Precies.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ahh, jij wordt dus gebruikt voor de viezigheid
Hahah ben jij niggarin?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
Nog nooit krab of kreeft gegeten
#Nepsurinamer
quote:
zolang je tieten maar echt zijnquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
#Nepsurinamer
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
#Nepsurinamer
Nee.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Ik heb ook suikerriet (ken je dat?!), en knippa's, en zoete, sappige, zachte mango's
. En chips (ook cassavechips met zo'n plakkerige sambal eraan) en meer
.
Onderhelft Surinaams?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Half Surinaams half Nederlands, ja.
Nu wel.quote:
noooo man niet over eten praten sahbo, is ramadanquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Ik heb ook suikerriet (ken je dat?!), en knippa's, en zoete, sappige, zachte mango's
. En chips (ook cassavechips met zo'n plakkerige sambal eraan) en meer
.
Is zeker aan te raden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:00 schreef Vaseline_ het volgende:
#Nepsurinamer
Weet je hoe lekker suikkerriet isquote:
Sorry a brada, sorryquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
noooo man niet over eten praten sahbo, is ramadan
Gvd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
Vas heeft alleen maar Crabs gehad hahahahaha
Damn son, where'd you find thisquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
Vas heeft alleen maar Crabs gehad hahahahaha
Ja wil het opzich ook wel eens proberen maar ik kan dWc z'n moeder niet lenenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:03 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Is zeker aan te raden.
'die sap'quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker suikkerriet is. Beetje de textuur van gember, maar iets zachter/minder stevig. Dan moet je erop kauwen en komt die sap eruit, veel, juicy en kk lekker
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |