Dig ik wel jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Wel de lusten maar niet de lasten.
Wie kan er nou weer van een goudvis houdenquote:
Wie kan van een mens houden, vraag ik me dan af.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wie kan er nou weer van een goudvis houden
Hmm is ook niet echt een leuk huisdierquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wie kan van een mens houden, vraag ik me dan af.
Joh.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm is ook niet echt een leuk huisdier
Of je moet The Gimp hebben.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm is ook niet echt een leuk huisdier
Ik snap nog steeds niet waarom die gozer in leer deed in dat houten boxquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Of je moet The Gimp hebben.
[ afbeelding ]
winter is comingquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind een Saarloos meer op een wolf lijken.
[ afbeelding ]
Jammer dat het verzonnen isquote:
Hij sliep.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:56 schreef Djibril het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom die gozer in leer deed in dat houten box
Godver, ik moest lachenquote:
Ik moest ook zoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heb serieus een PDF van 28 blz gelezen: Protocol stranding levende grote Walvisachtigen![]()
.
http://www.rijksoverheid.(...)-walvisachtigen.html
Stomme GeenStijl.
Overigens wel time well spent, dWcquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heb serieus een PDF van 28 blz gelezen: Protocol stranding levende grote Walvisachtigen![]()
.
http://www.rijksoverheid.(...)-walvisachtigen.html
Stomme GeenStijl.
Hmm ik weet niet, het staat niet op FOK!quote:
Lijkt me toch vrij duidelijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet, het staat niet op FOK!
wowquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:33 schreef Ezio het volgende:
Ik zie net dit op de facebookpagina van een tante van me.
[ afbeelding ]
Gompie, wat een pret
Honden meenemen in het vliegtuigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:35 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn hont smokkel je gewoon zo het vliegtuig in naar USA9 uur lang onder de stoel voor mij gepropt
![]()
Godver ik zag laatst in het vliegtuig na het opstijgen zo'n hipster een of andere tas van onder de stoel voor hem vandaan halen. Ik dacht dat er een laptop ofzo in zat, haalt hij er een baby uitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:35 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn hont smokkel je gewoon zo het vliegtuig in naar USA9 uur lang onder de stoel voor mij gepropt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |