Hier hoopte ik al een beetje op.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:43 schreef Allure_ het volgende:
Hoe durf je myn naam te spellen als een turk.
SHIT IS GOING DOWN
hier werkt het primaquote:Op donderdag 18 april 2013 11:45 schreef Zosk het volgende:
Fijn ook dat Photobucket oid down is, helft doet het niet.
Ja.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:14 schreef Sebesse het volgende:
Ik ben fan van Nederlandse, Friese en - stiekem - Franse namen! Als ik ooit een dochtertje mag krijgen zou ik toch wel vallen voor een naam als Mireille of Marieke. Voor een jongen vind ik iets als Ronald of Olaf prachtig!
Ik ben niet in verwachting, maar ik ben nieuwsgierig en kwam terecht op een forum voor tienermoeders. Ik was benieuwd, en zag een topic staan over de bedachte kindernamen!
'Riann' wil haar kindje Djazlyn noemen als het een dochter blijkt te zijn, en Delenzio als het een zoon is. Ze raadt een ander forumuser aan om haar dochter Djaylinn, Keighlee (Kaylee), Milou of Dayenna te noemen, toen de ander forumuser vroeg om tips voor "een lekker pittige naam, maar toch met een lieve kant".
'Mautje' is 9 weken, en wil haar zoon Junior Bentley (Niet Bentley Junior?) noemen, met als 'roepnaam' Junior. Als het blijkt een meisje te zijn, wordt het Avelyne Yesline, met als 'roepnaam' Lyne (?), en dat spreekt ze volgens haar uit als 'letterlijk 'line''.
'Littlekarel' zegt dat 'haar kleine meisje' Filou heet.
'Gentiana''s eerste kind heet Dylano Davy (Ik verlas me even in Davy Jones).
Stelt de toekomstige (half)Nederlandse generatie zich aan ons voor als 'Dylano Davy de Bakker' of 'Avelyne Yesline, maar zeg maar Line'? Of toch liever Delenzio als schoonzoon?
Ik ben best tolerant, maar die namen zijn toch echt geweldig!![]()
Voor degenen die ook even willen gluren:
http://www.tienermoeders.(...)_voor_je_kleine.aspx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:49 schreef Silentalarm het volgende:
Ik moet voor school dus iets schrijven over een communicatie-ethische kwestie maar ik weet geen communicatie-ethische kwestie om over te schrijven.
gewoon even op de website van reformatorisch dagblad zoeken naar een interview over abortusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs dan is het nog zonde van mijn tijd, vind ik.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan doordat ik twee keer sneller dan gemiddeld lees.
Alsof je iets beters te doen hebt.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zelfs dan is het nog zonde van mijn tijd, vind ik.
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:52 schreef Zosk het volgende:
Als ik zo'n formaat OP zie word ik al moe.
HAD HET GISTEREN GVD EEN PARTIJ DRUK JONGE LAAT ME.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof je iets beters te doen hebt.
Was je baas nog blij met je kwaliteitswerk?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
HAD HET GISTEREN GVD EEN PARTIJ DRUK JONGE LAAT ME.
Oké.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
HAD HET GISTEREN GVD EEN PARTIJ DRUK JONGE LAAT ME.
Dat wel, was sowieso een uur langer gebleven. :$quote:Op donderdag 18 april 2013 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Was je baas nog blij met je kwaliteitswerk?
Bedenk me dat ik ook NIKS lees op fok, want kksaaiquote:Op donderdag 18 april 2013 11:54 schreef Zosk het volgende:
Ik ga dat ook gewoon echt niet lezen, tenzij iemand een geniale samenvatting zou hebben waardoor ik zoiets heb van: dit moet ik gelezen hebben. De laatste keer dat dit gebeurde kan ik mij niet herinneren.Nu wil dit niks zeggen, aangezien mijn geheugen gemiddeld drie dagen terug gaat, maar toch.
Kan wel paar dingetjes noemen hoor, haha.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bedenk me dat ik ook NIKS lees op fok, want kksaai
zelfs deze sc lees ik neitwhat is wrong with me
Ja maar dan heb je wel een ethische kwestie, maar is dat ook communicatie-ethisch?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gewoon even op de website van reformatorisch dagblad zoeken naar een interview over abortus
Mijn post was eigenlijk al te lang hè?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bedenk me dat ik ook NIKS lees op fok, want kksaai
zelfs deze sc lees ik neitwhat is wrong with me
Doe eens niet zo chagrijnig man, tering, slechte seks gehad ofzo.quote:
Zo dachten mijn ouders ook toen ze mij mijn naam gaven. Later bleek er echter wel iets op te rijmen.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:49 schreef Sebesse het volgende:
Simone is bezorgd over het feit dat andere basisschoolkinderen haar zoon zouden kunnen gaan pesten. Daarom wilde haar zoontje absoluut niet Chris noemen, omdat die pestjeugd dan tegen haar lieve kleintje 'Chris de Pis' kunnen gaan roepen. Daarom is de nieuwe telg geboren als Kiano. Want Kiano rijmt alleen op piano.
Ik verzin dit niet.
Komt gewoon door jou, niet dat laatste dan.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe eens niet zo chagrijnig man, tering, slechte seks gehad ofzo.
lol jij bent een kloon, jouw mening is derhalve niet relevant hahaquote:Op donderdag 18 april 2013 11:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan wel paar dingetjes noemen hoor, haha.![]()
ik sla gewoon de posts van bepaalde users overquote:Op donderdag 18 april 2013 11:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn post was eigenlijk al te lang hè?Ik negeer serieus posts die iets langer zijn dan wat ik net postte (niet altijd), maar wel regelmatig, hier dus.
.
OEIIIIIquote:Op donderdag 18 april 2013 11:57 schreef Allure_ het volgende:
lol jij bent een kloon, jouw mening is derhalve niet relevant haha
Zal je met rust laten.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Komt gewoon door jou, niet dat laatste dan.En nee.
Lol, mallerd.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lol jij bent een kloon, jouw mening is derhalve niet relevant haha![]()
Begrijpelijk en herkenbaar.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik sla gewoon de posts van bepaalde users overlange teksten ook
Ja maarquote:Op donderdag 18 april 2013 11:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja.
Je komt uit het Noorden toch, beetje verder kwamen ze vandaan dus vond het wel toepasselijk hehe.
Dit, jaquote:Op donderdag 18 april 2013 11:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lol jij bent een kloon, jouw mening is derhalve niet relevant haha![]()
Echt hè, ze trappen er gewoon in, haha.quote:
Nee, het is gewoon gedoogd.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt hè, ze trappen er gewoon in, haha.
Ik ben helemaal raar in muh hoofd mang laat me :$quote:
Lief.quote:
Hoe komt dat? :Squote:Op donderdag 18 april 2013 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben helemaal raar in muh hoofd mang laat me :$
quote:
Vet rare dromen over o.a orgies (quote:
Wat is dit.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vet rare dromen over o.a orgies () en mijn hand die er half af lag, waar ik overigens echt van overtuigd was tot zojuist.. Had al bijna de dokter gebeld
JA WEET IK VEELquote:
Amazeballs with awesomesaucequote:
Foto met briefje " Ik wil grid " en je hebt je bewijs.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt hè, ze trappen er gewoon in, haha.
I eatz 'em for breakfastquote:
Klinkt als afgelopen zaterdagquote:Op donderdag 18 april 2013 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vet rare dromen over o.a orgies () en mijn hand die er half af lag, waar ik overigens echt van overtuigd was tot zojuist.. Had al bijna de dokter gebeld
Kan toch niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Foto met briefje " Ik wil grid " en je hebt je bewijs.
Smooth, je wil na 42 jaar natuurlijk ook een keer meemaken hoe het voelt om een chick te hebben die je wil haha.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Foto met briefje " Ik wil grid " en je hebt je bewijs.
quote:
Je was je hand kwijtgeraakt in een puni?!quote:Op donderdag 18 april 2013 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee.. Ik had m'n eigen pezen doorgeknaagt ofzoquote:Op donderdag 18 april 2013 12:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je was je hand kwijtgeraakt in een puni?!
ik heb kibbeling gehaald. en een haring met uitjesquote:Op donderdag 18 april 2013 12:05 schreef Silentalarm het volgende:
Moeilijkste beslissing van de dag komt weer in zicht: Wat ga ik lunchen?
Balen dat er vandaag geen kaasbroodjes zijn, trek in nu.
Tering.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee.. Ik had m'n eigen pezen doorgeknaagt ofzo![]()
In b4: labiele hoer
I know, rightquote:
Deze manquote:
Aight.quote:
Watquote:Op donderdag 18 april 2013 12:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee.. Ik had m'n eigen pezen doorgeknaagt ofzo![]()
In b4: labiele hoer
I'm in a happy place, wanna come?quote:
Ja echt.. Heel raar. Voelde geen pijn, maar wel tocht er langs ofzo en t voelde slap en ergens ben ik er van overtuigd dat ik nog steeds de HA moet bellenquote:
quote:
quote:
Jij bent echt niet normaal.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja echt.. Heel raar. Voelde geen pijn, maar wel tocht er langs ofzo en t voelde slap en ergens ben ik er van overtuigd dat ik nog steeds de HA moet bellen.. VOOR M'N HAND JA!! Ik heb t niet over medicatie en een dwangbuis
Mafkeesquote:Op donderdag 18 april 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja echt.. Heel raar. Voelde geen pijn, maar wel tocht er langs ofzo en t voelde slap en ergens ben ik er van overtuigd dat ik nog steeds de HA moet bellen.. VOOR M'N HAND JA!! Ik heb t niet over medicatie en een dwangbuis
Dat realiseer je je nu pas?quote:
quote:
Love you guysquote:
En dit jaquote:
Accepteer het gewoon.. Omarm het. Het is allemaal niet zo ergquote:
Volgens mij vind jij het wel leuk om vernederd te worden in bed ofnieh? :$quote:Op donderdag 18 april 2013 12:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Accepteer het gewoon.. Omarm het. Het is allemaal niet zo erg
Jij weet niet wat je zegt jongeman, laat het gaan, zet die drank weg :$quote:Op donderdag 18 april 2013 12:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij het wel leuk om vernederd te worden in bed ofnieh? :$
Akkoord.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Accepteer het gewoon.. Omarm het. Het is allemaal niet zo erg
Ok mooi, dan kan ik nu met een gerust hart op het toilet gaan zittenquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok mooi, dan kan ik nu met een gerust hart op het toilet gaan zitten
Tot later![]()
quote:
Bij mij in het een lekkerbekje geworden.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb kibbeling gehaald. en een haring met uitjes
watquote:Op donderdag 18 april 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kijk jij niet, net als Panzer, standaard in de spiegel tijdens je oefeningen?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat
Doet mij denken aan gisteren, deed borstoefening en het voelde serieus of mijn arm er af viel en er bloed uit mijn ader spoot... was niks aan de hand tho
Zou mijn eigen gezicht wel willen zien toen dat gebeurde
Nee, ik vind mijzelf zeer lelijkquote:Op donderdag 18 april 2013 12:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kijk jij niet, net als Panzer, standaard in de spiegel tijdens je oefeningen?
Je hebt iets heel moois hangen daar beneden ja?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik vind mijzelf zeer lelijkkijk altijd naar beneden
Je bent niet goed wijs als je dat niet doet. Voegt heel veel toe aan de kwaliteit en efficientie van je training.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kijk jij niet, net als Panzer, standaard in de spiegel tijdens je oefeningen?
Ruig verhaal man, voortaan maar geen borst meer trainen dus. Ik trainde gisteren borst en dat ging best wel goed (dat trainen van borst) en nadat ik klaar was met trainen borst: iedereen was mirin' de borst.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat
Doet mij denken aan gisteren, deed borstoefening en het voelde serieus of mijn arm er af viel en er bloed uit mijn ader spoot... was niks aan de hand tho
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik vind mijzelf zeer lelijkkijk altijd naar beneden
Hehehe.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt iets heel moois hangen daar beneden ja?
Ik begrijp het.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent niet goed wijs als je dat niet doet. Voegt heel veel toe aan de kwaliteit en efficientie van je training.
Gewoon eenmaal per week een privéles nemen waarbij je door een trainer geinstrueerd en geholpen wordt.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent niet goed wijs als je dat niet doet. Voegt heel veel toe aan de kwaliteit en efficientie van je training.
Wijo wat een zelfverheerlijking dit.. knap staaltjequote:Op donderdag 18 april 2013 12:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Ruig verhaal man, voortaan maar geen borst meer trainen dus. Ik trainde gisteren borst en dat ging best wel goed (dat trainen van borst) en nadat ik klaar was met trainen borst: iedereen was mirin' de borst.
Chicks vonden het leuk maar ik had een tanktop aan dus dan lijk je automatisch een doorgesnoven anabolentokkie in plaats van een suave jongeman in zijn strakke t-shirt.
Daar ben ik wel content mee, ja. Zeker welquote:Op donderdag 18 april 2013 12:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt iets heel moois hangen daar beneden ja?
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ruig verhaal man, voortaan maar geen borst meer trainen dus. Ik trainde gisteren borst en dat ging best wel goed (dat trainen van borst) en nadat ik klaar was met trainen borst: iedereen was mirin' de borst.
Chicks vonden het leuk maar ik had een tanktop aan dus dan lijk je automatisch een doorgesnoven anabolentokkie in plaats van een suave jongeman in zijn strakke t-shirt.
je gaat stappen vanavond?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:52 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga vanavond ook weer mijn best doen.
Flinke rug wel.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:53 schreef Panzermaus het volgende:
Zijn jullie allemaal ook mirin' de rug?
[ afbeelding ]
Vast niet in de sportschool hehe.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:52 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:52 schreef Allure_ het volgende:
Dit telt niet, zijn rug heeft een rug.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:53 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Train jij?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:53 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ver kun jij je armen omhoog doen?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:53 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:53 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd maar die muts op hequote:Op donderdag 18 april 2013 12:53 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha en dan zo "Trein jij?" tegen Sala zeggen haha ja lol.
quote:
Ouch.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:56 schreef Allure_ het volgende:
Die foto van chai in US, net een huilend jongetje
moest lachenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha en dan zo "Trein jij?" tegen Sala zeggen haha ja lol.
Hahahahahaquote:Op donderdag 18 april 2013 12:56 schreef Allure_ het volgende:
Ohhh snapquote:Op donderdag 18 april 2013 12:56 schreef Allure_ het volgende:
Nee, ik post in al die topics voor de lol en kopieer wijze teksten van internet zodat iedereen denkt dat ik train.quote:
Ally wat walgelijkquote:Op donderdag 18 april 2013 12:56 schreef Allure_ het volgende:
Ha heb ik je even mooi door.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, ik post in al die topics voor de lol en kopieer wijze teksten van internet zodat iedereen denkt dat ik train.
Wist wel dat Mozy homo wasquote:Op donderdag 18 april 2013 13:00 schreef Chai het volgende:
Sorry mensen, ben ook geen echt meisje, heb jullie allemaal voor de gek gehouden. :$
Zwakke comeback voor zo'n pijnlijke opmerking.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:00 schreef Chai het volgende:
Sorry mensen, ben ook geen echt meisje, heb jullie allemaal voor de gek gehouden. :$
Hmm lekker stoken.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zwakke comeback voor zo'n pijnlijke opmerking.
Ik gebruik je pussy als waterpijp.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm lekker stoken.
Ik steek een sigaret in je oog G
Xcaliburquote:Op donderdag 18 april 2013 13:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik gebruik je pussy als waterpijp.
Heb je geluk, wie weet komt er wel wat haze mee uit mijn pussyquote:Op donderdag 18 april 2013 13:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik gebruik je pussy als waterpijp.
Loserquote:Op donderdag 18 april 2013 13:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn zwakke genen beginnen me parten te spelen, kutwind triggert m'n hooikoorts als een malle.
Haha, is eens wat anders dan een konijn uit een hoed.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb je geluk, wie weet komt er wel wat haze mee uit mijn pussy.
das toch lelijk manquote:Op donderdag 18 april 2013 12:53 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
2 Tinten donkerder en da's mijn lijfquote:Op donderdag 18 april 2013 13:07 schreef wise het volgende:
[..]
das toch lelijk man
[ afbeelding ]
veel gezonder
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
2 Tinten donkerder en da's mijn lijf.
Vanavond gouden combinatie, wodka red bull en hazequote:Op donderdag 18 april 2013 13:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, is eens wat anders dan een konijn uit een hoed.
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
2 Tinten donkerder en da's mijn lijf.
Half erectquote:
Ik ga toch voor Panzer.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:07 schreef wise het volgende:
[..]
das toch lelijk man
[ afbeelding ]
veel gezonder
Dus dat!quote:Op donderdag 18 april 2013 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat
homootjequote:
Alleen als er een ambulance klaarstaat, ik vertrouw jouw doseringen nog niet helemaal.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vanavond gouden combinatie, wodka red bull en haze. Doe je mee
?
80/20 met Aliquote:Op donderdag 18 april 2013 13:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alleen als er een ambulance klaarstaat, ik vertrouw jouw doseringen nog niet helemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar jij was nog half slapende toch? ik was klaarwakker was gister eind van de middag begin avondquote:Op donderdag 18 april 2013 13:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dus dat!
Is raar toch hoe iets zo echt kan voelen terwijl er helemaal niks aan de hand is?
50 tintenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:10 schreef wise het volgende:
[..]![]()
50 tinter lichter en dat is mijn lijf
Ach stel je niet aan, daarna gaan we lekker ham hindaclub.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alleen als er een ambulance klaarstaat, ik vertrouw jouw doseringen nog niet helemaal.
Nou zelfs toen ik geheel wakker was dacht ik t nog.. Zelfs net nog ff tijdens t etenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar jij was nog half slapende toch? ik was klaarwakker was gister eind van de middag begin avond
Raar is het zeker, ja... zo echt
Oeh, ik ga dit idee stelen.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vanavond gouden combinatie, wodka red bull en haze. Doe je mee
?
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zit tussen wise en panzer ingulden middenweg.
Maar ik snap persoonlijk echt niet, dat je dat afgetrainde er niet veel beter uit vindt zien, dan die foto die jij post.quote:
Hommoquote:
Ja, onwerkelijk wel.. beetje zelfde als een echte droom die zo realistisch isquote:Op donderdag 18 april 2013 13:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou zelfs toen ik geheel wakker was dacht ik t nog.. Zelfs net nog ff tijdens t eten
Mja i see the difference idd
gespierd is sowieso lelijk. Bij mannen en vrouwen.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar ik snap persoonlijk echt niet, dat je dat afgetrainde er niet veel beter uit vindt zien, dan die foto die jij post.
Ik zit er ook wel tussenin maar dan aan de minder gespierde kant zeg maarquote:Op donderdag 18 april 2013 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zit tussen wise en panzer ingulden middenweg.
mond houden flikkertje..Toen jij me pijpte hoorde ik je niet klagen.quote:
Ik kan er wel inkomen hoor. Ik vind dat je ook té gespierd kan zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar ik snap persoonlijk echt niet, dat je dat afgetrainde er niet veel beter uit vindt zien, dan die foto die jij post.
Amen bro.. Amenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hommo
[..]
Ja, onwerkelijk wel.. beetje zelfde als een echte droom die zo realistisch is
Shitquote:Op donderdag 18 april 2013 13:16 schreef wise het volgende:
[..]
mond houden flikkertje..Toen jij me pijpte hoorde ik je niet klagen.
Dit snap ik dan nietquote:Op donderdag 18 april 2013 13:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zit er ook wel tussenin maar dan aan de minder gespierde kant zeg maar.
ik hou ook van dikkies jaquote:Op donderdag 18 april 2013 13:16 schreef wise het volgende:
[..]
gespierd is sowieso lelijk. Bij mannen en vrouwen.![]()
Gelukkig persoonlijke smaak
Verkleed als Fred Flinstone met zo'n kaologrote ham de club in lopenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan, daarna gaan we lekker ham hindaclub.
quote:
Waarom?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Amen bro.. Amen
Ik heb zo'n gevoel dat dit een mooie, fijne, goede dag gaat worden.. Vraag me niet waarom![]()
Over smaak valt niet te twisten inderdaad.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:16 schreef wise het volgende:
[..]
Kan wel ja maar dat komt maar zeer weinig voor naar mijn mening.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik kan er wel inkomen hoor. Ik vind dat je ook té gespierd kan zijn.
Kan uberhaupt niet klagen met iets in mijn mondquote:
Beetje vaag. Maar wat ik bedoel: Ik ben lang niet zo gespierd als panzer, maar ook zeker niet stevig. Gewoon dun zeg maar.quote:
Moest lachenquote:
Haha ecto.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Beetje vaag. Maar wat ik bedoel: Ik ben lang niet zo gespierd als panzer, maar ook zeker niet stevig. Gewoon dun zeg maar.
Zosk de miesliert*quote:Op donderdag 18 april 2013 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moest lachen![]()
Soort Zosk eigenlijk dus
Oh als ik in de sportschool ben zie ik er genoeg lopen die naar mijn mening té gespierd zijn. Ik vind panzer op het randje zitten.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten inderdaad.
[..]
Kan wel ja maar dat komt maar zeer weinig voor naar mijn mening.
Die * was wel noodzakelijkquote:Op donderdag 18 april 2013 13:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zosk de miesliert*.
*een sliertje mie
Appelquote:
Ben zelf ook ecto as fuck hoor.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jup. Maar ik ben sinds februari aan het trainen om iets groter te worden.
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zosk de miesliert*.
*een sliertje mie
Oh godverdommequote:Op donderdag 18 april 2013 13:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Appel
Kijk eens in m'n fobo jongen? Speciaal voor jou
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:16 schreef wise het volgende:
[..]
Leek zonder nergens op iddquote:
Pushups en situps en dan kunnen we er weer mee doorquote:Op donderdag 18 april 2013 13:22 schreef Piye het volgende:
[..]
Ben zelf ook ecto as fuck hoor.Train ook alleen m'n armen als een ware beachboy.
quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:22 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben 1.93m, en toen ik begon was ik 74 kg. Nu heb ik al een tijdje niet gewogen, maa gok ik rond de 76 kg te zitten. En ik wil toe naar ergens tussen de 80/85.'T interesseart me niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraardquote:Op donderdag 18 april 2013 13:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh godverdommeook gelijk een zeer goeie gekozen
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moest lachen![]()
Soort Zosk eigenlijk dus
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:22 schreef Silentalarm het volgende:
Ik ben 1.93m, en toen ik begon was ik 74 kg. Nu heb ik al een tijdje niet gewogen, maa gok ik rond de 76 kg te zitten. En ik wil toe naar ergens tussen de 80/85.Pic van een figuur wat vergelijkbaar is met dat van jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan nog even flexen in de spiegel, gewoon omdat het kan.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pushups en situps en dan kunnen we er weer mee door.
Je kunt die niet te pas en te onpas gebruiken, dushi.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, die wou ik poppen na je hindaclubpost eerst.
Nah, gewoon omdat me dat een goed gevoel geeft.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:27 schreef Piye het volgende:
[..]
En dan nog even flexen in de spiegel, gewoon omdat het kan.
'T interesseart me niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je kunt die niet te pas en te onpas gebruiken, dushi.
Echt een droomvrouwquote:
Dat is toch eten wat WD wel eens eet?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Leek zonder nergens op idd.
[..]
Pushups en situps en dan kunnen we er weer mee door.
[..]Wat is dat voor woord, categorie meerkoet
.
Ja, zo kan je de hypothetische situatie dat iemand die niet rent voor de tram maar besluit gewoon de volgende nemen ook interpreteren als "dat zegt niet veel goeds over je persoonlijkheid"quote:Op donderdag 18 april 2013 13:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah, gewoon omdat me dat een goed gevoel geeft.
Ik bedoel, waarom zou je vrijwillig voor minder gaan dan sterk en atletisch? Vind dat dat niet veel goeds zegt over je persoonlijkheid.
HAHA, goeiequote:
Kan je meerkoet eten? Ik zie die beesten hier alleen zwemmen in de gracht somsquote:Op donderdag 18 april 2013 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
Dat is toch eten wat WD wel eens eet?
Meerkoet![]()
waterhoen
Bedoelde mezelf hoor, ik vind het wel dope dat je zo toegewijd bent. Maar ik meen gelezen te hebben dat je ook steroiden gebruikt (weet niet of dat serieus was), dat vind ik dan weer niet zo'n goed idee.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah, gewoon omdat me dat een goed gevoel geeft.
Ik bedoel, waarom zou je vrijwillig voor minder gaan dan sterk en atletisch? Vind dat dat niet veel goeds zegt over je persoonlijkheid.
Ik zou liefkozend met de rug van mijn hand over haar wangetjes aaien en haar met grote ogen aankijkenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt een droomvrouwsrs
[..]
Meerkoet![]()
waterhoen
Bij elke vogel toch wel?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
HAHA, goeie.
[..]
Kan je meerkoet eten? Ik zie die beesten hier alleen zwemmen in de gracht soms.
wowquote:Op donderdag 18 april 2013 12:56 schreef Allure_ het volgende:
Geen idee hoe ik dat moet vinden.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Pic van een figuur wat vergelijkbaar is met dat van jou?
Paint hetquote:Op donderdag 18 april 2013 13:31 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik dat moet vinden.
'T interesseart me niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je meerkoet eten? Ik zie die beesten hier alleen zwemmen in de gracht soms.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Dunno, vraag me sowieso af of je in principe niet elk dier kunt eten (als hij niet ziek of giftig is). Zou je bijv. een neushoorn kunnen eten? Of een giraffe? Een zwaan?quote:
Bazenpotenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Meerkoeten hebben echt ranzige poten trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou haar domineren en een soort krolse katgeluiden laten makenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou liefkozend met de rug van mijn hand over haar wangetjes aaien en haar met grote ogen aankijken
Neushoorn lijkt me lastig met die vadsige huid van ze.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dunno, vraag me sowieso af of je in principe niet elk dier kunt eten (als hij niet ziek of giftig is). Zou je bijv. een neushoorn kunnen eten? Of een giraffe? Een zwaan?
Ik zie niet in waarom niet. Ik denk wel dat herbivoren lekkerder zijn dan carnivoren.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dunno, vraag me sowieso af of je in principe niet elk dier kunt eten (als hij niet ziek of giftig is). Zou je bijv. een neushoorn kunnen eten? Of een giraffe? Een zwaan?
Vast welquote:Op donderdag 18 april 2013 13:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zou ik pas toen wanneer ze denkt dat ik volledig onschuldig benquote:Op donderdag 18 april 2013 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou haar domineren en een soort krolse katgeluiden laten maken
Bij de eerst gewisselde blik dus?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zou ik pas toen wanneer ze denkt dat ik volledig onschuldig ben
Mensen die onder een steen leven.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:31 schreef Modus het volgende:
Denken dat dat Panzer is op die foto in dit topic..
Zolang je maar toegewijd bent mag je alles gebruiken in mijn nederige opinie.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Bedoelde mezelf hoor, ik vind het wel dope dat je zo toegewijd bent. Maar ik meen gelezen te hebben dat je ook steroiden gebruikt (weet niet of dat serieus was), dat vind ik dan weer niet zo'n goed idee.
Geloofde jij direct dat ik onschuldig was?quote:
lol, met mijn piemel in je mond kan je niet eens ademenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan uberhaupt niet klagen met iets in mijn mondook niet met jouw piemel
sukkel
heb je pencildick?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:35 schreef wise het volgende:
[..]
lol, met mijn piemel in je mond kan je niet eens ademen
Ja. Gelijk, maar na je eerste woorden niet meerquote:Op donderdag 18 april 2013 13:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geloofde jij direct dat ik onschuldig was?
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
heb je pencildick?
[..]
Ja. Gelijk, en na je eerste woorden niet meer
gevogeltequote:Op donderdag 18 april 2013 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt een droomvrouwsrs
[..]
Meerkoet![]()
waterhoen
Laten we Eliza regelen :Squote:Op donderdag 18 april 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]I love it when you talk like this :$
Nee kip.quote:
eyeliner potloodquote:
van kip krijg je tieten, zit stofje in.quote:
Oh HELL yeahquote:
Uiteraard, je kunt ook mensen eten tenslottequote:Op donderdag 18 april 2013 13:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zoiets wel:quote:
Ze zeggen dat dat vlees op je hand onder je duim het lekkerst isquote:Op donderdag 18 april 2013 13:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Uiteraard, je kunt ook mensen eten tenslotte
Nou ik zal sowieso de laatste zijn om tegen mensen te zeggen dat ze geen drugs moeten gebruiken.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zolang je maar toegewijd bent mag je alles gebruiken in mijn nederige opinie.Als je Ferrari kunt rijden moet je vooral niet in een Corsa blijven rondgolven.
Jij bent Kirill Chayka? http://topfitguys.blogspo(...)tribute-to-zyzz.htmlquote:Op donderdag 18 april 2013 13:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die onder een steen leven.
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zoiets wel:
[ afbeelding ]Jouw tepels zijn ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zoiets wel:
[ afbeelding ]wheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.repped
Ja. Nu graag weer weghalen.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Jij bent Kirill Chayka? http://topfitguys.blogspo(...)tribute-to-zyzz.html
Ik geloof het zoquote:Op donderdag 18 april 2013 13:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze zeggen dat dat vlees op je hand onder je duim het lekkerst is
Zou ik eigenlijk weleens willen proberen. Maar ja, hoe begin je daaraan zonder in de gevangenis te belanden? Zelfs die gozer die toestemming had, werd nog opgepakt.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Uiteraard, je kunt ook mensen eten tenslotte
Gewoon een programma zoals Proefkonijnen gaan presenteren.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk weleens willen proberen. Maar ja, hoe begin je daaraan zonder in de gevangenis te belanden? Zelfs die gozer die toestemming had, werd nog opgepakt.
sjonge jonge. Gewoon een stuk van je bil verwijderen met een kaasschaafquote:Op donderdag 18 april 2013 13:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Zou ik eigenlijk weleens willen proberen. Maar ja, hoe begin je daaraan zonder in de gevangenis te belanden? Zelfs die gozer die toestemming had, werd nog opgepakt.
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:41 schreef wise het volgende:
[..]
sjonge jonge. Gewoon een stuk van je bil verwijderen met een kaasschaaf
Ergens zou ik t van mezelf nog wel eens proberen (sowieso geen ander mens).. Alleen wil ik geen wond daarquote:Op donderdag 18 april 2013 13:40 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik geloof het zo
Toch was ik t niet van plan om te proberen.
Goed verhaal, lekker kort ook.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:41 schreef Chai het volgende:
Ik zou graag het 1 en ander van mij af willen schrijven. Omdat ik gewoon niet meer weet wat ik er mee moet. Hiervoor hebben jullie wel het 1 en ander nodig uit mijn verleden.
Ik ben altijd wel een beetje een buitenbeentje geweest. Uit het gevolg van dit zijn enkele jaren van treiterijen en pesten ontstaan. Toen ik naar de middelbare ging ben ik zeker het eerste jaar zodanig gepest dat ik een echte breakdown heb gehad. Gelukkig heeft mijn metrix dit optijd door gehad en is er flink met de klas gepraat, waardoor het wel beter ging maar voledig geaccepteerd werd ik niet.
Gelukkig werden de klassen omgegooid en heb ik de 4 jaar daarna redelijk goed doorstaan. Helaas werd dit van korte duur en werd ik ziek waardoor ik een jaar over moest doen.
Weer in een nieuwe klas waarvan de eerste maanden echt geen pretje waren.
Ondertussen ben ik geslaagd en volg ik een opleiding op het hbo. Ik had zo gehoopt dat dit anders zou zijn, maar niets is minder waar. Uit het meidengroepje waarmee we de eerste weken hebben gezeten hebben 2 meiden ineens een vete tegen mij. Dit word allemaal op een achterbakse manier uit gespeeld en sommige dingen doen ze dus expres om mij te kwetsen.
Dit is allemaal bevestigd door de enkele echte vriendin die ik daar heb, ze vragen haar zelfs waarom ze nog met mij omgaat. Want ik ben "slecht voor je imago" en "dat kind is labiel en spoort niet".
Echter kan ik deze dames hiermee niet confronteren, want dames vechten gemeen. e zullen ten alle tijden toch ontkennen dat ze dit gezegt hebben. En daarnaast kan ik mijn vriendin niet in gevaar brengen. Want 1 van die meiden is haar "save-post" voor als ze moet overnachten, want ze woont niet in de desbetreffende stad.
Ik had zo gehoopt dat het na de middelbare zoveel anders zou zijn. Dat mensen volwassener zouden zijn.
Doordat ik slecht contact heb met de rest van de studenten (ik zit niet aangesloten bij verenigingen, dit kan ik qua tijd namelijk niet combineren met mijn verplichtingen thuis.) en de contacten van de 2 meiden zijn veel groter dan die van mij.
Door dit alles heb ik al 2 emotionele inzinkingen gehad thuis. Mijn ouders weten ook niet hoe ze me kunnen helpen. Maar op het moment is het plezier in mijn opleiding door dit alles compleet verdwenen. Ik ga met lood in mijn schoenen op pad. Terwijl ik de opleiding wel erg leuk vind.
Ik slaap niet tot amper, en heb de meest rare en enge gedachtes en dromen.
Ik weet niet met wie ik op school hierover kan praten. Helaas zou een "decaan, coordinator typje" hier weinig kunnen uitmaken. Aangezien we allemaal "volwassen zijn".
Het spijt me, dat ik jullie met dit verhaal opzadel. Maar ik moest het ff kwijt.
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
wheheherepped
[..]
Ja. Nu graag weer weghalen.
ik verwachte een Bel Air....quote:Op donderdag 18 april 2013 13:41 schreef Chai het volgende:
Ik zou graag het 1 en ander van mij af willen schrijven. Omdat ik gewoon niet meer weet wat ik er mee moet. Hiervoor hebben jullie wel het 1 en ander nodig uit mijn verleden.
Ik ben altijd wel een beetje een buitenbeentje geweest. Uit het gevolg van dit zijn enkele jaren van treiterijen en pesten ontstaan. Toen ik naar de middelbare ging ben ik zeker het eerste jaar zodanig gepest dat ik een echte breakdown heb gehad. Gelukkig heeft mijn metrix dit optijd door gehad en is er flink met de klas gepraat, waardoor het wel beter ging maar voledig geaccepteerd werd ik niet.
Gelukkig werden de klassen omgegooid en heb ik de 4 jaar daarna redelijk goed doorstaan. Helaas werd dit van korte duur en werd ik ziek waardoor ik een jaar over moest doen.
Ondertussen ben ik geslaagd en volg ik een opleiding op het hbo. Ik had zo gehoopt dat dit anders zou zijn, maar niets is minder waar. Uit het meidengroepje waarmee we de eerste weken hebben gezeten hebben 2 meiden ineens een vete tegen mij. Dit word allemaal op een achterbakse manier uit gespeeld en sommige dingen doen ze dus expres om mij te kwetsen.
Dit is allemaal bevestigd door de enkele echte vriendin die ik daar heb, ze vragen haar zelfs waarom ze nog met mij omgaat. Want ik ben "slecht voor je imago" en "dat kind is labiel en spoort niet".
Echter kan ik deze dames hiermee niet confronteren, want dames vechten gemeen. e zullen ten alle tijden toch ontkennen dat ze dit gezegt hebben. En daarnaast kan ik mijn vriendin niet in gevaar brengen. Want 1 van die meiden is haar "save-post" voor als ze moet overnachten, want ze woont niet in de desbetreffende stad.
Ik had zo gehoopt dat het na de middelbare zoveel anders zou zijn. Dat mensen volwassener zouden zijn.
Doordat ik slecht contact heb met de rest van de studenten (ik zit niet aangesloten bij verenigingen, dit kan ik qua tijd namelijk niet combineren met mijn verplichtingen thuis.) en de contacten van de 2 meiden zijn veel groter dan die van mij.
Door dit alles heb ik al 2 emotionele inzinkingen gehad thuis. Mijn ouders weten ook niet hoe ze me kunnen helpen. Maar op het moment is het plezier in mijn opleiding door dit alles compleet verdwenen. Ik ga met lood in mijn schoenen op pad. Terwijl ik de opleiding wel erg leuk vind.
Ik weet niet met wie ik op school hierover kan praten. Helaas zou een "decaan, coordinator typje" hier weinig kunnen uitmaken. Aangezien we allemaal "volwassen zijn".
Het spijt me, dat ik jullie met dit verhaal opzadel. Maar ik moest het ff kwijt.
Nouja, dat is het ook meer. Ik ben ook wel benieuwd hoe het smaakt, maar ik hoef niet per sé mezelf of iemand anders te verminken.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ergens zou ik t van mezelf nog wel eens proberen (sowieso geen ander mens).. Alleen wil ik geen wond daarNoem me maar ziek, kom maar
Maar nee, al die spookverhalen ook over prionen en dat soort shit (maar dat was volgens mij met hersenen eten? )
Ja wist niet hoe ik het moest samenvatten :$ wilde het gewoon even kwijt.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:42 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort ook.
Dat was best wel baas dat ze dat deden.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gewoon een programma zoals Proefkonijnen gaan presenteren.
Ik ga toch niet van mezelf eten joh.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:41 schreef wise het volgende:
[..]
sjonge jonge. Gewoon een stuk van je bil verwijderen met een kaasschaaf
Juist! Dat..quote:Op donderdag 18 april 2013 13:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nouja, dat is het ook meer. Ik ben ook wel benieuwd hoe het smaakt, maar ik hoef niet per sé mezelf of iemand anders te verminken.
en dat sperma proeven wat je laatst deed dan¿quote:Op donderdag 18 april 2013 13:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat was best wel baas dat ze dat deden.
[..]
Ik ga toch niet van mezelf eten joh.
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:44 schreef wise het volgende:
[..]
en dat sperma proeven wat je laatst deed dan¿
Proeven? Ik kook er al jaren mee.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:44 schreef wise het volgende:
[..]
en dat sperma proeven wat je laatst deed dan¿
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Jullie zijn best goede mensen. Toen ik het met mijn vrienden hierover had, dachten we meer in de richting van iemand afmaken en helemaal opeten.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:43 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nouja, dat is het ook meer. Ik ben ook wel benieuwd hoe het smaakt, maar ik hoef niet per sé mezelf of iemand anders te verminken.
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb een gifje gevonden van Dqod die ruzie heeft met haar chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ik heb een gifje gevonden van Dqod die ruzie heeft met haar chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
Ik heb een gifje gevonden van Dqod die ruzie heeft met haar chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow ik hoorde ineens de opening chords van Beat It in mijn hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helemaal? Ook het menselijk orgaanvlees en zo?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Jullie zijn best goede mensen. Toen ik het met mijn vrienden hierover had, dachten we meer in de richting van iemand afmaken en helemaal opeten.
Trouwens meeste mensen zijn niet gespierd genoeg en iets te vet voor goed vlees denk ik.![]()
En dan vinden ze mij hier in en in slechtquote:Op donderdag 18 april 2013 13:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Jullie zijn best goede mensen. Toen ik het met mijn vrienden hierover had, dachten we meer in de richting van iemand afmaken en helemaal opeten.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
begraafplaats in de gaten houden op een vers lijk of 's nachts de straten afstruinen naar zwervers of dronken mensen. Daarvan de hand afhakken en dan het gedeelte bij de duim proeven.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Jullie zijn best goede mensen. Toen ik het met mijn vrienden hierover had, dachten we meer in de richting van iemand afmaken en helemaal opeten.I had a splitting headache.From which the future's made.
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tering
eerder zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Dan moeten we panzer dus opeten.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Helemaal? Ook het menselijk orgaanvlees en zo?
Trouwens meeste mensen zijn niet gespierd genoeg en iets te vet voor goed vlees denk ik.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dan moeten we panzer dus opeten.![]()
![]()
Neen, lulquote:
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Bwehehehequote:Op donderdag 18 april 2013 13:48 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dan moeten we panzer dus opeten.
Mwah organen hoeven niet zozeer voor mij. Ik vind lever al smerig namelijk.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Helemaal? Ook het menselijk orgaanvlees en zo?
Trouwens meeste mensen zijn niet gespierd genoeg en iets te vet voor goed vlees denk ik.
Dat van die spieren heb ik ze ook verteld. Zij dachten dat je het beste een dikzak kon nemen, maar je kan beter een Panzertje hebben.Ik denk ook wel dat mensen heerlijk zijn trouwens, dus aan 1 stukje heb ik niet genoeg.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:41 schreef Chai het volgende:
Het spijt me, dat ik jullie met dit verhaal opzadel. Maar ik moest het ff kwijt.arme meid. Kan je niet met enkel je echte vriendinnen omgaan en die achterbakse laten schieten? En niks van ze aan te trekken.
![]()
solly skatjequote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Ik hou het wel gewoon bij bepaald lichaamsvochtquote:Op donderdag 18 april 2013 13:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah organen hoeven niet zozeer voor mij. Ik vind lever al smerig namelijk.
Dat van die spieren heb ik ze ook verteld. Zij dachten dat je het beste een dikzak kon nemen, maar je kan beter een Panzertje hebben.Ik denk ook wel dat mensen heerlijk zijn trouwens, dus aan 1 stukje heb ik niet genoeg.
![]()
Ik denk niet dat mensen lekker zijn, heb je gebakken mensenvlees wel eens geroken?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:49 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah organen hoeven niet zozeer voor mij. Ik vind lever al smerig namelijk.
![]()
quote:![]()
stierenballen bij de griek ookI had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:
Ik heb een gifje gevonden van Dqod die ruzie heeft met haar chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dqod is lesbisch? Oke waar is mn touwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet sws met ze samenwerken in projecten en zoquote:Op donderdag 18 april 2013 13:50 schreef Nestalgie het volgende:
[..]arme meid. Kan je niet met enkel je echte vriendinnen omgaan en die achterbakse laten schieten? En niks van ze aan te trekken.
want die vriendin moet een beetje met ze blijven socializen, omdat ze ze nodig is.
![]()
komt door het vel en het haar daarop. Dat moet je eerst wegsnijden.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen lekker zijn, heb je gebakken mensenvlees wel eens geroken?I had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Geen idee, ik neem geen ballen in mijn mond.quote:
Zegt wel weer wat over jou
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Je haalt het nu toch niet in de war met verbrand vlees? Want dat stinkt weldegelijk.. Echt gebakken durf ik niet te zeggenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen lekker zijn, heb je gebakken mensenvlees wel eens geroken?
Maar hoe komt t dat je buiten de buit valt?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet sws met ze samenwerken in projecten en zowant die vriendin moet een beetje met ze blijven socializen, omdat ze ze nodig is.
![]()
Dit meen je?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:51 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
dqod is lesbisch? Oke waar is mn touw
motherfuckerquote:Op donderdag 18 april 2013 13:51 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Geen idee, ik neem geen ballen in mijn mond.
Zegt wel weer wat over jouI had a splitting headache.From which the future's made.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Zo'n turkse slager/bakker/groenteman/wasmiddelverkoper/kruidenier/gereedschapswinkel naast mijn huis verkoopt allemaal van die dieren organen, ziet er gek uit men.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: