Smeeuig hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 20:54 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Het was een beetje een melange á trioux van natte diarree, bierschijt, kleisteenkak en spetterpoep.
Stel ik zou hem in een pan met kokend water leggen, zou de geur zich dan doen spreiden door mijn keuken?quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 19:51 schreef Jachtgeweer het volgende:
Kameraden! Het is gelukt, de keizerstarrel is verwijderd!Maak jij je reet weleens schoon, goorlap?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik altijd 1 velletje, soms ga ik met mijn vingers erdoorheen vanwege de nattigheid. Dan ruik ik zo lekker aan me vingertoppies, soms zelfs een likje eraan geven. Tevens als mijn onderbroek vol met kakvlekken zit, doe ik hem gewoon binnenstebuiten aan weer en verschoon ik hem pas als beide kanten besmeurd zijn met mijn bruine darmklonten.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:00 schreef Kameraadje het volgende:
[..]
Maak jij je reet weleens schoon, goorlap?!
Ik denk van wel, maar is dat niet zonde van deze keizertarrel?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:59 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Stel ik zou hem in een pan met kokend water leggen, zou de geur zich dan doen spreiden door mijn keuken?
Ja, en ik kan het weten.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:59 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Stel ik zou hem in een pan met kokend water leggen, zou de geur zich dan doen spreiden door mijn keuken?
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik denk van wel, maar is dat niet zonde van deze keizertarrel?
Heb je dat echt gedaan?quote:
Ik heb wel ooit in een dronken bui een pan volgepoept, tenminste ik denk dat ik het was aangezien ik het de volgende ochtend aantrof. Ik was alleen thuisgekomen.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:13 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ik heb wel ooit in een dronken bui een pan volgepoept, tenminste ik denk dat ik het was aangezien ik het de volgende ochtend aantrof. Ik was alleen thuisgekomen.
Gelukkig stond de pan op de grond.quote:
Ga je snor wassen turk.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:45 schreef GrenadeV het volgende:
Gatverdamme gore Nederlanders, wassen zichzelf niet eens met water en zeep na toiletgebruik.
Weet zeker dat je het wel hebt gelezen, dus kom nou niet stoer doen in mijn topique.quote:
Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:52 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Weet zeker dat je het wel hebt gelezen, dus kom nou niet stoer doen in mijn topique.
Kameraden! Het is gelukt, de keizerstarrel is verwijderd!Gat-ver-damme!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vastgekoekt schijt in je aarshaarquote:
Beter een homo dan een aziaat met een micropenisjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:48 schreef along het volgende:
Wat een homo die TS. Was zeker zn tanden het flossen met zn matties kriebelhaartjes.
Kameraden! Het is gelukt, de keizerstarrel is verwijderd!vloeitje eromheen en roken die hapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |