Ik ook. En mijn ouders schreeuwen naar dat beest en als ik in mijn vingers knipte deed hij alles wat ik zei.quote:
Echte alfa jijquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook. En mijn ouders schreeuwen naar dat beest en als ik in mijn vingers knipte deed hij alles wat ik zei.Mooie momenten.
Picca van jou met de hond?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook. En mijn ouders schreeuwen naar dat beest en als ik in mijn vingers knipte deed hij alles wat ik zei.Mooie momenten.
Ik vind dat wel leuk, zo'n moeilijke hond. Dat je echt moet laten zien wie de baas is.quote:
Ja, die is er wel. Dat ik op de SNES aan het gamen was en die hond tussen mijn benen zat.quote:
Ja, post.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, die is er wel. Dat ik op de SNES aan het gamen was en die hond tussen mijn benen zat.Maar toen was ik zelf ook tien of zo.
Dan zou ik hem eerst moeten zoeken, daarna moeten scannen en zo. Als ik hem bijdehand zou hebben zou ik het wel doen, want het is een leuke foto.quote:
Ja kun je het tenminste nog aan iemand laten zienquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind dat wel leuk, zo'n moeilijke hond. Dat je echt moet laten zien wie de baas is.
Wat voor onwetende toestanden zijn dit nu weer? Bij een Jack Russell is dat nodig, duh.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja kun je het tenminste nog aan iemand laten zien
Ja, vind je leuk toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat voor onwetende toestanden zijn dit nu weer? Bij een Jack Russell is dat nodig, duh.
Positief denken, gelukkig was het geen koequote:
Eigenlijk niet echt, maar bij dit soort honden moet je dat wel laten merken. Anders breken ze de hele boel af.quote:
Hmm beetje zaols voor de klas staan dus.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Eigenlijk niet echt, maar bij dit soort honden moet je dat wel laten merken. Anders breken ze de hele boel af.
Hehe.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm beetje zaols voor de klas staan dus.
Doe mij maar een makkelijk huisdier
Larvenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat moet ik wel toegeven ja. Soms laten vrouwen me foto's zien van hun larven en denk ik: "joh moet dit? Hou het eens beschaafd of zo, stel barbaren."
Ik vond het een geestige term.quote:
Ja is een zwaren levenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:42 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe.Daarom ook respect voor mensen die voor de klas staan.
![]()
Wat voor een dier bedoel je eigenlijk?
Wel de lusten en niet de lasten. Begin er dan niet aan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja is een zwaren leven
Een makkelijke hond, makkelijke kat, makkelijke giraffe voor mijn part. Als het maar makkelijk is. En lief.
Nou zegquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wel de lusten en niet de lasten. Begin er dan niet aan.
Ja, dat zeg ik. Wel de lusten maar niet de lasten.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou zeg
Is toch fijn zo'n beestje om van te houden waar je niet ook nog eens de baas over hoeft te spelen of wat dan ook
Neem een goudvis.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou zeg
Is toch fijn zo'n beestje om van te houden waar je niet ook nog eens de baas over hoeft te spelen of wat dan ook
Dig ik wel jaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. Wel de lusten maar niet de lasten.
Wie kan er nou weer van een goudvis houdenquote:
Wie kan van een mens houden, vraag ik me dan af.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wie kan er nou weer van een goudvis houden
Hmm is ook niet echt een leuk huisdierquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wie kan van een mens houden, vraag ik me dan af.
Joh.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm is ook niet echt een leuk huisdier
Of je moet The Gimp hebben.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:50 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm is ook niet echt een leuk huisdier
Ik snap nog steeds niet waarom die gozer in leer deed in dat houten boxquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:54 schreef Ezio het volgende:
[..]
Of je moet The Gimp hebben.
[ afbeelding ]
winter is comingquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind een Saarloos meer op een wolf lijken.
[ afbeelding ]
Jammer dat het verzonnen isquote:
Hij sliep.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:56 schreef Djibril het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom die gozer in leer deed in dat houten box
Godver, ik moest lachenquote:
Ik moest ook zoquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heb serieus een PDF van 28 blz gelezen: Protocol stranding levende grote Walvisachtigen![]()
.
http://www.rijksoverheid.(...)-walvisachtigen.html
Stomme GeenStijl.
Overigens wel time well spent, dWcquote:Op dinsdag 16 juli 2013 21:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heb serieus een PDF van 28 blz gelezen: Protocol stranding levende grote Walvisachtigen![]()
.
http://www.rijksoverheid.(...)-walvisachtigen.html
Stomme GeenStijl.
Hmm ik weet niet, het staat niet op FOK!quote:
Lijkt me toch vrij duidelijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:10 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet, het staat niet op FOK!
wowquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:33 schreef Ezio het volgende:
Ik zie net dit op de facebookpagina van een tante van me.
[ afbeelding ]
Gompie, wat een pret
Honden meenemen in het vliegtuigquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:35 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn hont smokkel je gewoon zo het vliegtuig in naar USA9 uur lang onder de stoel voor mij gepropt
![]()
Godver ik zag laatst in het vliegtuig na het opstijgen zo'n hipster een of andere tas van onder de stoel voor hem vandaan halen. Ik dacht dat er een laptop ofzo in zat, haalt hij er een baby uitquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:35 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn hont smokkel je gewoon zo het vliegtuig in naar USA9 uur lang onder de stoel voor mij gepropt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |