onderste 75% gevuld met bier. Bovenste 25% met kaas en worst en zo. En in de zijvakken pakken melk e.d..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:28 schreef Silenus het volgende:
Kan de rest aub ook even aangeven hoe de inrichting van zijn/haar koelkast eruitziet?
Nee hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:29 schreef Yuki het volgende:
Houdt het halen van verse broodjes ook op, op den duur?
Bier, melk, fris en de vriezer vol met restjes en pizza'squote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:28 schreef Silenus het volgende:
Kan de rest aub ook even aangeven hoe de inrichting van zijn/haar koelkast eruitziet?
Mooi!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee hoormaar af en toe is het wel leuk als de vrouw ook eens gaat :p
Dit is mijn koelkastquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bier, melk, fris en de vriezer vol met restjes en pizza'sje blijft een zielige single he
Een hele normale koelkast dusquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mooi!
[..]
Dit is mijn koelkast![]()
Hoewel ik ook boter, kaas en wat andere kleine "voorraad" dingetjes in de koelkast heb staan.
Have funquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:54 schreef Yuki het volgende:
Oeh, vanavond spontane Game of Thrones date met de Dokter
Nu dus heeeeeeeel snel eten, douchen, omkleden en naar hem fietsen
4 dagen kamperen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:59 schreef Craptacular het volgende:
Thuisdate. We all know what that means.
Game of Thrones! De keiharde seksscenes niet overslaan hè'quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:54 schreef Yuki het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:59 schreef Craptacular het volgende:
Thuisdate. We all know what that means.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Have fun![]()
![]()
Trek je bioscooponderbroek aan
Meestal heb ik boven het beleg. Daar kan ik dan sneller bij. En in de vakken bij de deur zoals gewoonlijk meer de melkproducten. Hoewel daar ook de wat snellere meepakker zit.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:28 schreef Silenus het volgende:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:16 schreef MissGump het volgende:
[..]Verse broodjes morgenochtend!
Veel plezier!
Jaloersquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:54 schreef Yuki het volgende:
Ik doe ze allemaal niet... en nu?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:38 schreef Clicks_nl het volgende:
weer eens een onderzoekje
redelijke inkoppertjes volgens mij
http://www.newstatesman.c(...)-dont-want-die-alone
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:52 schreef Paul het volgende:
Maar ik dacht eerst dat het een botje was
Ik zo rot op botje
Zij zo: what is a botje?
it would be a new word for me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |