Ik ben dan altijd benieuwd hoe dat gaat. Ik heb het daar nog nooit over gehad namelijkquote:Op maandag 29 juli 2013 20:25 schreef Yuki het volgende:
Gisteren hele fijne date gehad met de DokterFilmpje kijken, samen koken, beetje in de tuin hangen... Ook wat dingen naar elkaar uitgesproken, waaronder het feit dat we exclusief met elkaar daten
Geniet er maar van, de gemiddelde man doet dat maar een paar keer in het beginquote:Ik ben blijven slapenen omdat ik geen ontbijt wilde heeft hij, lief en zorgzaam als hij is, vanmorgen brood voor me klaargemaakt zodat ik dat mee kon nemen naar m'n werk
Yep. Verliefd
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:00 schreef SilentChaos het volgende:
Dat rijmt ook_gek!
Leuk yuki! Ben blij voor je
Tsja, er gewoon naar vragen als het intiem wordtquote:Op maandag 29 juli 2013 20:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd benieuwd hoe dat gaat. Ik heb het daar nog nooit over gehad namelijk
[..]
Geniet er maar van, de gemiddelde man doet dat maar een paar keer in het beginNet als stofzuigen
Maar leuk joh! Vind het helemaal leuk voor je! En nu wel elke minuut genieten he! Veel geluk! En je zomer kan niet meer stuk
Ik heb dat echt nog nooit mee gemaaktquote:Op maandag 29 juli 2013 21:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja, er gewoon naar vragen als het intiem wordt
Dat zijn veel mannen in het begin, maar dat zwakt in veel gevallen langzaam afquote:Hij noemt zichzelf al huisman
Sowieso is hij erg zorgzaam, dus ben niet bang dat het over 3 dates over isdaarnaast zou ik hetzelfde voor hem gedaan hebben
TOP! En het is je echt gegundquote:Ik geniet zeker!!![]()
![]()
Leuk Yuki!quote:Op maandag 29 juli 2013 20:25 schreef Yuki het volgende:
Gisteren hele fijne date gehad met de DokterFilmpje kijken, samen koken, beetje in de tuin hangen... Ook wat dingen naar elkaar uitgesproken, waaronder het feit dat we exclusief met elkaar daten
Ik ben blijven slapenen omdat ik geen ontbijt wilde heeft hij, lief en zorgzaam als hij is, vanmorgen brood voor me klaargemaakt zodat ik dat mee kon nemen naar m'n werk
Yep. Verliefd
E-matching of hoe dat ook heet. Maar ik heb er zelf geen ervaring mee.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:55 schreef JohnDDD het volgende:
ik zit al jaren op relatieplanet, heb één keer een date gehad en meteen drie dagen blijven slapen, dus beviel op zich wel..maar meestal zijn de meiden daar niet zo leuk, welke andere site is nou goed voor hoger opgeleide mensen?
Het valt mij op dat m'n contacten op paiq allemaal keurig hebben opgelet bij Nederlands en minimaal HBO-niveau hebben. Als je bij het kiezen van je contacten de match-index een beetje in de gaten houdt kun je blijkbaar redelijk wat invloed hebben op het opleidingsniveau. De helft heeft er trouwens psychologie gestudeerd lijkt het wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:55 schreef JohnDDD het volgende:
...welke andere site is nou goed voor hoger opgeleide mensen?
Daardoor heb ik ook nog steeds een zwak voor jouquote:Op zondag 28 juli 2013 03:08 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Jij moet gewoon eeeeeindelijk eens beseffen dat je leuk bent en desnoods je brute kitesurfskills in de strijd gooien.
Dates gaan goed hier! Laatst een bootdate via Paiq. Wel even wennen toen we elkaar zagen, toch een andere uitstraling/minder spontaan dan op z'n foto's. Gezellig wat gegeten, en uiteraard aangeboden de helft de betalen.
Je weet dat ze het over Faxie heeft, he?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Daardoor heb ik ook nog steeds een zwak voor jou
Ja en? Hij heeft een zwak voor haar omdat ze kitesmurft...quote:Op maandag 29 juli 2013 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je weet dat ze het over Faxie heeft, he?
Oh dat doet ze zelf ook? Dat komt niet in haar berichtje naar voren.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja en? Hij heeft een zwak voor haar omdat ze kitesmurft...
Aha, gij wisse dah nog nie!quote:Op maandag 29 juli 2013 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dat doet ze zelf ook? Dat komt niet in haar berichtje naar voren.
Dat is dan de helft die geen (kleuter)juf is?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:04 schreef RVDBRDM het volgende:
[..]
Het valt mij op dat m'n contacten op paiq allemaal keurig hebben opgelet bij Nederlands en minimaal HBO-niveau hebben. Als je bij het kiezen van je contacten de match-index een beetje in de gaten houdt kun je blijkbaar redelijk wat invloed hebben op het opleidingsniveau. De helft heeft er trouwens psychologie gestudeerd lijkt het wel.
Doet ze ookquote:Op maandag 29 juli 2013 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dat doet ze zelf ook? Dat komt niet in haar berichtje naar voren.
Dat heb ik dus al meerdere malen meegemaakt. Laatste date zelfs 4x minimaal 4 dagen bij elkaar doorgebracht. En daarna besluit ik dat ik ervoor wil gaan, en nog voor ik dat met haar kan bespreken over hoe zij er over denkt, word ik compleet genegeerd..quote:Op maandag 29 juli 2013 20:55 schreef JohnDDD het volgende:
ik zit al jaren op relatieplanet, heb één keer een date gehad en meteen drie dagen blijven slapen, dus beviel op zich wel..maar meestal zijn de meiden daar niet zo leuk, welke andere site is nou goed voor hoger opgeleide mensen?
Daar zijn er toch 2 voor nodig om er een bordje samenwonen op te plakken? Dat was iig niet mijn intentie..quote:Op maandag 29 juli 2013 23:24 schreef Silenus het volgende:
Ja, ook niet zo gek he. Pak het nou eens rustig aan, niet meteen praktisch gaan samenwonen op date 1. Logisch dat eentje het dan benauwd krijgt.
Dus 4 dates waarop je elke keer minimaal 4 dagen achter elkaar samen was, lees ik dat goed?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:18 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al meerdere malen meegemaakt. Laatste date zelfs 4x minimaal 4 dagen bij elkaar doorgebracht. En daarna besluit ik dat ik ervoor wil gaan, en nog voor ik dat met haar kan bespreken over hoe zij er over denkt, word ik compleet genegeerd..
Echt, ik snap serieus niks van vrouwen..![]()
Daarna vraag je hoe of waarom, en krijg je te horen, ik zit met mijzelf in de knoop. Ook al heb ik vooraf aangegeven dat ik er voor open sta om dat samen te delen, word ik toch genegeerd..![]()
Vrouwen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |