Verdomme, zal 's bij jullie woning in de buurt gaan werkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:23 schreef CristinaYang het volgende:
Dit dus, ik werk letterlijk tegenover je huis, vrij moeilijk te ontwijken
Mijn startpunt is d'Oude Raai. Vanaf daar dan de wijk in en oudjes wassen enzeuhquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je werkt bij het buurmeisje van dWc?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat van die glitters klopt, zo heeft hij mij ook in bed gekregen.
Werkt die nou nog @ Hema? Kom daar nooit meerquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je werkt bij het buurmeisje van dWc?
Ik dacht je vandaag nog te spotten maar was te bang om je aan te sprekenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verdomme, zal 's bij jullie woning in de buurt gaan werken.
Ik zou het niet wetenquote:
Ghehe, je kan dus zo dWc in het wild zien.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:24 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mijn startpunt is d'Oude Raai. Vanaf daar dan de wijk in en oudjes wassen enzeuh
Nou ik zag dus vandaag 2 mensen lopen die prima aan de beschrijving van dWc en MBHHH voldeden, vlakbij dWc z'n huisquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten
[..]
Ghehe, je kan dus zo dWc in het wild zien.
Begint aardig creepy te worden inderdaad, maar ik ben socially awkward as fuck, dus joke's on themquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
Word je btw al paranoide dwc? met al die fokmeisjes rond je huis?
Zou wel baas zijn als ik je ineens besluit te verkrachten in m'n box, krijg ik Panzer honsdol mee denk ikquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:25 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik dacht je vandaag nog te spotten maar was te bang om je aan te spreken#mylifeasanautist
Mensen die zomaar binnen vallen, conclusies trekken, en dan gaan lopen schreeuwen en zichzelf een beetje voor lul zettenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Haha so sad om te zien dat iedereen beetje roddelt/haat op pmauz. Hij is bij zyzz nu. R.I.P
Ga eens terug naar de GYM SC jijquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Haha so sad om te zien dat iedereen beetje roddelt/haat op pmauz. Hij is bij zyzz nu. R.I.P
Ik ook in de appie die van opzij op hem leek, echt datzelfde baardje enzoquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:27 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou ik zag dus vandaag 2 mensen lopen die prima aan de beschrijving van dWc en MBHHH voldeden, vlakbij dWc z'n huisMaar ik ben dan weer net niet awkward genoeg om op ze af te stormen en "HOI KEN IK JULLIE NIET VAN FOK!?
" te bleren
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Reageren op een papzak die progresspics post van zichzelf waarop geen progress is te zienquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen die zomaar binnen vallen, conclusies trekken, en dan gaan lopen schreeuwen en zichzelf een beetje voor lul zetten
U just did it.
Lekker laten haten, haters zijn ook fansquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:27 schreef Fanta-stick het volgende:
I'd like to see you try, ik heb een gozer knock out geslagen voor minderquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou wel baas zijn als ik je ineens besluit te verkrachten in m'n box, krijg ik Panzer honsdol mee denk ik.
Girls plsquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik ook in de appie die van opzij op hem leek, echt datzelfde baardje enzo![]()
Volgens mij zijn we er al op ingesteld
Hahahaquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Reageren op een papzak die progresspics post van zichzelf waarop geen progress is te zien.
hoe gaat het met je studie niqqu?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Reageren op een papzak die progresspics post van zichzelf waarop geen progress is te zien.
HAHA! Ik weet alleen nog steeds niet helemaal zeker welke Appie het nu isquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ook in de appie die van opzij op hem leek, echt datzelfde baardje enzo![]()
Volgens mij zijn we er al op ingesteld
hoe is het met je baby?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Lekker laten haten, haters zijn ook fansHij lacht zich telkens kapot als hij hoort hoeveel hij de gemoederen nog bezig houdt
Tevens: HOI FANTA
[..]
I'd like to see you try, ik heb een gozer knock out geslagen voor minder
IS HIJ GESTOPT MET POSTEN?!?!quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Lekker laten haten, haters zijn ook fansHij lacht zich telkens kapot als hij hoort hoeveel hij de gemoederen nog bezig houdt
Wut? Vanwaar deze random vraag? Wtf?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
hoe gaat het met je studie niqqu?
Wowquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
HAHA! Ik weet alleen nog steeds niet helemaal zeker welke Appie het nu isPanz denkt het te weten, dus die specifieke Appie ontwijk ik nu.
Ik scan ook telkens helemaal para de metro voor CB
ja heerlijk lig in hrt zonnetje nu waar ga je heen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Goed, zondag heerlijk op vakantieEn met jou mop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |