Softdrugs. Schimmelkut is geen drugs, toch? Of noem jij mij zo? en zo ja, waarom? wat heb ik jou aangedaan? :Squote:
Leuk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Drugs gedaan dit weekenden ben in Duisburg geweest gr gr.
Nu jij!
quote:
Meidquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:30 schreef Chloroform het volgende:
Ik was naar Extrema geweest.Mijn allereerste festival waar ik nuchter was.
Beviel goed, werd de volgende dag fucking fris wakker. Alleen beetje zere benen van het springen, dansen en lopen hele dag enzo (plus nog 5 km moeten lopen naar de auto toen het afgelopen was.
).
quote:
Oeh leukquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuk.Wat heb je voor drugs gedaan?
Beviel goed, werd de volgende dag fucking fris wakker. Alleen beetje zere benen van het springen, dansen en lopen hele dag enzo (plus nog 5 km moeten lopen naar de auto toen het afgelopen was.
).
[..]
Ik kwam er gisteren achter dat jij een beetje lijkt op Robin Thickequote:Op woensdag 17 juli 2013 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oeh leukgoed weer erbij ook nog.
Ben jij zo een die 'lekker gek' doet zonder alcohol?jij leek mij wel een echte zuiper eigenlijk...
Gewoon beetje Jack Herrer gerookt :S
Ja, echt goed weer gehad, was nice. En nee, normaal drink ik wel, maar onze vaste bob ging niet mee, dus had me opgeofferd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oeh leukgoed weer erbij ook nog.
Ben jij zo een die 'lekker gek' doet zonder alcohol?jij leek mij wel een echte zuiper eigenlijk...
Gewoon beetje Jack Herrer gerookt :S
Wow, wat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kwam er gisteren achter dat jij een beetje lijkt op Robin Thicke.
[ afbeelding ]
OK. Nee schimmelkut is geen drug. Ik noem jou een schimmelkut. Omdat je 3 posts nodig hebt om te zeggen wat voor drugs je gebruikt hebt. Je hebt mij niks aangedaan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Softdrugs. Schimmelkut is geen drugs, toch? Of noem jij mij zo? en zo ja, waarom? wat heb ik jou aangedaan? :S
Hard geworden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Leuk.Wat heb je voor drugs gedaan?
).
[..]
Nice!! en je kan ook nog lief zijn dus... wat een verrassingen vandaagquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt goed weer gehad, was nice. En nee, normaal drink ik wel, maar onze vaste bob ging niet mee, dus had me opgeofferd.Goed voor karma enzo.
So so, lekker wild.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:36 schreef Modus het volgende:
2nutz als kat haha lol ;dD;d haha nsap je hem!!
[ afbeelding ]
Oh zoquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:43 schreef krioro het volgende:
[..]
OK. Nee schimmelkut is geen drug. Ik noem jou een schimmelkut. Omdat je 3 posts nodig hebt om te zeggen wat voor drugs je gebruikt hebt. Je hebt mij niks aangedaan.
What?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nice!! en je kan ook nog lief zijn dus... wat een verrassingen vandaag
Nu kan je in elk geval bij BOB discussies zeggen dat jij 'toen met Extrema ook BOB was..' zeggen
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:25 schreef CristinaYang het volgende:
dWc, je hebt een mooi leedvermaak moment gemist vanochtend, heb op nog geen 100 meter afstand van je huis een pracht van een snoekduik op het asfalt gemaakt.
Nice, lekker voor jullie (srs)quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hallo, ben jij mij? Ben ook 2 maanden geleden onderuit gegaan net voor zijn straat toen het regende en ik links wou afslaan over de trambaan!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
What?
Ja, precies, kan ik de komende 10 jaar weer op teren.Ben jij beetje een zuipschuit of wat?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
What?
Ja, precies, kan ik de komende 10 jaar weer op teren.Ben jij beetje een zuipschuit of wat?
http://vocaroo.com/i/s10rLIlDr5u8quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow, wat?ik vat dit serieus op als compliment.. hij is geen lelijke man.. maar ik zit zwaar in dubio omdat het van jouw hand komt. En ik ken enkel negatieve dingen van je gewend ben (wat uitzonderingen daargelaten). Verwarrend.
Toch bedankt
Geschaafdeoudekopmakaak nuquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Nice, lekker voor jullie (srs). Betekent dat je uit de buurt moet blijven, bitches.
http://vocaroo.com/i/s10rLIlDr5u8
jij bent arabiste tochquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt goed weer gehad, was nice. En nee, normaal drink ik wel, maar onze vaste bob ging niet mee, dus had me opgeofferd.Goed voor karma enzo.
So so, lekker wild.
Gelukkig maar, maakte me al een beetje zorgen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
!! in mijn ogen blijf je altijd die kille trut hoor no worries
Zo is datzo hoort het ook. En het word ook nog vaak geaccepteerd!!
Nee, ben niet zo'n zuipert. Sowieso alleen weekend, en dan niet zo veel.
Af en toe op een feestje wat meer.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s10rLIlDr5u8
Nee, jij?quote:
Bier, whiskey en soms vind ik rumcola ook wel lekker.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig maar, maakte me al een beetje zorgen.
Wat drink je dan? Ik vind jou wel een wijndrinker eigenlijk.
Gast, heb daar zo hard om moeten lachen srsquote:
Hahaha, dat had ik dus met jouw Grover-Vocaroo. Meermaals hardop, en ook een paar keer afspelen gewoonquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
Gast, heb daar zo hard om moeten lachen srs
Jeetje, zo leer je iemand nog eens kennen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bier, whiskey en soms vind ik rumcola ook wel lekker.
Als ik rumcola drink luister ik louter cubaanse muziek en rook ik sigaar
Ik houd niet zo van wijn eigenlijk
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hahaha, dat had ik dus met jouw Grover-Vocaroo. Meermaals hardop, en ook een paar keer afspelen gewoon.
quote:
quote:
Wanneer ga jij je dreads afscheren?quote:
Zou je dat willen dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jeetje, zo leer je iemand nog eens kennen.
Dat maakte het des te grappiger, ik zag er ook echt die rare mimiek van Grover bij op gegeven momentquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
Maar ik vond mijzelf pas Grover klinken toen jij het zei
Voorlopig niet denk ikquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer ga jij je dreads afscheren?
Gvd dudequote:Op woensdag 17 juli 2013 14:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat maakte het des te grappiger, ik zag er ook echt die rare mimiek van Grover bij op gegeven moment.
[ afbeelding ]
Why not.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou je dat willen dan?
En waarom die? ben wel dom maar niet stom hoowr
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat maakte het des te grappiger, ik zag er ook echt die rare mimiek van Grover bij op gegeven moment.
[ afbeelding ]
Dunno, dacht ik. Snapte ik nooit eigenlijk.. wie wil dat nou niet?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Why not.
Was meer voor mijn kotsopwekkende reactie, niets persoonlijks.
Had ik al eens gedaan toch?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
dwc maak jij eens een vocaroo dat je amerikaans praat
Wie wil jou nou niet leren kennen, bedoel je, of wat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dunno, dacht ik. Snapte ik nooit eigenlijk.. wie wil dat nou niet?why kotsopwekkend?
Hahahaquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had ik al eens gedaan toch?
Was dezelfde tekst die Vas daarna ook insprak, alleen klonk hare als een Jamaicaan.
Nou jij niet, als je gelijk moet kotsen dusquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wie wil jou nou niet leren kennen, bedoel je, of wat?
Geen verklaring voor.
Huh? Ja, dat dus?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahadoelde ik ook op
Maar srs heb jij wel eens iets ingesproken?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ey swa, wat doe jij stoer jongen?
*loopt naar scherm*
DAMNNN![]()
.
Oh ok, ja ik ken alleen vas haar versie "De jamaicaan"quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh? Ja, dat dus?
En deze ook nog: http://vocaroo.com/i/s1Nelj5B7sCe
Oh ja die Yuri snuifquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh? Ja, dat dus?
En deze ook nog: http://vocaroo.com/i/s1Nelj5B7sCe
Vraag me nog af hoe ze dat heeft gepresteerd, als iemand vraagt of je iets kan inspreken met een Duits accent kom je toch ook niet met een Chinese tongvalquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ok, ja ik ken alleen vas haar versie "De jamaicaan"
Was niets persoonlijks, zei ik al. Beter lezen, gekke druif.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou jij niet, als je gelijk moet kotsen dus
Misschien verstond ze het niet goed toen je 'amerikaans' zeiquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vraag me nog af hoe ze dat heeft gepresteerd, als iemand vraagt of je iets kan inspreken met een Duits accent kom je toch ook niet met een Chinese tongval.
Niet mijn sterkste punt. En ik neem het maar van je aan, het staat daar.. dus. Zal het wel zo zijnquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was niets persoonlijks, zei ik al. Beter lezen, gekke druif.
"JAHMANNN!!!"quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe kwam ze klaar eigenlijk? Als op dat CB filmpje?
CB filmpje?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe kwam ze klaar eigenlijk? Als op dat CB filmpje?
Hahaquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Bombaclat, mi punani on fiyaaaah
.
[..]
deaf retard makes awkward sounds when she orgasms [ afbeelding ]
Oh enquote:back before the use of tampons, women used cloths to hold their excrement after their period. So Bomba is referring to their Bum, and Clat is Cloth. Bum Cloth, a rude sayin in countries where this term is used.
Link naar het filmpje?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Bombaclat, mi punani on fiyaaaah
.
[..]
deaf retard makes awkward sounds when she orgasms [ afbeelding ]
Dat 'mon' lees ik wel vaker, maar ik hoor dat nooit zo uitdrukkelijk terugquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
Naa mon, everyting is not irie you bombaclat! You mix my weed wit aregan0 mon.
Wil je me een ban aansmerenquote:
DMquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat 'mon' lees ik wel vaker, maar ik hoor dat nooit zo uitdrukkelijk terug.
[..]
Wil je me een ban aansmeren.
Ligt er ook echt aan hoe zo'n jamaicaan het uitspreekt idd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat 'mon' lees ik wel vaker, maar ik hoor dat nooit zo uitdrukkelijk terug.
[..]
Wil je me een ban aansmeren.
Dat ben ik vergeten tegen de tijd dat ik thuis benquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Luie kutmop, je hoeft alleen die kuttekst de kopieren en te plakken in Google.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Shirt better be able to bring back Jesus![]()
![]()
/
Pizza uitgespuugd.
Oh van Spongebob natuurlijk, shit hahahaquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]mooi mooi
Shirt better help me find bikini bottom
Ja maar kan toch niet gvd, moet er toch langs voor werkquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Nice, lekker voor jullie (srs). Betekent dat je uit de buurt moet blijven, bitches.
Nee, klopt, er zijn niet 20 omwegen en zijstraatjes.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar kan toch niet gvd, moet er toch langs voor werk
Ja,preciesquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh van Spongebob natuurlijk, shit hahaha! Kk grappige pic
.
Ben je nu ook aan het werk?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik zo rijden als dit sneller is?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, klopt, er zijn niet 20 omwegen en zijstraatjes.
Nee net thuis, was 3 uur klaarquote:
Ik zou srs voor je zijn omgereden anders.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik zo rijden als dit sneller is?
Zo lang onderweg met je gila?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik zo rijden als dit sneller is?
[..]
Nee net thuis, was 3 uur klaar
30% korting op zalmfilet en voordeelpak kipfilet voor ¤5quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo lang onderweg met je gila?
Zijn er nog goeie bonusaanbiedingen?
Nicequote:Op woensdag 17 juli 2013 15:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
30% korting op zalmfilet en voordeelpak kipfilet voor ¤5. En 59% korting op verse pasta's
.
Ja ammehoela jij maakt alleen gebruik van openbaar vervoer hoe weet jij voor mij te bepalen wat sneller is op de brommer?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou srs voor je zijn omgereden anders.
Lijkt me niet trouwens, je kan op tig manieren rechtdoor, tig manieren rechtsaf en tig manieren linksaf, lijkt me niet dat uitgerekend deze weg de meest efficiënte is.
Common sense? Je hoeft echt niet per se langs Ferdinand Bol, je kan ook prima over Hobbemakade bijvquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ammehoela jij maakt alleen gebruik van openbaar vervoer hoe weet jij voor mij te bepalen wat sneller is op de brommer?
Ik heb wel zin in zalm. Prijs en hoeveelheid?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
30% korting op zalmfilet en voordeelpak kipfilet voor ¤5. En 50% korting op verse pasta's
.
Nectarines en perziken 50% kortingquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo lang onderweg met je gila?
Zijn er nog goeie bonusaanbiedingen?
Wat staat hier in hemelsnaam?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En 's ochtends (kwartover 6 dus) ben ik er in 10 min omdat stoplichten op knipperlicht en na 3 uur 15 min ofzo.
Niet blindelings ah.nl/bonus kunnen typenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:42 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in zalm. Prijs en hoeveelheid?
Dan moet ik toch alsnog bij dat tankstation jouw richting opquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Common sense? Je hoeft echt niet per se langs Ferdinand Bol, je kan ook prima over Hobbemakade bijv.
Perzikkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nectarines en perziken 50% korting
En 's ochtends (kwartover 6 dus) ben ik er in 10 min omdat stoplichten op knipperlicht en na 3 uur 15 min ofzo.
Apollolaan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan moet ik toch alsnog bij dat tankstation jouw richting op!
Ze moest eerst nog langs de shop natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Perzikken![]()
Oh dat is best snelwaarom duurde het nu dan meer dan een halfuur?!
he?! nou????
Niet blindelings ah.nl/bonus kunnen typenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[quote]Op woensdag 17 juli 2013 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat staat hier in hemelsnaam?
[..]
Niet blindelings ah.nl/bonus kunnen typen.
schaal 300 gram 4.90
Oh shoot, ja is ook zoquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze moest eerst nog langs de shop natuurlijk.
quote:
ho ho, ik kan het wel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:46 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Niet blindelings ah.nl/bonus kunnen typen.
schaal 300 gram 4.90
quote:
quote:
deze vind ik wel goed. Ja fuck quoten 2 nutz, ik zet die movement.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Neem je niks kwalijk, het is die combo van je. Te lui om te stelen enzo.
Welke movement?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:49 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
deze vind ik wel goed. Ja fuck quoten 2 nutz, ik zet die movement.
Wrm so nosyquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
Oh dat is best snelwaarom duurde het nu dan meer dan een halfuur?!
he?! nou????
Ik zeg niet dat er niet meer wegen zijn ik zeg dat die alleen niet zo efficiënt zijnquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Apollolaan?
Ja, tenzij je echt HIER in de buurt werkt zijn er toch 21981 wegen naar Rome?
Waar jobber je nu dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zeg niet dat er niet meer wegen zijn ik zeg dat die alleen niet zo efficiënt zijn
Je hebt 235 notes gekregen van onze moderators.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
Ik had gisteren een note gekregen omdat ik iemand kattenaids toewenste
Terwijl meermalen met kanker schelden en gewoon aids niet resulteerde in een note
ib4 chloquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wrm so nosy
[..]
Ik zeg niet dat er niet meer wegen zijn ik zeg dat die alleen niet zo efficiënt zijn
HNNGGGG.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
#kerriekrab #versuitsuriname #eetieks
235quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je hebt 235 notes gekregen van onze moderators.
Jij hebt je notes ingezien ja?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
Ik had gisteren een note gekregen omdat ik iemand kattenaids toewenste
Terwijl meermalen met kanker schelden en gewoon aids niet resulteerde in een note
Dat zei ik toch jongen, in die straat achter jouw straat waar dat kleine tankstationnetje zit maar dan de kruising over van de churchillaanquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar jobber je nu dan?
inb4 haat op jobber
Nee, dat zei een modquote:
Maas dus gewoon? Ja oké, dan maakt het wel sense dat je zo rijdtquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zei ik toch jongen, in die straat achter jouw straat waar dat kleine tankstationnetje zit maar dan de kruising over van de churchillaan.
Jemig ik kwam thuis en heb eerst met m'n moeder gepraat en m'n katten geknuffeld ja, MAG EEN MENS DAT NIET?quote:
Gequote voor het nageslachtquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maas dus gewoon? Ja oké, dan maakt het wel sense dat je zo rijdt.
Kattenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jemig ik kwam thuis en heb eerst met m'n moeder gepraat en m'n katten geknuffeld ja, MAG EEN MENS DAT NIET?
een mens wel, maar jij... OOOOHquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jemig ik kwam thuis en heb eerst met m'n moeder gepraat en m'n katten geknuffeld ja, MAG EEN MENS DAT NIET?
the fuck is dit manquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
#kerriekrab #versuitsuriname #eetieks
Gvdquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gequote voor het nageslachtdWc die me gelijk geeft.
Mods geloven.quote:
ZIet er nasty uit maar tis wel lekker, Ik heb het wel eens gegeten.quote:
Surinaamse krab, gebakken/gestoofd in een mix van kerrie, ui, knoflook en tomaatquote:
Het is FUCKING lekkerquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:55 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
ZIet er nasty uit maar tis wel lekker, Ik heb het wel eens gegeten.
Ik ben naiefquote:
Ik heb cup A.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben naiefje kan mij alles wijsmaken hoowr.
hahahahhhaahah ;pquote:
Hij zei naïef, niet blind.quote:
Je moet niet flitsen ze moer als je foto neemt van eten, ziet er anders uit danquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Surinaamse krab, gebakken/gestoofd in een mix van kerrie, ui, knoflook en tomaat.
[..]
Het is FUCKING lekker.
In dat geval, ik weet nog iemand die een iPad te koop heeft, geen krassen etc.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben naiefje kan mij alles wijsmaken hoowr.
Fair enough.quote:
Heb je foto?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In dat geval, ik weet nog iemand die een iPad te koop heeft, geen krassen etc.
Hardop stukgegaan om 'ze moer'quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je moet niet flitsen ze moer als je foto neemt van eten, ziet er anders uit dan
Nee, is toch niet nodig? Zeg toch dat er geen krassen zitten.quote:
Nee, is ook zo. Is goed. Ik DM je voor de prijsquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, is toch niet nodig? Zeg toch dat er geen krassen zitten.
Een bezem.quote:
Precies.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ahh, jij wordt dus gebruikt voor de viezigheid
Hahah ben jij niggarin?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Nog nooit krab of kreeft gegeten
#Nepsurinamer
quote:
zolang je tieten maar echt zijnquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
#Nepsurinamer
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
#Nepsurinamer
Nee.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Ik heb ook suikerriet (ken je dat?!), en knippa's, en zoete, sappige, zachte mango's
. En chips (ook cassavechips met zo'n plakkerige sambal eraan) en meer
.
Onderhelft Surinaams?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Half Surinaams half Nederlands, ja.
Nu wel.quote:
noooo man niet over eten praten sahbo, is ramadanquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Ik heb ook suikerriet (ken je dat?!), en knippa's, en zoete, sappige, zachte mango's
. En chips (ook cassavechips met zo'n plakkerige sambal eraan) en meer
.
Is zeker aan te raden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
#Nepsurinamer
Weet je hoe lekker suikkerriet isquote:
Sorry a brada, sorryquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
noooo man niet over eten praten sahbo, is ramadan
Gvd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
Vas heeft alleen maar Crabs gehad hahahahaha
Damn son, where'd you find thisquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
Vas heeft alleen maar Crabs gehad hahahahaha
Ja wil het opzich ook wel eens proberen maar ik kan dWc z'n moeder niet lenenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:03 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Is zeker aan te raden.
'die sap'quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker suikkerriet is. Beetje de textuur van gember, maar iets zachter/minder stevig. Dan moet je erop kauwen en komt die sap eruit, veel, juicy en kk lekker
.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Damn son, where'd you find this.
Klopt.quote:
Je mag een portie krab komen ophalen als je voortaan gewoon normaal doetquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja wil het opzich ook wel eens proberen maar ik kan dWc z'n moeder niet lenen
Wow, te blij iddquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
'die sap'
PAK HET LIJSTJE!
Nee maar oke, geloof wel dat het lekker is maar ben niet zo'n zoetekauw weet je
Wauwquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je mag een portie krab komen ophalen als je voortaan gewoon normaal doet.
Says who.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
als je voortaan gewoon normaal doet
haha godverquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wauw!!
En dan daarna zeker aanhalen bij elke discussie dat ze aan je deur kwam voor krab?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wauw!!
En dan daarna zeker aanhalen bij elke discussie dat ze aan je deur kwam voor krab?
Crabsquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wauw!!
Wat vond je van mijn theorie btw?quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
Hoe staat het met die brand eigenlijk in A'dam ZO? heeft dwc gisteren fikkie gestoken met zijn matties? of was het per ongeluk toen ze voor het wegrijden in de escalade de roach uit het raam tossten? zoveel vragen.....
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Ik kan hier verder niet online over uitweiden.
Het is ook echt te treurig voor woorden...quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is nog geen euro bij elkaar.
Zelfs als 13-jarige is dit een skeer cadeau voor je chick.
romy von gwn romanties howr weenie. :Squote:Op woensdag 17 juli 2013 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is nog geen euro bij elkaar.
Zelfs als 13-jarige is dit een skeer cadeau voor je chick.
Gozer heeft die tip zeker uit het Panzer na-2009 swag PUA-boek.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is ook echt te treurig voor woorden...
Romy en Brandan
Maar het gaat om het idee he!!! niet de euro's!!!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Dit dus, ik werk letterlijk tegenover je huis, vrij moeilijk te ontwijkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Denk ik niet, Panzer zou een foto van zijn biceps maken, wat glitters op strooien en zeggen dat CY daar van klaar gekomen is en hij weet waar de handdoeken liggenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gozer heeft die tip zeker uit het Panzer na-2009 swag PUA-boek.
Je werkt bij het buurmeisje van dWc?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Dit dus, ik werk letterlijk tegenover je huis, vrij moeilijk te ontwijken
Dat van die glitters klopt, zo heeft hij mij ook in bed gekregen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk ik niet, Panzer zou een foto van zijn biceps maken, wat glitters op strooien en zeggen dat CY daar van klaar gekomen is en hij weet waar de handdoeken liggen
Verdomme, zal 's bij jullie woning in de buurt gaan werkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:23 schreef CristinaYang het volgende:
Dit dus, ik werk letterlijk tegenover je huis, vrij moeilijk te ontwijken
Mijn startpunt is d'Oude Raai. Vanaf daar dan de wijk in en oudjes wassen enzeuhquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je werkt bij het buurmeisje van dWc?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat van die glitters klopt, zo heeft hij mij ook in bed gekregen.
Werkt die nou nog @ Hema? Kom daar nooit meerquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je werkt bij het buurmeisje van dWc?
Ik dacht je vandaag nog te spotten maar was te bang om je aan te sprekenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verdomme, zal 's bij jullie woning in de buurt gaan werken.
Ik zou het niet wetenquote:
Ghehe, je kan dus zo dWc in het wild zien.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mijn startpunt is d'Oude Raai. Vanaf daar dan de wijk in en oudjes wassen enzeuh
Nou ik zag dus vandaag 2 mensen lopen die prima aan de beschrijving van dWc en MBHHH voldeden, vlakbij dWc z'n huisquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten
[..]
Ghehe, je kan dus zo dWc in het wild zien.
Begint aardig creepy te worden inderdaad, maar ik ben socially awkward as fuck, dus joke's on themquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
Word je btw al paranoide dwc? met al die fokmeisjes rond je huis?
Zou wel baas zijn als ik je ineens besluit te verkrachten in m'n box, krijg ik Panzer honsdol mee denk ikquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik dacht je vandaag nog te spotten maar was te bang om je aan te spreken#mylifeasanautist
Mensen die zomaar binnen vallen, conclusies trekken, en dan gaan lopen schreeuwen en zichzelf een beetje voor lul zettenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Haha so sad om te zien dat iedereen beetje roddelt/haat op pmauz. Hij is bij zyzz nu. R.I.P
Ga eens terug naar de GYM SC jijquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Haha so sad om te zien dat iedereen beetje roddelt/haat op pmauz. Hij is bij zyzz nu. R.I.P
Ik ook in de appie die van opzij op hem leek, echt datzelfde baardje enzoquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou ik zag dus vandaag 2 mensen lopen die prima aan de beschrijving van dWc en MBHHH voldeden, vlakbij dWc z'n huisMaar ik ben dan weer net niet awkward genoeg om op ze af te stormen en "HOI KEN IK JULLIE NIET VAN FOK!?
" te bleren
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Reageren op een papzak die progresspics post van zichzelf waarop geen progress is te zienquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen die zomaar binnen vallen, conclusies trekken, en dan gaan lopen schreeuwen en zichzelf een beetje voor lul zetten
U just did it.
Lekker laten haten, haters zijn ook fansquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:27 schreef Fanta-stick het volgende:
I'd like to see you try, ik heb een gozer knock out geslagen voor minderquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou wel baas zijn als ik je ineens besluit te verkrachten in m'n box, krijg ik Panzer honsdol mee denk ik.
Girls plsquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ook in de appie die van opzij op hem leek, echt datzelfde baardje enzo![]()
Volgens mij zijn we er al op ingesteld
Hahahaquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Reageren op een papzak die progresspics post van zichzelf waarop geen progress is te zien.
hoe gaat het met je studie niqqu?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Reageren op een papzak die progresspics post van zichzelf waarop geen progress is te zien.
HAHA! Ik weet alleen nog steeds niet helemaal zeker welke Appie het nu isquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ook in de appie die van opzij op hem leek, echt datzelfde baardje enzo![]()
Volgens mij zijn we er al op ingesteld
hoe is het met je baby?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Lekker laten haten, haters zijn ook fansHij lacht zich telkens kapot als hij hoort hoeveel hij de gemoederen nog bezig houdt
Tevens: HOI FANTA
[..]
I'd like to see you try, ik heb een gozer knock out geslagen voor minder
IS HIJ GESTOPT MET POSTEN?!?!quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Lekker laten haten, haters zijn ook fansHij lacht zich telkens kapot als hij hoort hoeveel hij de gemoederen nog bezig houdt
Wut? Vanwaar deze random vraag? Wtf?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hoe gaat het met je studie niqqu?
Wowquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
HAHA! Ik weet alleen nog steeds niet helemaal zeker welke Appie het nu isPanz denkt het te weten, dus die specifieke Appie ontwijk ik nu.
Ik scan ook telkens helemaal para de metro voor CB
ja heerlijk lig in hrt zonnetje nu waar ga je heen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Goed, zondag heerlijk op vakantieEn met jou mop?
ben jij al gestopt met potjes bruine bonen spiegelen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
IS HIJ GESTOPT MET POSTEN?!?!?!
[..]
Wut? Vanwaar deze random vraag? Wtf?
Nu ze dat zegt twijfel ik wel om serieus over 'm op te houden verder, straks krijgt hij nog de indruk dat hij daadwerkelijk indruk heeft gemaaktquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
Lamon houd hier ook nog steeds de gemoederen bezig hoor, en dat na 18 jaar hier niet geweest te zijn
Hij is gewoon fucking druk met een nieuw project, reaching for the stars dit dat #swagquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
IS HIJ GESTOPT MET POSTEN?!?!?!
DIE OCHTEND WAS SUPER TRAUMATISCH OKEquote:
Jij zou 's bruine bonen moeten gaan eten, loslopende speklap dat je d'r bentquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ben jij al gestopt met potjes bruine bonen spiegelen?
Oh lekker! Naar Frankrijk, beetje rondreizen met vriendenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja heerlijk lig in hrt zonnetje nu waar ga je heen?
Indruk? Ik zie eigenlijk maar weinig positiefs over hem hier terugkomen hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nu ze dat zegt twijfel ik wel om serieus over 'm op te houden verder, straks krijgt hij nog de indruk dat hij daadwerkelijk indruk heeft gemaakt.
wat zeker zeldzame barcodes verzamelen ze moerquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij is gewoon fucking druk met een nieuw project, reaching for the stars dit dat #swag
HAHAHAquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
wat zeker zeldzame barcodes verzamelen ze moer
Maakt ze niet uit, ze is toch het verloren schaap. Ze doet ook niet aan ramadanquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zouden de ouders/familieleden van Fanta-Stick trots zijn op haar semi-naaktfoto's op FOK!? Te zien voor een groot publiek, zouden ze het al weten? Hmm, interessant.
[..]
HAHAHA![]()
Wow wat een hoer.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maakt ze niet uit, ze is toch het verloren schaap. Ze doet ook niet aan ramadan
Dat sowieso niet, maar zou zonde zijn als hij door onze geveinsde interesse (het reageren op zijn posts) zou denken dat hij iets isquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Indruk? Ik zie eigenlijk maar weinig positiefs over hem hier terugkomen hoor
En boeiend toch hoe hij, zij of wie dan ook er over denktze mogen denken wat ze willen, care niet om andere fokkers
Jammer, had best epic kunnen worden als ik die had kunnen achterhalenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maakt ze niet uit, ze is toch het verloren schaap. Ze doet ook niet aan ramadan
Wijoquote:
Jij hebt hem toch al gezegd dat ie niks is? klaar tochquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, maar zou zonde zijn als hij door onze geveinsde interesse (het reageren op zijn posts) zou denken dat hij iets is.
[..]
Jammer, had best epic kunnen worden als ik die had kunnen achterhalen.
Je hebt dit toen ook al geroepen, vind je het echt rondsletten als twee meisjes met elkaar zoenen? En was het dan ook rondsletten geweest als een van ons een dude was geweest? Leg me dit eens uitquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dan ook nog rondsletten met een random FOK!ster op een meet. Kahba deluxe.
Lijkt me geen slecht plan toch.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
je ziet haar wel graag met een door geeerwraakte doorgesneden keeltje?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lijkt me geen slecht plan toch.
Nee, maar het maakt mij niet warmer of kouder verder.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gast.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik krijg het er wel een beetje warm van.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar het maakt mij niet warmer of kouder verder.
Ja, van de gedachte van haar koude lichaam zekerquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik krijg het er wel een beetje warm van.. Maar ik ben dan ook een gevoelig type.
he chin chong zijn er geen hondjes meer over om te roosteren?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:43 schreef CristinaYang het volgende:
Ik zou maar niet te hard spotten met eerwraak jongens, voordat je het weet komt er weer iemand "WAAROM MOET DE ISLAM ER ALTIJD BIJGEHAALD WORDEN?!?!?!?!!!!!" roepen.
Weer?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:43 schreef CristinaYang het volgende:
Ik zou maar niet te hard spotten met eerwraak jongens, voordat je het weet komt er weer iemand "WAAROM MOET DE ISLAM ER ALTIJD BIJGEHAALD WORDEN?!?!?!?!!!!!" roepen.
De discussie werd hier laatst nogal vurig toen ik een kennelijk ongepaste grap maaktequote:
het zit je hoog he dat je zelfs wenst dat mijn keel door wordt gesneden :pquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik gemist dan denk ikquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De discussie werd hier laatst nogal vurig toen ik een kennelijk ongepaste grap maakte
wensen is totaal anders dan een plan niet per definitie afkeuren.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
het zit je hoog he dat je zelfs wenst dat mijn keel door wordt gesneden :p
Blablabla, dat soort opmerkingen zijn echt sneuquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
wensen is totaal anders dan een plan niet per definitie afkeuren.
Mensen die semi-naaktfoto's van zichzelf online gooien staan meestal niet bekend om hun intellect.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
wensen is totaal anders dan een plan niet per definitie afkeuren.
Mijn uitleg betreffende haar foute interpretatie?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Blablabla, dat soort opmerkingen zijn echt sneu
Wat is een TR?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh jeej, er zijn TR's gemacht. Mensen zijn boos.
Neuh, uberhaupt het idee van eerwraak opbrengen. That shit is just not cool brahquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn uitleg betreffende haar foute interpretatie?
Nare ervaringen mee?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neuh, uberhaupt het idee van eerwraak opbrengen. That shit is just not cool brah
Maar ik snap niet dat mensen moelijk doen over TR's en een topic kapen? vooral mods zijn erg streng is gewoon machtsmisbruikquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Topic Report, oftewel snitching.
Praat jij eigenlijk met een zwaar accent?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
iets tegen de islam ofwat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neuh, uberhaupt het idee van eerwraak opbrengen. That shit is just not cool brah
Moet je bij hun cultuur aankloppen hèquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In mijn ogen waardevolle usersquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HOEZO VRAAG JIJ ALTIJD VAN DIE RANDOM MAAR GEDETAILLEERDE VRAGEN?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:49 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Praat jij eigenlijk met een zwaar accent?
Wel tegen die aspecten, ja. En iedereen die niet tegen eerwraak is, mag wat mij betreft gecastreerd worden.quote:
quote:
Ik heb geen TR gezet hoor.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HOEZO VRAAG JIJ ALTIJD VAN DIE RANDOM MAAR GEDETAILLEERDE VRAGEN?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[...] stiekem ben je m'n held, hangen hier overal posters en schrijf ik Cristina Ruffryder met hartjes eromheen in al m'n agenda's.
ziek mensquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wel tegen die aspecten, ja. En iedereen die niet tegen eerwraak is, mag wat mij betreft gecastreerd worden.
Dergelijke Middeleeuwse praktijken mogen net zo Middeleeuws bestreken worden. Op de brandstapel mag dus evt ookquote:
quote:
Doe niet zo naief. Je hoort mij niet haten op de Islam als geloof an sich, maar er zijn een hoop mensen die de Islam als excuus voor dergelijke praktijken gebruiken. En dat laatste keur ik af. Als je daar een probleem mee hebt, whatever brah.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Alsof dat wat met Islam te maken heeft... zit je ook aan de anabolen ofzo?
Waarom ontwijken dan? Ik denk dat hij je toch niet herkent, ik vind je namelijk ook op foto's vaak een ander gezicht hebbenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
HAHA! Ik weet alleen nog steeds niet helemaal zeker welke Appie het nu isPanz denkt het te weten, dus die specifieke Appie ontwijk ik nu.
Ik scan ook telkens helemaal para de metro voor CB
bah, wat een walgelijke gedachtegangquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dergelijke Middeleeuwse praktijken mogen net zo Middeleeuws bestreken worden. Op de brandstapel mag dus evt ook
Dat wou ik even horen. Maar je vergeet 'in mijn ogen' erbijquote:
Miss vinden meer mensen het.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat wou ik even horen. Maar je vergeet 'in mijn ogen' erbij
Ik moet altijd lachen als mensen met zo'n straataccent pratenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Wauw.
Men hoort wel aan m'n accent dat ik Amsterdams ben meestal, maar niet zo plat. Eerder straat. Why?
hadchoune yemak, ga beter door met kont wassen van bejaarden ja want je bent goed in poep pratenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Doe niet zo naief. Je hoort mij niet haten op de Islam als geloof an sich, maar er zijn een hoop mensen die de Islam als excuus voor dergelijke praktijken gebruiken. En dat laatste keur ik af. Als je daar een probleem mee hebt, whatever brah.
hahahahhhaahah ;pquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
hadchoune yemak, ga beter door met kont wassen van bejaarden ja want je bent goed in poep praten
Wowquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
hadchoune yemak, ga beter door met kont wassen van bejaarden ja want je bent goed in poep praten
Negativ heeft een vies accent, mijne is niet zo ergquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als mensen met zo'n straataccent pratenIk ga bijv altijd helemaal stuk om Negativ, of hij nou daadwerkelijk grappig is of niet
En ik lees jouw posts altijd met een dergelijk accent, vroeg me af of dat realistisch is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |