Ik en SEMTEX binnenkort, het zal me benieuwenquote:
Zag net een filmpje van knetterkrank in KPD. Moest kankerhard huilen jezus gadoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Neuken en FOK!ken gaat toch niet samen gekkie.
Link?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zag net een filmpje van knetterkrank in KPD. Moest kankerhard huilen jezus gado
beschrijf het eens¿quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Link?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan vermoorden de mods mequote:
Jij hebt ook een penis als een eend?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Stiekem lijken jij en ik heel veel op elkaar
HEB HET LEKKER ZELF AL GEVONDEN HOORquote:
Ja. En ik ben een neger die MBHHH date terwijl ik eigenlijk nog steeds kamp met minderwaardigheidsgevoelens door Vas dr afwijzing.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij hebt ook een penis als een eend?
dWc heeft idd ook die cravings naar negerpenisquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Stiekem lijken jij en ik heel veel op elkaar
Nou, lekker is andersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
HEB HET LEKKER ZELF AL GEVONDEN HOOR
Projecteer je eigen verlangens eens niet zo op ons gesprekquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dWc heeft idd ook die cravings naar negerpenis
Ga ergens anders trollen man, gekquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:08 schreef CristinaYang het volgende:
En ik ben een neger die MBHHH date terwijl ik eigenlijk nog steeds kamp met minderwaardigheidsgevoelens door Vas dr afwijzing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gor mag dat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:00 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Inb4 rage van alle boys hier die dibs hebben op een SC chick
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ga ergens anders trollen man, gek.
DIE SPOILER DOET HET HEMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZO HEERLIJK
Allemaal grapjes hoor, stiekem ben je m'n held, hangen hier overal posters en schrijf ik Cristina Ruffryder met hartjes eromheen in al m'n agenda's.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
DIE SPOILER DOET HET HEMZO HEERLIJK
Allemaal grapjes hoor, stiekem ben je m'n held, hangen hier overal posters en schrijf ik Cristina Ruffryder met hartjes eromheen in al m'n agenda's.
Alles voor de e-credquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:11 schreef Gorzalka het volgende:
In before dWc die uit frustratie chatlogs met Vas gaat posten!
wowquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja, post ze eens.quote:
Het doet me niets dat je dit zegt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het jammere hiervan is dat jij ook daadwerkelijk zo achter je computer zat na het lezen van die post.
Toch vet dat ik dat mokkel van Panzer van afstand bestuurquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het jammere hiervan is dat jij ook daadwerkelijk zo achter je computer zat na het lezen van die post.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:13 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het doet me niets dat je dit zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je hebt ze allemaal al.quote:
Ik verlang naar je kutquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Projecteer je eigen verlangens eens niet zo op ons gesprek
Zo leuk dat mensen nog steeds niet door hebben dat ik jouw kloon benquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toch vet dat ik dat mokkel van Panzer van afstand bestuur.
Ik wachtte op sequels.quote:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze nat wordt als er online met haar wordt geflirtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Toch vet dat ik dat mokkel van Panzer van afstand bestuur.
Grappig, kan me juist herinneren dat CB eens tegen me blerde "HOE KAN JE HIER NIET NAT VAN WORDEN, BEN JE ASEKSUEEL OFZO" op basis van een DM die ik ontvangen had.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze nat wordt als er online met haar wordt geflirt.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zo leuk dat mensen nog steeds niet door hebben dat ik jouw kloon benwow shit.. does this mean im gonna die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:14 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zo leuk dat mensen nog steeds niet door hebben dat ik jouw kloon benZulks een verhalen kunnen mij beter bekoren dan mijn laatste graphic novel die ik heb gelezen tijdens een C++-sessie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was toen ik een foto van mijn lul stuurde, niet liegenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Grappig, kan me juist herinneren dat CB eens tegen me blerde "HOE KAN JE HIER NIET NAT VAN WORDEN, BEN JE ASEKSUEEL OFZO" op basis van een DM die ik ontvangen had.
Leugens.. je zou me achterna gaan en me kapot rapen in de helquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ligt eraan, wil je graag een grote negerpiemel in je vanavond?
quote:
Van jou altijd :$quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ligt eraan, wil je graag een grote negerpiemel in je vanavond?
Dat staat daar helemaal los van.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Leugens.. je zou me achterna gaan en me kapot rapen in de hel
Daar ben je veel te pussy voor, kom niet tof pratenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat was toen ik een foto van mijn lul stuurde, niet liegen
Ik heb al wijn op dus niet dit soort dingen zeggen.. Dan moet ik giechelen en ik zit in de treinquote:
Vreemd dat die jongen zo verlegen is in het echtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 17:22 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Daar ben je veel te pussy voor, kom niet tof praten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |