Hier hoopte ik al een beetje op.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:43 schreef Allure_ het volgende:
Hoe durf je myn naam te spellen als een turk.
SHIT IS GOING DOWN
hier werkt het primaquote:Op donderdag 18 april 2013 11:45 schreef Zosk het volgende:
Fijn ook dat Photobucket oid down is, helft doet het niet.
Ja.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:14 schreef Sebesse het volgende:
Ik ben fan van Nederlandse, Friese en - stiekem - Franse namen! Als ik ooit een dochtertje mag krijgen zou ik toch wel vallen voor een naam als Mireille of Marieke. Voor een jongen vind ik iets als Ronald of Olaf prachtig!
Ik ben niet in verwachting, maar ik ben nieuwsgierig en kwam terecht op een forum voor tienermoeders. Ik was benieuwd, en zag een topic staan over de bedachte kindernamen!
'Riann' wil haar kindje Djazlyn noemen als het een dochter blijkt te zijn, en Delenzio als het een zoon is. Ze raadt een ander forumuser aan om haar dochter Djaylinn, Keighlee (Kaylee), Milou of Dayenna te noemen, toen de ander forumuser vroeg om tips voor "een lekker pittige naam, maar toch met een lieve kant".
'Mautje' is 9 weken, en wil haar zoon Junior Bentley (Niet Bentley Junior?) noemen, met als 'roepnaam' Junior. Als het blijkt een meisje te zijn, wordt het Avelyne Yesline, met als 'roepnaam' Lyne (?), en dat spreekt ze volgens haar uit als 'letterlijk 'line''.
'Littlekarel' zegt dat 'haar kleine meisje' Filou heet.
'Gentiana''s eerste kind heet Dylano Davy (Ik verlas me even in Davy Jones).
Stelt de toekomstige (half)Nederlandse generatie zich aan ons voor als 'Dylano Davy de Bakker' of 'Avelyne Yesline, maar zeg maar Line'? Of toch liever Delenzio als schoonzoon?
Ik ben best tolerant, maar die namen zijn toch echt geweldig!![]()
Voor degenen die ook even willen gluren:
http://www.tienermoeders.(...)_voor_je_kleine.aspx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:49 schreef Silentalarm het volgende:
Ik moet voor school dus iets schrijven over een communicatie-ethische kwestie maar ik weet geen communicatie-ethische kwestie om over te schrijven.
gewoon even op de website van reformatorisch dagblad zoeken naar een interview over abortusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfs dan is het nog zonde van mijn tijd, vind ik.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan doordat ik twee keer sneller dan gemiddeld lees.
Alsof je iets beters te doen hebt.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zelfs dan is het nog zonde van mijn tijd, vind ik.
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:52 schreef Zosk het volgende:
Als ik zo'n formaat OP zie word ik al moe.
HAD HET GISTEREN GVD EEN PARTIJ DRUK JONGE LAAT ME.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof je iets beters te doen hebt.
Was je baas nog blij met je kwaliteitswerk?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
HAD HET GISTEREN GVD EEN PARTIJ DRUK JONGE LAAT ME.
Oké.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
HAD HET GISTEREN GVD EEN PARTIJ DRUK JONGE LAAT ME.
Dat wel, was sowieso een uur langer gebleven. :$quote:Op donderdag 18 april 2013 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Was je baas nog blij met je kwaliteitswerk?
Bedenk me dat ik ook NIKS lees op fok, want kksaaiquote:Op donderdag 18 april 2013 11:54 schreef Zosk het volgende:
Ik ga dat ook gewoon echt niet lezen, tenzij iemand een geniale samenvatting zou hebben waardoor ik zoiets heb van: dit moet ik gelezen hebben. De laatste keer dat dit gebeurde kan ik mij niet herinneren.Nu wil dit niks zeggen, aangezien mijn geheugen gemiddeld drie dagen terug gaat, maar toch.
Kan wel paar dingetjes noemen hoor, haha.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bedenk me dat ik ook NIKS lees op fok, want kksaai
zelfs deze sc lees ik neitwhat is wrong with me
Ja maar dan heb je wel een ethische kwestie, maar is dat ook communicatie-ethisch?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gewoon even op de website van reformatorisch dagblad zoeken naar een interview over abortus
Mijn post was eigenlijk al te lang hè?quote:Op donderdag 18 april 2013 11:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bedenk me dat ik ook NIKS lees op fok, want kksaai
zelfs deze sc lees ik neitwhat is wrong with me
Doe eens niet zo chagrijnig man, tering, slechte seks gehad ofzo.quote:
Zo dachten mijn ouders ook toen ze mij mijn naam gaven. Later bleek er echter wel iets op te rijmen.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:49 schreef Sebesse het volgende:
Simone is bezorgd over het feit dat andere basisschoolkinderen haar zoon zouden kunnen gaan pesten. Daarom wilde haar zoontje absoluut niet Chris noemen, omdat die pestjeugd dan tegen haar lieve kleintje 'Chris de Pis' kunnen gaan roepen. Daarom is de nieuwe telg geboren als Kiano. Want Kiano rijmt alleen op piano.
Ik verzin dit niet.
Komt gewoon door jou, niet dat laatste dan.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe eens niet zo chagrijnig man, tering, slechte seks gehad ofzo.
lol jij bent een kloon, jouw mening is derhalve niet relevant hahaquote:Op donderdag 18 april 2013 11:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan wel paar dingetjes noemen hoor, haha.![]()
ik sla gewoon de posts van bepaalde users overquote:Op donderdag 18 april 2013 11:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn post was eigenlijk al te lang hè?Ik negeer serieus posts die iets langer zijn dan wat ik net postte (niet altijd), maar wel regelmatig, hier dus.
.
OEIIIIIquote:Op donderdag 18 april 2013 11:57 schreef Allure_ het volgende:
lol jij bent een kloon, jouw mening is derhalve niet relevant haha
Zal je met rust laten.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Komt gewoon door jou, niet dat laatste dan.En nee.
Lol, mallerd.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lol jij bent een kloon, jouw mening is derhalve niet relevant haha![]()
Begrijpelijk en herkenbaar.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik sla gewoon de posts van bepaalde users overlange teksten ook
Ja maarquote:Op donderdag 18 april 2013 11:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja.
Je komt uit het Noorden toch, beetje verder kwamen ze vandaan dus vond het wel toepasselijk hehe.
Dit, jaquote:Op donderdag 18 april 2013 11:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
lol jij bent een kloon, jouw mening is derhalve niet relevant haha![]()
Echt hè, ze trappen er gewoon in, haha.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |