abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 juli 2013 @ 11:13:28 #76
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_129398857
Ghehe, had de link nog niet zo snel gelegd ja, maar die heeft gratis gegeten. Nu gaan we haar terugpakken....dus zeg op....hoe vinden we haar?
pi_129398933
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 11:03 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Zie de TT. Dit is dan wel een extreem erge kuthoer trouwens. Via Paiq?
Ik heb niet de behoefte om haar nog eens (proberen) te gaan bellen. Hooguit om te vragen waar ik de factuur voor het eten naartoe kan sturen. Via Paiq ja. Het is dat ik niet zo rancuneus ben, maar het zou soms toch fijn zijn om een openbaar toegankelijke review-feature bij elke profiel te hebben.
pi_129399187
Ik had haar nog wel even een oneliner gestuurd om te zeggen hoe ik over haar acties denk. Gewoon voor mn eigen gemoedsrust.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_129399240
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 11:16 schreef RVDBRDM het volgende:

[..]

Ik heb niet de behoefte om haar nog eens (proberen) te gaan bellen. Hooguit om te vragen waar ik de factuur voor het eten naartoe kan sturen. Via Paiq ja. Het is dat ik niet zo rancuneus ben, maar het zou soms toch fijn zijn om een openbaar toegankelijke review-feature bij elke profiel te hebben.
Even ervan uitgaande dat het geen actie met voorbedachte rade was van haar (wat ik betwijfel) blijft het extreem onbeschoft. Ik zou die behoefte dus wel hebben om 'r nog even een ''vriendelijk'' berichtje te sturen. Hoe heet ze daar?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zaterdag 27 juli 2013 @ 11:30:40 #80
50430 Yuki
Student Midwife
pi_129399278
Joh, je hebt een blauwtje gelopen en het heeft je geld gekost. Deze dame heeft niet netjes gehandeld, maar dit is allemaal wel heel paranoïde :')

Dit is het risico dat je loopt als je het eten/drinken voor je date betaalt.

En ja, daar is 'ie weer: ik bied altijd aan om de helft te betalen en als ik een volgende date niet zie zitten, dan accepteer ik geen nee.
Bij de eerste date met de Dokter heb ik gewoon mijn deel betaald, ook al wist ik vrijwel zeker dat het een vervolg zou krijgen. Hell, ik wilde afgelopen zondag (date 3) zelfs mijn ijsje (2 euro) zelf betalen, maar toen accepteerde hij het niet :+
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_129399509
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 11:30 schreef Yuki het volgende:
Joh, je hebt een blauwtje gelopen en het heeft je geld gekost. Deze dame heeft niet netjes gehandeld, maar dit is allemaal wel heel paranoïde :')
Inderdaad. Toch is de theorie wel grappig. Als het echt met voorbedachte rade was, dan heeft ze wel heel geraffineerd gehandeld en kan ik haar daar eigenlijk alleen maar voor complimenteren :)

Ik heb niet de behoefte om nog even m'n gram te halen. Haar identiteit hier prijsgeven vind ik van eenzelfde onbeschoftheid getuigen als haar manier van handelen, dus dat doe ik niet. Ik vond het prettig en zinvol om deze negatieve ervaring te delen en dat is het dan.

Vanavond maar even keihard zuipen.
pi_129399546
'How she made 1200 a month using matchcom"

http://www.businessinside(...)ing-matchcom-2011-11
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_129400062
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 11:41 schreef RVDBRDM het volgende:

[..]

Inderdaad. Toch is de theorie wel grappig. Als het echt met voorbedachte rade was, dan heeft ze wel heel geraffineerd gehandeld en kan ik haar daar eigenlijk alleen maar voor complimenteren :)

Ik heb niet de behoefte om nog even m'n gram te halen. Haar identiteit hier prijsgeven vind ik van eenzelfde onbeschoftheid getuigen als haar manier van handelen, dus dat doe ik niet. Ik vond het prettig en zinvol om deze negatieve ervaring te delen en dat is het dan.

Vanavond maar even keihard zuipen.
Wie is het? Dan weet ik waar ik mijzelf voor moet behoeden.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
  zaterdag 27 juli 2013 @ 12:06:43 #84
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129400193
Ah joh leer momentje en weer verder gaan :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 juli 2013 @ 12:18:48 #85
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_129400531
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 11:42 schreef MissGump het volgende:
'How she made 1200 a month using matchcom"

http://www.businessinside(...)ing-matchcom-2011-11
Zeg wat je wilt, ze had het goed voor elkaar zo.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_129400567
Dat wordt de volgende keer dus een Happy Meal bestellen voor een date.
pi_129400874
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 12:19 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Dat wordt de volgende keer dus een Happy Meal bestellen voor een date.
Met een blowjob in de McDrive voor een happy ending.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 12:30:35 #88
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129400902
Andere vrouwen kunnen er ook niks aan doen. Dus om nou direct alle vrouwen een happy meal aan te bieden :D

Het is geen leuke actie nee, en netjes zeker ook niet. Maar maak er geen punt van. Is al je aandacht niet waard.

Waar hebbem we het over 70 a 100 euro? Het is niet dat je financieel uitgekleed heeft.

Volgende keer iets voorzichtiger zijn.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_129400939
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 12:29 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Met een blowjob in de McDrive voor een happy ending.
Sundae toe.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 12:32:56 #90
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129400984
Gewoon haar paiqnaam en leeftijd mag je best noemen, zo'n asociale kuthoer gun je niemand natuurlijk.
Gourmetten of steengrillen?
pi_129401637
Nogmaals, ik denk niet dat ze de date regelde met het doel een gratis maaltijd te scoren. Het gaat me al helemaal niet om het geld. Het enige wat ik vreemd dan wel onbeschoft vind is de manier waarop ze het contact verbreekt, in relatie tot de manier waarop de date naar mijn idee verliep. Dat staat nogal in schril contrast met elkaar.

Ik ga er vooralsnog maar vanuit dat ik me blijkbaar heel erg naar heb gedragen en dit voor haar niet de gebruikelijke manier van het 'evalueren' van een date is. Ik voel me dan ook niet geroepen om de internet-datende mannenbevolking tegen haar in bescherming te nemen door wat gegevens van haar profiel te noemen.
pi_129401764
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 12:52 schreef RVDBRDM het volgende:

Ik ga er vooralsnog maar vanuit dat ik me blijkbaar heel erg naar heb gedragen en dit voor haar niet de gebruikelijke manier van het 'evalueren' van een date is.
Lolwhut? Eh, je was er toch zelf bij neem ik aan? Of duwde je je scrotum in haar gezicht onder het eten?
pi_129401943
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 12:56 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Lolwhut? Eh, je was er toch zelf bij neem ik aan? Of duwde je je scrotum in haar gezicht onder het eten?
Hij had toch gezegd dat hij vrouwen stalkt tot in het graf? Dat las ik eerder ergens.

Edit: hier.

quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 10:43 schreef RVDBRDM het volgende:

[..]

Niet in eerste instantie inderdaad. Of ik heb zo'n joekel van een plaat voor m'n kop dat ik de signalen niet heb opgepikt. Ik had misschien ook niet moeten zeggen dat ik standaard een vrouw tot in haar graf ga stalken als ze niet meer met me wilt afspreken. :+
pi_129402145
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:01 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Hij had toch gezegd dat hij vrouwen stalkt tot in het graf? Dat las ik eerder ergens.

Edit: hier.

[..]

Ik nam aan dat hij dat niet serieus bedoelde.... Maar je weet natuurlijk nooit.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_129402389
Godsamme nee natuurlijk bedoelde ik dat niet serieus. En uiteraard heb ik me naar mijn idee ook helemaal niet vervelend gedragen. Ik ga alleen echt haar identiteit niet onthullen.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 13:55:57 #96
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129403636
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:13 schreef RVDBRDM het volgende:
Godsamme nee natuurlijk bedoelde ik dat niet serieus. En uiteraard heb ik me naar mijn idee ook helemaal niet vervelend gedragen. Ik ga alleen echt haar identiteit niet onthullen.
Zo werkt dat hier niet! Ze heeft je kei hard in je reet geneukt door gratis te vreten. Wij dating site mensen pikken dat niet. Zit aan 1 van ons en je zit aan ons allemaal.

DE HOER MOET BLOEDEN! WHOHAAAAAAA

:+

ben ik nu te enthousiast ja?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 juli 2013 @ 14:04:17 #97
Brabo Bastard
pi_129403871
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:13 schreef RVDBRDM het volgende:
Vrouwen zijn vreemde wezens :+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zaterdag 27 juli 2013 @ 14:04:31 #98
Brabo Bastard
pi_129403876
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:55 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Zo werkt dat hier niet! Ze heeft je kei hard in je reet geneukt door gratis te vreten. Wij dating site mensen pikken dat niet. Zit aan 1 van ons en je zit aan ons allemaal.

DE HOER MOET BLOEDEN! WHOHAAAAAAA

:+

ben ik nu te enthousiast ja?
Een beetje maar ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_129404107
Ook maar eens op Paiq begonnen. Mooie opzet van de site, en gratis _O_

Trouwens wel geinig systeem met die foto's die langzaam zichtbaar worden! Heb je toch al een gesprekje kunnen voeren voordat je de ander echt ziet, kan net die eerste indruk veranderen :P
pi_129404155
Vind alleen de voorwaarde dubieus. Foto's mogen ze ook op andere website gebruiken of ter promotie. Dat vind ik dan wel weer jammer. Niets is gratis, ze hebben altijd wel interesse in iets.

Dat neemt nog steeds niet weg dat ik het gewoon ga proberen :).
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')