Ja, bij mij meestal ook.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:45 schreef theKiD het volgende:
Ik herken me niet in een aantal.... Het is *PATS-BOEM* of niet..
Dit. Is niet altijd direct verliefdheid, omdat je bijvoorbeeld in een situatie zit waarbij je niet echt openstaat voor dat soort gevoelens. Maar ik voel wel meteen "iets".quote:Op zaterdag 27 juli 2013 20:45 schreef theKiD het volgende:
Ik herken me niet in een aantal.... Het is *PATS-BOEM* of niet..
Dat ze bij jou na date 1 afhaken, wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is, he?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
Dat plaatje klopt niet.... Na 1 date haken ze al af, dus hoe kom je tot 14?
Vooral geen webcamfoto's. Gewoon foto's met een normale camera gemaakt. Als meisje heb je er daar vaak toch wel genoeg van.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:21 schreef Greyson het volgende:
Wat voor foto's doen jullie eigenlijk? Normale webcams foto's of iets dergelijks? Strak in pak, of van een vakantie? Alleen hoofd of body?
Geen duckfaces hoop ik.
Veel plezier morgen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:30 schreef Yuki het volgende:
Hier is het wel redelijk PATS-BOEM ook... En uitgaande van 3 dates voor verliefdheid ziet het er ongeveer zo uit:
Speeddate = date 1
Drankje op terras en uit eten = date 2
*insert vlindertjes*
Avondje frambozen plukken en film kijken = date 3
*insert 10.000 vlinders*
Date 4 was dagje strand, waarop een - voor mijn gevoel - eeuwigheid volgde tot date 5, namelijk morgen. Geen idee wat we gaan doen, maar heb er ontzettend veel zin in
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:26 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dat ze bij jou na date 1 afhaken, wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is, he?
Dat is niet leukquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:56 schreef Spezza19 het volgende:
Sarcasme en zelfspot... Leer het herkennen
Ik red het dan nog tot 2... weet niet of dat nou zoveel beter is....quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:20 schreef Spezza19 het volgende:
Dat plaatje klopt niet.... Na 1 date haken ze al af, dus hoe kom je tot 14?
Jij moet gewoon eeeeeindelijk eens beseffen dat je leuk bent en desnoods je brute kitesurfskills in de strijd gooien.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik red het dan nog tot 2... weet niet of dat nou zoveel beter is....
Voor Paiq: foto van een verre vakantiebestemming a la Azië zodat ze zien dat je van reizen houdtquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:21 schreef Greyson het volgende:
Wat voor foto's doen jullie eigenlijk? Normale webcams foto's of iets dergelijks? Strak in pak, of van een vakantie? Alleen hoofd of body?
Geen duckfaces hoop ik.
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:02 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Laatste update...nu echt... voorlopig...als het goed is...
De man die een rematch oneliners na mijn block stuurde, reageerde nauwelijks meer na mijn uitleg en na mijn vraag of hij nog wat wilde weten (zodat hij nog een keer 50 credits uitgeven kan besparen), kreeg ik een hele stortvloed aan negatieve woorden over me heen, nadat ik hem als einde nog veel geluk had gewenst in zijn (liefdes)leven. Echt sommige mannen
Toen was het dus echt heel snel (weer) een definitieve block!
Zo'n man wens ik nou niemand toe
.
Daarnaast lijkt het wel alsof ik getest word in hoeverre ik serieus ben met iedereen verwijderen ofzo: er reageerde uit het 'niets' een man die ik tijden terug al onzichtbaar had gemaakt, omdat hij zo weinig reageerde.
(niet aan gedacht om al die mannen dan ook nog weer te blokkeren, al waren dat er niet zoveel)
Nou ja, tot zoverOver & Sluiten!
quote:Op zondag 28 juli 2013 14:02 schreef mr-green het volgende:
[..]
Voor Paiq: foto van een verre vakantiebestemming a la Azië zodat ze zien dat je van reizen houdt
Voor Badoo: foto van je blote bovenlichaam want daar geilen die chicks op
Voor Relatieplanet: foto van jou zittend op een bankje in het park ofzo
Voor OkCupid: foto waarop je jezelf in je armen snijdt
Ik vind het 'dating research' dat OkCupid doet af en toe best interessant om te lezen. Wat betreft profielfoto's: http://blog.okcupid.com/i(...)of-profile-pictures/quote:Op zondag 28 juli 2013 14:02 schreef mr-green het volgende:
Voor OkCupid: foto waarop je jezelf in je armen snijdt
Hoe weet je zo zeker dat iemand niet zo leuk is als je ze niet eens in het echt ontmoet?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:00 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik had m'n badoo vorige week ook maar weer eens aangeslingerd...date geregeld voor vanmiddag maar vlak voor die tijd heb ik er elke keer (zeker al een keer of 5 voorkomen) ineens echt heeeelemaal geen zin meer in... Dus afgezegd (lullig ja maargoed).
En dat heb ik alleen als ik het meisje niet gelijk super leuk vindt en stiekem toch een beetje twijfel... Hebben meer mensen dit of ben ik nou gewoon te negatief?
Ik denk dat ik teveel in problemen denk (negatieve punten opzoek ipv de positieve en dan ook met name qua uiterlijk)quote:Op zondag 28 juli 2013 18:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat iemand niet zo leuk is als je ze niet eens in het echt ontmoet?
Niet echt herkenbaar, heb het één keer gehad en toen zat ik goed want nog weken gestalkt met waarom??? mailtjes. Beetje zoals Yuki.
Misschien je verwachtingen wat bijstellen, het hoeft toch niet meteen de nieuwe liefde van je leven te zijn?
Ja is het ook wel een beetje (vanochtend afgezegd hoor, maar toch nog vrij kort voor die tijd en ze vond het ook niet leuk)quote:Op zondag 28 juli 2013 18:46 schreef RVDBRDM het volgende:
Het kan soms juist wel prettig zijn als ze uiterlijk niet helemaal je droomvrouw is vind ik. Dan zijn je verwachtingen minder hoog en kan het alleen maar meevallen. Uiteraard is er een bepaalde ondergrens, maar het zou zo maar kunnen dat haar minder aansprekende voorkomen ruimschoots wordt gecompenseerd door haar persoonlijkheid. En inderdaad, je hoeft er niet direct mee te trouwen.
De afspraak bij een beetje twijfel net tevoren afzeggen vind ik een beetje sneu eigenlijk. Heeft zij helemaal voor niets haar agenda leeggeruimd en uren voor de spiegel gestaan.
Jij denkt twijfel te bespeuren omdat zij het waarschijnlijk moeilijk vind je af te wijzen en al te direct te zijn. Maar waarom zou je er nog contact mee willen dan?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:31 schreef mvde het volgende:
Na een tijdje paiq afgekeken te hebben heb ik afgelopen week een date gehad. Heel leuk gezellig lekker gewandeld terrasje gepakt en daarna nog even bij mij thuis wat gegeten. vond haar heel leuk en dacht dit kan wel wat worden. Krijg ik daags erna een berichtje van haar dat het heel gezellig was maar dat een andere date toch leuker was en dat ze dacht het daarom maar bij deze date laten.
Is dit nu een echte afwijzing, er zat behoorlijk wat twijfel in het berichtje. Iemand nog een goed tip om op leuke manier toch nog contact te hebben?
Dit dus. Al moet ik eerlijk zeggen dat dit wel de netste manier is die ik zelf ben tegengekomen om iemand af te wijzen.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:58 schreef RVDBRDM het volgende:
Dit is een keurige afwijzing. Ervan uitgaande dat zij oprecht is en jij het niet erg vindt om tweede keus te zijn, kun je eventueel een berichtje terugsturen waarin je haar welgemeend alle succes wenst met de andere date en als het daarmee onverhoopt niks mocht worden, ze altijd weer contact met je mag opnemen. Als je dat al niet gedaan had natuurlijk.
Ja en een hele nette.quote:
Op basis wat je hier neer zet is er geen enkele twijfel te bespeuren. Je vind haar leuk en wil contact houden en hoopt dat er toch nog een vervolg date komt.quote:er zat behoorlijk wat twijfel in het berichtje.
Enige tip die ik je kan geven is het hier bij te latenquote:Iemand nog een goed tip om op leuke manier toch nog contact te hebben?
Kan je eens aangeven waar jij de twijfel leest, als je wilt? Want daar ben ik er benieuwd naarquote:Op zondag 28 juli 2013 21:42 schreef mvde het volgende:
In haar bericht zat toch best wat twijfel, daarom vind ik het juist zo jammer. heb haar inderdaad iets terug gestuurd van mocht het andere op niets uitlopen ik nog wel interesse heb. maar verder zal ik dr ook niet lastig vallen.
Precies wat ik wilde zeggen!quote:Op zondag 28 juli 2013 22:24 schreef SilentChaos het volgende:
Je focust op het woord "denkt" wat ze veel gebruikt. Dat doe je omdat jij wel meer wil en elk sprankje hoop gaat zoeken dat er nog is...
Niet doen, move on....
quote:Op maandag 29 juli 2013 16:24 schreef ook_gek het volgende:
Laten we morgen eens afspreken. Wie weet laat je de 2de date met die ander wel voor wat het is.
Brutale hebben de halve wereld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |