ben jij al gestopt met potjes bruine bonen spiegelen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
IS HIJ GESTOPT MET POSTEN?!?!?!
[..]
Wut? Vanwaar deze random vraag? Wtf?
Nu ze dat zegt twijfel ik wel om serieus over 'm op te houden verder, straks krijgt hij nog de indruk dat hij daadwerkelijk indruk heeft gemaaktquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
Lamon houd hier ook nog steeds de gemoederen bezig hoor, en dat na 18 jaar hier niet geweest te zijn
Hij is gewoon fucking druk met een nieuw project, reaching for the stars dit dat #swagquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
IS HIJ GESTOPT MET POSTEN?!?!?!
DIE OCHTEND WAS SUPER TRAUMATISCH OKEquote:
Jij zou 's bruine bonen moeten gaan eten, loslopende speklap dat je d'r bentquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:33 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ben jij al gestopt met potjes bruine bonen spiegelen?
Oh lekker! Naar Frankrijk, beetje rondreizen met vriendenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ja heerlijk lig in hrt zonnetje nu waar ga je heen?
Indruk? Ik zie eigenlijk maar weinig positiefs over hem hier terugkomen hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nu ze dat zegt twijfel ik wel om serieus over 'm op te houden verder, straks krijgt hij nog de indruk dat hij daadwerkelijk indruk heeft gemaakt.
wat zeker zeldzame barcodes verzamelen ze moerquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:33 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij is gewoon fucking druk met een nieuw project, reaching for the stars dit dat #swag
HAHAHAquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
wat zeker zeldzame barcodes verzamelen ze moer
Maakt ze niet uit, ze is toch het verloren schaap. Ze doet ook niet aan ramadanquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zouden de ouders/familieleden van Fanta-Stick trots zijn op haar semi-naaktfoto's op FOK!? Te zien voor een groot publiek, zouden ze het al weten? Hmm, interessant.
[..]
HAHAHA![]()
Wow wat een hoer.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maakt ze niet uit, ze is toch het verloren schaap. Ze doet ook niet aan ramadan
Dat sowieso niet, maar zou zonde zijn als hij door onze geveinsde interesse (het reageren op zijn posts) zou denken dat hij iets isquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Indruk? Ik zie eigenlijk maar weinig positiefs over hem hier terugkomen hoor
En boeiend toch hoe hij, zij of wie dan ook er over denktze mogen denken wat ze willen, care niet om andere fokkers
Jammer, had best epic kunnen worden als ik die had kunnen achterhalenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maakt ze niet uit, ze is toch het verloren schaap. Ze doet ook niet aan ramadan
Wijoquote:
Jij hebt hem toch al gezegd dat ie niks is? klaar tochquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat sowieso niet, maar zou zonde zijn als hij door onze geveinsde interesse (het reageren op zijn posts) zou denken dat hij iets is.
[..]
Jammer, had best epic kunnen worden als ik die had kunnen achterhalen.
Je hebt dit toen ook al geroepen, vind je het echt rondsletten als twee meisjes met elkaar zoenen? En was het dan ook rondsletten geweest als een van ons een dude was geweest? Leg me dit eens uitquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
En dan ook nog rondsletten met een random FOK!ster op een meet. Kahba deluxe.
Lijkt me geen slecht plan toch.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
je ziet haar wel graag met een door geeerwraakte doorgesneden keeltje?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lijkt me geen slecht plan toch.
Nee, maar het maakt mij niet warmer of kouder verder.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gast.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik krijg het er wel een beetje warm van.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar het maakt mij niet warmer of kouder verder.
Ja, van de gedachte van haar koude lichaam zekerquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik krijg het er wel een beetje warm van.. Maar ik ben dan ook een gevoelig type.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |