Dieren naar het asiel brengenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:41 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Honden meenemen in het vliegtuig
Veranderd het feit niet dat het kk retarded is om een hond in een handtas te doen voor 9 uur.quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:38 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja ik ga emigreren en dump mijn hond bij familie
Dus ik moet mijn hond die ik al 8 jaar heb afstaan aan familie, of ik moet hem in de vracht doen alleen bij de baggage waarbij hij geen idee heeft wat er aan de hand is en waabij waarschijnlijk wordt gegooid met zijn kooi of ze vergeten hem en laten hem in de zon staanquote:Op woensdag 17 juli 2013 01:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Veranderd het feit niet dat het kk retarded is om een hond in een handtas te doen voor 9 uur.
Ja en misschien spugen ze wel op je hamburger bij de Burgerking, als je van dat soort verhalen moet uitgaan kun je net zo goed de hele dag thuis blijven zitten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:46 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dus ik moet mijn hond die ik al 8 jaar heb afstaan aan familie, of ik moet hem in de vracht doen alleen bij de baggage waarbij hij geen idee heeft wat er aan de hand is en waabij waarschijnlijk wordt gegooid met zijn kooi of ze vergeten hem en laten hem in de zon staan
http://lmgtfy.com/?q=dog+dies+on+airplane
Waarom is het beter om een hond alleen in de cargo te hebben dan bij mij in het vliegtuig waarbij ik hem zelf kan voeren, aaien en drinken kan geven en ervoor zorgen dat hij niet flipt? Hij heeft overigens de hele vlucht geslapen, behalve toen het eten werd geserveerd omdat hij honger had.quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ja en misschien spugen ze wel op je hamburger bij de Burgerking, als je van dat soort verhalen moet uitgaan kun je net zo goed de hele dag thuis blijven zitten.
Heb je nog geluk gehad dat ie niet ineens begon te blaffen en alles onder piste/schijten. En alleen in een kooi waar hij zich iig nog kan omdraaien of in een handtas, weet niet hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2013 01:59 schreef IrCute het volgende:
[..]
Waarom is het beter om een hond alleen in de cargo te hebben dan bij mij in het vliegtuig waarbij ik hem zelf kan voeren, aaien en drinken kan geven en ervoor zorgen dat hij niet flipt? Hij heeft overigens de hele vlucht geslapen, behalve toen het eten werd geserveerd omdat hij honger had.
Doe nou niet net alsof hij het beter had gehad in een kooitje alleen
Het was geen gewone handtas, speciale tas hiervoor. En hij kon zich ook gewoon omdraaien. En hij heeft koekjes gehad en botjes en ik had er 'puppy pads'' in gedaan voor het geval dat hij besloot te schijten,zodat ik het meteen zou kunnen verschonen. En het is geen blaffertje.quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Heb je nog geluk gehad dat ie niet ineens begon te blaffen en alles onder piste/schijten. En alleen in een kooi waar hij zich iig nog kan omdraaien of in een handtas, weet niet hoor.
Ik zeg een hond in een hand-tas doen is kk retarded, feit dat jij jezelf aangesproken voelt is jouw probleem. En het ook nog zo hard proberen te verdedigen alsof je weet dat je iets doet dat je niet zou moeten doen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:12 schreef IrCute het volgende:
Dus wie is er kkretarded. Meest diervriendelijke manier om te vliegen
trololquote:Op woensdag 17 juli 2013 02:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zeg een hond in een hand-tas doen is kk retarded, feit dat jij jezelf aangesproken voelt is jouw probleem. En het ook nog zo hard proberen te verdedigen alsof je weet dat je iets doet dat je niet zou moeten doen.
scheelt in de trein 3 euro voor een dagkaart hont!quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:46 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik zeg een hond in een hand-tas doen is kk retarded,
quote:Op woensdag 17 juli 2013 02:46 schreef Gridlok het volgende:
En het ook nog zo hard proberen te verdedigen alsof je weet dat je iets doet dat je niet zou moeten doen.
Jawel hoor maar dan luister ik toch niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 09:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is het ooit wel eens niet goed met mensen als je het zo vraagt eigenlijk?
Thuis gelijk checkenquote:
Vanwege het fabulous gedeelte?quote:
ask her.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vanwege het fabulous gedeelte?
Waar is wd eigenlijk?
Hoe? ze is hier niet.quote:
ook nooit meer in de fb chat hoor, heeft eindelijk een leven gekregen I guess, happy for her.quote:
fb chat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ook nooit meer in de fb chat hoor, heeft eindelijk een leven gekregen I guess, happy for her.
Kook niquote:
Ja onze befaamde facebook groep met klb sc'ersquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
fb chat?
En daar geloof ik niks van tho... wd een leven
Ik moet vanavond wel koken.. denk ik.quote:
wat eten we vandaag?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet vanavond wel koken.. denk ik.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja onze befaamde facebook groep met klb sc'ersnee maar ze had wel een baan nu enzo dus.
Koken met dit warme weer is kut.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet vanavond wel koken.. denk ik.
Alsof jullie wat te maken willen hebben met onsquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]geen klb sc chat is compleet met dwc en nutz
Ik denk.. Sajoer boontjes, Basmati rijst met kip Ajam?quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
hier weer een tijdje vakantie (baas weg)Iedereen om me heen zit te gamen.
Nog een koeliequote:Op woensdag 17 juli 2013 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk.. Sajoer boontjes, Basmati rijst met kip Ajam?
Nee klopt, dat zeg ik ook niet. Zeg alleen dat het een halfbakken excuus voor een chat is zonder onsquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alsof jullie wat te maken willen hebben met ons
eigenlijk zei je dat hij niet compleet is mét jullie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee klopt, dat zeg ik ook niet. Zeg alleen dat het een halfbakken excuus voor een chat is zonder ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |