Komend van username Rectum hahaquote:Op maandag 27 mei 2013 13:39 schreef Rectum het volgende:
gewoon je vinger met de langste nagel pakken en daarmee goed kracht zetten
Zouden er daadwerkelijk mensen bestaan die daar een fetish voor hebben? Zou me eigenlijk niks verbazen weet je dat, na wat ik zoal heb gezien in de donkerste krochten van het internetquote:
Daarom opperde ik het ook, lijkt me voor de hand liggen dat het al een bestaand iets is. Anders kan je er altijd nog een bestaand iets van maken.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:41 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Zouden er daadwerkelijk mensen bestaan die daar een fetish voor hebben? Zou me eigenlijk niks verbazen weet je dat, na wat ik zoal heb gezien in de donkerste krochten van het internet
Pics van je nageslacht zet je maar op facebook hoor.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:42 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik zal, indien het me lukt de tarrel te verwijderen een foto hier posten van mijn creatie.
grgr
quote:Op maandag 27 mei 2013 13:42 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik zal, indien het me lukt de tarrel te verwijderen een foto hier posten van mijn creatie.
grgr
Zeg dat het een negertje is en het zal complimenten regenen op uwe gezichsboekmuur.quote:Op maandag 27 mei 2013 13:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Pics van je nageslacht zet je maar op facebook hoor.
"Like if you think this Tarrel looks adorable"quote:Op maandag 27 mei 2013 13:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zeg dat het een negertje is en het zal complimenten regenen op uwe gezichsboekmuur.
Werkt dat?quote:
Zeer zekerquote:
Die pic komt er vriend.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:03 schreef Knevelt het volgende:
'Hihi ik durf het over vieze dingen te hebben'-topic.
Topic kan alleen gered worden middels een pic.
Mits waar:quote:
Levert uiteindelijk geen leuk plaatje op. Je kan beter met een schaar aan de slag.quote:
Jij wilt mij gewoon zien bloeden, vuile sadist.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Levert uiteindelijk geen leuk plaatje op. Je kan beter met een schaar aan de slag.
Post je daar ook foto's vanquote:Op maandag 27 mei 2013 14:50 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Jij wilt mij gewoon zien bloeden, vuile sadist.
quote:Op maandag 27 mei 2013 15:05 schreef SonicVolcano het volgende:
De Ruyter Tarrelslag, nu met 90% pure stront.
Je denkt toch zeker niet dat ik met me anus voor een spiegel ga liggen om te kijken of ik het goed scheer? Dan laat ik het liever een Thaise doen die me daarna ook nog even afzuigt en mijn g-spot betast via de anus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:51 schreef Jachtgeweer het volgende:
Kameraden! Het is gelukt, de keizerstarrel is verwijderd!Ik voel je pijn, man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kameraden! Het is gelukt, de keizerstarrel is verwijderd!Jemig ik zou em inlijsten, heeft hij een naam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
Zat te denken aan Biggie Smalls of Will Shithquote:Op maandag 27 mei 2013 20:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jemig ik zou em inlijsten, heeft hij een naam?
Chris Rockquote:Op maandag 27 mei 2013 20:02 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Zat te denken aan Biggie Smalls of Will Shith
Kameraden! Het is gelukt, de keizerstarrel is verwijderd!Het regenwoud ligt dus op je reet zo te zien de rivier van schijt uit je rectum hoopt zich eerst op in de mangrove bossen tussen je billen ? Zou maar eens op werkbezoek naar amazone regenwoud om expertise in te winnen om die hectares op je reet om te kappen vuile smeerpijp die je bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kameraden! Het is gelukt, de keizerstarrel is verwijderd!KolereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Het was een beetje een melange á trioux van natte diarree, bierschijt, kleisteenkak en spetterpoep.quote:
Smeeuig hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 20:54 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Het was een beetje een melange á trioux van natte diarree, bierschijt, kleisteenkak en spetterpoep.
Stel ik zou hem in een pan met kokend water leggen, zou de geur zich dan doen spreiden door mijn keuken?quote:
Kameraden! Het is gelukt, de keizerstarrel is verwijderd!Maak jij je reet weleens schoon, goorlap?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik altijd 1 velletje, soms ga ik met mijn vingers erdoorheen vanwege de nattigheid. Dan ruik ik zo lekker aan me vingertoppies, soms zelfs een likje eraan geven. Tevens als mijn onderbroek vol met kakvlekken zit, doe ik hem gewoon binnenstebuiten aan weer en verschoon ik hem pas als beide kanten besmeurd zijn met mijn bruine darmklonten.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:00 schreef Kameraadje het volgende:
[..]
Maak jij je reet weleens schoon, goorlap?!
Ik denk van wel, maar is dat niet zonde van deze keizertarrel?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:59 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Stel ik zou hem in een pan met kokend water leggen, zou de geur zich dan doen spreiden door mijn keuken?
Ja, en ik kan het weten.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:59 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Stel ik zou hem in een pan met kokend water leggen, zou de geur zich dan doen spreiden door mijn keuken?
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik denk van wel, maar is dat niet zonde van deze keizertarrel?
Heb je dat echt gedaan?quote:
Ik heb wel ooit in een dronken bui een pan volgepoept, tenminste ik denk dat ik het was aangezien ik het de volgende ochtend aantrof. Ik was alleen thuisgekomen.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:13 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit in een dronken bui een pan volgepoept, tenminste ik denk dat ik het was aangezien ik het de volgende ochtend aantrof. Ik was alleen thuisgekomen.
Gelukkig stond de pan op de grond.quote:
Ga je snor wassen turk.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:45 schreef GrenadeV het volgende:
Gatverdamme gore Nederlanders, wassen zichzelf niet eens met water en zeep na toiletgebruik.
Weet zeker dat je het wel hebt gelezen, dus kom nou niet stoer doen in mijn topique.quote:
Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:52 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Weet zeker dat je het wel hebt gelezen, dus kom nou niet stoer doen in mijn topique.
Kameraden! Het is gelukt, de keizerstarrel is verwijderd!Gat-ver-damme!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vastgekoekt schijt in je aarshaarquote:
Beter een homo dan een aziaat met een micropenisjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:48 schreef along het volgende:
Wat een homo die TS. Was zeker zn tanden het flossen met zn matties kriebelhaartjes.
Kameraden! Het is gelukt, de keizerstarrel is verwijderd!vloeitje eromheen en roken die hapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahhaa faggoootttttt einz! ben niet eens een aziaat dowbie downer.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:59 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Beter een homo dan een aziaat met een micropenisje
ga nou maar lekker voor je vmbo basis examens leren, kan je zo te zien nog wel behoorlijk gebruiken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:29 schreef along het volgende:
[..]
Hahahhaa faggoootttttt einz! ben niet eens een aziaat dowbie downer.
Lol hahaha trollen niet herkennen! Homotjequote:Op woensdag 29 mei 2013 08:52 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ga nou maar lekker voor je vmbo basis examens leren, kan je zo te zien nog wel behoorlijk gebruiken.
Kameraden! Het is gelukt, de keizerstarrel is verwijderd!Sorry man, maar wat ben jij kanker vies ouwe ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
ik kan soms wel lachen om je baggertopics hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:05 schreef spierbal het volgende:
Jachtgeweer zegt wel eens dat ik kuttics maak, maar ik heb het ook ooit over tarrels gehad. Hihi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |