Ja weet ik... misschien beter een salade eten of zo..quote:
Die strekking was wel duidelijk, ja.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eigenlijk zei je dat hij niet compleet is mét jullie.
Woensdag is geen gehaktdag, maar visdagquote:
quote:
Hebben jij en dWc elkaar in het kontje genomen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee klopt, dat zeg ik ook niet. Zeg alleen dat het een halfbakken excuus voor een chat is zonder ons
je moet ook met je voeten voetballen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb mijn ringvinger lichtjes gekneusd met voetballen...
Wat heb ik nou weer voor herpaderplichaam man?
Maar de 2e instantie weer wel hequote:Op woensdag 17 juli 2013 11:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daarom zei ik er in eerste instantie ook niets van
ja neequote:
Had jij je kat al gevonden of niet?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hebben jij en dWc elkaar in het kontje genomen?
Nee, dwc meet geen fokkers.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hebben jij en dWc elkaar in het kontje genomen?
Ja, maar ik was keeper en zo hoog kan ik niet komen met mijn voeten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je moet ook met je voeten voetballen.
Vandaar de naam.
Als je het verkeerd doet, krijg je kneuzingen aan je ringvinger
Nee, jaa.. nee weenie ja.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar de 2e instantie weer wel he
[..]
ja nee
quote:
nee dat zei je nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee klopt, dat zeg ik ook niet. Zeg alleen dat het een halfbakken excuus voor een chat is zonder ons
Hey JBquote:
Hou je mondquote:
hahahaquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik kan heel goed keepen
Ooit wel een keer snoeihard een bal in mijn gezicht gekregen.
Toen zag ik wel sterretjes.
niet meer keepen danquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik was keeper en zo hoog kan ik niet komen met mijn voeten.
hallo, ben jij mij? Ben ook 2 maanden geleden onderuit gegaan net voor zijn straat toen het regende en ik links wou afslaan over de trambaanquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:25 schreef CristinaYang het volgende:
dWc, je hebt een mooi leedvermaak moment gemist vanochtend, heb op nog geen 100 meter afstand van je huis een pracht van een snoekduik op het asfalt gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag verwijderen
Zou je denken hequote:Op woensdag 17 juli 2013 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
dWc heeft gewoon boobytraps gemaakt daar. Sukkels.
Hey maar eh, jij weet waar dWc woont, dus Panzer ook, dus als Panzer zo graag zou willen vechten zou hij dWc zo op kunnen wachten. En maar een grote bek opzetten dat dWc niet wil. Oftewel, Panzer is de miet in deze zaak.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:25 schreef CristinaYang het volgende:
dWc, je hebt een mooi leedvermaak moment gemist vanochtend, heb op nog geen 100 meter afstand van je huis een pracht van een snoekduik op het asfalt gemaakt.
not this shit againquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:28 schreef krioro het volgende:
[..]
Hey maar eh, jij weet waar dWc woont, dus Panzer ook, dus als Panzer zo graag zou willen vechten zou hij dWc zo op kunnen wachten. En maar een grote bek opzetten dat dWc niet wil. Oftewel, Panzer is de miet in deze zaak.
Zal de jouwe eens meten.quote:
Vannacht was het wel vervelend ja. Plus huge mug die me lastigviel (vanmorgen geplet hehehe, zat vol met waarschijnlijk mijn bloed).quote:
ECHT HE NIET NORMAAL MAN HET IS ZO WARM MIJN BALZAK ALS IK EEN SPONSJE HAD DAN ZOU IK HET SPONSJE VOL ZWETEN HAHAH EY WHATS GUCCI MY DEALAquote:
Inmate?quote:
RIP mug.quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Vannacht was het wel vervelend ja. Plus huge mug die me lastigviel (vanmorgen geplet hehehe, zat vol met waarschijnlijk mijn bloed).
haha ja toch swag out xoquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:57 schreef fyah het volgende:
[..]
ECHT HE NIET NORMAAL MAN HET IS ZO WARM MIJN BALZAK ALS IK EEN SPONSJE HAD DAN ZOU IK HET SPONSJE VOL ZWETEN HAHAH EY WHATS GUCCI MY DEALA
Webcam uit zijn slaapkamer is op de straat gerichtquote:Op woensdag 17 juli 2013 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zou je denken heik dacht ook echt van stel je voor dat ie nu opeens langsloopt
Die reclamequote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 12:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hallo, ben jij mij? Ben ook 2 maanden geleden onderuit gegaan net voor zijn straat toen het regende en ik links wou afslaan over de trambaan!
Toeval, ik denk het niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:25 schreef CristinaYang het volgende:
Echt hè.quote:
Zal jou eens playen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Sure, niks mis met een beetje roleplayen hier en daar.
Ja precies, die ook... maar die zijn minder erg omdat ze niet zo diep (hahahalol) er over door gaan.quote:Op woensdag 17 juli 2013 13:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt hè.Je had toen ook een reclame van Chilly Gel en Chilly pocket. Echt, doe normaal.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |