Ze moest eerst nog langs de shop natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Perzikken![]()
Oh dat is best snelwaarom duurde het nu dan meer dan een halfuur?!
he?! nou????
Niet blindelings ah.nl/bonus kunnen typenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[quote]Op woensdag 17 juli 2013 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat staat hier in hemelsnaam?
[..]
Niet blindelings ah.nl/bonus kunnen typen.
schaal 300 gram 4.90
Oh shoot, ja is ook zoquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ze moest eerst nog langs de shop natuurlijk.
quote:
ho ho, ik kan het wel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:46 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Niet blindelings ah.nl/bonus kunnen typen.
schaal 300 gram 4.90
quote:
quote:
deze vind ik wel goed. Ja fuck quoten 2 nutz, ik zet die movement.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Neem je niks kwalijk, het is die combo van je. Te lui om te stelen enzo.
Welke movement?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:49 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
deze vind ik wel goed. Ja fuck quoten 2 nutz, ik zet die movement.
Wrm so nosyquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:44 schreef 2NutZ het volgende:
Oh dat is best snelwaarom duurde het nu dan meer dan een halfuur?!
he?! nou????
Ik zeg niet dat er niet meer wegen zijn ik zeg dat die alleen niet zo efficiënt zijnquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Apollolaan?
Ja, tenzij je echt HIER in de buurt werkt zijn er toch 21981 wegen naar Rome?
Waar jobber je nu dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zeg niet dat er niet meer wegen zijn ik zeg dat die alleen niet zo efficiënt zijn
Je hebt 235 notes gekregen van onze moderators.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
Ik had gisteren een note gekregen omdat ik iemand kattenaids toewenste
Terwijl meermalen met kanker schelden en gewoon aids niet resulteerde in een note
ib4 chloquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wrm so nosy
[..]
Ik zeg niet dat er niet meer wegen zijn ik zeg dat die alleen niet zo efficiënt zijn
HNNGGGG.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
#kerriekrab #versuitsuriname #eetieks
235quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je hebt 235 notes gekregen van onze moderators.
Jij hebt je notes ingezien ja?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
Ik had gisteren een note gekregen omdat ik iemand kattenaids toewenste
Terwijl meermalen met kanker schelden en gewoon aids niet resulteerde in een note
Dat zei ik toch jongen, in die straat achter jouw straat waar dat kleine tankstationnetje zit maar dan de kruising over van de churchillaanquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar jobber je nu dan?
inb4 haat op jobber
Nee, dat zei een modquote:
Maas dus gewoon? Ja oké, dan maakt het wel sense dat je zo rijdtquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zei ik toch jongen, in die straat achter jouw straat waar dat kleine tankstationnetje zit maar dan de kruising over van de churchillaan.
Jemig ik kwam thuis en heb eerst met m'n moeder gepraat en m'n katten geknuffeld ja, MAG EEN MENS DAT NIET?quote:
Gequote voor het nageslachtquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maas dus gewoon? Ja oké, dan maakt het wel sense dat je zo rijdt.
Kattenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jemig ik kwam thuis en heb eerst met m'n moeder gepraat en m'n katten geknuffeld ja, MAG EEN MENS DAT NIET?
een mens wel, maar jij... OOOOHquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jemig ik kwam thuis en heb eerst met m'n moeder gepraat en m'n katten geknuffeld ja, MAG EEN MENS DAT NIET?
the fuck is dit manquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
#kerriekrab #versuitsuriname #eetieks
Gvdquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gequote voor het nageslachtdWc die me gelijk geeft.
Mods geloven.quote:
ZIet er nasty uit maar tis wel lekker, Ik heb het wel eens gegeten.quote:
Surinaamse krab, gebakken/gestoofd in een mix van kerrie, ui, knoflook en tomaatquote:
Het is FUCKING lekkerquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:55 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
ZIet er nasty uit maar tis wel lekker, Ik heb het wel eens gegeten.
Ik ben naiefquote:
Ik heb cup A.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben naiefje kan mij alles wijsmaken hoowr.
hahahahhhaahah ;pquote:
Hij zei naïef, niet blind.quote:
Je moet niet flitsen ze moer als je foto neemt van eten, ziet er anders uit danquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Surinaamse krab, gebakken/gestoofd in een mix van kerrie, ui, knoflook en tomaat.
[..]
Het is FUCKING lekker.
In dat geval, ik weet nog iemand die een iPad te koop heeft, geen krassen etc.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben naiefje kan mij alles wijsmaken hoowr.
Fair enough.quote:
Heb je foto?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In dat geval, ik weet nog iemand die een iPad te koop heeft, geen krassen etc.
Hardop stukgegaan om 'ze moer'quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je moet niet flitsen ze moer als je foto neemt van eten, ziet er anders uit dan
Nee, is toch niet nodig? Zeg toch dat er geen krassen zitten.quote:
Nee, is ook zo. Is goed. Ik DM je voor de prijsquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, is toch niet nodig? Zeg toch dat er geen krassen zitten.
Een bezem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |