Hallon FOK!maatjes,
Eens in de zoveel tijd heb ik wel is een tarrel, voor de onwetende: een tarrel is opgehoopt stront dat zich heeft genesteld in de aarsharen. Gedurende elke schijtbeurt blijft er een beetje aan vastzitten en koekt dat vast aan de rest van je vorige schijtbeurten.
Nu heb ik er dus weer 1, waar ik ze normaal zelf uitknip is dit wel een lastige. Het is namelijk al zo ver gekomen dat het bijna letterlijk aan mijn zachte gevoelige roze huid zit vastgekoekt. Dit maakt knippen onmogelijk, althans, het is mogelijk maar de kans dat ik een knipje in mijn vlees zet is zeer groot.
Ik weet niet hoe ik dit moet gaan oplossen en ben best wel bang dat het straks de verkeerde kant op gaat als ik nu geen actie onderneem. De kans dat mijn uitgang helemaal word geblokkeerd met een ultra tarrel is niet wenselijk. Vanavond ga ik het proberen weg te halen, als ik morgen niet meer actief ben op FOK! betekend het dat ik ben gestorven door grootschalig bloedverlies.
Klacht: Tarrels
P.S. Ik overweeg mijn anus te harsen na deze ingreep. Gewoon schone aarsje, lekker toch?
grgr
Jachtgeweer
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad