Gewoon gelijk een klap geven, die kut schreeuwmocro's.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:35 schreef ntm het volgende:
Waarom schreeuwen Marokkanen altijd aan de telefoon?![]()
Whehehe alsjeblieft nietquote:
ok ik bel mn neven alvastquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:38 schreef ntm het volgende:
[..]
nee echt, mijn moeder heeft ruzie met familie alweer en heel de straat hoort het geloof ik
Wie is 20? Die dochters van JB's zus? volgens mij niet hoor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, ze is 20. Ok, lager dan 20 ga ik niet.
ja gvd, lukte nietquote:
Is mn eigen ma, altijd problemen met familiequote:Op woensdag 29 mei 2013 16:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gewoon gelijk een klap geven, die kut schreeuwmocro's.
Nee, een meisje die ik leuk vind.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie is 20? Die dochters van JB's zus? volgens mij niet hoor.
is goed.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:40 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
ok ik bel mn neven alvast
heb je verdient door je fotoquote:
rare knieenquote:
Heb ik pics gemist?quote:
Zodat de telefoon niet te horen is wanneer deze roept dat hij gestolen is?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:35 schreef ntm het volgende:
Waarom schreeuwen Marokkanen altijd aan de telefoon?![]()
Verbaast me nog dat CB niets gekiekt heeft.quote:
Da's de dochter, Willow. Zij was dat kleine meisje in I Am Legendquote:
Wat zijn die balvormige contouren ter hoogte van zijn/haar kruis dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Da's de dochter, Willow. Zij was dat kleine meisje in I Am Legend
Doe maar zo.quote:
Goh.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Is mn eigen ma, altijd problemen met familie
opgezwolle schaamlippenquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat zijn die balvormige contouren ter hoogte van zijn/haar kruis dan?
Htc Sensation XE with Beats Audio Z715equote:
Je hoort voor iedereen lief te zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Voor zo'n chick zou ik echt lief as fuck zijn (srs).
Typisch. Zeiken over elkaar en op momenten van nood zijn wij 1.quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:52 schreef ntm het volgende:
[..]
Standaard bij mocro'sHoe is dat bij Turken?
de bijbelquote:
Woah.quote:
Nee, bedankt.quote:
Wat heb je wel nodig?quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:58 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nee, bedankt.Heb ik niet nodig.
Ik heb op dat vlak geen interesse in Miss.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Is dit hoe je een jongedame het hof maakt? Bied haar iets aan en stop met vragen.
Is wederzijds.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb op dat vlak geen interesse in Miss.
Weet ik, jij bent alleen geïnteresseerd in haar skaf, kush en nog te verzilveren miljoenen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb op dat vlak geen interesse in Miss.
hij wil zijn javaan in haar skunk stekenquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Weet ik, jij bent alleen geïnteresseerd in haar skaf, kush en nog te verzilveren miljoenen.
Je kent me door en door.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Weet ik, jij bent alleen geïnteresseerd in haar skaf, kush en nog te verzilveren miljoenen.
Ik doe geen drugs.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:
En paracetamol en en en al het andere.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:08 schreef wise het volgende:
[..]![]()
dus ook geen wiet¿
Wel alcohol, i presume
quote:
Nee, alcohol wel (met mate), maar geen drugs.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:08 schreef wise het volgende:
[..]![]()
dus ook geen wiet¿
Wel alcohol, i presume
ja, smoking cockquote:
Beïnvloed dat je rugbytrainingen teveel?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:10 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nee, alcohol wel (met mate), maar geen drugs.
Alcohol is drugs lieve schat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:10 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nee, alcohol wel (met mate), maar geen drugs.
Waarom hebben jullie het over mij?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
CB zegt dat je never nooit een fokker zou meeten, why is that?
je had diequote:Op woensdag 29 mei 2013 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie het over mij?![]()
En omdat hier (op FOK!) nou niet bepaald mensen zitten waarvan ik het nodig acht ze te meeten.
Behalve Missblackhairhighheels.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie het over mij?![]()
En omdat hier (op FOK!) nou niet bepaald mensen zitten waarvan ik het nodig acht ze te meeten.
Behalve Missblackhairhighheels.
Deze zin komt Mongolisch over.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:32 schreef wise het volgende:
[..]
je diein een
moeten veranderen. Komt Lamonsiaans over.
dat toegevoegdquote:
nutz natuurlijkquote:
en misschien 4ebe. Maar gezien haar lengte lijkt het dan net of ik met mn dochtertje op stap benquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:34 schreef wise het volgende:
[..]
nutz natuurlijken dan samen achter de dames van deze SC aangaan. Waarna ik na de meet alleen naar huis gaat
![]()
Bedoel je nu te zeggen dat 4ebe eruit ziet alsof ze nog geen vruchtbare leeftijd heeft bereikt?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:35 schreef wise het volgende:
[..]
en misschien 4ebe. Maar gezien haar lengte lijkt het dan net of ik met mn dochtertje op stap ben
geen woorden in mn mond leggen, chai.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel je nu te zeggen dat 4ebe eruit ziet alsof ze nog geen vruchtbare leeftijd heeft bereikt?
tieten en schaamlippen zou jij zeggen zeker.quote:
Denk momenteel eerder aan voedsel, heb honger als een paard.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:39 schreef wise het volgende:
[..]
tieten en schaamlippen zou jij zeggen zeker.
ah een grote winterpeen dusquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denk momenteel eerder aan voedsel, heb honger als een paard.
Kan je beter doen als de tomaten op blauw staan idd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:39 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Laten we niet paarden melken voor we vruchten hebben geschoten.
Wow, hoe dat?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er al een stuk of 35 gemeet.
quote:Alouette
esperanza93 / Lauzi-1993 / Ziba
don-diablo
Drommeldaris
Chai
RickoKun
Missblackhairhighheels
hakunamatafaka
Fanta-stick
CristinaYang
Chocolatebear
Je hebt seks gehad met Drommel? Koning.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wow, hoe dat?
FOK!kers die ik in de reals heb gezien, meesten ook mee gesproken, anderen alleen seks mee gehad:
[..]
?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wow, hoe dat?
FOK!kers die ik in de reals heb gezien, meesten ook mee gesproken, anderen alleen seks mee gehad:
[..]
waarom zo?quote:
komt dat van een excel lijst?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wow, hoe dat?
[..]
TR... 0:54quote:
Maplestoryquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:24 schreef Robophatt het volgende:
Beste meeting ever was toen mijn guildlieader van MapleStory op mijn nintendofeest kwam. Ik kende heel die kerel niet want hij was al MIA voor ik in die guild kwam
Inb4 MapleStory
En toen ik bij een kerel van een ander forum mocht helpen het restaurant te slopen
Echt afschuwelijk, toch veel tijd in gestoken vroegahquote:
Mensen die daar nu pas last van hebbenquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn zwakke genen beginnen me parten te spelen, kutwind triggert m'n hooikoorts als een malle.
Ik heb het altijd laat in het seizoen. Maar dan komt 'ie ook binnen als een bom.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen die daar nu pas last van hebben.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij bent zodanig gewend aan zaad dat je lichaam binnendringt, daarom.
Niet kunnen omgaan met natuurquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Krijg je er van, zonder selectie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet kunnen omgaan met natuur! Krijg je ervan, in die betonnen jungle
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:01 schreef Gorzalka het volgende:
ze moeten dwc gewoon afschieten haha vies untermenschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#teamnazi
Jij bent echt de hele dag bezig met het bekijken van foto's van kleine jongetjes, hè?quote:
Nee normaal juist nooit. Kijk liever foto's van grote jongetjes met grote speeltjes.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij bent echt de hele dag bezig met het bekijken van foto's van kleine jongetjes, hè?
Ben jij wel eens benieuwd naar hoe het is om door een andere man te worden genomen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee normaal juist nooit. Kijk liever foto's van grote jongetjes met grote speeltjes.
moedergevoelsquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij bent echt de hele dag bezig met het bekijken van foto's van kleine jongetjes, hè?
Jawel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ben jij wel eens benieuwd naar hoe het is om door een andere man te worden genomen?
Ik weet allesquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar weet Fanta dit? Zij was toch met hem? Of die hadden spanning toch?
Daar dacht ik vandaag nog aanquote:
Ik heb ze allebei eerder gehad dan zij elkaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind dit best smerig.. Jij hebt een iets met Fanta gehad, Fanta heeft CY gehad, CY heeft Hugh gehad en nu jou.
Dit. Ik weet alles, ik hoor alles en alles wat ik heb gehoord vind ik tot nu toe leuk en prettig om te horen. Ik date al iemand anders.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Fanta en ik hebben gewoon de buit verdeeld, en zij vermaakt zich prima met her end of the bargain.
Moge het even duidelijk zijn. Ik heb met CY en Panzermaus alleen gezoend.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Van Fanta dus. Hoop dat je een rubbertje gebruikt hebt, CY.
Zijn die verlangens sinds het begin van je relatie steeds sterker geworden?quote:
lol nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Moge het even duidelijk zijn. Ik heb met CY en Panzermaus alleen gezoend.
Nee.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zijn die verlangens sinds het begin van je relatie steeds sterker geworden?
Silverback gorilla in the concrete junglequote:Op woensdag 29 mei 2013 18:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet kunnen omgaan met natuur! Krijg je ervan, in die betonnen jungle
.
Niemand geeft een neuk, waan je geen e-celebrityquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:06 schreef Fanta-stick het volgende:
Chicks aan het pompen in zijn vrijgezellenhut te Utrecht, neem ik aan.quote:
Date je nu een andere fokker?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik weet alles
[..]
Daar dacht ik vandaag nog aan!
[..]
Ik heb ze allebei eerder gehad dan zij elkaar. Ik heb ze beiden even uitgeprobeerd om te kijken of ze wat voor elkaar waren.
[..]
Dit. Ik weet alles, ik hoor alles en alles wat ik heb gehoord vind ik tot nu toe leuk en prettig om te horen. Ik date al iemand anders.
[..]
e-lebrity. amirite?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk, waan je geen e-celebrity.
Zal jou eens daten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Waarom alle aannames en vragen dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk, waan je geen e-celebrity.
omdat er geen rellen waren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom alle aannames en vragen dan?.
Ik gok op deels verveling en deels ter leedvermaak, lijkt mij vrijwel geen oprechte interesse.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom alle aannames en vragen dan?.
Weet niet. Afgelopen weken is het niet gelukt om elkaar doordeweeks te zien, maar de meeste periodes lukt dat wel af en toe.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe frequent hebben jullie dit jaar seks, gemiddeld?
MapleStoryier?quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik gok op deels verveling en deels ter leedvermaak, lijkt mij vrijwel geen oprechte interesse.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal jou eens daten.Straks wordt Ambi jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niks mis mee. ik heb daar ook een tijdje gezeten voor de ladies! of was dat elle of girlscene? weet niet man. niks van gekomen. al die paardendozen.quote:
Hoe frequent plezier jij jezelf?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet. Afgelopen weken is het niet gelukt om elkaar doordeweeks te zien, maar de meeste periodes lukt dat wel af en toe.
quote:
ellegirl ben ik van gebannedquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:14 schreef fyah het volgende:
[..]
niks mis mee. ik heb daar ook een tijdje gezeten voor de ladies! of was dat elle of girlscene? weet niet man. niks van gekomen. al die paardendozen.
130x per jaar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe frequent plezier jij jezelf?
Iedere keer na de seks.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe frequent plezier jij jezelf?
via een of ander gifje heb jij me laatst onbewust aan de workaholics geholpenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:20 schreef Gorzalka het volgende:
fyah heb je nieuwe seizoen arrested development al gezien mngl?
100% zeker.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:21 schreef fyah het volgende:
[..]
via een of ander gifje heb jij me laatst onbewust aan de workaholics geholpenarrested development ben ik nog niet aan begonnen
zou een knappe 26-jarige jongeman als ikzelf er iets aan vinden?
ik zal het naar mezelf e-mailen. dankje!quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
100% zeker.
1. Community
2. Arrested Development
3. Workaholics
4. The League
5. Parks & Recreation.
Dit jaar iig niet.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Chicks aan het pompen in zijn vrijgezellenhut te Utrecht, neem ik aan.
Heb voor de viewer discretion de kolommen "geld geinvesteerd", "aantal creampies" en de berekende bijbehorende ratio weggelaten.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik word volgende maand twintig dus je bent geen pedo hoor
Wat, ik wou net je post quoten met 'deze manier is onderschat, goed dat je hier aandacht aan besteed'quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:24 schreef fyah het volgende:
ik ken trouwens echt iemand die zo werktmailt gewoon alles naar zichzelf. anders vergeet ie het. fool
Same herequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:24 schreef fyah het volgende:
ik ken trouwens echt iemand die zo werktmailt gewoon alles naar zichzelf. anders vergeet ie het. fool
jullie moeten die nieuwe durex onderbroek aanschaffenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit jaar iig niet.
Maar 2,5x per week zou best moeten kunnen.
Wtfquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:25 schreef fyah het volgende:
[..]
jullie moeten die nieuwe durex onderbroek aanschaffen
blijkbaar mis ik het potentieel ervanquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Same here
en dan 5 min na ontvangen perongeluk aanklikken, en dan vergeten.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
100% zeker.
1. Community
2. Arrested Development
3. Workaholics.
Nog best weinigquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit jaar iig niet.
Maar 2,5x per week zou best moeten kunnen.
"Het potentieel", Belgquote:
Zoveel avonturen maak je mee.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:29 schreef Panzermaus het volgende:
De wifi waar ik op zit kan niet op FOK!.Moet via een proxy. Bizar, IP-adresblok vast geblokkeerd door spammers vanaf hier ofzo.
shiiiiiiiiiit son, fokker doet zn werk niet goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als je verder niet seksueel bevredigd wordt wel.
Hoi paps.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:35 schreef wise het volgende:
[..]
en misschien 4ebe. Maar gezien haar lengte lijkt het dan net of ik met mn dochtertje op stap ben
Je raakt steeds meer mogelijkheden om contacten te leggen kwijt hè. Hoe lang houdt je telefoon het nog vol?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:29 schreef Panzermaus het volgende:
De wifi waar ik op zit kan niet op FOK!.Moet via een proxy. Bizar, IP-adresblok vast geblokkeerd door spammers vanaf hier ofzo.
Wat?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
shiiiiiiiiiit son, fokker doet zn werk niet goed
Klopt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:30 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Zoveel avonturen maak je mee.
De seks was lekker, Panzer. Zou zo weer raken, jammer van de hiv.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wow, hoe dat?
[..]
relatie uit ofzo?>quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als je verder niet seksueel bevredigd wordt wel.
gvdquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:32 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
De seks was lekker, Panzer. Zou zo weer raken, jammer van de hiv.
Grgr.
19%quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Je raakt steeds meer mogelijkheden om contacten te leggen kwijt hè. Hoe lang houdt je telefoon het nog vol?
the officequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Parks & Recreation is een slecht aftreksel van the office.
Fixed.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klopt.
Verzonden vanaf de laptop van Tanja Nijmeier Bartho Braat
wel relatie maar geen seksuele bevrediging? hoe moet ik dat zienquote:
Maar jij vindt The Walking Dead ook geniaal, dus wat dat betreftquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn lichaam bevat zaad ja. Ben er niet allergisch voor gelukkigquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik duim voor je.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik weet. Ik vertrouw op de wetenschap dat ze mij 'repareren'.
preciesquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
lol sherlockquote:
nice onequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Op mij als ik Krio zou daten, omdat jij hem heel leuk vindt
Algemeen bekend toch?quote:
quote:
Dat heb ik helemaal niet gezegd blinde.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
wel relatie maar geen seksuele bevrediging? hoe moet ik dat zien![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Er zit toch wel een kern van waarheid in aangezien Mozy jou niet kan laten komenquote:
quote:
?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Er zit toch wel een kern van waarheid in aangezien Mozy jou niet kan laten komen?
Madquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]NTM, blijkbaar lees jij hier vaak mee. Goed meid, maar als je met mij in gesprek gaat, hou dit soort bullshit voor je, want A: ik vind jou een huppeltrut (ivm, omg Ambi je bent zoooo hard) en B; ik tik hier vaker: mijn interesse in anderen hier is niet echt. Dat weet Krio, dat weet ik en nu jij.
Dus, kun je nou even een bitchy antwoord geven, zodat ik je misschien aardig ga vinden? Of hou dit soort onzin voor je.
Bijvoorbaat dank.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:37 schreef ntm het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]NTM, blijkbaar lees jij hier vaak mee. Goed meid, maar als je met mij in gesprek gaat, hou dit soort bullshit voor je, want A: ik vind jou een huppeltrut (ivm, omg Ambi je bent zoooo hard) en B; ik tik hier vaker: mijn interesse in anderen hier is niet echt. Dat weet Krio, dat weet ik en nu jij.
Dus, kun je nou even een bitchy antwoord geven, zodat ik je misschien aardig ga vinden? Of hou dit soort onzin voor je.
Bijvoorbaat dank.
Hoe weet jij dit?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:41 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Er zit toch wel een kern van waarheid in aangezien Mozy jou niet kan laten komen?
quote:
sowieso vakantie hebben en dan in nederland blijvenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gaan hier nog mensen op vakantie deze zomer?
Voor het weer hoef ik iig niet in NL te blijven.
Wie blijft er nou in NL voor het weerquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:44 schreef wise het volgende:
[..]
sowieso vakantie hebben en dan in nederland blijvenneem dan geen verlof
Niks mis met ntm hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik stoor me aan haar onzin richting mij. Iedere x weer. Ze is nog erger dan jij.
Oké, had je hier een keer gezegd namelijk.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:41 schreef Ambipur het volgende:
Bijvoorbaat dank.
Oh. Ok.quote:
Deze man weet dingen beter dan de KLB SC chicks in kwestie zelfquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oké, had je hier een keer gezegd namelijk.
Maar goed dat zo'n jongen bijleert.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Deze man weet dingen beter dan de KLB SC chicks in kwestie zelf.
Ik heb iets anders gezegd ooit, hij heeft dat ervan gemaakt blijkbaar.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
je pikt haar man in. bitch kwestie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:47 schreef ntm het volgende:
Wauw why so serious? Gevoelige snaar geraakt ofzo
Zulke dingen onthou ik wel, inderdaad. Maar begrijpelijk dat ze het ontkent, dom om te posten natuurlijkquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Er stond iets anders, zoek het maar na.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zulke dingen onthou ik wel, inderdaad. Maar begrijpelijk dat ze het ontkent, dom om te posten natuurlijk.
Ja, die kennen we al.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is uit zn context gerukt hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oké, had je hier een keer gezegd namelijk.
Maar goed dat zo'n jongen bijleert.
Ik vind jou niet aardig. Al had je Ambi hoe gaat het gezegd, dan had ik nog gezucht.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:47 schreef ntm het volgende:
Wauw why so serious? Gevoelige snaar geraakt ofzo
Hihi je zei gerukt.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, die kennen we al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaha, shitquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Al had je Ambi hoe gaat het gezegd, dan had ik nog gezucht..
![]()
quote:Kon alleen deze vindenquote:.
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')![]()
Ik heb zoiets gezegd. Haal je het niet door de war?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:48 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zulke dingen onthou ik wel, inderdaad. Maar begrijpelijk dat ze het ontkent, dom om te posten natuurlijk.
![]()
wat ga je maken? aint no chefkok like fyahquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind jou niet aardig. Al had je Ambi hoe gaat het gezegd, dan had ik nog gezucht.
Maar heb honger. Kan ook daaraan liggen.
graag verwijderen![]()
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Nee, ik lees jouw posts zelden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb zoiets gezegd. Haal je het niet door de war?Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
What.. the fuckquote:![]()
![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
Ben aan het nadenken. Moet gezond koken en weet het gewoon nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:50 schreef fyah het volgende:
[..]
wat ga je maken? aint no chefkok like fyah![]()
![]()
Weet ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:21 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik word volgende maand twintig dus je bent geen pedo hoor
Ambi foei, doe eens aardig tegen dit lieve meisje.full stops and exclamation marks![]()
pannekoek met gehakt. never been done beforequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ben aan het nadenken. Moet gezond koken en weet het gewoon niet
graag verwijderen![]()
wow creepyquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet ik.
Ambi foei, doe eens aardig tegen dit lieve meisje.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
quote:is krio
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ga ergens anders de boel opfokken. Ze heeft een mond en kan haarzelf verdedigen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Weet ik.
Ambi foei, doe eens aardig tegen dit lieve meisje.![]()
Ik nuquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.![]()
klink als een koorknaapjequote:I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Wordt verworpen, ik ben een belijdend boeddhist.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Gvd jongequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
2NutZ, zag deze Tumblr met exotische dames. Wel iets voor jou.
http://tinyurl.com/owlh5n6![]()
Zangvogeltje hoorquote:
Waarom geen idols deelname dan?
quote:pik je dit Gorzalka?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik nu
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Je klinkt zelf als een knaapjequote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
Het arme meisje is daar nog te jong en te weerloos voor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ga ergens anders de boel opfokken. Ze heeft een mond en kan haarzelf verdedigen.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik nu
[ afbeelding ]Je vind dat een knappe man, ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ga ergens anders de boel opfokken. Ze heeft een mond en kan haarzelf verdedigen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 16:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik? En waarom denk je dat je mij bevelen kan geven?full stops and exclamation marks![]()
Te verlegenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zangvogeltje hoor
Waarom geen idols deelname dan?
Dwc poste mijn vocarootje onder die tumblr link btw
Ik neig naar courgette/aubergine met macaroni + yoghurtquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:52 schreef fyah het volgende:
[..]
pannekoek met gehakt. never been done before![]()
Of courgette/aubergine met mie + sojasaus.![]()
jij wel wou je zeggen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Het arme meisje is daar nog te jong en te weerloos voor.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je klinkt zelf als een knaapje
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ja want zombies killen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Maar jij vindt The Walking Dead ook geniaal, dus wat dat betreft.
Heb zo ook mijn nodige commentaar op de serie hoor, zo is seizoen 2 een grote flop en seizoen 3 hadden ze ook veel beter kunnen brengen.All good things are wild and free.![]()
Hoe heette dat Turkse waar ik het laatst over had ook alweer? Die gekke combo. Yoghurt met nog wat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik neig naar courgette/aubergine met macaroni + yoghurt![]()
Of courgette/aubergine met mie + sojasaus.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik neig naar courgette/aubergine met macaroni + yoghurt![]()
Of courgette/aubergine met mie + sojasaus.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Wat.. jij op audio?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Te verlegen
Dwc poste mijn vocarootje onder die tumblr link btw
Must hearBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
als hun pizza een indicatie is; salamiquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe heette dat Turkse waar ik het laatst over had ook alweer? Die gekke combo. Yoghurt met nog wat.graag verwijderen![]()
Heb jij wel eens zombieporno gekekenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja want zombies killen.
Heb zo ook mijn nodige commentaar op de serie hoor, zo is seizoen 2 een grote flop en seizoen 3 hadden ze ook veel beter kunnen brengen.?
Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Manti?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe heette dat Turkse waar ik het laatst over had ook alweer? Die gekke combo. Yoghurt met nog wat.![]()
Ya. Ik set een gulmez meets grover.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja want zombies killen.
Heb zo ook mijn nodige commentaar op de serie hoor, zo is seizoen 2 een grote flop en seizoen 3 hadden ze ook veel beter kunnen brengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap het wel ja, jij not so much.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat ik dat wilde. Je reactie is een idc.
Snap?
full stops and exclamation marks![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:58 schreef Chai het volgende:
[..]GVD!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: