De meeste mensen zullen het daten noemen ja.quote:
Neh eerder scharrelquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:19 schreef firefly3 het volgende:
Ook gek doet niet aan dates, alleen aan friendzone
Dan werkt je techniek om een idee te kweken niet goed.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:58 schreef Deckard het volgende:
[..]
Een constante vorm van jezelf tegenspreken. Ik heb het idee dat je fantasie en realiteit niet echt van elkaar kan onderscheiden.
Dit al opgefokt normen. Sorry maar dit is niet opgefokt. Het is een eerlijke directe reactie zonder er omheen lullen.quote:Het spreekt natuurlijk boekdelen dat je direct al heel erg opgefokt bent als ik je een vraag stel.
Volgens mij vertel ik het verschil tussen een date en afspraakje zoals ik dat zie.quote:
De enige reden dat ik het niet doe is dat ik dingen door elkaar ga gooienquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:08 schreef Nemeosis het volgende:
Wie herkent het 'daten met twee of zelfs meerdere tegelijk'. Nadeel: Ze kunnen erachter komen en dan heb je dus niks meer. Voordeel: Je komt erachter wie op de meeste vlakken het beste bij je past zonder dat je je blind staart op een persoon
Ik vind het helemaal niks. Sowieso date ik alleen met mannen die ik echt leuk vind en het komt het niet vaak door dat daar meerdere tegelijk van zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:08 schreef Nemeosis het volgende:
Wie herkent het 'daten met twee of zelfs meerdere tegelijk'. Nadeel: Ze kunnen erachter komen en dan heb je dus niks meer. Voordeel: Je komt erachter wie op de meeste vlakken het beste bij je past zonder dat je je blind staart op een persoon
Ik snap dat je het heel graag zo wilt zien zodat je natuurlijk je zelf gelijk kan geven. Maar sorry je zit er naast.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 07:56 schreef firefly3 het volgende:
Gewoon een vriendschappelijk etentje wss, met de stiekeme intentie om haar te krijgen indien ze hapt, dan is er wel een "klik". Als ze niet hapt was er geen klik en al helemaal geen date. Then it never happened
Nope, daar is er maar één vanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:16 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niks. Sowieso date ik alleen met mannen die ik echt leuk vind en het komt het niet vaak door dat daar meerdere tegelijk van zijn.
Daar hoeven ze toch helemaal niet achter te komen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:08 schreef Nemeosis het volgende:
Dat komen ze ook niet totdat ik er een goed genoeg vind om een relatie mee te nemen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:31 schreef Silenus het volgende:
Daar hoeven ze toch helemaal niet achter te komen.
Maar blijkbaar is de persoon waar je dan uiteindelijk voor kiest niet zo heel veel bijzonderder dan die ander? Want anders had je al wel eerder die keuze kunnen maken en er eentje af kunnen wijzen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:32 schreef Nemeosis het volgende:
Dat komen ze ook niet totdat ik er een goed genoeg vind om een relatie mee te nemen.
Nee, maar ik neem aan dat we het hier niet over slechts 5 minuten daten met 2 personen tegelijk hebben...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:37 schreef Silenus het volgende:
Je weet dat ook niet altijd na 5 minuten he.
Nee, je moet er minstens drie keer het bed mee delen om tot een voorlopige conclusie te komen dat ze geschikt is voor een eventuele relatie.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:42 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nee, maar ik neem aan dat we het hier niet over slechts 5 minuten daten met 2 personen tegelijk hebben...
In die richting zit ik (nog) nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:46 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Nee, je moet er minstens drie keer het bed mee delen om tot een voorlopige conclusie te komen dat ze geschikt is voor een eventuele relatie.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:54 schreef ook_gek het volgende:
Ik voel me niet geroepen om over elke date voor af aan te kondigen en daar een compleet verslag over te houden.Ik selecteer gekke leuke date's en die vertel ik hier soms.
'nuff said.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:20 schreef ook_gek het volgende:
Maar ben nooit zo heel erg bezig met versieren of date.
Andersom doe jij dat natuurlijk niet.quote:Kennelijk is het zo dat totaal onbekende mensen mijn leven en mij als persoon beter kennen om vervolgens verschillende aan namens te doen.
En daar reageer ik eerlijk en zonder er omheen te lullen op. Niks meer en niks minder.
Jij leest echt wat je zelf wilt he. Maar prima, je hebt helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:10 schreef Deckard het volgende:
[..]
[..]
'nuff said.
[..]
Andersom doe jij dat natuurlijk niet.
Net alsof alles om seks draait?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 07:56 schreef firefly3 het volgende:
Gewoon een vriendschappelijk etentje wss, met de stiekeme intentie om haar te krijgen indien ze hapt, dan is er wel een "klik". Als ze niet hapt was er geen klik en al helemaal geen date. Then it never happened
Dat is wel vaak het doel uiteindelijkquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:39 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Net alsof alles om seks draait?
Helaas voor velen wel ja.....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:49 schreef JAOC het volgende:
[..]
Dat is wel vaak het doel uiteindelijk
Ik heb nog een serieuzere vraag. Wat vinden jullie een acceptabele afstand/tijd om te reizen voor een date?
Ik snap dat als je in Friesland woont dat je dan waarschijnlijk verder moet reizen, maar toch om een idee te krijgen hoever anderen willen reizen.
Persoonlijk vind ik een uur reizen al echt te ver voor enkel een date. Half uur is toch wel ongeveer mijn maximum.
Het doel van een date is in mijn ogen meer het uiteindelijk krijgen van een relatie (Eventueel als het klikt dan)quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:49 schreef JAOC het volgende:
Dat is wel vaak het doel uiteindelijk Ik heb nog een serieuzere vraag. Wat vinden jullie een acceptabele afstand/tijd om te reizen voor een date?Ik snap dat als je in Friesland woont dat je dan waarschijnlijk verder moet reizen, maar toch om een idee te krijgen hoever anderen willen reizen.Persoonlijk vind ik een uur reizen al echt te ver voor enkel een date. Half uur is toch wel ongeveer mijn maximum.
Ik moet zeggen dat dit mij ook vies tegenvalt. Altijd maar weer die gewillige, wulpse vrouwen die in niets anders geinteresseerd zijn dan mijn lichaam. Alsof ik niet veel meer ben dan dat.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:51 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Helaas voor velen wel ja.....
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:52 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Het doel van een date is in mijn ogen meer het uiteindelijk krijgen van een relatie (Eventueel als het klikt dan)
Het reizen, tja niet te lang want als het iets zou worden tussen jou en je date, zul je dat reisje waarschijnlijk veel vaker moeten maken
Haha, je denkt net als ik...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit mij ook vies tegenvalt. Altijd maar weer die gewillige, wulpse vrouwen die in niets anders geinteresseerd zijn dan mijn lichaam. Alsof ik niet veel meer ben dan dat.
Dat waarschijnlijk wel, maar daarvoor zul je toch eerst seks gehad moeten hebben met elkaar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:52 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Het doel van een date is in mijn ogen meer het uiteindelijk krijgen van een relatie (Eventueel als het klikt dan)
Dat doe ik alleen als ze relatiemateriaal is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:56 schreef JAOC het volgende:
[..]
Dat waarschijnlijk wel, maar daarvoor zul je toch eerst seks gehad moeten hebben met elkaar.
Een half uur het maximum? Van mijn huis naar het station is al bijna een kwartier fietsen, dan zou ik in de praktijk dus alleen in m'n eigen woonplaats kunnen daten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:49 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ik heb nog een serieuzere vraag. Wat vinden jullie een acceptabele afstand/tijd om te reizen voor een date?
Ik snap dat als je in Friesland woont dat je dan waarschijnlijk verder moet reizen, maar toch om een idee te krijgen hoever anderen willen reizen.
Persoonlijk vind ik een uur reizen al echt te ver voor enkel een date. Half uur is toch wel ongeveer mijn maximum.
Same story Broquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:57 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Dat doe ik alleen als ze relatiemateriaal is.Zo niet, dan "bang" ik haar niet eens....
Ja ok, ik vind dat er wel altijd een 'klik' moet zijn. Of in elk geval iets van dat je die persoon nog wel vaker zou willen zien.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:57 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ze relatiemateriaal is.
Zo niet, dan "bang" ik haar niet eens....
Dat is waar! Zo had ik ooit een dame die heel volwassen overkwam. Ik nam te snel een relatie en al snel bleek dat ze eigenlijk nog een kind wasquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:08 schreef JAOC het volgende:
Ja ok, ik vind dat er wel altijd een 'klik' moet zijn. Of in elk geval iets van dat je die persoon nog wel vaker zou willen zien.Maar of iemand echt relatiemateriaal kun je naar mijn mening niet zo snel weten.Als je iemand pas kort kent dan kunnen ze zich toch nog heel anders voor doen.
Dit herken ik helaas wel. Dat ze alleen je penis willen en de poezie die je voor wilt dragen ze niet interesseert.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit mij ook vies tegenvalt. Altijd maar weer die gewillige, wulpse vrouwen die in niets anders geinteresseerd zijn dan mijn lichaam. Alsof ik niet veel meer ben dan dat.
Een half uur vind ik aan de krappe kant. Dan valt alles buiten Rotterdam en Den Haag al af, terwijl ik de gehele Randstad wel tot m'n zoekgebied reken. Als het wat verder is, dan probeer ik ook een ander doel aan de reis te koppelen. Mocht de date niks zijn dan heb ik altijd nog het idee dat ik niet voor niets onderweg ben geweest. Vandaag ga ik voorafgaand aan m'n date nog even een museum bezoeken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:49 schreef JAOC het volgende:
Wat vinden jullie een acceptabele afstand/tijd om te reizen voor een date?
Ik zou het zelf wel in de Randstad houden met een maximale reistijd ( per auto ) van 3 kwartier. Wel zo handig als je elkaar door de weeks een keer wilt zien en je de volgende dag niet om 5 uur s'ochtends al in de auto wilt zitten om weer naar je werk te rijden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:49 schreef JAOC het volgende:
[..]
Kun je er ook mooi twee tegelijkertijd datenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:58 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik heb gewoon geluk dat ik zowel in Hoofddorp als in Apeldoorn woon. Vanaf Hoofddorp heb ik een enorme omgeving waar ik binnen no time ben en de laatste trein gaat terug vaak pas tegen 2 uur doordeweeks. En Apeldoorn is dan weer handig voor mannen in het oosten van het land
Still going strong with DNquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:49 schreef eefje801 het volgende:
Ik kom met een half uur ook niet verder dan Erica.
Verste was Breda.
In ander nieuws: iemand nog gedate? Of maakt het weer dat je voor pampus ligt 's avonds?
Een uur vind ik wel te doen. Als daar ooit een relatie op uit zou komen of verliefdheid dan is zo'n uur niets.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:49 schreef JAOC het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan ga ik dingen door elkaar halenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:13 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Kun je er ook mooi twee tegelijkertijd daten
Erica, the place to bequote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:49 schreef eefje801 het volgende:
Ik kom met een half uur ook niet verder dan Erica.
Verste was Breda.
In ander nieuws: iemand nog gedate? Of maakt het weer dat je voor pampus ligt 's avonds?
Die van mij een paar keer 0 meter. Maar die woonden in dezelfde huis dus dat telt niet zeker?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:02 schreef Silenus het volgende:
Mijn kortste reisafstand voor een eerste date was 15 seconden/300 meter. (Via paiq, buurvrouw van 5 huisnummers verderop)
Mijn langste reisafstand voor een eerste date was 370 kilometer. (Via Knuz, dorpje onder Hannover. Gedate op de terugweg vanuit Berlijn)
Dus een beetje daar tussenin is dan wel prima.
Ik ben in de begindagen van Paiq een keer gekoppeld aan een huisgenootje, toen dus ook maar in de woonkamer een wijntje gedaanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die van mij een paar keer 0 meter. Maar die woonden in dezelfde huis dus dat telt niet zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |