Nee, het is gewoon gedoogd.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt hè, ze trappen er gewoon in, haha.
Ik ben helemaal raar in muh hoofd mang laat me :$quote:
Lief.quote:
Hoe komt dat? :Squote:Op donderdag 18 april 2013 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben helemaal raar in muh hoofd mang laat me :$
quote:
Vet rare dromen over o.a orgies (quote:
Wat is dit.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vet rare dromen over o.a orgies () en mijn hand die er half af lag, waar ik overigens echt van overtuigd was tot zojuist.. Had al bijna de dokter gebeld
JA WEET IK VEELquote:
Amazeballs with awesomesaucequote:
Foto met briefje " Ik wil grid " en je hebt je bewijs.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt hè, ze trappen er gewoon in, haha.
I eatz 'em for breakfastquote:
Klinkt als afgelopen zaterdagquote:Op donderdag 18 april 2013 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vet rare dromen over o.a orgies () en mijn hand die er half af lag, waar ik overigens echt van overtuigd was tot zojuist.. Had al bijna de dokter gebeld
Kan toch niet.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Foto met briefje " Ik wil grid " en je hebt je bewijs.
Smooth, je wil na 42 jaar natuurlijk ook een keer meemaken hoe het voelt om een chick te hebben die je wil haha.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Foto met briefje " Ik wil grid " en je hebt je bewijs.
quote:
Je was je hand kwijtgeraakt in een puni?!quote:Op donderdag 18 april 2013 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee.. Ik had m'n eigen pezen doorgeknaagt ofzoquote:Op donderdag 18 april 2013 12:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je was je hand kwijtgeraakt in een puni?!
ik heb kibbeling gehaald. en een haring met uitjesquote:Op donderdag 18 april 2013 12:05 schreef Silentalarm het volgende:
Moeilijkste beslissing van de dag komt weer in zicht: Wat ga ik lunchen?
Balen dat er vandaag geen kaasbroodjes zijn, trek in nu.
Tering.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee.. Ik had m'n eigen pezen doorgeknaagt ofzo![]()
In b4: labiele hoer
I know, rightquote:
Deze manquote:
Aight.quote:
Watquote:Op donderdag 18 april 2013 12:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee.. Ik had m'n eigen pezen doorgeknaagt ofzo![]()
In b4: labiele hoer
I'm in a happy place, wanna come?quote:
Ja echt.. Heel raar. Voelde geen pijn, maar wel tocht er langs ofzo en t voelde slap en ergens ben ik er van overtuigd dat ik nog steeds de HA moet bellenquote:
quote:
quote:
Jij bent echt niet normaal.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja echt.. Heel raar. Voelde geen pijn, maar wel tocht er langs ofzo en t voelde slap en ergens ben ik er van overtuigd dat ik nog steeds de HA moet bellen.. VOOR M'N HAND JA!! Ik heb t niet over medicatie en een dwangbuis
Mafkeesquote:Op donderdag 18 april 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja echt.. Heel raar. Voelde geen pijn, maar wel tocht er langs ofzo en t voelde slap en ergens ben ik er van overtuigd dat ik nog steeds de HA moet bellen.. VOOR M'N HAND JA!! Ik heb t niet over medicatie en een dwangbuis
Dat realiseer je je nu pas?quote:
quote:
Love you guysquote:
En dit jaquote:
Accepteer het gewoon.. Omarm het. Het is allemaal niet zo ergquote:
Volgens mij vind jij het wel leuk om vernederd te worden in bed ofnieh? :$quote:Op donderdag 18 april 2013 12:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Accepteer het gewoon.. Omarm het. Het is allemaal niet zo erg
Jij weet niet wat je zegt jongeman, laat het gaan, zet die drank weg :$quote:Op donderdag 18 april 2013 12:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij vind jij het wel leuk om vernederd te worden in bed ofnieh? :$
Akkoord.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Accepteer het gewoon.. Omarm het. Het is allemaal niet zo erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |