Mensen die daar nu pas last van hebbenquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn zwakke genen beginnen me parten te spelen, kutwind triggert m'n hooikoorts als een malle.
Ik heb het altijd laat in het seizoen. Maar dan komt 'ie ook binnen als een bom.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mensen die daar nu pas last van hebben.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij bent zodanig gewend aan zaad dat je lichaam binnendringt, daarom.
Niet kunnen omgaan met natuurquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij bent zodanig gewend aan zaad dat je lichaam binnendringt, daarom.
Krijg je er van, zonder selectie.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet kunnen omgaan met natuur! Krijg je ervan, in die betonnen jungle
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:01 schreef Gorzalka het volgende:
ze moeten dwc gewoon afschieten haha vies untermenschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#teamnazi
Jij bent echt de hele dag bezig met het bekijken van foto's van kleine jongetjes, hè?quote:
Nee normaal juist nooit. Kijk liever foto's van grote jongetjes met grote speeltjes.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij bent echt de hele dag bezig met het bekijken van foto's van kleine jongetjes, hè?
Ben jij wel eens benieuwd naar hoe het is om door een andere man te worden genomen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee normaal juist nooit. Kijk liever foto's van grote jongetjes met grote speeltjes.
moedergevoelsquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:02 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Jij bent echt de hele dag bezig met het bekijken van foto's van kleine jongetjes, hè?
Jawel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ben jij wel eens benieuwd naar hoe het is om door een andere man te worden genomen?
Ik weet allesquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Maar weet Fanta dit? Zij was toch met hem? Of die hadden spanning toch?
Daar dacht ik vandaag nog aanquote:
Ik heb ze allebei eerder gehad dan zij elkaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik vind dit best smerig.. Jij hebt een iets met Fanta gehad, Fanta heeft CY gehad, CY heeft Hugh gehad en nu jou.
Dit. Ik weet alles, ik hoor alles en alles wat ik heb gehoord vind ik tot nu toe leuk en prettig om te horen. Ik date al iemand anders.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Fanta en ik hebben gewoon de buit verdeeld, en zij vermaakt zich prima met her end of the bargain.
Moge het even duidelijk zijn. Ik heb met CY en Panzermaus alleen gezoend.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:02 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Van Fanta dus. Hoop dat je een rubbertje gebruikt hebt, CY.
Zijn die verlangens sinds het begin van je relatie steeds sterker geworden?quote:
lol nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Moge het even duidelijk zijn. Ik heb met CY en Panzermaus alleen gezoend.
Nee.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zijn die verlangens sinds het begin van je relatie steeds sterker geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |