Precies.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ahh, jij wordt dus gebruikt voor de viezigheid
Hahah ben jij niggarin?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Nog nooit krab of kreeft gegeten
#Nepsurinamer
quote:
zolang je tieten maar echt zijnquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
#Nepsurinamer
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
#Nepsurinamer
Nee.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Ik heb ook suikerriet (ken je dat?!), en knippa's, en zoete, sappige, zachte mango's
. En chips (ook cassavechips met zo'n plakkerige sambal eraan) en meer
.
Onderhelft Surinaams?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Half Surinaams half Nederlands, ja.
Nu wel.quote:
noooo man niet over eten praten sahbo, is ramadanquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Ik heb ook suikerriet (ken je dat?!), en knippa's, en zoete, sappige, zachte mango's
. En chips (ook cassavechips met zo'n plakkerige sambal eraan) en meer
.
Is zeker aan te raden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
#Nepsurinamer
Weet je hoe lekker suikkerriet isquote:
Sorry a brada, sorryquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
noooo man niet over eten praten sahbo, is ramadan
Gvd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
Vas heeft alleen maar Crabs gehad hahahahaha
Damn son, where'd you find thisquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
Vas heeft alleen maar Crabs gehad hahahahaha
Ja wil het opzich ook wel eens proberen maar ik kan dWc z'n moeder niet lenenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:03 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Is zeker aan te raden.
'die sap'quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker suikkerriet is. Beetje de textuur van gember, maar iets zachter/minder stevig. Dan moet je erop kauwen en komt die sap eruit, veel, juicy en kk lekker
.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Damn son, where'd you find this.
Klopt.quote:
Je mag een portie krab komen ophalen als je voortaan gewoon normaal doetquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja wil het opzich ook wel eens proberen maar ik kan dWc z'n moeder niet lenen
Wow, te blij iddquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
'die sap'
PAK HET LIJSTJE!
Nee maar oke, geloof wel dat het lekker is maar ben niet zo'n zoetekauw weet je
Wauwquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je mag een portie krab komen ophalen als je voortaan gewoon normaal doet.
Says who.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
als je voortaan gewoon normaal doet
haha godverquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wauw!!
En dan daarna zeker aanhalen bij elke discussie dat ze aan je deur kwam voor krab?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wauw!!
En dan daarna zeker aanhalen bij elke discussie dat ze aan je deur kwam voor krab?
Crabsquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wauw!!
Wat vond je van mijn theorie btw?quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
Hoe staat het met die brand eigenlijk in A'dam ZO? heeft dwc gisteren fikkie gestoken met zijn matties? of was het per ongeluk toen ze voor het wegrijden in de escalade de roach uit het raam tossten? zoveel vragen.....
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Ik kan hier verder niet online over uitweiden.
Het is ook echt te treurig voor woorden...quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is nog geen euro bij elkaar.
Zelfs als 13-jarige is dit een skeer cadeau voor je chick.
romy von gwn romanties howr weenie. :Squote:Op woensdag 17 juli 2013 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is nog geen euro bij elkaar.
Zelfs als 13-jarige is dit een skeer cadeau voor je chick.
Gozer heeft die tip zeker uit het Panzer na-2009 swag PUA-boek.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is ook echt te treurig voor woorden...
Romy en Brandan
Maar het gaat om het idee he!!! niet de euro's!!!
quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Nice, lekker voor jullie (srs). Betekent dat je uit de buurt moet blijven, bitches.
Dit dus, ik werk letterlijk tegenover je huis, vrij moeilijk te ontwijkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar kan toch niet gvd, moet er toch langs voor werk
Denk ik niet, Panzer zou een foto van zijn biceps maken, wat glitters op strooien en zeggen dat CY daar van klaar gekomen is en hij weet waar de handdoeken liggenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gozer heeft die tip zeker uit het Panzer na-2009 swag PUA-boek.
Je werkt bij het buurmeisje van dWc?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
[..]
Dit dus, ik werk letterlijk tegenover je huis, vrij moeilijk te ontwijken
Dat van die glitters klopt, zo heeft hij mij ook in bed gekregen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk ik niet, Panzer zou een foto van zijn biceps maken, wat glitters op strooien en zeggen dat CY daar van klaar gekomen is en hij weet waar de handdoeken liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |