Jouw nickname doet mij altijd denken aan een sekskonijn. Wat dat dan ook precies mag zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:02 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Nou ja, tot zoverOver & Sluiten!
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:38 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Jouw nickname doet mij altijd denken aan een sekskonijn. Wat dat dan ook precies mag zijn.
Als ze in een bericht al zo lang van stof is..quote:Op maandag 29 juli 2013 16:21 schreef Moogwai10 het volgende:
Oké, stel je hebt een paar keer wat berichtjes (tijdsbestek 2 weken) over en weer gestuurd naar een leuke dame, krijg je deze reactie:
"Ik zit niet op xxxx om maar een beetje te mailen en flirten met de jongens. Ik ben serieus op zoek naar de juiste man. Dus wat dat betreft zou je een goede aan me hebben. Volgens mij ben jij namelijk ook serieus zoekende? Of heb ik t mis?Ik ben inmiddels al weer single voor 8 maanden en sta weer open voor een leuke man. Jij lijkt me een hele leuke man. Ik zal wel eerlijk tegen je zijn. Ik heb afgelopen za. een date gehad via pepper. Mijn eerste overigens, want daar ben ik best behouden in.
Er was een klik met deze man, maar nog geen kriebels. Dit weekend ga ik nog een keer uit met deze man om nog een keer te kijken. Ze zeggen altijd dat je t na drie keer daten wel weet dus dan zal ik er wel uit zijn. Maar ik wil dat je dit weet en dat t aan jouw is om te bepalen wat je hiermee wilt. Je lijkt me overigens ook hardstikke leuk dus daar ligt t niet aan."
Wat denken de ervaren daters hier van zo'n reactie? Keihard friendzoned? ;-)
Damn inderdaad.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:47 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: google eens, dan krijg je er wel een ander beeld bij![]()
![]()
Niet eens zo'n verkeerd idee.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:24 schreef ook_gek het volgende:
Laten we morgen eens afspreken. Wie weet laat je de 2de date met die ander wel voor wat het is.
Brutale hebben de halve wereld!
Dat is zo.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:30 schreef Silenus het volgende:
Niks mis mee, gewoon een nette reactie. Je hebt er verder geen uren chat-tijd inzitten ofzo dus niets aan de hand. Lekker afwachten en wie weet gaan jullie daten als het tussen hen niks wordt.
Wil ze in bed ook urenlang doorgaan dus bedoel je?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:47 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Als ze in een bericht al zo lang van stof is..
Met praten ja....quote:Op maandag 29 juli 2013 17:42 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Wil ze in bed ook urenlang doorgaan dus bedoel je?
Oooooooo mag ook van mij hoorquote:Op maandag 29 juli 2013 17:52 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Zolang ze al pratend alleen de letters u,a,h, gebruikt heb ik er weinig problemen mee.
Zou er eerder een beetje werk van gaan maken voordat ze die ander leuk gaat vinden.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:38 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Dat is zo.
Tis natuurlijk wel zo dat ze 100% zeker vanaf het eerste bericht al met een ander aan het aanpappen zal zijn geweest, maar simultaan berichten/chatten en eventueel zelfs daten is sowieso volgens mij eerder regel dan uitzondering op datingsite.![]()
Misschien toch nog maar even achter de hand houden.
Ze heeft een aaibare poes.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:10 schreef Silenus het volgende:
Echter, op basis waarvan precies is dit een vrouw die je 'absoluut niet kunt laten lopen'?
Ze ziet er retelekker uit! ...Oh ja, en ik ben wanhopig ...Is dat reden genoeg?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:10 schreef Silenus het volgende:
Echter, op basis waarvan precies is dit een vrouw die je 'absoluut niet kunt laten lopen'? Of ze moet buiten die twee gortdroge berichtjes echt supergrappige teksten hebben geschreven, maar dan heb ik het gemist.
Van zo'n vrouw als zij zijn er ongetwijfeld nog honderden op paiq.
In de gemiddelde bar: ja.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:15 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Ze ziet er retelekker uit! ...Oh ja, en ik ben wanhopig ...Is dat reden genoeg?
Als je denkt dat dat pick up is, zit je er bizar ver naast. Ik geniet meer van mezelf en mijn eigen actie dan "resultaat". Ik hoef geen makkelijke targets en neem liever risico.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Aldus iemand wiens levensfilosofie inhoudt zoveel mogelijk vrouwen op straat aan te spreken in de hoop dat er eentje hapt...
Dat is wel jammer ja.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:36 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Niet eens zo'n verkeerd idee.Ware het niet dat ik donderdag op vakantie ga en verder sowieso geen dates meer kan inplannen.
wat vind je eng schat?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:47 schreef Greyson het volgende:
Ik vind dit beetje eng. Is het in het begin voor jullie ook een obstakel geweest waar je gewoon over heen moet?
Ik ben dit hele internet gebeuren niet gewend, ik heb wel dates gehad maar die waren op gebied zonder internet. Dit is een beetje nieuw voor mij. Je tikt verhalen in op internet. Wat moet je nou over jezelf bloot geven en wat niet? -- Dat vind ik lastig peilen.quote:
dan doe je gewoon precies het zelfde als in de kroeg.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:55 schreef Greyson het volgende:
[..]
Ik ben dit hele internet gebeuren niet gewend, ik heb wel dates gehad maar die waren op gebied zonder internet. Dit is een beetje nieuw voor mij. Je tikt verhalen in op internet. Wat moet je nou over jezelf bloot geven en wat niet? -- Dat vind ik lastig peilen.
Ik ben dan altijd benieuwd hoe dat gaat. Ik heb het daar nog nooit over gehad namelijkquote:Op maandag 29 juli 2013 20:25 schreef Yuki het volgende:
Gisteren hele fijne date gehad met de DokterFilmpje kijken, samen koken, beetje in de tuin hangen... Ook wat dingen naar elkaar uitgesproken, waaronder het feit dat we exclusief met elkaar daten
Geniet er maar van, de gemiddelde man doet dat maar een paar keer in het beginquote:Ik ben blijven slapenen omdat ik geen ontbijt wilde heeft hij, lief en zorgzaam als hij is, vanmorgen brood voor me klaargemaakt zodat ik dat mee kon nemen naar m'n werk
Yep. Verliefd
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:00 schreef SilentChaos het volgende:
Dat rijmt ook_gek!
Leuk yuki! Ben blij voor je
Tsja, er gewoon naar vragen als het intiem wordtquote:Op maandag 29 juli 2013 20:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd benieuwd hoe dat gaat. Ik heb het daar nog nooit over gehad namelijk
[..]
Geniet er maar van, de gemiddelde man doet dat maar een paar keer in het beginNet als stofzuigen
Maar leuk joh! Vind het helemaal leuk voor je! En nu wel elke minuut genieten he! Veel geluk! En je zomer kan niet meer stuk
Ik heb dat echt nog nooit mee gemaaktquote:Op maandag 29 juli 2013 21:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja, er gewoon naar vragen als het intiem wordt
Dat zijn veel mannen in het begin, maar dat zwakt in veel gevallen langzaam afquote:Hij noemt zichzelf al huisman
Sowieso is hij erg zorgzaam, dus ben niet bang dat het over 3 dates over isdaarnaast zou ik hetzelfde voor hem gedaan hebben
TOP! En het is je echt gegundquote:Ik geniet zeker!!![]()
![]()
Leuk Yuki!quote:Op maandag 29 juli 2013 20:25 schreef Yuki het volgende:
Gisteren hele fijne date gehad met de DokterFilmpje kijken, samen koken, beetje in de tuin hangen... Ook wat dingen naar elkaar uitgesproken, waaronder het feit dat we exclusief met elkaar daten
Ik ben blijven slapenen omdat ik geen ontbijt wilde heeft hij, lief en zorgzaam als hij is, vanmorgen brood voor me klaargemaakt zodat ik dat mee kon nemen naar m'n werk
Yep. Verliefd
E-matching of hoe dat ook heet. Maar ik heb er zelf geen ervaring mee.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:55 schreef JohnDDD het volgende:
ik zit al jaren op relatieplanet, heb één keer een date gehad en meteen drie dagen blijven slapen, dus beviel op zich wel..maar meestal zijn de meiden daar niet zo leuk, welke andere site is nou goed voor hoger opgeleide mensen?
Het valt mij op dat m'n contacten op paiq allemaal keurig hebben opgelet bij Nederlands en minimaal HBO-niveau hebben. Als je bij het kiezen van je contacten de match-index een beetje in de gaten houdt kun je blijkbaar redelijk wat invloed hebben op het opleidingsniveau. De helft heeft er trouwens psychologie gestudeerd lijkt het wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:55 schreef JohnDDD het volgende:
...welke andere site is nou goed voor hoger opgeleide mensen?
Daardoor heb ik ook nog steeds een zwak voor jouquote:Op zondag 28 juli 2013 03:08 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Jij moet gewoon eeeeeindelijk eens beseffen dat je leuk bent en desnoods je brute kitesurfskills in de strijd gooien.
Dates gaan goed hier! Laatst een bootdate via Paiq. Wel even wennen toen we elkaar zagen, toch een andere uitstraling/minder spontaan dan op z'n foto's. Gezellig wat gegeten, en uiteraard aangeboden de helft de betalen.
Je weet dat ze het over Faxie heeft, he?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Daardoor heb ik ook nog steeds een zwak voor jou
Ja en? Hij heeft een zwak voor haar omdat ze kitesmurft...quote:Op maandag 29 juli 2013 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je weet dat ze het over Faxie heeft, he?
Oh dat doet ze zelf ook? Dat komt niet in haar berichtje naar voren.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja en? Hij heeft een zwak voor haar omdat ze kitesmurft...
Aha, gij wisse dah nog nie!quote:Op maandag 29 juli 2013 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dat doet ze zelf ook? Dat komt niet in haar berichtje naar voren.
Dat is dan de helft die geen (kleuter)juf is?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:04 schreef RVDBRDM het volgende:
[..]
Het valt mij op dat m'n contacten op paiq allemaal keurig hebben opgelet bij Nederlands en minimaal HBO-niveau hebben. Als je bij het kiezen van je contacten de match-index een beetje in de gaten houdt kun je blijkbaar redelijk wat invloed hebben op het opleidingsniveau. De helft heeft er trouwens psychologie gestudeerd lijkt het wel.
Doet ze ookquote:Op maandag 29 juli 2013 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh dat doet ze zelf ook? Dat komt niet in haar berichtje naar voren.
Dat heb ik dus al meerdere malen meegemaakt. Laatste date zelfs 4x minimaal 4 dagen bij elkaar doorgebracht. En daarna besluit ik dat ik ervoor wil gaan, en nog voor ik dat met haar kan bespreken over hoe zij er over denkt, word ik compleet genegeerd..quote:Op maandag 29 juli 2013 20:55 schreef JohnDDD het volgende:
ik zit al jaren op relatieplanet, heb één keer een date gehad en meteen drie dagen blijven slapen, dus beviel op zich wel..maar meestal zijn de meiden daar niet zo leuk, welke andere site is nou goed voor hoger opgeleide mensen?
Daar zijn er toch 2 voor nodig om er een bordje samenwonen op te plakken? Dat was iig niet mijn intentie..quote:Op maandag 29 juli 2013 23:24 schreef Silenus het volgende:
Ja, ook niet zo gek he. Pak het nou eens rustig aan, niet meteen praktisch gaan samenwonen op date 1. Logisch dat eentje het dan benauwd krijgt.
Dus 4 dates waarop je elke keer minimaal 4 dagen achter elkaar samen was, lees ik dat goed?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:18 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al meerdere malen meegemaakt. Laatste date zelfs 4x minimaal 4 dagen bij elkaar doorgebracht. En daarna besluit ik dat ik ervoor wil gaan, en nog voor ik dat met haar kan bespreken over hoe zij er over denkt, word ik compleet genegeerd..
Echt, ik snap serieus niks van vrouwen..![]()
Daarna vraag je hoe of waarom, en krijg je te horen, ik zit met mijzelf in de knoop. Ook al heb ik vooraf aangegeven dat ik er voor open sta om dat samen te delen, word ik toch genegeerd..![]()
Vrouwen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |