Op de eerste date is ze meteen blijven slapen. Volgende dag heb ik haar netjes thuis gebracht. De rest was idd meerdere dagen.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dus 4 dates waarop je elke keer minimaal 4 dagen achter elkaar samen was, lees ik dat goed?
Beetje overkill lijkt me, vooral in het begin.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Op de eerste date is ze meteen blijven slapen. Volgende dag heb ik haar netjes thuis gebracht. De rest was idd meerdere dagen.
Seks gehad toen?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Op de eerste date is ze meteen blijven slapen. Volgende dag heb ik haar netjes thuis gebracht. De rest was idd meerdere dagen.
Mij ook en dat in de knoop met zichzelf lijkt dat wel weer te kloppen met het feit dat ze er voor probeert weg te rennen. Door alle tijd bij jou te te gaan hangen.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje overkill lijkt me, vooral in het begin.
Jaquote:
Klinkt logischquote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:34 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Mij ook en dat in de knoop met zichzelf lijkt dat wel weer te kloppen met het feit dat ze er voor probeert weg te rennen. Door alle tijd bij jou te te gaan hangen.
Ik werk in de onregelmatigheid/ ploegen. Dan ben je doordeweeks weleens meerdere dagen achter elkaar vrij. Tevens is zij op dit moment werkeloos, en doet vrijwilligerswerk, en kan dus ook makkelijker wat meerdere dagen vrij zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:17 schreef MissGump het volgende:
Hoe red je dat überhaupt praktisch gezien om gelijk 4 dagen bij elkaar te zitten? Geen andere verplichtingen?
Of is dan alles voor diegene aan de kant geschoven? Want dan snap ik helemaal dat iemand het benauwd krijgt, ik vind het altijd maar eng als iemand z'n hele schema gelijk voor je omgooit
Ik ben in 90% van de gevallen al blij als ze de volgende ochtend/middag weer weggaat omdat ik dan denk: euhhh ja het is nu wel mooi geweest.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:17 schreef MissGump het volgende:
Hoe red je dat überhaupt praktisch gezien om gelijk 4 dagen bij elkaar te zitten? Geen andere verplichtingen?
Dezelfde nacht nog op de trein zetten/een taxi bellen kan ookquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:37 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ben in 90% van de gevallen al blij als ze de volgende ochtend/middag weer weggaat omdat ik dan denk: euhhh ja het is nu wel mooi geweest.![]()
Van vier dagen breekt het zweet me nu al uit. Trouwens ook zwaar ongezond om zo lang je scheten in te houden.
Nouja het is toch vaak wel leuk om samen te slapen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:52 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dezelfde nacht nog op de trein zetten/een taxi bellen kan ook
Moet je dan ook niks van zeggen. Om half vier 's nachts wakker maken en zeggen "Hey, je taxi staat voor de deur. Je laat jezelf wel uit, toch?"quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:52 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dezelfde nacht nog op de trein zetten/een taxi bellen kan ook
samen wakker worden dan, samen slapen is overrated, dat heb je toch niet door als je slaaptquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nouja het is toch vaak wel leuk om samen te slapen.Maar dat rondhangen die ochtend. Hop, samen ontbijten en aftaaien.
Niet eens in slaap laten vallenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Moet je dan ook niks van zeggen. Om half vier 's nachts wakker maken en zeggen "Hey, je taxi staat voor de deur. Je laat jezelf wel uit, toch?"
Samen in slaap vallen is leuker vind ikquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:00 schreef MissGump het volgende:
[..]
samen wakker worden dan, samen slapen is overrated, dat heb je toch niet door als je slaapt
Als ze overactief is in de ochtend wil ik graag alleen wakker worden ipv samenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:00 schreef MissGump het volgende:
[..]
samen wakker worden dan, samen slapen is overrated, dat heb je toch niet door als je slaapt
Zekerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:13 schreef eefje801 het volgende:
Samen slapen, wakker worden, ontbijtje maken: harstikke leuk
Maar inderdaad, na een tijdje is het ook lekker om weer je eigen weg te gaan, dagen achteréén wordt al snel overkill, vooral in het begin.
ha ha, hier inderdaad ook een warme bakker om de hoek. Die heeft op zondag ook nog eens een automatiek, al is dat natuurlijk minder lekker. Heerlijk verse broodjes halenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeker
Ik woon boven een bakkerIk vind het altijd leuk als zij nog half ligt de duffen dan even snel te douchen, naar de bakker te lopen en dan samen ontbijten
Voorwaarde is wel dan dat de date op vrijdag heeft plaatsgevonden![]()
Op zondagochtend is de bakker niet open helaasen vaak heb ik verdomd weinig in huis (tsja, ik woon boven alle winkels die ik zo'n beetje nodig heb, dus voorraad inslaan voelt zo nutteloos
)
Ik heb ook echt alles om de hoek. Komt wel eens voor dat ik half slaapdronken wat sta te bestellen. En inderdaad.... Mijn koelkast is ook leeg. Op bak en braat boter van de AH na staat er niks inquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeker
Ik woon boven een bakkerIk vind het altijd leuk als zij nog half ligt de duffen dan even snel te douchen, naar de bakker te lopen en dan samen ontbijten
Op zondagochtend is de bakker niet open helaasen vaak heb ik verdomd weinig in huis (tsja, ik woon boven alle winkels die ik zo'n beetje nodig heb, dus voorraad inslaan voelt zo nutteloos
)
Ik vind het echt onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:39 schreef Mystikvm het volgende:
Als ze vier dagen blijft dan kom je er niet zomaar meer vanaf.
Vier dagenDe volgende keer staat ze al met al haar spullen voor je deur, let maar op.
Herkenbaar, hier is alles ook zo dichtbij dat ik nooit wat in huis heb ;pquote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeker
)
onderste 75% gevuld met bier. Bovenste 25% met kaas en worst en zo. En in de zijvakken pakken melk e.d..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:28 schreef Silenus het volgende:
Kan de rest aub ook even aangeven hoe de inrichting van zijn/haar koelkast eruitziet?
Nee hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:29 schreef Yuki het volgende:
Houdt het halen van verse broodjes ook op, op den duur?
Bier, melk, fris en de vriezer vol met restjes en pizza'squote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:28 schreef Silenus het volgende:
Kan de rest aub ook even aangeven hoe de inrichting van zijn/haar koelkast eruitziet?
Mooi!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoormaar af en toe is het wel leuk als de vrouw ook eens gaat :p
Dit is mijn koelkastquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bier, melk, fris en de vriezer vol met restjes en pizza'sje blijft een zielige single he
Een hele normale koelkast dusquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mooi!
[..]
Dit is mijn koelkast![]()
Hoewel ik ook boter, kaas en wat andere kleine "voorraad" dingetjes in de koelkast heb staan.
Have funquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:54 schreef Yuki het volgende:
Oeh, vanavond spontane Game of Thrones date met de Dokter
Nu dus heeeeeeeel snel eten, douchen, omkleden en naar hem fietsen
4 dagen kamperen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:59 schreef Craptacular het volgende:
Thuisdate. We all know what that means.
Game of Thrones! De keiharde seksscenes niet overslaan hè'quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:54 schreef Yuki het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:59 schreef Craptacular het volgende:
Thuisdate. We all know what that means.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Have fun![]()
![]()
Trek je bioscooponderbroek aan
Meestal heb ik boven het beleg. Daar kan ik dan sneller bij. En in de vakken bij de deur zoals gewoonlijk meer de melkproducten. Hoewel daar ook de wat snellere meepakker zit.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:28 schreef Silenus het volgende:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:16 schreef MissGump het volgende:
[..]Verse broodjes morgenochtend!
Veel plezier!
Jaloersquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:54 schreef Yuki het volgende:
Ik doe ze allemaal niet... en nu?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:38 schreef Clicks_nl het volgende:
weer eens een onderzoekje
redelijke inkoppertjes volgens mij
http://www.newstatesman.c(...)-dont-want-die-alone
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:52 schreef Paul het volgende:
Maar ik dacht eerst dat het een botje was
Ik zo rot op botje
Zij zo: what is a botje?
it would be a new word for me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |