Helaas voor velen wel ja.....quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:49 schreef JAOC het volgende:
[..]
Dat is wel vaak het doel uiteindelijk
Ik heb nog een serieuzere vraag. Wat vinden jullie een acceptabele afstand/tijd om te reizen voor een date?
Ik snap dat als je in Friesland woont dat je dan waarschijnlijk verder moet reizen, maar toch om een idee te krijgen hoever anderen willen reizen.
Persoonlijk vind ik een uur reizen al echt te ver voor enkel een date. Half uur is toch wel ongeveer mijn maximum.
Het doel van een date is in mijn ogen meer het uiteindelijk krijgen van een relatie (Eventueel als het klikt dan)quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:49 schreef JAOC het volgende:
Dat is wel vaak het doel uiteindelijk Ik heb nog een serieuzere vraag. Wat vinden jullie een acceptabele afstand/tijd om te reizen voor een date?Ik snap dat als je in Friesland woont dat je dan waarschijnlijk verder moet reizen, maar toch om een idee te krijgen hoever anderen willen reizen.Persoonlijk vind ik een uur reizen al echt te ver voor enkel een date. Half uur is toch wel ongeveer mijn maximum.
Ik moet zeggen dat dit mij ook vies tegenvalt. Altijd maar weer die gewillige, wulpse vrouwen die in niets anders geinteresseerd zijn dan mijn lichaam. Alsof ik niet veel meer ben dan dat.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:51 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Helaas voor velen wel ja.....
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:52 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Het doel van een date is in mijn ogen meer het uiteindelijk krijgen van een relatie (Eventueel als het klikt dan)
Het reizen, tja niet te lang want als het iets zou worden tussen jou en je date, zul je dat reisje waarschijnlijk veel vaker moeten maken
Haha, je denkt net als ik...quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit mij ook vies tegenvalt. Altijd maar weer die gewillige, wulpse vrouwen die in niets anders geinteresseerd zijn dan mijn lichaam. Alsof ik niet veel meer ben dan dat.
Dat waarschijnlijk wel, maar daarvoor zul je toch eerst seks gehad moeten hebben met elkaar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:52 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Het doel van een date is in mijn ogen meer het uiteindelijk krijgen van een relatie (Eventueel als het klikt dan)
Dat doe ik alleen als ze relatiemateriaal is.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:56 schreef JAOC het volgende:
[..]
Dat waarschijnlijk wel, maar daarvoor zul je toch eerst seks gehad moeten hebben met elkaar.
Een half uur het maximum? Van mijn huis naar het station is al bijna een kwartier fietsen, dan zou ik in de praktijk dus alleen in m'n eigen woonplaats kunnen daten.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:49 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ik heb nog een serieuzere vraag. Wat vinden jullie een acceptabele afstand/tijd om te reizen voor een date?
Ik snap dat als je in Friesland woont dat je dan waarschijnlijk verder moet reizen, maar toch om een idee te krijgen hoever anderen willen reizen.
Persoonlijk vind ik een uur reizen al echt te ver voor enkel een date. Half uur is toch wel ongeveer mijn maximum.
Same story Broquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:57 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Dat doe ik alleen als ze relatiemateriaal is.Zo niet, dan "bang" ik haar niet eens....
Ja ok, ik vind dat er wel altijd een 'klik' moet zijn. Of in elk geval iets van dat je die persoon nog wel vaker zou willen zien.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:57 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ze relatiemateriaal is.
Zo niet, dan "bang" ik haar niet eens....
Dat is waar! Zo had ik ooit een dame die heel volwassen overkwam. Ik nam te snel een relatie en al snel bleek dat ze eigenlijk nog een kind wasquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:08 schreef JAOC het volgende:
Ja ok, ik vind dat er wel altijd een 'klik' moet zijn. Of in elk geval iets van dat je die persoon nog wel vaker zou willen zien.Maar of iemand echt relatiemateriaal kun je naar mijn mening niet zo snel weten.Als je iemand pas kort kent dan kunnen ze zich toch nog heel anders voor doen.
Dit herken ik helaas wel. Dat ze alleen je penis willen en de poezie die je voor wilt dragen ze niet interesseert.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat dit mij ook vies tegenvalt. Altijd maar weer die gewillige, wulpse vrouwen die in niets anders geinteresseerd zijn dan mijn lichaam. Alsof ik niet veel meer ben dan dat.
Een half uur vind ik aan de krappe kant. Dan valt alles buiten Rotterdam en Den Haag al af, terwijl ik de gehele Randstad wel tot m'n zoekgebied reken. Als het wat verder is, dan probeer ik ook een ander doel aan de reis te koppelen. Mocht de date niks zijn dan heb ik altijd nog het idee dat ik niet voor niets onderweg ben geweest. Vandaag ga ik voorafgaand aan m'n date nog even een museum bezoeken.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:49 schreef JAOC het volgende:
Wat vinden jullie een acceptabele afstand/tijd om te reizen voor een date?
Ik zou het zelf wel in de Randstad houden met een maximale reistijd ( per auto ) van 3 kwartier. Wel zo handig als je elkaar door de weeks een keer wilt zien en je de volgende dag niet om 5 uur s'ochtends al in de auto wilt zitten om weer naar je werk te rijden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:49 schreef JAOC het volgende:
[..]
Kun je er ook mooi twee tegelijkertijd datenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:58 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ik heb gewoon geluk dat ik zowel in Hoofddorp als in Apeldoorn woon. Vanaf Hoofddorp heb ik een enorme omgeving waar ik binnen no time ben en de laatste trein gaat terug vaak pas tegen 2 uur doordeweeks. En Apeldoorn is dan weer handig voor mannen in het oosten van het land
Still going strong with DNquote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:49 schreef eefje801 het volgende:
Ik kom met een half uur ook niet verder dan Erica.
Verste was Breda.
In ander nieuws: iemand nog gedate? Of maakt het weer dat je voor pampus ligt 's avonds?
Een uur vind ik wel te doen. Als daar ooit een relatie op uit zou komen of verliefdheid dan is zo'n uur niets.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:49 schreef JAOC het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar dan ga ik dingen door elkaar halenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:13 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Kun je er ook mooi twee tegelijkertijd daten
Erica, the place to bequote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:49 schreef eefje801 het volgende:
Ik kom met een half uur ook niet verder dan Erica.
Verste was Breda.
In ander nieuws: iemand nog gedate? Of maakt het weer dat je voor pampus ligt 's avonds?
Die van mij een paar keer 0 meter. Maar die woonden in dezelfde huis dus dat telt niet zeker?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 14:02 schreef Silenus het volgende:
Mijn kortste reisafstand voor een eerste date was 15 seconden/300 meter. (Via paiq, buurvrouw van 5 huisnummers verderop)
Mijn langste reisafstand voor een eerste date was 370 kilometer. (Via Knuz, dorpje onder Hannover. Gedate op de terugweg vanuit Berlijn)
Dus een beetje daar tussenin is dan wel prima.
Ik ben in de begindagen van Paiq een keer gekoppeld aan een huisgenootje, toen dus ook maar in de woonkamer een wijntje gedaanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Die van mij een paar keer 0 meter. Maar die woonden in dezelfde huis dus dat telt niet zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |