Haha, is eens wat anders dan een konijn uit een hoed.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb je geluk, wie weet komt er wel wat haze mee uit mijn pussy.
das toch lelijk manquote:Op donderdag 18 april 2013 12:53 schreef Panzermaus het volgende:
Zijn jullie allemaal ook mirin' de rug?
[ afbeelding ]
2 Tinten donkerder en da's mijn lijfquote:Op donderdag 18 april 2013 13:07 schreef wise het volgende:
[..]
das toch lelijk man
[ afbeelding ]
veel gezonder
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
2 Tinten donkerder en da's mijn lijf.
Vanavond gouden combinatie, wodka red bull en hazequote:Op donderdag 18 april 2013 13:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, is eens wat anders dan een konijn uit een hoed.
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
2 Tinten donkerder en da's mijn lijf.
Half erectquote:
Ik ga toch voor Panzer.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:07 schreef wise het volgende:
[..]
das toch lelijk man
[ afbeelding ]
veel gezonder
Dus dat!quote:Op donderdag 18 april 2013 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat
Doet mij denken aan gisteren, deed borstoefening en het voelde serieus of mijn arm er af viel en er bloed uit mijn ader spoot... was niks aan de hand tho
Zou mijn eigen gezicht wel willen zien toen dat gebeurde
homootjequote:
Alleen als er een ambulance klaarstaat, ik vertrouw jouw doseringen nog niet helemaal.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vanavond gouden combinatie, wodka red bull en haze. Doe je mee
?
80/20 met Aliquote:Op donderdag 18 april 2013 13:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alleen als er een ambulance klaarstaat, ik vertrouw jouw doseringen nog niet helemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar jij was nog half slapende toch? ik was klaarwakker was gister eind van de middag begin avondquote:Op donderdag 18 april 2013 13:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dus dat!
Is raar toch hoe iets zo echt kan voelen terwijl er helemaal niks aan de hand is?
50 tintenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:10 schreef wise het volgende:
[..]![]()
50 tinter lichter en dat is mijn lijf
Ach stel je niet aan, daarna gaan we lekker ham hindaclub.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alleen als er een ambulance klaarstaat, ik vertrouw jouw doseringen nog niet helemaal.
Nou zelfs toen ik geheel wakker was dacht ik t nog.. Zelfs net nog ff tijdens t etenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar jij was nog half slapende toch? ik was klaarwakker was gister eind van de middag begin avond
Raar is het zeker, ja... zo echt
Oeh, ik ga dit idee stelen.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vanavond gouden combinatie, wodka red bull en haze. Doe je mee
?
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zit tussen wise en panzer ingulden middenweg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |