Vanwege het fabulous gedeelte?quote:
ask her.quote:Op woensdag 17 juli 2013 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vanwege het fabulous gedeelte?
Waar is wd eigenlijk?
Hoe? ze is hier niet.quote:
ook nooit meer in de fb chat hoor, heeft eindelijk een leven gekregen I guess, happy for her.quote:
fb chat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ook nooit meer in de fb chat hoor, heeft eindelijk een leven gekregen I guess, happy for her.
Kook niquote:
Ja onze befaamde facebook groep met klb sc'ersquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
fb chat?
En daar geloof ik niks van tho... wd een leven
Ik moet vanavond wel koken.. denk ik.quote:
wat eten we vandaag?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet vanavond wel koken.. denk ik.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja onze befaamde facebook groep met klb sc'ersnee maar ze had wel een baan nu enzo dus.
Koken met dit warme weer is kut.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet vanavond wel koken.. denk ik.
Alsof jullie wat te maken willen hebben met onsquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]geen klb sc chat is compleet met dwc en nutz
Ik denk.. Sajoer boontjes, Basmati rijst met kip Ajam?quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
hier weer een tijdje vakantie (baas weg)Iedereen om me heen zit te gamen.
Nog een koeliequote:Op woensdag 17 juli 2013 11:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk.. Sajoer boontjes, Basmati rijst met kip Ajam?
Nee klopt, dat zeg ik ook niet. Zeg alleen dat het een halfbakken excuus voor een chat is zonder onsquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Alsof jullie wat te maken willen hebben met ons
eigenlijk zei je dat hij niet compleet is mét jullie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee klopt, dat zeg ik ook niet. Zeg alleen dat het een halfbakken excuus voor een chat is zonder ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |