Post je daar ook foto's vanquote:Op maandag 27 mei 2013 14:50 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Jij wilt mij gewoon zien bloeden, vuile sadist.
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:05 schreef SonicVolcano het volgende:
De Ruyter Tarrelslag, nu met 90% pure stront.
Je denkt toch zeker niet dat ik met me anus voor een spiegel ga liggen om te kijken of ik het goed scheer? Dan laat ik het liever een Thaise doen die me daarna ook nog even afzuigt en mijn g-spot betast via de anus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:51 schreef Jachtgeweer het volgende:
Kameraden! Het is gelukt, de keizerstarrel is verwijderd!Ik voel je pijn, man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kameraden! Het is gelukt, de keizerstarrel is verwijderd!Jemig ik zou em inlijsten, heeft hij een naam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
Zat te denken aan Biggie Smalls of Will Shithquote:Op maandag 27 mei 2013 20:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jemig ik zou em inlijsten, heeft hij een naam?
Chris Rockquote:Op maandag 27 mei 2013 20:02 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Zat te denken aan Biggie Smalls of Will Shith
Kameraden! Het is gelukt, de keizerstarrel is verwijderd!Het regenwoud ligt dus op je reet zo te zien de rivier van schijt uit je rectum hoopt zich eerst op in de mangrove bossen tussen je billen ? Zou maar eens op werkbezoek naar amazone regenwoud om expertise in te winnen om die hectares op je reet om te kappen vuile smeerpijp die je bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kameraden! Het is gelukt, de keizerstarrel is verwijderd!KolereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Het was een beetje een melange á trioux van natte diarree, bierschijt, kleisteenkak en spetterpoep.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |