quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:03 schreef kikilove het volgende:
hij is heel even in me geweest onder condoom echt heel even op en neer ongeveer 19 uur
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
ff op en neer tog gewoon ff 19 uur haha kan jy da nie ofsow hjhaa ji ben slegt man
Vind je het gek, je wenst iemand kattenaids toe.quote:
Wtf heb jij nou voor UI.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je het gek, je wenst iemand kattenaids toe.
Je moet hem even door photoshop halen zodat je dat zwakzinnige bekkie ook ziet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is m'n schatje Lenny.quote:
Is Lenny met z'n kop door een mangel gehaald of wat?quote:
Dat is niet dodelijk voor mensen toch? :Squote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Veel stompen op z'n hoofd gehad.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is Lenny met z'n kop door een mangel gehaald of wat?
hahahaaha ja en fas houd van natt epoes lol ;Dquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:46 schreef Chloroform het volgende:
Is dat die ene kat die je wél leuk vond? Want als dat zo is, dan snap ik meteen waarom.Beest kan waarschijnlijk alleen maar z'n eigen bek onderkwijlen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahaaha ja en fas houd van natt epoes lol ;D
Haha, ja klopt, dat is 'm. Waarschijnlijk houdt dat lief zijn wel verband met z'n dommigheid, ja. :$quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:46 schreef Chloroform het volgende:
Is dat die ene kat die je wél leuk vond? Want als dat zo is, dan snap ik meteen waarom.Beest kan waarschijnlijk alleen maar z'n eigen bek onderkwijlen.
Fas plsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ja klopt, dat is 'm. Waarschijnlijk houdt dat lief zijn wel verband met z'n dommigheid, ja. :$
Idd, en babylama'squote:
Mindfuckquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Idd, en babylama's
Mijn nieuwe bikiniRoze als hij droog is, rood als een kreeft als ik in het water ga. It's magic!
Pics? Want ik geloof het niet dat een bikini zomaar van kleur kan veranderen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Idd, en babylama's
Mijn nieuwe bikiniRoze als hij droog is, rood als een kreeft als ik in het water ga. It's magic!
Op internet staan alleen foto's van de bikini in het droog.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Pics? Want ik geloof het niet dat een bikini zomaar van kleur kan veranderen.
Stiekem hoopte ik dat je pics zou schieten van die bikini alleen en daarna nat maken en dan ook die foto post. Had ik wel humor gevonden.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Op internet staan alleen foto's van de bikini in het droog.
Ja zwarte heb ik al zoveel, wilde een gekleurdequote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:17 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Mindfuck
Ik hou meer van zwarte bikini's of rood kan ook ja.. baby kangoeroen
Ik heb hem nog aan dus dat is echt veel werkquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Stiekem hoopte ik dat je pics zou schieten van die bikini alleen en daarna nat maken en dan ook die foto post. Had ik wel humor gevonden.
Minder eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik heb hem nog aan dus dat is echt veel werk
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zwarte heb ik al zoveel, wilde een gekleurdeEn rood is echt de beste kleur die er is.
Baby giraffes
Dit kan ik niet aanquote:
Hmm zo kun je het ook bekijkenquote:
Ik heb ze laatst eens gegeten, best lekker.quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb ze laatst eens gegeten, best lekker.
Ja zo een wil ik echt. Zijn ook mooi als ze groot zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:24 schreef Rozzje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 16 juli 2013 17:23 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dit kan ik niet aan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Heb altijd zo'n puppy willen hebben.. Zodra ik alleen kan wonen ga ik er een nemenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zo een wil ik echt. Zijn ook mooi als ze groot zijn
Ja ik geloof dat dat zo'n beetje de leukste puppy's eruit zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:27 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Heb altijd zo'n puppy willen hebben.. Zodra ik alleen kan wonen ga ik er een nemen![]()
Een akita is dat toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:25 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zo een wil ik echt. Zijn ook mooi als ze groot zijn
Criska/Sashaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat dat zo'n beetje de leukste puppy's eruit zijnHoe noem je hem?
Jaquote:
Criska > Sashaquote:
Ik vind een Saarloos meer op een wolf lijken.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:29 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja![]()
In het groot zijn dat net wolven maar dan lief
Ik Herman of Berend.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Criska > Sasha
Ik zou hem zelf Miko noemen.
Ja denk het ook zijn echt superlief die hondenquote:Op dinsdag 16 juli 2013 17:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Criska > Sasha
Ik zou hem zelf Miko noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |