he chin chong zijn er geen hondjes meer over om te roosteren?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:43 schreef CristinaYang het volgende:
Ik zou maar niet te hard spotten met eerwraak jongens, voordat je het weet komt er weer iemand "WAAROM MOET DE ISLAM ER ALTIJD BIJGEHAALD WORDEN?!?!?!?!!!!!" roepen.
Weer?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:43 schreef CristinaYang het volgende:
Ik zou maar niet te hard spotten met eerwraak jongens, voordat je het weet komt er weer iemand "WAAROM MOET DE ISLAM ER ALTIJD BIJGEHAALD WORDEN?!?!?!?!!!!!" roepen.
De discussie werd hier laatst nogal vurig toen ik een kennelijk ongepaste grap maaktequote:
het zit je hoog he dat je zelfs wenst dat mijn keel door wordt gesneden :pquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Lijkt me geen slecht plan toch.
Oh, dat heb ik gemist dan denk ikquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De discussie werd hier laatst nogal vurig toen ik een kennelijk ongepaste grap maakte
wensen is totaal anders dan een plan niet per definitie afkeuren.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:45 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
het zit je hoog he dat je zelfs wenst dat mijn keel door wordt gesneden :p
Blablabla, dat soort opmerkingen zijn echt sneuquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
wensen is totaal anders dan een plan niet per definitie afkeuren.
Mensen die semi-naaktfoto's van zichzelf online gooien staan meestal niet bekend om hun intellect.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
wensen is totaal anders dan een plan niet per definitie afkeuren.
Mijn uitleg betreffende haar foute interpretatie?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Blablabla, dat soort opmerkingen zijn echt sneu
Wat is een TR?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oh jeej, er zijn TR's gemacht. Mensen zijn boos.
Neuh, uberhaupt het idee van eerwraak opbrengen. That shit is just not cool brahquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn uitleg betreffende haar foute interpretatie?
Nare ervaringen mee?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neuh, uberhaupt het idee van eerwraak opbrengen. That shit is just not cool brah
Maar ik snap niet dat mensen moelijk doen over TR's en een topic kapen? vooral mods zijn erg streng is gewoon machtsmisbruikquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Topic Report, oftewel snitching.
Praat jij eigenlijk met een zwaar accent?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Topic Report, oftewel snitching.
iets tegen de islam ofwat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neuh, uberhaupt het idee van eerwraak opbrengen. That shit is just not cool brah
Moet je bij hun cultuur aankloppen hèquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |