Is wederzijds.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb op dat vlak geen interesse in Miss.
Weet ik, jij bent alleen geïnteresseerd in haar skaf, kush en nog te verzilveren miljoenen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb op dat vlak geen interesse in Miss.
hij wil zijn javaan in haar skunk stekenquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Weet ik, jij bent alleen geïnteresseerd in haar skaf, kush en nog te verzilveren miljoenen.
Je kent me door en door.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Weet ik, jij bent alleen geïnteresseerd in haar skaf, kush en nog te verzilveren miljoenen.
Ik doe geen drugs.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:
En paracetamol en en en al het andere.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:08 schreef wise het volgende:
[..]![]()
dus ook geen wiet¿
Wel alcohol, i presume
quote:
Nee, alcohol wel (met mate), maar geen drugs.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:08 schreef wise het volgende:
[..]![]()
dus ook geen wiet¿
Wel alcohol, i presume
ja, smoking cockquote:
Beïnvloed dat je rugbytrainingen teveel?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:10 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nee, alcohol wel (met mate), maar geen drugs.
Alcohol is drugs lieve schat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:10 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nee, alcohol wel (met mate), maar geen drugs.
Waarom hebben jullie het over mij?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
CB zegt dat je never nooit een fokker zou meeten, why is that?
je had diequote:Op woensdag 29 mei 2013 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie het over mij?![]()
En omdat hier (op FOK!) nou niet bepaald mensen zitten waarvan ik het nodig acht ze te meeten.
Behalve Missblackhairhighheels.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie het over mij?![]()
En omdat hier (op FOK!) nou niet bepaald mensen zitten waarvan ik het nodig acht ze te meeten.
Behalve Missblackhairhighheels.
Deze zin komt Mongolisch over.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:32 schreef wise het volgende:
[..]
je diein een
moeten veranderen. Komt Lamonsiaans over.
dat toegevoegdquote:
nutz natuurlijkquote:
en misschien 4ebe. Maar gezien haar lengte lijkt het dan net of ik met mn dochtertje op stap benquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:34 schreef wise het volgende:
[..]
nutz natuurlijken dan samen achter de dames van deze SC aangaan. Waarna ik na de meet alleen naar huis gaat
![]()
Bedoel je nu te zeggen dat 4ebe eruit ziet alsof ze nog geen vruchtbare leeftijd heeft bereikt?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:35 schreef wise het volgende:
[..]
en misschien 4ebe. Maar gezien haar lengte lijkt het dan net of ik met mn dochtertje op stap ben
geen woorden in mn mond leggen, chai.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Bedoel je nu te zeggen dat 4ebe eruit ziet alsof ze nog geen vruchtbare leeftijd heeft bereikt?
tieten en schaamlippen zou jij zeggen zeker.quote:
Denk momenteel eerder aan voedsel, heb honger als een paard.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:39 schreef wise het volgende:
[..]
tieten en schaamlippen zou jij zeggen zeker.
ah een grote winterpeen dusquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denk momenteel eerder aan voedsel, heb honger als een paard.
Kan je beter doen als de tomaten op blauw staan idd.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:39 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Laten we niet paarden melken voor we vruchten hebben geschoten.
Wow, hoe dat?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er al een stuk of 35 gemeet.
quote:Alouette
esperanza93 / Lauzi-1993 / Ziba
don-diablo
Drommeldaris
Chai
RickoKun
Missblackhairhighheels
hakunamatafaka
Fanta-stick
CristinaYang
Chocolatebear
Je hebt seks gehad met Drommel? Koning.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wow, hoe dat?
FOK!kers die ik in de reals heb gezien, meesten ook mee gesproken, anderen alleen seks mee gehad:
[..]
?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wow, hoe dat?
FOK!kers die ik in de reals heb gezien, meesten ook mee gesproken, anderen alleen seks mee gehad:
[..]
waarom zo?quote:
komt dat van een excel lijst?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:45 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wow, hoe dat?
[..]
TR... 0:54quote:
Maplestoryquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:24 schreef Robophatt het volgende:
Beste meeting ever was toen mijn guildlieader van MapleStory op mijn nintendofeest kwam. Ik kende heel die kerel niet want hij was al MIA voor ik in die guild kwam
Inb4 MapleStory
En toen ik bij een kerel van een ander forum mocht helpen het restaurant te slopen
Echt afschuwelijk, toch veel tijd in gestoken vroegahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |