abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129374801
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 17:45 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik ben in de begindagen van Paiq een keer gekoppeld aan een huisgenootje, toen dus ook maar in de woonkamer een wijntje gedaan :P
Haha nice
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_129374949
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:08 schreef JAOC het volgende:

[..]

Ja ok, ik vind dat er wel altijd een 'klik' moet zijn. Of in elk geval iets van dat je die persoon nog wel vaker zou willen zien.
Maar of iemand echt relatiemateriaal kun je naar mijn mening niet zo snel weten.
Als je iemand pas kort kent dan kunnen ze zich toch nog heel anders voor doen.
Dat is waar, maar ik weet meestal wel met wie ik in zee ga.....
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....
pi_129380036
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 14:58 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik heb gewoon geluk dat ik zowel in Hoofddorp als in Apeldoorn woon. Vanaf Hoofddorp heb ik een enorme omgeving waar ik binnen no time ben en de laatste trein gaat terug vaak pas tegen 2 uur doordeweeks. En Apeldoorn is dan weer handig voor mannen in het oosten van het land ;)
Kan je ook niet even een extra studie in Antwerpen ofzo komen doen?
  vrijdag 26 juli 2013 @ 20:47:16 #54
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_129380848
Hmmmz... Net op paiq een speeddate gehad, en krijg steeds meer de indruk dat het een kerel was die zich voordoet als vrouw :D Volgende keer als ze online is, eens wat meer uitdagen.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  vrijdag 26 juli 2013 @ 22:38:40 #55
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129385947
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 17:45 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik ben in de begindagen van Paiq een keer gekoppeld aan een huisgenootje, toen dus ook maar in de woonkamer een wijntje gedaan :P
Ik ben ooit eens op paiq gekoppeld aan een vrouw die de nacht er voor nog een aantal B52 shotjes voor me gemaakt had. Was er 1 omgevallen en bar half in de brand ( klinkt veel spannender dan het was ) en ik vertelde dat als antwoord op de vraag wat ik die nacht gedaan had. Was de 2de vraag van haar kant. En toen was het al meteen duidelijk dat zij de betreffende barvrouw was :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 20:47 schreef theKiD het volgende:
Hmmmz... Net op paiq een speeddate gehad, en krijg steeds meer de indruk dat het een kerel was die zich voordoet als vrouw :D Volgende keer als ze online is, eens wat meer uitdagen.
:D En hoezo heb je dat idee dan :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 26 juli 2013 @ 23:11:29 #56
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129387550
Dat je op Paiq weer dezelfde mensen tegenkomt heb ik ook gemerkt toen ik na een tijdje afwezigheid een nieuw account aan maakte. Ik had ooit eens als één van de eerste date-ervaringen via Paiq een schijtebroek die niet kwam opdagen en ook niet reageren toen ik vroeg waar hij bleef.

Die kwam ik toen doodleuk weer tegen op Paiq en heb niks gezegd verder. Hij had het niet eens door natuurlijk, echt zo'n iemand die nooit echt afspreekt maar daar altijd zit te chatten denk ik. Na een tijdje heb ik hem gevraagd of hem al iets begon te dagen. Hij: Hoezo???? Ik: Je hebt mijn nummer, weet je nog? Bam! verwijderd :D
  vrijdag 26 juli 2013 @ 23:42:30 #57
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129389030
Ik heb ooit een profiel aangemaakt op relatieplanet maar nooit wat mee gedaan. Je kan er ook weinig mee als je niet betaald. Maar je krijgt dan wel elke dag een mail met suggesties. En daar zitten echt veel bekende tussen. Tot aan m'n eigen zusje en nichtje aan toe :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_129389514
hoe pakken jullie dat aan met afspreken? Ik vind dat er vaak eerst zoveel geluld moet worden voordat een afspraak gemaakt kan worden. Terwijl ik snel bij een paar foto's-achtergrond info het gevoel heb of het iets is of niet. Dan wil ik gewoon zsm een biertje/wijntje doen in plaats van dat je je levensverhaal gaat zitten facebooken
  vrijdag 26 juli 2013 @ 23:58:51 #59
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129389682
"Heb je zin om binnenkort wat te gaan drinken?"

Echt, als ik het kan...
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_129389784
goh, zo ver was ik ook nog wel :D

Laat ik mijn vraag anders stellen. Ik heb de indruk dat ik sneller af wil spreken dan de gemiddelde datingssite vrouw. Voor mijn gevoel zijn veel mensen toch vrij terughoudend in het afspreken.
Hoe kijken jullie daar tegenaan? Je zit toch op zo'n site om af te spreken? Of zijn er ook mensen die daadwerkelijk genieten van het chatten?
  zaterdag 27 juli 2013 @ 00:04:46 #61
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129389909
Ik heb alleen nee gezegd op de vraag "Heb je zin om wat te gaan drinken" als ik het gesprek en/of de foto's niet leuk vind.

Probeer het gewoon. Vrouw op datingsite = vrouw die wil daten, lijkt mij.
pi_129389997
toch maar sneller proberen dan :)
pi_129391543
quote:
ojee.. nouo dat past helemaal niet bij mij!!!
ik ben een frisse dame..
levensgenieter pur sang

Van die mensen die zich op een Kama Sutra beurs lopen te vergapen alsof ze nog nooit een neukend stel hebben gezien, dat idee.
Maar je zei net iets waar ik dan toch wel even op door wil vragen...
ehhh.....
Wat zei die fransman wat jou intrigeerde?
ja daaag
at moet je nu toch wel snappen?? als man?

''hij zei iets... dat intrigeerde me en heb het uitgeprobeerd maar het was echt drie keer niks!!!
daarna geloofde ik niemand meer.''
Nee, natuurlijk snap ik dat niet. Anders vraag ik er niet naar. Het zal seksgerelateerd zijn, zover kom ik ook nog wel...
Maar dat is nogal een breed concept, nietwaar?
ja hij zei dat hij geweldig goede seks kon geven dat hij de beste was.. nou.. dat viel erg tegen.. en daarna ben ik zeer selectief te werk gegaan. weinig meegemaakt... daardoor.
Iemand die daar zo mee te koop loopt valt in de regel wel tegen.
ja blijkbaar
Online is het makkelijk lullen, geld als water, pikken van 30 cm, succesvol, koppen als fotomodellen.
hey daar ben je bijna
Ja. En ik ga je niet vervelen door een heel hijgerig praatje te houden. Dat laat ik aan de mensen uit desperate ville over.
ik moet effekes wat doen.. ogenblikje
En nog wat. Ik ben niet het figuur wat IN HOOFDLETTERS begint te gillen als hij even een paar minuten geen response krijgt
hey
ik haat daardoor wel appen met mannen
Vreselijk he?
ik snap appen niet met mannen, daarom app ik alleen met vriendinnetjes

Ik ken de types. Die blijven maar doorgaan met berichten sturen.
Als iemand --> kortaf reageert ---> geen wedervragen stelt ---> geen initiatief neemt een gesprek op gang te houden.
Dan is het toch plain obvious?
ja.. maar dat verwart mij soms en wordt ik onzeker van en dan zeg ik weer iets wat verkeerd overkomt of zoiets
Je kunt nu elkaars foto's bekijken!
ik heb mijn "app" lessen al wel gehad! ik app niet meer met mannen.hij kan mij bellen en dan hoort hij dat ik een hele spontane ben!
Het nadeel van ''moderne'' media zoals twitter of facebook of whatsapp is dat je geen intonatie hebt, non verbale communicatie. Waardoor je een hoop mist en er juist misverstanden ontstaan.
Weet je, iemand die zoiets over zichzelf zegt wantrouw ik juist net wat harder dan een ander
maakt me niet uit wat je denkt, ik ben er gewoon klaar mee
Een issue type dus?
hoe bedoel je?
Je komt een beetje over alsof alle mannen klootzakken zijn en noem maar op.
trusten *****... ik ben alleen beetje teleurgesteld ja.. dat wel.
Alsof er frustratie zit, en dat is merkbaar.
maart is offline
Ja, jij ook welterusten. Al ga ik je wel verwijderen. Ik zoek een leuk iemand. Geen persoon met shitloads aan bagage. Succes op Paiq verder!
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 27 juli 2013 @ 00:52:28 #64
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129391778
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 00:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Je zou natuurlijk het gesprek ook wat luchtiger kunnen houden hé...
pi_129391845
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 00:52 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Je zou natuurlijk het gesprek ook wat luchtiger kunnen houden hé...
Ik had mijn broek uit. Dat is dan wel weer luchtig genoeg.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 00:56:38 #66
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129391944
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 00:01 schreef depsycholoog het volgende:
goh, zo ver was ik ook nog wel :D

Laat ik mijn vraag anders stellen. Ik heb de indruk dat ik sneller af wil spreken dan de gemiddelde datingssite vrouw. Voor mijn gevoel zijn veel mensen toch vrij terughoudend in het afspreken.
Hoe kijken jullie daar tegenaan? Je zit toch op zo'n site om af te spreken? Of zijn er ook mensen die daadwerkelijk genieten van het chatten?
je kan het altijd vragen toch? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze nee zegt. Zelf doe ik altijd even snel tussen door whatsapp en bellen. Iemand kan heel leuk (typen) praten, maar als ze je spreekt kan het een dood vogeltje zijn.

Ik ben ook niet van het eindeloze lullen. Als ze leuk er uit ziet en de tijd vliegt tijdens een gesprekje vraag ik meteen 06 nummer voor wahtsapp. Is toch wat makkelijker dan een site en al snel stap ik dan over naar bellen. Gaat bellen leuk direct voorstellen om eens af te spreken. Niet eindeloos chatten, whatsappen of bellen. Dan kan het alleen maar tegenvallen als het eindelijk tot een date komt.

let op, onbevestigde bronnen menen dat ik me zelf tegen lul en niet serieus te nemen ben.
Dus doe er mee wat je wilt ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door ook_gek op 27-07-2013 01:16:24 ]
pi_129392457
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 00:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Bij de eerste regel met veelvuldige uitroeptekens was het al duidelijk dat het niet wat is.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_129392530
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 22:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D En hoezo heb je dat idee dan :D
De manier van praten, het is ook meer een gevoel. Ik denk dat ik de volgende keer eens op een skypegesprek aanstuur. Gelukkig hou ik er van om mensen uit te dagen. Op welke manier dan ook.. :D Maar ik zou ook zomaar mis kunnen zitten, maar toch, iets klopt er niet heb ik het idee :D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_129397328
Ok, nieuw dieptepunt in mijn blijkbaar grenzeloze onvermogen om het succes van een date in te schatten. Gisteren: veel gelachen, wat serieuzer gesproken, zij stelde na het eerste drankje voor om ook maar direct te gaan eten en er is meermaals een vervolgdate besproken. Vanmorgen bleek ik geblokkeerd op paiq en whatsapp. Nou goed, dan is het maar duidelijk.
pi_129397549
Beetje jammer. Wel kansloos van de betreffende dame ;(.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
  zaterdag 27 juli 2013 @ 10:16:32 #71
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129397555
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 10:02 schreef RVDBRDM het volgende:
Ok, nieuw dieptepunt in mijn blijkbaar grenzeloze onvermogen om het succes van een date in te schatten. Gisteren: veel gelachen, wat serieuzer gesproken, zij stelde na het eerste drankje voor om ook maar direct te gaan eten en er is meermaals een vervolgdate besproken. Vanmorgen bleek ik geblokkeerd op paiq en whatsapp. Nou goed, dan is het maar duidelijk.
Klinkt alsof zij ook niet duidelijk geweest is...
pi_129397625
quote:
Hm, het is wel een manier om gratis uit eten te gaan natuurlijk, vooropgesteld dat de ander de knip trekt. Zou ze iedere avond een date hebben?
pi_129397921
quote:
Respectloos zo'n actie.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_129398106
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 10:16 schreef Yuki het volgende:

[..]

Klinkt alsof zij ook niet duidelijk geweest is...
Niet in eerste instantie inderdaad. Of ik heb zo'n joekel van een plaat voor m'n kop dat ik de signalen niet heb opgepikt. Ik had misschien ook niet moeten zeggen dat ik standaard een vrouw tot in haar graf ga stalken als ze niet meer met me wilt afspreken. :+

quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 10:21 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Hm, het is wel een manier om gratis uit eten te gaan natuurlijk, vooropgesteld dat de ander de knip trekt. Zou ze iedere avond een date hebben?
Ik heb de rekening betaald en het was in elk geval de dame die binnen twintig minuten van eerste contact naar date-voorstel ging. Dus ja, best aannemelijk :) :{ . Maar ook wel respectloos inderdaad. Bedank dan op z'n minst voor het gratis vorstelijk diner inclusief royale drankconsumptie.
pi_129398580
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 10:43 schreef RVDBRDM het volgende:

[..]

Niet in eerste instantie inderdaad. Of ik heb zo'n joekel van een plaat voor m'n kop dat ik de signalen niet heb opgepikt. Ik had misschien ook niet moeten zeggen dat ik standaard een vrouw tot in haar graf ga stalken als ze niet meer met me wilt afspreken. :+

[..]

Ik heb de rekening betaald en het was in elk geval de dame die binnen twintig minuten van eerste contact naar date-voorstel ging. Dus ja, best aannemelijk :) :{ . Maar ook wel respectloos inderdaad. Bedank dan op z'n minst voor het gratis vorstelijk diner inclusief royale drankconsumptie.
Zie de TT. Dit is dan wel een extreem erge kuthoer trouwens. Via Paiq?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')