinsdag 30 juli 2013 @ 17:35:47 #228
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129512429
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 17:29 schreef Yuki het volgende:
Houdt het halen van verse broodjes ook op, op den duur? ;(
Nee hoor :) maar af en toe is het wel leuk als de vrouw ook eens gaat :p
  dinsdag 30 juli 2013 @ 17:38:15 #229
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129512504
quote:
Bier, melk, fris en de vriezer vol met restjes en pizza's :) je blijft een zielige single he ;(
  dinsdag 30 juli 2013 @ 17:51:09 #230
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129512923
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 17:35 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Nee hoor :) maar af en toe is het wel leuk als de vrouw ook eens gaat :p
Mooi! :D

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 17:38 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Bier, melk, fris en de vriezer vol met restjes en pizza's :) je blijft een zielige single he ;(
Dit is mijn koelkast :') ;(
Hoewel ik ook boter, kaas en wat andere kleine "voorraad" dingetjes in de koelkast heb staan.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 17:54:49 #231
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129513065
Oeh, vanavond spontane Game of Thrones date met de Dokter *O*

Nu dus heeeeeeeel snel eten, douchen, omkleden en naar hem fietsen :+
  dinsdag 30 juli 2013 @ 17:59:20 #232
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129513208
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 17:51 schreef Yuki het volgende:

[..]

Mooi! :D

[..]

Dit is mijn koelkast :') ;(
Hoewel ik ook boter, kaas en wat andere kleine "voorraad" dingetjes in de koelkast heb staan.
Een hele normale koelkast dus :D

Ik moet toegeven dat ik ook altijd wel eieren en natuurlijk bakboter e.d. erin heb liggen :@
En altijd een flesje witte wijn, je weet nooit O+ (en voor als m'n bier op is :'))...

quote:
17s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 17:54 schreef Yuki het volgende:

Have fun *O* *O* *O*
Trek je bioscoopbroek aan _O_
pi_129513227
Thuisdate. We all know what that means.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 18:01:45 #234
400505 Seikcid
Since 1922
pi_129513277
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 17:59 schreef Craptacular het volgende:
4 dagen kamperen? :P
pi_129513496
quote:

Game of Thrones! De keiharde seksscenes niet overslaan hè' :D

Veel plezier. Haha.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129513736
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 17:59 schreef Craptacular het volgende:
:Y Verse broodjes morgenochtend!

Veel plezier!
  dinsdag 30 juli 2013 @ 18:43:20 #237
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129514561
De Dokter heeft vakantie, ik moet gewoon werken morgen -O-
Dus ALS er al een sleepover komt, ontbijten we niet samen denk ik :N
  dinsdag 30 juli 2013 @ 20:02:59 #238
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_129517251
Als hij écht wat voor je over heeft dan staat hij gewoon vroeg op hoor. Slapen kan erna wel weer.
Veel plezier met die visuele presentatie van Carice die weer eens met haar benen wijdt op tafel ligt.

Zo ook weer verder kijken.
pi_129517481
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 17:59 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Have fun *O* *O* *O*
Trek je bioscooponderbroek aan _O_
pi_129517519
quote:
Meestal heb ik boven het beleg. Daar kan ik dan sneller bij. En in de vakken bij de deur zoals gewoonlijk meer de melkproducten. Hoewel daar ook de wat snellere meepakker zit.
Goed dan dan heb je in het midden meer het eten voor de komende tijd.
Onder wat meer de 'restjes' enzo, zo van daar moet ook nog wat mee gebeuren om de week mee vol te maken.

Af en toe komt het voor dat er bier in de groentela zit en dat het er wel een week staat.
pi_129517531
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 18:16 schreef MissGump het volgende:

[..]

:Y Verse broodjes morgenochtend!

Veel plezier!
Ik moest lachen :D.
- Wiet van Broeckhoven
pi_129518506
quote:

Jaloers O+
pi_129518635
weer eens een onderzoekje
redelijke inkoppertjes volgens mij

http://www.newstatesman.c(...)-dont-want-die-alone
pi_129519095
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:38 schreef Clicks_nl het volgende:
weer eens een onderzoekje
redelijke inkoppertjes volgens mij

http://www.newstatesman.c(...)-dont-want-die-alone
Ik doe ze allemaal niet... en nu?

En inderdaad wel inkoppertjes.... er mist nog een 'no shit Sherlock' plaatje onderaan.
pi_129519195
Ook niet echt een onderzoek te noemen he. :')
pi_129519213
Hangt allemaal zo erg van de persoon af, de een komt wel weg met een 'hoessie' en de ander moet het gewoon nooit proberen.

Nummer 4 is wel te ontkrachten trouwens, hebben mensen ontzettend veel succes mee gehad :+

Aaaargh, waarom in godsnaam die ene strategisch vooraan geplaatste foto op Paiq. Met het vrijlullen gaat het echt wel opvallen dat je er niet op lijkt. Echt :')
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 30 juli 2013 @ 20:50:01 #247
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_129519277
Ghehehe ik had opeens een speeddate die binnen kwam op paiq, engelssprekend meisje. Wel lollig.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 30 juli 2013 @ 20:52:58 #248
80791 crew  Paul
pi_129519477
Maar ik dacht eerst dat het een botje was _O-
Ik zo rot op botje _O-
Zij zo: what is a botje?
it would be a new word for me
pi_129519553
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:52 schreef Paul het volgende:
Maar ik dacht eerst dat het een botje was _O-
Ik zo rot op botje _O-
Zij zo: what is a botje?
it would be a new word for me
:').
- Wiet van Broeckhoven
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 30 juli 2013 @ 20:56:28 #250
80791 crew  Paul
pi_129519694
Ja ik dacht serieus dat het zoeen botje was, nog nooit een Engels sprekend persoon op paiq gezien hee
pi_129521584
Laatste maanden niet echt actief op sites, maar als ik wat stuur krijg ik nu geen reactie terug. Wel veel profielbezoekers, veelal dezelfde die meerdere keren loeren maar niks sturen :P

Foggle is trouwens nep. Elke dag 1 gratis credit om bericht te sturen, maar bijna alle profielen zijn nep. Foto's van internet geplukt en meiden sturen je zelf berichten (dat doen ze bijna nooit), en allemaal standaard berichten en antwoorden zodat je credits gaat kopen om te kunnen antwoorden (wat ik niet doe overig, ben niet gek :P)
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:05:22 #252
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129523720
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:56 schreef Paul het volgende:
Ja ik dacht serieus dat het zoeen botje was, nog nooit een Engels sprekend persoon op paiq gezien hee
Moet je Okcupid eens proberen, bijna alleen maar Engelstaligen.
  woensdag 31 juli 2013 @ 00:01:41 #253
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_129529424
Morgen een date; eerste in bijna 3 maanden. Wish me luck.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
  woensdag 31 juli 2013 @ 08:32:20 #254
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129533981
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 20:02 schreef -Splash- het volgende:
Als hij écht wat voor je over heeft dan staat hij gewoon vroeg op hoor. Slapen kan erna wel weer.
Veel plezier met die visuele presentatie van Carice die weer eens met haar benen wijdt op tafel ligt.

Zo ook weer verder kijken.
Sleepover O+
Te lang blijven knuffelen in bed *;
Dokter die brood voor me smeert en thee voor me zet O+

Op 1 minuut m'n trein missen :')

Least charming moment ook gehad... Toen ik wegfietste van huis was het droog, maar nog geen 5 minuten later begon het te regenen. Stond dus compleet doorweekt met uitgelopen mascara in zijn deuropening :')

En dat hij dan zijn kleren van dat moment (joggingbroek en trui) voor me uittrekt zodat ik droge, warme kleren aan kan trekken... O+
pi_129534127
That's a keeper Yuki.
- Wiet van Broeckhoven
  woensdag 31 juli 2013 @ 08:52:13 #256
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_129534234
quote:
17s.gif Op woensdag 31 juli 2013 08:32 schreef Yuki het volgende:

[..]

Sleepover O+

Least charming moment ook gehad... Toen ik wegfietste van huis was het droog, maar nog geen 5 minuten later begon het te regenen. Stond dus compleet doorweekt met uitgelopen mascara in zijn deuropening :')

En dat hij dan zijn kleren van dat moment (joggingbroek en trui) voor me uittrekt zodat ik droge, warme kleren aan kan trekken... O+
Dat is juist erg lief. ;)
Wow Yuki, klinkt nog steeds erg goed hoor!
  woensdag 31 juli 2013 @ 09:31:21 #257
319301 M1979
Not just anyone
pi_129534841
Spontane dates kunnen ook wel eens leuk zijn! Een hele oude bekende tegenkomen en 's avonds gelijk een date:-)
pi_129535303
Komende zaterdag date met iemand die ik via RP heb ontmoet. Klikt erg goed via whatsapp en telefoon. Ben benieuwd :)
pi_129538063
Aw, wat ontzettend leuk Yuki!
  woensdag 31 juli 2013 @ 11:29:19 #260
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129538227
quote:
17s.gif Op woensdag 31 juli 2013 08:32 schreef Yuki het volgende:

[..]

Sleepover O+

Natte vrouwen :~

Het kan soms wel een soort van charme over zich heen hebben hoor :@ net als huilende vrouwen en dan uitgelopen make-up :@

Leuk O+
pi_129539323
Iemand bewust net te laat naar de trein brengen is toch een oude truc?
  woensdag 31 juli 2013 @ 12:17:32 #262
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129539611
quote:
17s.gif Op woensdag 31 juli 2013 12:06 schreef debeterebob het volgende:
Iemand bewust net te laat naar de trein brengen is toch een oude truc?
Ik denk dat ze vanochtend de trein naar haar werk heeft gemist ;)
pi_129541046
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 11:29 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Natte vrouwen :~

Het kan soms wel een soort van charme over zich heen hebben hoor :@ net als huilende vrouwen en dan uitgelopen make-up :@

Leuk O+
Vrouwen slaan wil dan ook wel helpen.
  woensdag 31 juli 2013 @ 13:08:16 #264
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129541136
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 12:17 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik denk dat ze vanochtend de trein naar haar werk heeft gemist ;)
Dit ja.
pi_129541418
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
net als huilende vrouwen en dan uitgelopen make-up
Euuh dat ligt eraan. :P

pi_129542471
quote:
Wow!
Leven als vrijgezel is zo slecht nog niet als je dit ziet ;)
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:16:55 #267
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_129543360
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:52 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Wow!
Leven als vrijgezel is zo slecht nog niet als je dit ziet ;)
:{
Het zou je vrouw maar zijn. Tenzij het natuurlijk een gespeelde prank is, dan is het een top vrouw.
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:19:48 #268
400505 Seikcid
Since 1922
pi_129543475
Wie wilt er daten?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:25:26 #269
172848 chrisr
nom nom nom
pi_129543644
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:19 schreef Seikcid het volgende:
Wie wilt er daten?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hierom schaam ik me dus soms voor ons mannen....
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:26:17 #270
400505 Seikcid
Since 1922
pi_129543673
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:25 schreef chrisr het volgende:

[..]

Zonde van je tijd.
  woensdag 31 juli 2013 @ 14:49:24 #271
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129544380
quote:

[..]

"wilt" is inderdaad erg lelijk in deze zin, maar taalkundig mag het in principe wel.
pi_129545094
quote:

[..]

Ach hij komt er tenminste eerlijk voor uit.
pi_129545620
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:19 schreef Seikcid het volgende:
Wie wilt er daten?

SPOILER
Ik moest lachen :@
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:47:57 #274
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129546397
quote:
11s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:25 schreef MissGump het volgende:

[..]

Ik moest lachen :@
Ja maar jij vindt momenteel alles leuk :')

SPOILER
  woensdag 31 juli 2013 @ 15:58:11 #275
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129546753
Is je gegund? Wat heb ik gemist?
  Official ESF Kreviewer woensdag 31 juli 2013 @ 16:00:15 #276
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_129546848
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 14:49 schreef Silenus het volgende:

[..]

"wilt" is inderdaad erg lelijk in deze zin, maar taalkundig mag het in principe wel.
Dat mag dus taalkundig ook gewoon niet.
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:05:47 #277
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129547067
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat mag dus taalkundig ook gewoon niet.
Je wilt is gewoon de officiële vervoeging hoor... (http://onzetaal.nl/taaladvies/advies/je-wil-je-wilt)

Net zoals het eigenlijk "u hebt" (2e persoonsvorm) is en niet "u heeft" (3e persoonsvorm). Het is namelijk ook niet "U is" (3e persoonsvorm). Beide vormen zijn toegestaan, maar da's volgens mij alleen omdat het langzamerhand is ingeburgerd...
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:07:29 #278
400505 Seikcid
Since 1922
pi_129547151
Slaapverwekkend.
  Official ESF Kreviewer woensdag 31 juli 2013 @ 16:08:33 #279
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_129547211
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:05 schreef SilentChaos het volgende:

Net zoals het eigenlijk "u hebt" (2e persoonsvorm) is en niet "u heeft" (3e persoonsvorm). Het is namelijk ook niet "U is" (3e persoonsvorm). Beide vormen zijn toegestaan, maar da's volgens mij alleen omdat het langzamerhand is ingeburgerd...
Dan heb ik me vergis. Het staa in elk geval erg lelijkt.
pi_129547341
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:05 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Je wilt is gewoon de officiële vervoeging hoor... (http://onzetaal.nl/taaladvies/advies/je-wil-je-wilt)

In de reactie van Seikcid is het niet 'je', maar de derde persoon enkelvoud en die mag niet met 'wilt' worden vervoegd.
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:12:24 #281
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129547374
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:11 schreef Fascination het volgende:

[..]

In de reactie van Seikcid is het niet 'je', maar de derde persoon enkelvoud en die mag niet met 'wilt' worden vervoegd.
Je hebt gelijk :@

SPOILER
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:13:11 #282
400505 Seikcid
Since 1922
pi_129547402
En ik woude verdomme alleen maar ongeremde seks.
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:14:11 #283
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129547438
quote:
9s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:13 schreef Seikcid het volgende:
En ik woude verdomme alleen maar ongeremde seks.
Dat wouden we allemaal wel ^O^
  woensdag 31 juli 2013 @ 16:44:14 #284
400505 Seikcid
Since 1922
pi_129548405
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:14 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dat wouden we allemaal wel ^O^
Dan zie ik het probleem niet. :9
  woensdag 31 juli 2013 @ 17:15:47 #285
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_129549484
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:47 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik moest er gek genoeg ook om lachen anders :P
  woensdag 31 juli 2013 @ 17:32:41 #286
400505 Seikcid
Since 1922
pi_129550080
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 17:15 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Ik moest er gek genoeg ook om lachen anders :P
* Seikcid bekijkt fotoboek.

Cute! O+ Daten?
  woensdag 31 juli 2013 @ 18:40:09 #287
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129551796
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:47 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

SPOILER
Ik mis ook iets, geloof ik...
  woensdag 31 juli 2013 @ 18:50:53 #288
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129552138
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:40 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ik mis ook iets, geloof ik...
Ja de dokter waarschijnlijk :P ;)

Ik doelde erop dat verliefde mensen alles leuk vinden ;)
  woensdag 31 juli 2013 @ 19:15:05 #289
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129552959
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:50 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ja de dokter waarschijnlijk :P ;)

Ik doelde erop dat verliefde mensen alles leuk vinden ;)
Hem sowieso O+

Maar is MissGump verliefd dan?
  woensdag 31 juli 2013 @ 19:21:38 #290
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129553186
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:15 schreef Yuki het volgende:

[..]

Hem sowieso O+

Maar is MissGump verliefd dan?
Oh ik zie het al :(
Ik heb weer eens niet goed gelezen :') ik dachtd at jij het was die dat zei :P
  woensdag 31 juli 2013 @ 19:22:43 #291
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129553207
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 17:32 schreef Seikcid het volgende:

[..]

* Seikcid bekijkt fotoboek.

Cute! O+ Daten?
Vrouwen die bij een '67 Ford Mustang staan verdienen sowieso altijd alle respect _O_
  woensdag 31 juli 2013 @ 19:25:51 #292
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129553306
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:21 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Oh ik zie het al :(
Ik heb weer eens niet goed gelezen :') ik dachtd at jij het was die dat zei :P
Ah, vandaar! :)
pi_129554050
En ik begon me net al af te vragen op wie dan en of het wederzijds was ;)
pi_129558238
quote:
Verder zoek ik een echte man die weet wat een prinses wil en mij dit ook kan geven.
  woensdag 31 juli 2013 @ 21:48:49 #295
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129559364
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:50 schreef MissGump het volgende:
En ik begon me net al af te vragen op wie dan en of het wederzijds was ;)
Sorry dat ik je dood maak met een blije mus :*
pi_129561180
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:25 schreef habitue het volgende:

[..]

1 :') maar?
  woensdag 31 juli 2013 @ 22:33:36 #297
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_129561313
quote:
2s.gif Op woensdag 31 juli 2013 19:22 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Vrouwen die bij een '67 Ford Mustang staan verdienen sowieso altijd alle respect _O_
Mannen die dat weten te waarderen ook! :) Jemig, wat een auto is dat, rawr!
  woensdag 31 juli 2013 @ 22:35:57 #298
407219 Timmie85
Herp? Derp!
pi_129561418
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:33 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Iedere man die die auto afkraakt mag zichzelf geen man noemen.

Of eigenlijk elke ford mustang. Ze zijn allemaal tof.
  woensdag 31 juli 2013 @ 22:38:23 #299
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_129561517
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:33 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Rij zelf ook oldtimer Amerikaan :@

SPOILER
Maar ja mag niet pimpen met auto's of hobbies ;(
pi_129561553
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:35 schreef Timmie85 het volgende:

[..]

Iedere man die die auto afkraakt mag zichzelf geen man noemen.

Of eigenlijk elke ford mustang. Ze zijn allemaal tof.
Sorry maar de jaren 90 kennen toch wel wat lelijke mustangs....
pi_129561562
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')