Gequote voor het nageslachtquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maas dus gewoon? Ja oké, dan maakt het wel sense dat je zo rijdt.
Kattenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jemig ik kwam thuis en heb eerst met m'n moeder gepraat en m'n katten geknuffeld ja, MAG EEN MENS DAT NIET?
een mens wel, maar jij... OOOOHquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jemig ik kwam thuis en heb eerst met m'n moeder gepraat en m'n katten geknuffeld ja, MAG EEN MENS DAT NIET?
the fuck is dit manquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
#kerriekrab #versuitsuriname #eetieks
Gvdquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gequote voor het nageslachtdWc die me gelijk geeft.
Mods geloven.quote:
ZIet er nasty uit maar tis wel lekker, Ik heb het wel eens gegeten.quote:
Surinaamse krab, gebakken/gestoofd in een mix van kerrie, ui, knoflook en tomaatquote:
Het is FUCKING lekkerquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:55 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
ZIet er nasty uit maar tis wel lekker, Ik heb het wel eens gegeten.
Ik ben naiefquote:
Ik heb cup A.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben naiefje kan mij alles wijsmaken hoowr.
hahahahhhaahah ;pquote:
Hij zei naïef, niet blind.quote:
Je moet niet flitsen ze moer als je foto neemt van eten, ziet er anders uit danquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Surinaamse krab, gebakken/gestoofd in een mix van kerrie, ui, knoflook en tomaat.
[..]
Het is FUCKING lekker.
In dat geval, ik weet nog iemand die een iPad te koop heeft, geen krassen etc.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben naiefje kan mij alles wijsmaken hoowr.
Fair enough.quote:
Heb je foto?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In dat geval, ik weet nog iemand die een iPad te koop heeft, geen krassen etc.
Hardop stukgegaan om 'ze moer'quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je moet niet flitsen ze moer als je foto neemt van eten, ziet er anders uit dan
Nee, is toch niet nodig? Zeg toch dat er geen krassen zitten.quote:
Nee, is ook zo. Is goed. Ik DM je voor de prijsquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, is toch niet nodig? Zeg toch dat er geen krassen zitten.
Een bezem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |