quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:03 schreef kikilove het volgende:
hij is heel even in me geweest onder condoom echt heel even op en neer ongeveer 19 uur
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
ff op en neer tog gewoon ff 19 uur haha kan jy da nie ofsow hjhaa ji ben slegt man
Vind je het gek, je wenst iemand kattenaids toe.quote:
Wtf heb jij nou voor UI.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind je het gek, je wenst iemand kattenaids toe.
Je moet hem even door photoshop halen zodat je dat zwakzinnige bekkie ook ziet.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is m'n schatje Lenny.quote:
Is Lenny met z'n kop door een mangel gehaald of wat?quote:
Dat is niet dodelijk voor mensen toch? :Squote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Veel stompen op z'n hoofd gehad.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is Lenny met z'n kop door een mangel gehaald of wat?
hahahaaha ja en fas houd van natt epoes lol ;Dquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:46 schreef Chloroform het volgende:
Is dat die ene kat die je wél leuk vond? Want als dat zo is, dan snap ik meteen waarom.Beest kan waarschijnlijk alleen maar z'n eigen bek onderkwijlen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahahaaha ja en fas houd van natt epoes lol ;D
Haha, ja klopt, dat is 'm. Waarschijnlijk houdt dat lief zijn wel verband met z'n dommigheid, ja. :$quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:46 schreef Chloroform het volgende:
Is dat die ene kat die je wél leuk vond? Want als dat zo is, dan snap ik meteen waarom.Beest kan waarschijnlijk alleen maar z'n eigen bek onderkwijlen.
Fas plsquote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, ja klopt, dat is 'm. Waarschijnlijk houdt dat lief zijn wel verband met z'n dommigheid, ja. :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |