quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Shirt better be able to bring back Jesus![]()
![]()
/
Pizza uitgespuugd.
Oh van Spongebob natuurlijk, shit hahahaquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]mooi mooi
Shirt better help me find bikini bottom
Ja maar kan toch niet gvd, moet er toch langs voor werkquote:Op woensdag 17 juli 2013 14:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[..]
Nice, lekker voor jullie (srs). Betekent dat je uit de buurt moet blijven, bitches.
Nee, klopt, er zijn niet 20 omwegen en zijstraatjes.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar kan toch niet gvd, moet er toch langs voor werk
Ja,preciesquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh van Spongebob natuurlijk, shit hahaha! Kk grappige pic
.
Ben je nu ook aan het werk?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar kan toch niet gvd, moet er toch langs voor werk
Waarom zou ik zo rijden als dit sneller is?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee, klopt, er zijn niet 20 omwegen en zijstraatjes.
Nee net thuis, was 3 uur klaarquote:
Ik zou srs voor je zijn omgereden anders.quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik zo rijden als dit sneller is?
Zo lang onderweg met je gila?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zou ik zo rijden als dit sneller is?
[..]
Nee net thuis, was 3 uur klaar
30% korting op zalmfilet en voordeelpak kipfilet voor ¤5quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo lang onderweg met je gila?
Zijn er nog goeie bonusaanbiedingen?
Nicequote:Op woensdag 17 juli 2013 15:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
30% korting op zalmfilet en voordeelpak kipfilet voor ¤5. En 59% korting op verse pasta's
.
Ja ammehoela jij maakt alleen gebruik van openbaar vervoer hoe weet jij voor mij te bepalen wat sneller is op de brommer?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou srs voor je zijn omgereden anders.
Lijkt me niet trouwens, je kan op tig manieren rechtdoor, tig manieren rechtsaf en tig manieren linksaf, lijkt me niet dat uitgerekend deze weg de meest efficiënte is.
Common sense? Je hoeft echt niet per se langs Ferdinand Bol, je kan ook prima over Hobbemakade bijvquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ammehoela jij maakt alleen gebruik van openbaar vervoer hoe weet jij voor mij te bepalen wat sneller is op de brommer?
Ik heb wel zin in zalm. Prijs en hoeveelheid?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
30% korting op zalmfilet en voordeelpak kipfilet voor ¤5. En 50% korting op verse pasta's
.
Nectarines en perziken 50% kortingquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo lang onderweg met je gila?
Zijn er nog goeie bonusaanbiedingen?
Wat staat hier in hemelsnaam?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En 's ochtends (kwartover 6 dus) ben ik er in 10 min omdat stoplichten op knipperlicht en na 3 uur 15 min ofzo.
Niet blindelings ah.nl/bonus kunnen typenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:42 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in zalm. Prijs en hoeveelheid?
Dan moet ik toch alsnog bij dat tankstation jouw richting opquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Common sense? Je hoeft echt niet per se langs Ferdinand Bol, je kan ook prima over Hobbemakade bijv.
Perzikkenquote:Op woensdag 17 juli 2013 15:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nectarines en perziken 50% korting
En 's ochtends (kwartover 6 dus) ben ik er in 10 min omdat stoplichten op knipperlicht en na 3 uur 15 min ofzo.
Apollolaan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 15:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan moet ik toch alsnog bij dat tankstation jouw richting op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |