Hahahhaa faggoootttttt einz! ben niet eens een aziaat dowbie downer.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:59 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Beter een homo dan een aziaat met een micropenisje
ga nou maar lekker voor je vmbo basis examens leren, kan je zo te zien nog wel behoorlijk gebruiken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 03:29 schreef along het volgende:
[..]
Hahahhaa faggoootttttt einz! ben niet eens een aziaat dowbie downer.
Lol hahaha trollen niet herkennen! Homotjequote:Op woensdag 29 mei 2013 08:52 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ga nou maar lekker voor je vmbo basis examens leren, kan je zo te zien nog wel behoorlijk gebruiken.
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:51 schreef Jachtgeweer het volgende:
Kameraden! Het is gelukt, de keizerstarrel is verwijderd!Sorry man, maar wat ben jij kanker vies ouwe ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
ik kan soms wel lachen om je baggertopics hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:05 schreef spierbal het volgende:
Jachtgeweer zegt wel eens dat ik kuttics maak, maar ik heb het ook ooit over tarrels gehad. Hihi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |