Ok mooi, dan kan ik nu met een gerust hart op het toilet gaan zittenquote:
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok mooi, dan kan ik nu met een gerust hart op het toilet gaan zitten
Tot later![]()
quote:
Bij mij in het een lekkerbekje geworden.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb kibbeling gehaald. en een haring met uitjes
watquote:Op donderdag 18 april 2013 12:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja echt.. Heel raar. Voelde geen pijn, maar wel tocht er langs ofzo en t voelde slap en ergens ben ik er van overtuigd dat ik nog steeds de HA moet bellen.. VOOR M'N HAND JA!! Ik heb t niet over medicatie en een dwangbuis
Kijk jij niet, net als Panzer, standaard in de spiegel tijdens je oefeningen?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat
Doet mij denken aan gisteren, deed borstoefening en het voelde serieus of mijn arm er af viel en er bloed uit mijn ader spoot... was niks aan de hand tho
Zou mijn eigen gezicht wel willen zien toen dat gebeurde
Nee, ik vind mijzelf zeer lelijkquote:Op donderdag 18 april 2013 12:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kijk jij niet, net als Panzer, standaard in de spiegel tijdens je oefeningen?
Je hebt iets heel moois hangen daar beneden ja?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik vind mijzelf zeer lelijkkijk altijd naar beneden
Je bent niet goed wijs als je dat niet doet. Voegt heel veel toe aan de kwaliteit en efficientie van je training.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kijk jij niet, net als Panzer, standaard in de spiegel tijdens je oefeningen?
Ruig verhaal man, voortaan maar geen borst meer trainen dus. Ik trainde gisteren borst en dat ging best wel goed (dat trainen van borst) en nadat ik klaar was met trainen borst: iedereen was mirin' de borst.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wat
Doet mij denken aan gisteren, deed borstoefening en het voelde serieus of mijn arm er af viel en er bloed uit mijn ader spoot... was niks aan de hand tho
Zou mijn eigen gezicht wel willen zien toen dat gebeurde
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik vind mijzelf zeer lelijkkijk altijd naar beneden
Hehehe.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt iets heel moois hangen daar beneden ja?
Ik begrijp het.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent niet goed wijs als je dat niet doet. Voegt heel veel toe aan de kwaliteit en efficientie van je training.
Gewoon eenmaal per week een privéles nemen waarbij je door een trainer geinstrueerd en geholpen wordt.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je bent niet goed wijs als je dat niet doet. Voegt heel veel toe aan de kwaliteit en efficientie van je training.
Wijo wat een zelfverheerlijking dit.. knap staaltjequote:Op donderdag 18 april 2013 12:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Ruig verhaal man, voortaan maar geen borst meer trainen dus. Ik trainde gisteren borst en dat ging best wel goed (dat trainen van borst) en nadat ik klaar was met trainen borst: iedereen was mirin' de borst.
Chicks vonden het leuk maar ik had een tanktop aan dus dan lijk je automatisch een doorgesnoven anabolentokkie in plaats van een suave jongeman in zijn strakke t-shirt.
Daar ben ik wel content mee, ja. Zeker welquote:Op donderdag 18 april 2013 12:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Je hebt iets heel moois hangen daar beneden ja?
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ruig verhaal man, voortaan maar geen borst meer trainen dus. Ik trainde gisteren borst en dat ging best wel goed (dat trainen van borst) en nadat ik klaar was met trainen borst: iedereen was mirin' de borst.
Chicks vonden het leuk maar ik had een tanktop aan dus dan lijk je automatisch een doorgesnoven anabolentokkie in plaats van een suave jongeman in zijn strakke t-shirt.
je gaat stappen vanavond?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:52 schreef Allure_ het volgende:
Ik ga vanavond ook weer mijn best doen.
Flinke rug wel.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:53 schreef Panzermaus het volgende:
Zijn jullie allemaal ook mirin' de rug?
[ afbeelding ]
Vast niet in de sportschool hehe.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:52 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:52 schreef Allure_ het volgende:
Dit telt niet, zijn rug heeft een rug.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:53 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Train jij?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:53 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ver kun jij je armen omhoog doen?quote:Op donderdag 18 april 2013 12:53 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:53 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd maar die muts op hequote:Op donderdag 18 april 2013 12:53 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 april 2013 12:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha en dan zo "Trein jij?" tegen Sala zeggen haha ja lol.
quote:
Ouch.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:56 schreef Allure_ het volgende:
Die foto van chai in US, net een huilend jongetje
moest lachenquote:Op donderdag 18 april 2013 12:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha en dan zo "Trein jij?" tegen Sala zeggen haha ja lol.
Hahahahahaquote:Op donderdag 18 april 2013 12:56 schreef Allure_ het volgende:
Ohhh snapquote:Op donderdag 18 april 2013 12:56 schreef Allure_ het volgende:
Nee, ik post in al die topics voor de lol en kopieer wijze teksten van internet zodat iedereen denkt dat ik train.quote:
Ally wat walgelijkquote:Op donderdag 18 april 2013 12:56 schreef Allure_ het volgende:
Ha heb ik je even mooi door.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, ik post in al die topics voor de lol en kopieer wijze teksten van internet zodat iedereen denkt dat ik train.
Wist wel dat Mozy homo wasquote:Op donderdag 18 april 2013 13:00 schreef Chai het volgende:
Sorry mensen, ben ook geen echt meisje, heb jullie allemaal voor de gek gehouden. :$
Zwakke comeback voor zo'n pijnlijke opmerking.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:00 schreef Chai het volgende:
Sorry mensen, ben ook geen echt meisje, heb jullie allemaal voor de gek gehouden. :$
Hmm lekker stoken.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zwakke comeback voor zo'n pijnlijke opmerking.
Ik gebruik je pussy als waterpijp.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm lekker stoken.
Ik steek een sigaret in je oog G
Xcaliburquote:Op donderdag 18 april 2013 13:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik gebruik je pussy als waterpijp.
Heb je geluk, wie weet komt er wel wat haze mee uit mijn pussyquote:Op donderdag 18 april 2013 13:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik gebruik je pussy als waterpijp.
Loserquote:Op donderdag 18 april 2013 13:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn zwakke genen beginnen me parten te spelen, kutwind triggert m'n hooikoorts als een malle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |