Ik moest lachenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:16 schreef MissGump het volgende:
[..]Verse broodjes morgenochtend!
Veel plezier!
Jaloersquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:54 schreef Yuki het volgende:
Oeh, vanavond spontane Game of Thrones date met de Dokter
Nu dus heeeeeeeel snel eten, douchen, omkleden en naar hem fietsen
Ik doe ze allemaal niet... en nu?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:38 schreef Clicks_nl het volgende:
weer eens een onderzoekje
redelijke inkoppertjes volgens mij
http://www.newstatesman.c(...)-dont-want-die-alone
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:52 schreef Paul het volgende:
Maar ik dacht eerst dat het een botje was
Ik zo rot op botje
Zij zo: what is a botje?
it would be a new word for me
Moet je Okcupid eens proberen, bijna alleen maar Engelstaligen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:56 schreef Paul het volgende:
Ja ik dacht serieus dat het zoeen botje was, nog nooit een Engels sprekend persoon op paiq gezien hee
Sleepoverquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:02 schreef -Splash- het volgende:
Als hij écht wat voor je over heeft dan staat hij gewoon vroeg op hoor. Slapen kan erna wel weer.
Veel plezier met die visuele presentatie van Carice die weer eens met haar benen wijdt op tafel ligt.
Zo ook weer verder kijken.
Dat is juist erg lief.quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sleepover
Te lang blijven knuffelen in bed
Dokter die brood voor me smeert en thee voor me zet
Op 1 minuut m'n trein missen
Least charming moment ook gehad... Toen ik wegfietste van huis was het droog, maar nog geen 5 minuten later begon het te regenen. Stond dus compleet doorweekt met uitgelopen mascara in zijn deuropening
En dat hij dan zijn kleren van dat moment (joggingbroek en trui) voor me uittrekt zodat ik droge, warme kleren aan kan trekken...
Natte vrouwenquote:Op woensdag 31 juli 2013 08:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sleepover
Te lang blijven knuffelen in bed
Dokter die brood voor me smeert en thee voor me zet
Op 1 minuut m'n trein missen
Least charming moment ook gehad... Toen ik wegfietste van huis was het droog, maar nog geen 5 minuten later begon het te regenen. Stond dus compleet doorweekt met uitgelopen mascara in zijn deuropening
En dat hij dan zijn kleren van dat moment (joggingbroek en trui) voor me uittrekt zodat ik droge, warme kleren aan kan trekken...
Ik denk dat ze vanochtend de trein naar haar werk heeft gemistquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:06 schreef debeterebob het volgende:
Iemand bewust net te laat naar de trein brengen is toch een oude truc?
Vrouwen slaan wil dan ook wel helpen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Natte vrouwen![]()
Het kan soms wel een soort van charme over zich heen hebben hoornet als huilende vrouwen en dan uitgelopen make-up
Leuk
Dit ja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vanochtend de trein naar haar werk heeft gemist
Euuh dat ligt eraan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:29 schreef SilentChaos het volgende:
net als huilende vrouwen en dan uitgelopen make-up
Wow!quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:52 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Wow!
Leven als vrijgezel is zo slecht nog niet als je dit ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:19 schreef Seikcid het volgende:
Wie wilt er daten?Hierom schaam ik me dus soms voor ons mannen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonde van je tijd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:25 schreef chrisr het volgende:
[..]
Hierom schaam ik me dus soms voor ons mannen....
"wilt" is inderdaad erg lelijk in deze zin, maar taalkundig mag het in principe wel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:25 schreef chrisr het volgende:
[..]
Ach hij komt er tenminste eerlijk voor uit.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:25 schreef chrisr het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:19 schreef Seikcid het volgende:
Wie wilt er daten?Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why do dishes when you can do daiquiris?
Ja maar jij vindt momenteel alles leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Dat mag dus taalkundig ook gewoon niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
"wilt" is inderdaad erg lelijk in deze zin, maar taalkundig mag het in principe wel.
Je wilt is gewoon de officiële vervoeging hoor... (http://onzetaal.nl/taaladvies/advies/je-wil-je-wilt)quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat mag dus taalkundig ook gewoon niet.
Dan heb ik me vergis. Het staa in elk geval erg lelijkt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:05 schreef SilentChaos het volgende:
Net zoals het eigenlijk "u hebt" (2e persoonsvorm) is en niet "u heeft" (3e persoonsvorm). Het is namelijk ook niet "U is" (3e persoonsvorm). Beide vormen zijn toegestaan, maar da's volgens mij alleen omdat het langzamerhand is ingeburgerd...
In de reactie van Seikcid is het niet 'je', maar de derde persoon enkelvoud en die mag niet met 'wilt' worden vervoegd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je wilt is gewoon de officiële vervoeging hoor... (http://onzetaal.nl/taaladvies/advies/je-wil-je-wilt)
Net zoals het eigenlijk "u hebt" (2e persoonsvorm) is en niet "u heeft" (3e persoonsvorm). Het is namelijk ook niet "U is" (3e persoonsvorm). Beide vormen zijn toegestaan, maar da's volgens mij alleen omdat het langzamerhand is ingeburgerd...
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
In de reactie van Seikcid is het niet 'je', maar de derde persoon enkelvoud en die mag niet met 'wilt' worden vervoegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
Dat wouden we allemaal welquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:13 schreef Seikcid het volgende:
En ik woude verdomme alleen maar ongeremde seks.
Dan zie ik het probleem niet.quote:
Ik moest er gek genoeg ook om lachen andersquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar jij vindt momenteel alles leuk
* Seikcid bekijkt fotoboek.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:15 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik moest er gek genoeg ook om lachen anders
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar jij vindt momenteel alles leukIk mis ook iets, geloof ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ja de dokter waarschijnlijkquote:
Hem sowiesoquote:Op woensdag 31 juli 2013 18:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja de dokter waarschijnlijk![]()
Ik doelde erop dat verliefde mensen alles leuk vinden
Oh ik zie het alquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hem sowieso
Maar is MissGump verliefd dan?
Vrouwen die bij een '67 Ford Mustang staan verdienen sowieso altijd alle respectquote:Op woensdag 31 juli 2013 17:32 schreef Seikcid het volgende:
[..]
* Seikcid bekijkt fotoboek.
Cute!Daten?
Ah, vandaar!quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ik zie het al
Ik heb weer eens niet goed gelezenik dachtd at jij het was die dat zei
quote:Verder zoek ik een echte man die weet wat een prinses wil en mij dit ook kan geven.
Sorry dat ik je dood maak met een blije musquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:50 schreef MissGump het volgende:
En ik begon me net al af te vragen op wie dan en of het wederzijds was
Mannen die dat weten te waarderen ook!quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vrouwen die bij een '67 Ford Mustang staan verdienen sowieso altijd alle respect
Iedere man die die auto afkraakt mag zichzelf geen man noemen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:33 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Mannen die dat weten te waarderen ook!Jemig, wat een auto is dat, rawr!
Rij zelf ook oldtimer Amerikaanquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:33 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Mannen die dat weten te waarderen ook!Jemig, wat een auto is dat, rawr!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja mag niet pimpen met auto's of hobbies
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
Sorry maar de jaren 90 kennen toch wel wat lelijke mustangs....quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:35 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Iedere man die die auto afkraakt mag zichzelf geen man noemen.
Of eigenlijk elke ford mustang. Ze zijn allemaal tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |