Silverback gorilla in the concrete junglequote:Op woensdag 29 mei 2013 18:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet kunnen omgaan met natuur! Krijg je ervan, in die betonnen jungle
.
Niemand geeft een neuk, waan je geen e-celebrityquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:06 schreef Fanta-stick het volgende:
Moge het even duidelijk zijn. Ik heb met CY en Panzermaus alleen gezoend.
Chicks aan het pompen in zijn vrijgezellenhut te Utrecht, neem ik aan.quote:
Date je nu een andere fokker?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik weet alles
[..]
Daar dacht ik vandaag nog aan!
[..]
Ik heb ze allebei eerder gehad dan zij elkaar. Ik heb ze beiden even uitgeprobeerd om te kijken of ze wat voor elkaar waren.
[..]
Dit. Ik weet alles, ik hoor alles en alles wat ik heb gehoord vind ik tot nu toe leuk en prettig om te horen. Ik date al iemand anders.
[..]
Moge het even duidelijk zijn. Ik heb met CY en Panzermaus alleen gezoend.
e-lebrity. amirite?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk, waan je geen e-celebrity.
Zal jou eens daten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Waarom alle aannames en vragen dan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk, waan je geen e-celebrity.
omdat er geen rellen waren.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom alle aannames en vragen dan?.
Ik gok op deels verveling en deels ter leedvermaak, lijkt mij vrijwel geen oprechte interesse.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:11 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom alle aannames en vragen dan?.
Weet niet. Afgelopen weken is het niet gelukt om elkaar doordeweeks te zien, maar de meeste periodes lukt dat wel af en toe.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoe frequent hebben jullie dit jaar seks, gemiddeld?
MapleStoryier?quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik gok op deels verveling en deels ter leedvermaak, lijkt mij vrijwel geen oprechte interesse.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Zal jou eens daten.Straks wordt Ambi jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
niks mis mee. ik heb daar ook een tijdje gezeten voor de ladies! of was dat elle of girlscene? weet niet man. niks van gekomen. al die paardendozen.quote:
Hoe frequent plezier jij jezelf?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet. Afgelopen weken is het niet gelukt om elkaar doordeweeks te zien, maar de meeste periodes lukt dat wel af en toe.
quote:
ellegirl ben ik van gebannedquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:14 schreef fyah het volgende:
[..]
niks mis mee. ik heb daar ook een tijdje gezeten voor de ladies! of was dat elle of girlscene? weet niet man. niks van gekomen. al die paardendozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |