Ja weet ik... misschien beter een salade eten of zo..quote:
Die strekking was wel duidelijk, ja.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eigenlijk zei je dat hij niet compleet is mét jullie.
Woensdag is geen gehaktdag, maar visdagquote:
quote:
Hebben jij en dWc elkaar in het kontje genomen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee klopt, dat zeg ik ook niet. Zeg alleen dat het een halfbakken excuus voor een chat is zonder ons
je moet ook met je voeten voetballen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb mijn ringvinger lichtjes gekneusd met voetballen...
Wat heb ik nou weer voor herpaderplichaam man?
Maar de 2e instantie weer wel hequote:Op woensdag 17 juli 2013 11:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daarom zei ik er in eerste instantie ook niets van
ja neequote:
Had jij je kat al gevonden of niet?quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hebben jij en dWc elkaar in het kontje genomen?
Nee, dwc meet geen fokkers.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hebben jij en dWc elkaar in het kontje genomen?
Ja, maar ik was keeper en zo hoog kan ik niet komen met mijn voeten.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je moet ook met je voeten voetballen.
Vandaar de naam.
Als je het verkeerd doet, krijg je kneuzingen aan je ringvinger
Nee, jaa.. nee weenie ja.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar de 2e instantie weer wel he
[..]
ja nee
quote:
nee dat zei je nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee klopt, dat zeg ik ook niet. Zeg alleen dat het een halfbakken excuus voor een chat is zonder ons
Hey JBquote:
Hou je mondquote:
hahahaquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ik kan heel goed keepen
Ooit wel een keer snoeihard een bal in mijn gezicht gekregen.
Toen zag ik wel sterretjes.
niet meer keepen danquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik was keeper en zo hoog kan ik niet komen met mijn voeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |