Ik en SEMTEX binnenkort, het zal me benieuwenquote:
Zag net een filmpje van knetterkrank in KPD. Moest kankerhard huilen jezus gadoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neuken en FOK!ken gaat toch niet samen gekkie.
Link?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zag net een filmpje van knetterkrank in KPD. Moest kankerhard huilen jezus gado
beschrijf het eens¿quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Link?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan vermoorden de mods mequote:
Jij hebt ook een penis als een eend?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Stiekem lijken jij en ik heel veel op elkaar
HEB HET LEKKER ZELF AL GEVONDEN HOORquote:
Ja. En ik ben een neger die MBHHH date terwijl ik eigenlijk nog steeds kamp met minderwaardigheidsgevoelens door Vas dr afwijzing.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij hebt ook een penis als een eend?
dWc heeft idd ook die cravings naar negerpenisquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Stiekem lijken jij en ik heel veel op elkaar
Nou, lekker is andersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
HEB HET LEKKER ZELF AL GEVONDEN HOOR
Projecteer je eigen verlangens eens niet zo op ons gesprekquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dWc heeft idd ook die cravings naar negerpenis
Ga ergens anders trollen man, gekquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:08 schreef CristinaYang het volgende:
En ik ben een neger die MBHHH date terwijl ik eigenlijk nog steeds kamp met minderwaardigheidsgevoelens door Vas dr afwijzing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gor mag dat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Inb4 rage van alle boys hier die dibs hebben op een SC chick
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga ergens anders trollen man, gek.
DIE SPOILER DOET HET HEMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZO HEERLIJK
Allemaal grapjes hoor, stiekem ben je m'n held, hangen hier overal posters en schrijf ik Cristina Ruffryder met hartjes eromheen in al m'n agenda's.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
DIE SPOILER DOET HET HEMZO HEERLIJK
Allemaal grapjes hoor, stiekem ben je m'n held, hangen hier overal posters en schrijf ik Cristina Ruffryder met hartjes eromheen in al m'n agenda's.
Alles voor de e-credquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:11 schreef Gorzalka het volgende:
In before dWc die uit frustratie chatlogs met Vas gaat posten!
wowquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja, post ze eens.quote:
Het doet me niets dat je dit zegt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het jammere hiervan is dat jij ook daadwerkelijk zo achter je computer zat na het lezen van die post.
Toch vet dat ik dat mokkel van Panzer van afstand bestuurquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het jammere hiervan is dat jij ook daadwerkelijk zo achter je computer zat na het lezen van die post.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het doet me niets dat je dit zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je hebt ze allemaal al.quote:
Ik verlang naar je kutquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Projecteer je eigen verlangens eens niet zo op ons gesprek
Zo leuk dat mensen nog steeds niet door hebben dat ik jouw kloon benquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toch vet dat ik dat mokkel van Panzer van afstand bestuur.
Ik wachtte op sequels.quote:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze nat wordt als er online met haar wordt geflirtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toch vet dat ik dat mokkel van Panzer van afstand bestuur.
Grappig, kan me juist herinneren dat CB eens tegen me blerde "HOE KAN JE HIER NIET NAT VAN WORDEN, BEN JE ASEKSUEEL OFZO" op basis van een DM die ik ontvangen had.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze nat wordt als er online met haar wordt geflirt.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zo leuk dat mensen nog steeds niet door hebben dat ik jouw kloon benwow shit.. does this mean im gonna die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zo leuk dat mensen nog steeds niet door hebben dat ik jouw kloon benZulks een verhalen kunnen mij beter bekoren dan mijn laatste graphic novel die ik heb gelezen tijdens een C++-sessie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was toen ik een foto van mijn lul stuurde, niet liegenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Grappig, kan me juist herinneren dat CB eens tegen me blerde "HOE KAN JE HIER NIET NAT VAN WORDEN, BEN JE ASEKSUEEL OFZO" op basis van een DM die ik ontvangen had.
Leugens.. je zou me achterna gaan en me kapot rapen in de helquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ligt eraan, wil je graag een grote negerpiemel in je vanavond?
quote:
Van jou altijd :$quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ligt eraan, wil je graag een grote negerpiemel in je vanavond?
Dat staat daar helemaal los van.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Leugens.. je zou me achterna gaan en me kapot rapen in de hel
Daar ben je veel te pussy voor, kom niet tof pratenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat was toen ik een foto van mijn lul stuurde, niet liegen
Ik heb al wijn op dus niet dit soort dingen zeggen.. Dan moet ik giechelen en ik zit in de treinquote:
Vreemd dat die jongen zo verlegen is in het echtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Daar ben je veel te pussy voor, kom niet tof praten
klopt, ik heb een kutquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Daar ben je veel te pussy voor, kom niet tof praten
Wat voor soort kut?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
wil je graag een grote negerpiemel in je vanavond?
LAST CHRISTMAS I GAVE YOU MY HEART :$quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:22 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga vanavond de kerstboom maar optuigen.
Weet ik anders niks meer vanquote:
Ghbquote:
Zou je CB geven als dat het geval was?quote:
ja kom maarquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zou je CB geven als dat het geval was?
10/10 gif usage, you win the internet.quote:
En je had beloofdquote:
CY wat doe je hier dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dit kan niet kloppen. Er is een strict beleid in de KLB SC dat alleen zevens en hoger daar mogen posten.
Ik had per ongeluk ook ghb in mn eigen drinken gedaan dus ik weet niet meer zo goed wat er allemaal gebeurdequote:
Show mequote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Pas op hoor, ik ga helemaal Ambi-mode op je als je zo door gaat
Stil.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heeft niet, ik stuur toby wel langs voor dat hart op te pikken. Want ik kan hem hier nergens vinden, dus hij zal wel al maanden onder jouw bed liggen rotten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk ook ghb in mn eigen drinken gedaan dus ik weet niet meer zo goed wat er allemaal gebeurde
Waarom?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:32 schreef Dqod het volgende:
Maak haar even goed kwaad ntm.. ik heb er baat bij
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]NTM, blijkbaar lees jij hier vaak mee. Goed meid, maar als je met mij in gesprek gaat, hou dit soort bullshit voor je, want A: ik vind jou een huppeltrut (ivm, omg Ambi je bent zoooo hard) en B; ik tik hier vaker: mijn interesse in anderen hier is niet echt. Dat weet Krio, dat weet ik en nu jij.
Dus, kun je nou even een bitchy antwoord geven, zodat ik je misschien aardig ga vinden? Of hou dit soort onzin voor je.
Bijvoorbaat dank.
omdat pijn is fijnquote:
Ik zal het tegen Toby zeggen. ze zal je slachtoffers ook wel meenemen. Wellicht zijn er nog bepaalde onderdelen bruikbaar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:35 schreef Dqod het volgende:
Is goed mk.. doe maar![]()
er hing idd al een vreemde geur onder mn bed maar dat zouden ook mijn slachtoffers kunnen zijn
ok en nu ff overstappen gr gr
Toch lief van haar dat ze andere mensen laat lachen door middel van haar posts? Dat het medium een internetforum is maakt verder niet zoveel uit.quote:
jouw kaaklijn krijgt een 5/10 gtfoquote:
Dan zal ik haar eens de hand schudden wanneer ik haar tref.quote:
OK. Doe 'r de groeten van me.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan zal ik haar eens de hand schudden wanneer ik haar tref.
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Toch lief van haar dat ze andere mensen laat lachen door middel van haar posts? Dat het medium een internetforum is maakt verder niet zoveel uit.
Ik vergeet ook bijna altijd wel ietsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:40 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Kak. Kom net bij de supermarkt vandaan, uiteraard boodschappen vergeten. Ik moet gvd 80% van de tijd 2x langs die verdomde supermarkt. Een geheugen als een vergiet.
Vergeet ik altijd mee te nemenquote:
Maak een lijstje in je telefoon?quote:
Dat kan idd wel jaquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Als in ze werken goed
Knap hoor, spuitje nemen en dan groeien. Easiest way out.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:26 schreef Gorzalka het volgende:
[..].
Helemaal volgespoten die Panz! Ik zou het ook wel weten, het gaat erom hoe het eruitziet.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:05 schreef Dqod het volgende:
Paupertrein.. niet eens wifi ;s
Hvj sgatjes doei![]()
Damnquote:
Wat voor knolsoort isdit?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
gwn dexaprine spuiten tog
Nee en nee, en jij ook niet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:20 schreef Panzermaus het volgende:
Kom een shot zetten dan krio, misschien dat jij daar in een grijs verleden wel ervaring mee hebt gehad.
Ik vind het prima, ga je dan goed voor ons koken? Gaan we daarna op de bank zitten en een beetje trekken enzo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:24 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee en nee, en jij ook niet.
Wanneer kom je in Tilburg trainen?
Ik ga niet koken, we doen wel sushi of zo post workout.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind het prima, ga je dan goed voor ons koken? Gaan we daarna op de bank zitten en een beetje trekken enzo.
Sushi? I'll be therequote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik ga niet koken, we doen wel sushi of zo post workout.
Prima, dan heeft CY tenminste ook een maatje voor op de crosstrainer.quote:
Há!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Prima, dan heeft CY tenminste ook een maatje voor op de crosstrainer.
Moest panperhard lachen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind het prima, ga je dan goed voor ons koken? Gaan we daarna op de bank zitten en een beetje trekken enzo.
Jij mag ook komen, heb je een keer interactie met mensen op vid ipv je auto, koffie, en een blikje vaseline.quote:
Wow, echt? Doe je dan wel aardig tegen mij?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Jij mag ook komen, heb je een keer interactie met mensen op vid ipv je auto, koffie, en een blikje vaseline.
Mijn Moelleux au chocolat is verbrand.. ik had per ongeluk de grill aanstaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:56 schreef krioro het volgende:
Ik ruik fik en zie rook en hoor sirenes, paniek.
Stay safe brah.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:56 schreef krioro het volgende:
Ik ruik fik en zie rook en hoor sirenes, paniek.
Ik ben altijd aardig, dat is toch algemeen bekend. En waarvoor denk je dat Veer en CY erbij zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 18:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wow, echt? Doe je dan wel aardig tegen mij?Gaan we ook naar de hoeren (ik zoek er nog wat)?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn Moelleux au chocolat is verbrand.. ik had per ongeluk de grill aanstaan![]()
Gelukkig heb ik een extra portie beslag.
Heel de kamer staat blauw hier, wat is dit.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:04 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Heel de kamer staat blauw hier, wat is dit.Buren gaan kijken maar ik ben te lui om meer te doen dan uit het raam kijken om te checken of mijn huis niet af gaat fikken.
Hahahahaha ik hoop dat je kk hard gaat brande zodat je eindelijk een ekte neger wordt in plaats van dat je een witte neger blijftquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:04 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Heel de kamer staat blauw hier, wat is dit.Buren gaan kijken maar ik ben te lui om meer te doen dan uit het raam kijken om te checken of mijn huis niet af gaat fikken.
wowquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahahaha ik hoop dat je kk hard gaat brande zodat je eindelijk een ekte neger wordt in plaats van dat je een witte neger blijft
misschien moet je even naar buiten gaan voor je dood gaat aan rookvergiftiging ofzoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:04 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hahahahaha ik hoop dat je kk hard gaat brande zodat je eindelijk een ekte neger wordt in plaats van dat je een witte neger blijft
Goed idee weerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
misschien moet je even naar buiten gaan voor je dood gaat aan rookvergiftiging ofzo
Buiten is er meer rook dan hier binnen hoor, weenie.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
misschien moet je even naar buiten gaan voor je dood gaat aan rookvergiftiging ofzo
Gewoon fuck logic, weeniequote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Buiten is er meer rook dan hier binnen hoor, weenie.
Hij leeftquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij is er al niet meer. Dus óf hij is dood, óf buiten zonder 3G.
maar daar komt ook frisse lucht enzo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Buiten is er meer rook dan hier binnen hoor, weenie.
Doen jullie dit weleens?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 03:51 schreef firefly3 het volgende:
Ik stond net achter een meid. Deed mijn armen om haar heen, tilde haar op en liep door de club heen. Zij helemaal giechelen. Dat was mijn opener.
Ja was een garpje. =$quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
maar daar komt ook frisse lucht enzo.
Wel fijn om te zien dat je niet dood bent
Nee, niet echt.quote:
Dat ben jij gewoonquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:04 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
het is me weleens overkomenquote:
gelukkig maar. Waar zouden we zijn zonder krio?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja was een garpje. =$
Al gevonden waar het is op de internets, 500 meter van mijn huis zo ongeveer, ik zal overleven.
Haha, wauw, wat zei je allemaal dan en hoe reageerde hij daarop?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het is me weleens overkomenik geloof niet dat ik ooit zo geschrokken en kwaad ben geworden op een vreemde
ik was dronken, dus ik weet het niet meer precies, volgens mij zei ik niet zoveel, maar schopte ik hem gewoonquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, wauw, wat zei je allemaal dan en hoe reageerde hij daarop?
ook gewoon hier denk ik.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gelukkig maar. Waar zouden we zijn zonder krio?
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gelukkig maar. Waar zouden we zijn zonder krio?
quote:
Gelukkig maar.quote:
Haha.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik was dronken, dus ik weet het niet meer precies, volgens mij zei ik niet zoveel, maar schopte ik hem gewoon![]()
Hij liet me iig met rust.
Ronduit onbeschoft vind ik het.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha.Keihard voor de schenen schoppen.
Hoe kom je er ook bij om iemand op te tillen die je niet kent?
ook gedronken. Kennelijk denken bepaalde mensen (waaronder ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha.Keihard voor de schenen schoppen.
Hoe kom je er ook bij om iemand op te tillen die je niet kent?
Ik moest hardop lachen door de MI die ik kreeg.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:34 schreef firefly3 het volgende:
Weet niet hoe geweldadig jij bent, maar maak het nooit mee dat een vrouw fysiek geweld gebruikt. Het onverwachts dansen doe ik wel met zo'n 20 per week. Al ben ik een voorstander van dat ze je ziet aankomen, dan is het veel makkelijker.
leuke camperquote:
Wat een blaaskaak is dat joh. Waar haal je die onzinquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen door de MI die ik kreeg.
Fir3flyquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen door de MI die ik kreeg.
Klik op de link dan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat een blaaskaak is dat joh. Waar haal je die onzin
Om op mijn mode te gaan moet je wat directer zijn en niet zo achterbaks.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heeeeeeey Ambi.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Om op mijn mode te gaan moet je wat directer zijn en niet zo achterbaks.Ik moet mijn quote alerts eens uitzetten.
Ik wilde precies dezelfde reactie doen, wtf, man.quote:
"Als versieren niet zo makkelijk gaat"quote:
Hij is de hosselkoning, beetje respect.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
"Als versieren niet zo makkelijk gaat"En met 20 vrouwen per week dansen. Wat een faalhaas dan.
Nee, hij is een van de hosselkoningen (quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
"Als versieren niet zo makkelijk gaat"En met 20 vrouwen per week dansen. Wat een faalhaas dan.
Die reeks is te hilarisch voor woordenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ohja, hij heeft natuurlijk een poly relatie met 6 vrouwen en een ezelquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, hij is een van de hosselkoningen () die daar advies geeft natuurlijk.
Volgens mij moet ik daar toch eens wat meer lurken als ik het zo hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die reeks is te hilarisch voor woorden
Die mensen daar zijn even smooth met vrouwen als deze figuren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik daar toch eens wat meer lurken als ik het zo hoor
godverdommequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die mensen daar zijn even smooth met vrouwen als deze figuren.
maar dat topic is dichtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, hij is een van de hosselkoningen () die daar advies geeft natuurlijk.
Zou die chick wel, nadat ze wat ervaring op heeft gedaan en nympho geworden is.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Die mensen daar zijn even smooth met vrouwen als deze figuren.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou die chick wel, nadat ze wat ervaring op heeft gedaan en nympho geworden is.
Der in der uit en woppa.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Die blonde bedoel ik hè, niet die kerkmeid.quote:
Da's dan wel weer het voordeel met een maagd, hoef je je best niet te doen, ze weet toch niet wat ze mist huehuehue.quote:
o/quote:
Hahaha maakt niet uit ik weet de helft van de tijd ook niet wat ik doe, wueueueueuuequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:23 schreef krioro het volgende:
Da's dan wel weer het voordeel met een maagd, hoef je je best niet te doen, ze weet toch niet wat ze mist huehuehue.
mensun vindun mij een hoer en een sletquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Kun jij niks aan doen poepie, zit in je instinct.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
mensun vindun mij een hoer en een slet
Moet je klappe of sowquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kun jij niks aan doen poepie, zit in je instinct.
Hoeren en slettenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:41 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
mensun vindun mij een hoer en een slet
jijquote:
Oud nieuws, pics staan al in KPDquote:Op vrijdag 21 juni 2013 22:53 schreef Gorzalka het volgende:
Krijg net bericht dat Dqod CY met een voorbinddildo heeft gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:24 schreef Dqod het volgende:
Gaarne een update van wat er over mij is besprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Ah, mevrouw is dronkenquote:
wijn is nog niet op hoor.. gewoon last van een natte gleufquote:
Ik vind het tijd voor een intervention.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
wijn is nog niet op hoor.. gewoon last van een natte gleuf
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:39 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik vind het tijd voor een intervention.
Tegen wie heb je het?quote:
laat haar, is tog haar levuh ;squote:
Tegen die vervelende poolse worsten hier :$quote:
Met je eauge die naar bove gaan :Squote:
Neuk zequote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:47 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zit naast wolvendagen en haar vriendin in de trein, twee blonde dellen met een flesje hipsterliquor en ze luisteren de hele tijd Year Of Summer (hardstyle versie) op repeat op de speaker van wolfje haar telefoon.Kan niet missen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Picsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:47 schreef Panzermaus het volgende:
Ik zit naast wolvendagen en haar vriendin in de trein, twee blonde dellen met een flesje hipsterliquor en ze luisteren de hele tijd Year Of Summer (hardstyle versie) op repeat op de speaker van wolfje haar telefoon.Kan niet missen.
Strong this, inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:49 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Neuk ze.
(not srs)*Vind ze niet eens aantrekkelijk, ze draaien nu Sean Paul btw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zit een beetje met mijn arm te bobben en ze giechelen als kleine aapjes.
Trok net dat plankje aan de stoel naar beneden (voor laptop), kwam een klap van jewelste vanaf. Als bange hazen schoten ze omhoog.En maar praten over Defqon ('fackingw bruut') en dat ze gaan flyeren enzo voor gratis entree, wat voor volk is dit.
![]()
Nou nou, wat een misplaatste verhevenheid weer.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vind ze niet eens aantrekkelijk, ze draaien nu Sean Paul btw.Ik zit een beetje met mijn arm te bobben en ze giechelen als kleine aapjes.
Trok net dat plankje aan de stoel naar beneden (voor laptop), kwam een klap van jewelste vanaf. Als bange hazen schoten ze omhoog.En maar praten over Defqon ('fackingw bruut') en dat ze gaan flyeren enzo voor gratis entree, wat voor volk is dit.
not sure if serrrrrioueess.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:55 schreef Panzermaus het volgende:
Vind ze niet eens aantrekkelijk, ze draaien nu Sean Paul btw. Ik zit een beetje met mijn arm te bobben en ze giechelen als kleine aapjes.
Trok net dat plankje aan de stoel naar beneden (voor laptop), kwam een klap van jewelste vanaf. Als bange hazen schoten ze omhoog. En maar praten over Defqon ('fackingw bruut') en dat ze gaan flyeren enzo voor gratis entree, wat voor volk is dit.
No man, hier word ik niet blij van. Domme ganzen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nou nou, wat een misplaatste verhevenheid weer.
Normaliter zou je dergelijke huppelkutjes gewoon een veeg hebben gegeven terwijl je deze zet:
[ afbeelding ]
Wordt lastig, ze zitten meteen links van me. Kan ze ruiken, een weeige lucht van sigaretten, alcohol en D&G Light Blue.quote:
Maak even een picca dan? Waar is je auto trouwens?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vind ze niet eens aantrekkelijk, ze draaien nu Sean Paul btw.Ik zit een beetje met mijn arm te bobben en ze giechelen als kleine aapjes.
Ga een gesprek met ze aan dan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:00 schreef Panzermaus het volgende:
Wordt lastig, ze zitten meteen links van me. Kan ze ruiken, een weeige lucht van sigaretten, alcohol en D&G Light Blue.
Als ik nu ineens mijn telefoon draai zien ze het. Als ik eentje in de reflectie van het raam maak, kijken ze recht op mijn display. Struggles.
Zou mooi zijn wanneer je een soort draaibare periscoop op je cameralens kon zetten.
Als het WD is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:02 schreef Gorzalka het volgende:
Als je een duidelijke foto maakt beloof ik dat ik erop fap (srs) (no homo).
Dan niet, daar heb ik al ervaring meequote:
lolwatquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:03 schreef CristinaYang het volgende:
Gorz, nadat we het een avond lang over jou gehad hebben heeft ze me dronken gevoerd en mishandeld.
Dat laatste is niet eens gelogen, ik voel die beet in m'n been nog
Sorry bro, didnt meeen twee.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dan niet, daar heb ik al ervaring mee.
Dat was het motto van de avond, ruimdenkend zijn en grenzen verleggen. Doe er wat mee.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dan niet, daar heb ik al ervaring mee.
Triootjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat was het motto van de avond, ruimdenkend zijn en grenzen verleggen. Doe er wat mee.
Speel niet hard to get, we weten allebei dat je hier op fapt vanavond.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boek maar alvast een sessietje relatietherapie voor maandag.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:06 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn naam is Maus, ik weet van niets.
Bewonderenswaardig voor iemand die geen foto van haar kont kan makenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:08 schreef CristinaYang het volgende:
IK MAAK SPOILERS VANAF MN MOBIEL, HOE TOF IS DIT
Kanniequote:
Ja. Ik zit ice tea te drinken en wortels te eten om Panzer niet dronken onder ogen te hoeven komen (dead srs)quote:
Haar vriendin ging naar de wc en ik kwam op het briljante idee om WD op de gevoelige plaat vast te leggen door te filmen, vervolgens doen alsof ik mijn oordopjes uit de knoop haal (terwijl ik mijn telefoon zijwaarts gedraaid houd), en daarna een still frame uit het filmpje te pakken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:02 schreef Gorzalka het volgende:
Als je een duidelijke foto maakt beloof ik dat ik erop fap (srs) (no homo).
niks gewend jijquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja. Ik zit ice tea te drinken en wortels te eten om Panzer niet dronken onder ogen te hoeven komen (dead srs)
Was gezellig schatje
Ga luisteren zodra ik meer batterij heb en beter WIFI. Help me herinneren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
niks gewend jij
right back at ya sletje
http://m.youtube.com/watch?feature=related&v=x9OLoFFg5SE
Zal je eens aan je dreadlocks trekken.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:30 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zal je eens aan je dreadlocks trekken.hard geworden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speelkwartier is over, drupje. Meer dan genoeg internet voor jou vandaag. Er is iemand die straks onmiddelijk gaat douchen en ik ben het niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:31 schreef CristinaYang het volgende:
DE STUKJES APPEL OOK! PROBEER JE TE ONTNUCHTEREN GEVEN ZE JE FUCKING VOEDSELVERGIFTIGING
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Speelkwartier is over, drupje. Meer dan genoeg internet voor jou vandaag. Er is iemand die straks onmiddelijk gaat douchen en ik ben het niet.
Lullig voor jequote:
Zuipschuit.. ff fietsen huuuuuuuu wish me luckquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:43 schreef CristinaYang het volgende:
SOMEBODY SHOULDA TOLD YA, IM ON ONE
LITTLE BLACK HAIRED GIRL FROM THE INDIAN TRIBE, WILL TAKE YOU AWAY FOR THE NIGHT.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:43 schreef CristinaYang het volgende:
SOMEBODY SHOULDA TOLD YA, IM ON ONE
GET DOWN GET DOWN AND MOVE IT ALL AROUNDquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
LITTLE BLACK HAIRED GIRL FROM THE INDIAN TRIBE WILL TAKE YOU AWAY FOR THE NIGHT.
SUGAR SUGAR LET'S GO BACK TO CALIFORNIA.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
GET DOWN GET DOWN AND MOVE IT ALL AROUND
Inb4 BSB haters jullie zijn allemaal gay
heb beter gedaan. nederlandse?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
SUGAR SUGAR LET'S GO BACK TO CALIFORNIA.
[ afbeelding ]
Wat vind je van Backpackchick?
Je hebt ook slechter gedaan, zie het probleem niet.quote:
Nederlandse. Ze zijn van scouting ofzo.quote:
>wowquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt ook slechter gedaan, zie het probleem niet.
touchéquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb m'n handen al vol aan Dqod dit moment so easy on down easy on down the road.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
SUGAR SUGAR LET'S GO BACK TO CALIFORNIA.
[ afbeelding ]
Wat vind je van Backpackchick?
Je moet haar gewoon even (laten) vingeren. Wordt ze rustig van.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb m'n handen al vol aan Dqod dit moment so easy on down easy on down the road.
Whehe.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
LATEX, CHAMPAGNEquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:57 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik heb m'n handen al vol aan Dqod dit moment so easy on down easy on down the road.
Ze moet helemaal niets verdomme, zo'n beinvloedbaar typje moet je niet dat soort rare ideeën geven.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet haar gewoon even (laten) vingeren. Wordt ze rustig van.
GEEF DAN EEN PIC.quote:
Klopt wel.. Waarom weet jij dit?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je moet haar gewoon even (laten) vingeren. Wordt ze rustig van.
http://i.imgur.com/jX5WImW.jpgquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #92 alsjeblieft lief chloortje
Dank je wel, bby.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fucking dun. Zou niet. Laatste meid die post is overigens ook ziekkkk dun wtf kijk die benen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dank je wel, bby.![]()
Lekker lijf wel.
OK.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:02 schreef Dqod het volgende:
JA, VEILIG THUIS HOOR MENSEN JAWEL!!11!!!eins111
Doe niet zo onverschillig, rotjongquote:
Valt toch wel mee? Gewoon lekker lijf. Zou likken. Die laatste chick is wel beetje apart ja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fucking dun. Zou niet. Laatste meid die post is overigens ook ziekkkk dun wtf kijk die benen.
mwah als je die andere foto ziet?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Gewoon lekker lijf. Zou likken. Die laatste chick is wel beetje apart ja.
Oh, had ik nog niet eens gezien. Mja, tenger meiske, moet kunnen. Ik mag niet zeuren met mijn welvaartspondjes.quote:
Ze worden steeds groterquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
als er wat meer op zat was ze wel echtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, had ik nog niet eens gezien. Mja, tenger meiske, moet kunnen. Ik mag niet zeuren met mijn welvaartspondjes.![]()
Nu even lekker toastjes met filet in m'n smoel stouwen.
I wanna hmmmmmmmm...... no.quote:
Negatief secreetquote:
Lijkt me enig. Daarna gaan we ijsje eten. Een Magnum. Zo'n grote.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:12 schreef Panzermaus het volgende:
Zou graag samen onze welvaartspondjes eraf trainen Chloro.
Ben jij botjebuilder eigenlijk of valt het mee?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
als er wat meer op zat was ze wel echt![]()
Zo'n grote inderdaad. Doe maar alsof het een ijsje is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt me enig. Daarna gaan we ijsje eten. Een Magnum. Zo'n grote.
Valt mee. Ik train wel om de dag, maar ik werk de hele dag achter een pc en vind het vooral fijn om een beetje beweging en rust in mijn hoofd te krijgen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben jij botjebuilder eigenlijk of valt het mee?
1800 % donequote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:16 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zo'n grote inderdaad. Doe maar alsof het een ijsje is.
Ik heb echt niks met etenswaren met chocolade.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lijkt me enig. Daarna gaan we ijsje eten. Een Magnum. Zo'n grote.
Je handboek gevonden.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Je handboek gevonden.
[ afbeelding ]Alsof ik benen niet open krijgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb echt niks met etenswaren met chocolade.
Maar dan zonder chocolade. Ik vind het niet lekker.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]!!!
Ik wel.Aardbeien met chocolade.
Beste ooit.
helemaal nooit?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar dan zonder chocolade. Ik vind het niet lekker.
Jammer. Zou desondanks alsnog aardbeitjes met je eten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar dan zonder chocolade. Ik vind het niet lekker.
Nee, ik krijg ook altijd hele preken over me heen als ik dat zeg.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
helemaal nooit?dat heb ik nooit eerder gehoord
Ik ook met jou, maar de chocolade mag jij hebben.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 01:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jammer. Zou desondanks alsnog aardbeitjes met je eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |