Is wederzijds.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb op dat vlak geen interesse in Miss.
Weet ik, jij bent alleen geïnteresseerd in haar skaf, kush en nog te verzilveren miljoenen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb op dat vlak geen interesse in Miss.
hij wil zijn javaan in haar skunk stekenquote:Op woensdag 29 mei 2013 17:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Weet ik, jij bent alleen geïnteresseerd in haar skaf, kush en nog te verzilveren miljoenen.
Je kent me door en door.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Weet ik, jij bent alleen geïnteresseerd in haar skaf, kush en nog te verzilveren miljoenen.
Ik doe geen drugs.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:03 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:
En paracetamol en en en al het andere.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:08 schreef wise het volgende:
[..]![]()
dus ook geen wiet¿
Wel alcohol, i presume
quote:
Nee, alcohol wel (met mate), maar geen drugs.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:08 schreef wise het volgende:
[..]![]()
dus ook geen wiet¿
Wel alcohol, i presume
ja, smoking cockquote:
Beïnvloed dat je rugbytrainingen teveel?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:10 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nee, alcohol wel (met mate), maar geen drugs.
Alcohol is drugs lieve schat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:10 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Nee, alcohol wel (met mate), maar geen drugs.
Waarom hebben jullie het over mij?quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
CB zegt dat je never nooit een fokker zou meeten, why is that?
je had diequote:Op woensdag 29 mei 2013 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie het over mij?![]()
En omdat hier (op FOK!) nou niet bepaald mensen zitten waarvan ik het nodig acht ze te meeten.
Behalve Missblackhairhighheels.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie het over mij?![]()
En omdat hier (op FOK!) nou niet bepaald mensen zitten waarvan ik het nodig acht ze te meeten.
Behalve Missblackhairhighheels.
Deze zin komt Mongolisch over.quote:Op woensdag 29 mei 2013 17:32 schreef wise het volgende:
[..]
je diein een
moeten veranderen. Komt Lamonsiaans over.
dat toegevoegdquote:
nutz natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |