De meeste mensen zullen het daten noemen ja.quote:
Neh eerder scharrelquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:19 schreef firefly3 het volgende:
Ook gek doet niet aan dates, alleen aan friendzone
Dan werkt je techniek om een idee te kweken niet goed.quote:Op donderdag 25 juli 2013 20:58 schreef Deckard het volgende:
[..]
Een constante vorm van jezelf tegenspreken. Ik heb het idee dat je fantasie en realiteit niet echt van elkaar kan onderscheiden.
Dit al opgefokt normen. Sorry maar dit is niet opgefokt. Het is een eerlijke directe reactie zonder er omheen lullen.quote:Het spreekt natuurlijk boekdelen dat je direct al heel erg opgefokt bent als ik je een vraag stel.
Volgens mij vertel ik het verschil tussen een date en afspraakje zoals ik dat zie.quote:
De enige reden dat ik het niet doe is dat ik dingen door elkaar ga gooienquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:08 schreef Nemeosis het volgende:
Wie herkent het 'daten met twee of zelfs meerdere tegelijk'. Nadeel: Ze kunnen erachter komen en dan heb je dus niks meer. Voordeel: Je komt erachter wie op de meeste vlakken het beste bij je past zonder dat je je blind staart op een persoon
Ik vind het helemaal niks. Sowieso date ik alleen met mannen die ik echt leuk vind en het komt het niet vaak door dat daar meerdere tegelijk van zijn.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:08 schreef Nemeosis het volgende:
Wie herkent het 'daten met twee of zelfs meerdere tegelijk'. Nadeel: Ze kunnen erachter komen en dan heb je dus niks meer. Voordeel: Je komt erachter wie op de meeste vlakken het beste bij je past zonder dat je je blind staart op een persoon
Ik snap dat je het heel graag zo wilt zien zodat je natuurlijk je zelf gelijk kan geven. Maar sorry je zit er naast.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 07:56 schreef firefly3 het volgende:
Gewoon een vriendschappelijk etentje wss, met de stiekeme intentie om haar te krijgen indien ze hapt, dan is er wel een "klik". Als ze niet hapt was er geen klik en al helemaal geen date. Then it never happened
Nope, daar is er maar één vanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:16 schreef Wolken het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niks. Sowieso date ik alleen met mannen die ik echt leuk vind en het komt het niet vaak door dat daar meerdere tegelijk van zijn.
Daar hoeven ze toch helemaal niet achter te komen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:08 schreef Nemeosis het volgende:
Dat komen ze ook niet totdat ik er een goed genoeg vind om een relatie mee te nemen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:31 schreef Silenus het volgende:
Daar hoeven ze toch helemaal niet achter te komen.
Maar blijkbaar is de persoon waar je dan uiteindelijk voor kiest niet zo heel veel bijzonderder dan die ander? Want anders had je al wel eerder die keuze kunnen maken en er eentje af kunnen wijzen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:32 schreef Nemeosis het volgende:
Dat komen ze ook niet totdat ik er een goed genoeg vind om een relatie mee te nemen.
Nee, maar ik neem aan dat we het hier niet over slechts 5 minuten daten met 2 personen tegelijk hebben...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:37 schreef Silenus het volgende:
Je weet dat ook niet altijd na 5 minuten he.
Nee, je moet er minstens drie keer het bed mee delen om tot een voorlopige conclusie te komen dat ze geschikt is voor een eventuele relatie.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:42 schreef Joanne35 het volgende:
[..]
Nee, maar ik neem aan dat we het hier niet over slechts 5 minuten daten met 2 personen tegelijk hebben...
In die richting zit ik (nog) nietquote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:46 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Nee, je moet er minstens drie keer het bed mee delen om tot een voorlopige conclusie te komen dat ze geschikt is voor een eventuele relatie.
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:54 schreef ook_gek het volgende:
Ik voel me niet geroepen om over elke date voor af aan te kondigen en daar een compleet verslag over te houden.Ik selecteer gekke leuke date's en die vertel ik hier soms.
'nuff said.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:20 schreef ook_gek het volgende:
Maar ben nooit zo heel erg bezig met versieren of date.
Andersom doe jij dat natuurlijk niet.quote:Kennelijk is het zo dat totaal onbekende mensen mijn leven en mij als persoon beter kennen om vervolgens verschillende aan namens te doen.
En daar reageer ik eerlijk en zonder er omheen te lullen op. Niks meer en niks minder.
Jij leest echt wat je zelf wilt he. Maar prima, je hebt helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:10 schreef Deckard het volgende:
[..]
[..]
'nuff said.
[..]
Andersom doe jij dat natuurlijk niet.
Net alsof alles om seks draait?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 07:56 schreef firefly3 het volgende:
Gewoon een vriendschappelijk etentje wss, met de stiekeme intentie om haar te krijgen indien ze hapt, dan is er wel een "klik". Als ze niet hapt was er geen klik en al helemaal geen date. Then it never happened
Dat is wel vaak het doel uiteindelijkquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:39 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Net alsof alles om seks draait?
Helaas voor velen wel ja.....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:49 schreef JAOC het volgende:
[..]
Dat is wel vaak het doel uiteindelijk
Ik heb nog een serieuzere vraag. Wat vinden jullie een acceptabele afstand/tijd om te reizen voor een date?
Ik snap dat als je in Friesland woont dat je dan waarschijnlijk verder moet reizen, maar toch om een idee te krijgen hoever anderen willen reizen.
Persoonlijk vind ik een uur reizen al echt te ver voor enkel een date. Half uur is toch wel ongeveer mijn maximum.
Het doel van een date is in mijn ogen meer het uiteindelijk krijgen van een relatie (Eventueel als het klikt dan)quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:49 schreef JAOC het volgende:
Dat is wel vaak het doel uiteindelijk Ik heb nog een serieuzere vraag. Wat vinden jullie een acceptabele afstand/tijd om te reizen voor een date?Ik snap dat als je in Friesland woont dat je dan waarschijnlijk verder moet reizen, maar toch om een idee te krijgen hoever anderen willen reizen.Persoonlijk vind ik een uur reizen al echt te ver voor enkel een date. Half uur is toch wel ongeveer mijn maximum.
Ik moet zeggen dat dit mij ook vies tegenvalt. Altijd maar weer die gewillige, wulpse vrouwen die in niets anders geinteresseerd zijn dan mijn lichaam. Alsof ik niet veel meer ben dan dat.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:51 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Helaas voor velen wel ja.....
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:52 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Het doel van een date is in mijn ogen meer het uiteindelijk krijgen van een relatie (Eventueel als het klikt dan)
Het reizen, tja niet te lang want als het iets zou worden tussen jou en je date, zul je dat reisje waarschijnlijk veel vaker moeten maken
Haha, je denkt net als ik...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit mij ook vies tegenvalt. Altijd maar weer die gewillige, wulpse vrouwen die in niets anders geinteresseerd zijn dan mijn lichaam. Alsof ik niet veel meer ben dan dat.
Dat waarschijnlijk wel, maar daarvoor zul je toch eerst seks gehad moeten hebben met elkaar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:52 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Het doel van een date is in mijn ogen meer het uiteindelijk krijgen van een relatie (Eventueel als het klikt dan)
Dat doe ik alleen als ze relatiemateriaal is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:56 schreef JAOC het volgende:
[..]
Dat waarschijnlijk wel, maar daarvoor zul je toch eerst seks gehad moeten hebben met elkaar.
Een half uur het maximum? Van mijn huis naar het station is al bijna een kwartier fietsen, dan zou ik in de praktijk dus alleen in m'n eigen woonplaats kunnen daten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:49 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ik heb nog een serieuzere vraag. Wat vinden jullie een acceptabele afstand/tijd om te reizen voor een date?
Ik snap dat als je in Friesland woont dat je dan waarschijnlijk verder moet reizen, maar toch om een idee te krijgen hoever anderen willen reizen.
Persoonlijk vind ik een uur reizen al echt te ver voor enkel een date. Half uur is toch wel ongeveer mijn maximum.
Same story Broquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:57 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Dat doe ik alleen als ze relatiemateriaal is.Zo niet, dan "bang" ik haar niet eens....
Ja ok, ik vind dat er wel altijd een 'klik' moet zijn. Of in elk geval iets van dat je die persoon nog wel vaker zou willen zien.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:57 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ze relatiemateriaal is.
Zo niet, dan "bang" ik haar niet eens....
Dat is waar! Zo had ik ooit een dame die heel volwassen overkwam. Ik nam te snel een relatie en al snel bleek dat ze eigenlijk nog een kind wasquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:08 schreef JAOC het volgende:
Ja ok, ik vind dat er wel altijd een 'klik' moet zijn. Of in elk geval iets van dat je die persoon nog wel vaker zou willen zien.Maar of iemand echt relatiemateriaal kun je naar mijn mening niet zo snel weten.Als je iemand pas kort kent dan kunnen ze zich toch nog heel anders voor doen.
Dit herken ik helaas wel. Dat ze alleen je penis willen en de poezie die je voor wilt dragen ze niet interesseert.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit mij ook vies tegenvalt. Altijd maar weer die gewillige, wulpse vrouwen die in niets anders geinteresseerd zijn dan mijn lichaam. Alsof ik niet veel meer ben dan dat.
Een half uur vind ik aan de krappe kant. Dan valt alles buiten Rotterdam en Den Haag al af, terwijl ik de gehele Randstad wel tot m'n zoekgebied reken. Als het wat verder is, dan probeer ik ook een ander doel aan de reis te koppelen. Mocht de date niks zijn dan heb ik altijd nog het idee dat ik niet voor niets onderweg ben geweest. Vandaag ga ik voorafgaand aan m'n date nog even een museum bezoeken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:49 schreef JAOC het volgende:
Wat vinden jullie een acceptabele afstand/tijd om te reizen voor een date?
Ik zou het zelf wel in de Randstad houden met een maximale reistijd ( per auto ) van 3 kwartier. Wel zo handig als je elkaar door de weeks een keer wilt zien en je de volgende dag niet om 5 uur s'ochtends al in de auto wilt zitten om weer naar je werk te rijden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:49 schreef JAOC het volgende:
[..]
Kun je er ook mooi twee tegelijkertijd datenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:58 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik heb gewoon geluk dat ik zowel in Hoofddorp als in Apeldoorn woon. Vanaf Hoofddorp heb ik een enorme omgeving waar ik binnen no time ben en de laatste trein gaat terug vaak pas tegen 2 uur doordeweeks. En Apeldoorn is dan weer handig voor mannen in het oosten van het land
Still going strong with DNquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:49 schreef eefje801 het volgende:
Ik kom met een half uur ook niet verder dan Erica.
Verste was Breda.
In ander nieuws: iemand nog gedate? Of maakt het weer dat je voor pampus ligt 's avonds?
Een uur vind ik wel te doen. Als daar ooit een relatie op uit zou komen of verliefdheid dan is zo'n uur niets.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:49 schreef JAOC het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan ga ik dingen door elkaar halenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:13 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Kun je er ook mooi twee tegelijkertijd daten
Erica, the place to bequote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:49 schreef eefje801 het volgende:
Ik kom met een half uur ook niet verder dan Erica.
Verste was Breda.
In ander nieuws: iemand nog gedate? Of maakt het weer dat je voor pampus ligt 's avonds?
Die van mij een paar keer 0 meter. Maar die woonden in dezelfde huis dus dat telt niet zeker?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:02 schreef Silenus het volgende:
Mijn kortste reisafstand voor een eerste date was 15 seconden/300 meter. (Via paiq, buurvrouw van 5 huisnummers verderop)
Mijn langste reisafstand voor een eerste date was 370 kilometer. (Via Knuz, dorpje onder Hannover. Gedate op de terugweg vanuit Berlijn)
Dus een beetje daar tussenin is dan wel prima.
Ik ben in de begindagen van Paiq een keer gekoppeld aan een huisgenootje, toen dus ook maar in de woonkamer een wijntje gedaanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die van mij een paar keer 0 meter. Maar die woonden in dezelfde huis dus dat telt niet zeker?
Haha nicequote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben in de begindagen van Paiq een keer gekoppeld aan een huisgenootje, toen dus ook maar in de woonkamer een wijntje gedaan
Dat is waar, maar ik weet meestal wel met wie ik in zee ga.....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:08 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ja ok, ik vind dat er wel altijd een 'klik' moet zijn. Of in elk geval iets van dat je die persoon nog wel vaker zou willen zien.
Maar of iemand echt relatiemateriaal kun je naar mijn mening niet zo snel weten.
Als je iemand pas kort kent dan kunnen ze zich toch nog heel anders voor doen.
Kan je ook niet even een extra studie in Antwerpen ofzo komen doen?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:58 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik heb gewoon geluk dat ik zowel in Hoofddorp als in Apeldoorn woon. Vanaf Hoofddorp heb ik een enorme omgeving waar ik binnen no time ben en de laatste trein gaat terug vaak pas tegen 2 uur doordeweeks. En Apeldoorn is dan weer handig voor mannen in het oosten van het land
Ik ben ooit eens op paiq gekoppeld aan een vrouw die de nacht er voor nog een aantal B52 shotjes voor me gemaakt had. Was er 1 omgevallen en bar half in de brand ( klinkt veel spannender dan het was ) en ik vertelde dat als antwoord op de vraag wat ik die nacht gedaan had. Was de 2de vraag van haar kant. En toen was het al meteen duidelijk dat zij de betreffende barvrouw wasquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben in de begindagen van Paiq een keer gekoppeld aan een huisgenootje, toen dus ook maar in de woonkamer een wijntje gedaan
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:47 schreef theKiD het volgende:
Hmmmz... Net op paiq een speeddate gehad, en krijg steeds meer de indruk dat het een kerel was die zich voordoet als vrouwVolgende keer als ze online is, eens wat meer uitdagen.
quote:ojee.. nouo dat past helemaal niet bij mij!!!
ik ben een frisse dame..
levensgenieter pur sang
Van die mensen die zich op een Kama Sutra beurs lopen te vergapen alsof ze nog nooit een neukend stel hebben gezien, dat idee.
Maar je zei net iets waar ik dan toch wel even op door wil vragen...
ehhh.....
Wat zei die fransman wat jou intrigeerde?
ja daaag
at moet je nu toch wel snappen?? als man?
''hij zei iets... dat intrigeerde me en heb het uitgeprobeerd maar het was echt drie keer niks!!!
daarna geloofde ik niemand meer.''
Nee, natuurlijk snap ik dat niet. Anders vraag ik er niet naar. Het zal seksgerelateerd zijn, zover kom ik ook nog wel...
Maar dat is nogal een breed concept, nietwaar?
ja hij zei dat hij geweldig goede seks kon geven dat hij de beste was.. nou.. dat viel erg tegen.. en daarna ben ik zeer selectief te werk gegaan. weinig meegemaakt... daardoor.
Iemand die daar zo mee te koop loopt valt in de regel wel tegen.
ja blijkbaar
Online is het makkelijk lullen, geld als water, pikken van 30 cm, succesvol, koppen als fotomodellen.
hey daar ben je bijna
Ja. En ik ga je niet vervelen door een heel hijgerig praatje te houden. Dat laat ik aan de mensen uit desperate ville over.
ik moet effekes wat doen.. ogenblikje
En nog wat. Ik ben niet het figuur wat IN HOOFDLETTERS begint te gillen als hij even een paar minuten geen response krijgt
hey
ik haat daardoor wel appen met mannen
Vreselijk he?
ik snap appen niet met mannen, daarom app ik alleen met vriendinnetjes
Ik ken de types. Die blijven maar doorgaan met berichten sturen.
Als iemand --> kortaf reageert ---> geen wedervragen stelt ---> geen initiatief neemt een gesprek op gang te houden.
Dan is het toch plain obvious?
ja.. maar dat verwart mij soms en wordt ik onzeker van en dan zeg ik weer iets wat verkeerd overkomt of zoiets
Je kunt nu elkaars foto's bekijken!
ik heb mijn "app" lessen al wel gehad! ik app niet meer met mannen.hij kan mij bellen en dan hoort hij dat ik een hele spontane ben!
Het nadeel van ''moderne'' media zoals twitter of facebook of whatsapp is dat je geen intonatie hebt, non verbale communicatie. Waardoor je een hoop mist en er juist misverstanden ontstaan.
Weet je, iemand die zoiets over zichzelf zegt wantrouw ik juist net wat harder dan een ander
maakt me niet uit wat je denkt, ik ben er gewoon klaar mee
Een issue type dus?
hoe bedoel je?
Je komt een beetje over alsof alle mannen klootzakken zijn en noem maar op.
trusten *****... ik ben alleen beetje teleurgesteld ja.. dat wel.
Alsof er frustratie zit, en dat is merkbaar.
maart is offline
Ja, jij ook welterusten. Al ga ik je wel verwijderen. Ik zoek een leuk iemand. Geen persoon met shitloads aan bagage. Succes op Paiq verder!
Ik had mijn broek uit. Dat is dan wel weer luchtig genoeg.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:52 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk het gesprek ook wat luchtiger kunnen houden hé...
je kan het altijd vragen toch? Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze nee zegt. Zelf doe ik altijd even snel tussen door whatsapp en bellen. Iemand kan heel leuk (typen) praten, maar als ze je spreekt kan het een dood vogeltje zijn.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:01 schreef depsycholoog het volgende:
goh, zo ver was ik ook nog wel
Laat ik mijn vraag anders stellen. Ik heb de indruk dat ik sneller af wil spreken dan de gemiddelde datingssite vrouw. Voor mijn gevoel zijn veel mensen toch vrij terughoudend in het afspreken.
Hoe kijken jullie daar tegenaan? Je zit toch op zo'n site om af te spreken? Of zijn er ook mensen die daadwerkelijk genieten van het chatten?
Bij de eerste regel met veelvuldige uitroeptekens was het al duidelijk dat het niet wat is.quote:
De manier van praten, het is ook meer een gevoel. Ik denk dat ik de volgende keer eens op een skypegesprek aanstuur. Gelukkig hou ik er van om mensen uit te dagen. Op welke manier dan ook..quote:
Klinkt alsof zij ook niet duidelijk geweest is...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:02 schreef RVDBRDM het volgende:
Ok, nieuw dieptepunt in mijn blijkbaar grenzeloze onvermogen om het succes van een date in te schatten. Gisteren: veel gelachen, wat serieuzer gesproken, zij stelde na het eerste drankje voor om ook maar direct te gaan eten en er is meermaals een vervolgdate besproken. Vanmorgen bleek ik geblokkeerd op paiq en whatsapp. Nou goed, dan is het maar duidelijk.
Hm, het is wel een manier om gratis uit eten te gaan natuurlijk, vooropgesteld dat de ander de knip trekt. Zou ze iedere avond een date hebben?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:02 schreef RVDBRDM het volgende:
Ok, nieuw dieptepunt in mijn blijkbaar grenzeloze onvermogen om het succes van een date in te schatten. Gisteren: veel gelachen, wat serieuzer gesproken, zij stelde na het eerste drankje voor om ook maar direct te gaan eten en er is meermaals een vervolgdate besproken. Vanmorgen bleek ik geblokkeerd op paiq en whatsapp. Nou goed, dan is het maar duidelijk.
Respectloos zo'n actie.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:02 schreef RVDBRDM het volgende:
Niet in eerste instantie inderdaad. Of ik heb zo'n joekel van een plaat voor m'n kop dat ik de signalen niet heb opgepikt. Ik had misschien ook niet moeten zeggen dat ik standaard een vrouw tot in haar graf ga stalken als ze niet meer met me wilt afspreken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Klinkt alsof zij ook niet duidelijk geweest is...
Ik heb de rekening betaald en het was in elk geval de dame die binnen twintig minuten van eerste contact naar date-voorstel ging. Dus ja, best aannemelijkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hm, het is wel een manier om gratis uit eten te gaan natuurlijk, vooropgesteld dat de ander de knip trekt. Zou ze iedere avond een date hebben?
Zie de TT. Dit is dan wel een extreem erge kuthoer trouwens. Via Paiq?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:43 schreef RVDBRDM het volgende:
[..]
Niet in eerste instantie inderdaad. Of ik heb zo'n joekel van een plaat voor m'n kop dat ik de signalen niet heb opgepikt. Ik had misschien ook niet moeten zeggen dat ik standaard een vrouw tot in haar graf ga stalken als ze niet meer met me wilt afspreken.
[..]
Ik heb de rekening betaald en het was in elk geval de dame die binnen twintig minuten van eerste contact naar date-voorstel ging. Dus ja, best aannemelijk![]()
. Maar ook wel respectloos inderdaad. Bedank dan op z'n minst voor het gratis vorstelijk diner inclusief royale drankconsumptie.
Ik heb niet de behoefte om haar nog eens (proberen) te gaan bellen. Hooguit om te vragen waar ik de factuur voor het eten naartoe kan sturen. Via Paiq ja. Het is dat ik niet zo rancuneus ben, maar het zou soms toch fijn zijn om een openbaar toegankelijke review-feature bij elke profiel te hebben.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zie de TT. Dit is dan wel een extreem erge kuthoer trouwens. Via Paiq?
Even ervan uitgaande dat het geen actie met voorbedachte rade was van haar (wat ik betwijfel) blijft het extreem onbeschoft. Ik zou die behoefte dus wel hebben om 'r nog even een ''vriendelijk'' berichtje te sturen. Hoe heet ze daar?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:16 schreef RVDBRDM het volgende:
[..]
Ik heb niet de behoefte om haar nog eens (proberen) te gaan bellen. Hooguit om te vragen waar ik de factuur voor het eten naartoe kan sturen. Via Paiq ja. Het is dat ik niet zo rancuneus ben, maar het zou soms toch fijn zijn om een openbaar toegankelijke review-feature bij elke profiel te hebben.
Inderdaad. Toch is de theorie wel grappig. Als het echt met voorbedachte rade was, dan heeft ze wel heel geraffineerd gehandeld en kan ik haar daar eigenlijk alleen maar voor complimenterenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:30 schreef Yuki het volgende:
Joh, je hebt een blauwtje gelopen en het heeft je geld gekost. Deze dame heeft niet netjes gehandeld, maar dit is allemaal wel heel paranoïde
Wie is het? Dan weet ik waar ik mijzelf voor moet behoeden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:41 schreef RVDBRDM het volgende:
[..]
Inderdaad. Toch is de theorie wel grappig. Als het echt met voorbedachte rade was, dan heeft ze wel heel geraffineerd gehandeld en kan ik haar daar eigenlijk alleen maar voor complimenteren![]()
Ik heb niet de behoefte om nog even m'n gram te halen. Haar identiteit hier prijsgeven vind ik van eenzelfde onbeschoftheid getuigen als haar manier van handelen, dus dat doe ik niet. Ik vond het prettig en zinvol om deze negatieve ervaring te delen en dat is het dan.
Vanavond maar even keihard zuipen.
Zeg wat je wilt, ze had het goed voor elkaar zo.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 11:42 schreef MissGump het volgende:
'How she made 1200 a month using matchcom"
http://www.businessinside(...)ing-matchcom-2011-11
Met een blowjob in de McDrive voor een happy ending.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:19 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Dat wordt de volgende keer dus een Happy Meal bestellen voor een date.
Sundae toe.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Met een blowjob in de McDrive voor een happy ending.
Lolwhut? Eh, je was er toch zelf bij neem ik aan? Of duwde je je scrotum in haar gezicht onder het eten?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:52 schreef RVDBRDM het volgende:
Ik ga er vooralsnog maar vanuit dat ik me blijkbaar heel erg naar heb gedragen en dit voor haar niet de gebruikelijke manier van het 'evalueren' van een date is.
Hij had toch gezegd dat hij vrouwen stalkt tot in het graf? Dat las ik eerder ergens.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Lolwhut? Eh, je was er toch zelf bij neem ik aan? Of duwde je je scrotum in haar gezicht onder het eten?
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 10:43 schreef RVDBRDM het volgende:
[..]
Niet in eerste instantie inderdaad. Of ik heb zo'n joekel van een plaat voor m'n kop dat ik de signalen niet heb opgepikt. Ik had misschien ook niet moeten zeggen dat ik standaard een vrouw tot in haar graf ga stalken als ze niet meer met me wilt afspreken.![]()
Ik nam aan dat hij dat niet serieus bedoelde.... Maar je weet natuurlijk nooit.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:01 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Hij had toch gezegd dat hij vrouwen stalkt tot in het graf? Dat las ik eerder ergens.
Edit: hier.
[..]
Zo werkt dat hier niet! Ze heeft je kei hard in je reet geneukt door gratis te vreten. Wij dating site mensen pikken dat niet. Zit aan 1 van ons en je zit aan ons allemaal.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:13 schreef RVDBRDM het volgende:
Godsamme nee natuurlijk bedoelde ik dat niet serieus. En uiteraard heb ik me naar mijn idee ook helemaal niet vervelend gedragen. Ik ga alleen echt haar identiteit niet onthullen.
Vrouwen zijn vreemde wezensquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:13 schreef RVDBRDM het volgende:
Godsamme nee natuurlijk bedoelde ik dat niet serieus. En uiteraard heb ik me naar mijn idee ook helemaal niet vervelend gedragen. Ik ga alleen echt haar identiteit niet onthullen.
Een beetje maarquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo werkt dat hier niet! Ze heeft je kei hard in je reet geneukt door gratis te vreten. Wij dating site mensen pikken dat niet. Zit aan 1 van ons en je zit aan ons allemaal.
DE HOER MOET BLOEDEN! WHOHAAAAAAA
ben ik nu te enthousiast ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |