SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb zelf nog even een foto van haar kunnen makenquote:Op donderdag 18 april 2013 11:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Niks mis met die pussy.
Haha goed kontje.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb zelf nog even een foto van haar kunnen maken
[ afbeelding ]
Beetje een bewogen kutfoto maarja
Ja is sowieso vrijwel allemaal nep, maarja sommige dingen komen nog vrij hard aan. Al zijn de klappen en schoppen wel gewoon fake en is het idd een toneelspel.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Haha goed kontje.
Hoezo daarheen geweest dan... Wil nog gerust een naar een echt k1 achtig iets, maar deze shit is vrij nep toch?
Ja, oke... Keek eerder ook wel vaak naar WWE/WWF etc. Ook nog wel wat ps2 en ps3 games van gehad. Zit nog altijd vaak te twijfelen om naast fitness nog iets van kickboxen te gaan doen. Gewoon als in trainen en sparren, geen competitie. Maarja dat cultuurtje is altijd zo akelig.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja is sowieso vrijwel allemaal nep, maarja sommige dingen komen nog vrij hard aan. Al zijn de klappen en schoppen wel gewoon fake en is het idd een toneelspel.
Maarja, ben sinds ik kind ben al worstelfan, vroeger altijd gekeken, die games gespeeld enz. Kijk het nu nog steeds, elke week met vrienden. En nu waren ze eindelijk een keer in Nederland dus daar moest ik natuurlijk bij zijn.
Klopt, die hele kickboks/mma/k1 wereld spreekt me ook niet echt aan. Krijg er toch altijd zo'n crimineel of mocrogevoel bij. Wel vette sporten, dat sowieso, maar spreekt mij persoonlijk niet echt aan.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, oke... Keek eerder ook wel vaak naar WWE/WWF etc. Ook nog wel wat ps2 en ps3 games van gehad. Zit nog altijd vaak te twijfelen om naast fitness nog iets van kickboxen te gaan doen. Gewoon als in trainen en sparren, geen competitie. Maarja dat cultuurtje is altijd zo akelig.
Njah de sport als om gewoon te beoefenen wel, maar idd die hele crimi/tokkie cultuur eromheen. Sowieso als je competitie gaat vechten lijkt het me zeer ongezond al die klappen op je hersenpan. Ik heb echt het gevoel dat je het merkt aan het praten van al die ervaren pro vechters. DIkke respect voor die mensen, maar er zijn echt wat hersencellen goed geraakt meestal.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, die hele kickboks/mma/k1 wereld spreekt me ook niet echt aan. Krijg er toch altijd zo'n crimineel of mocrogevoel bij. Wel vette sporten, dat sowieso, maar spreekt mij persoonlijk niet echt aan.
Dat eerste filmpje ook... Sommige klappen... Kan echt niet goed zijn!quote:Op donderdag 18 april 2013 11:34 schreef Drommeldaris het volgende:
MMA, gruwelijke compilaties hier:
en hier:
De 2e heeft best wel sicke shit erin trouwens, de eerste is gewoon gruwelijk mooi ge-edit.
Die laatste boy zie je ook in de 2e video. Fedor Emilianenko, gast is zo bruut om in actie te zienquote:Op donderdag 18 april 2013 11:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat eerste filmpje ook... Sommige klappen... Kan echt niet goed zijn!
Ja, maar in de gym zijn vaak alleen maar van die beta klasjes!quote:Op donderdag 18 april 2013 11:36 schreef kaasplankje het volgende:
Bij ons hebben ze van die bokszak beuk klasjes, alleen zetten die chicks nu al de deur weer open naar onze ruimte, zit ik naar dat geschreeuw te luisteren ipv Slam FM.
Ja, ken hem wel idd... Gast heeft ook een beste reputatie... Had toen ook zon megalange winstreak totdat hij een keer in zo'n armklem van iemand liep!quote:Op donderdag 18 april 2013 11:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die laatste boy zie je ook in de 2e video. Fedor Emilianenko, gast is zo bruut om in actie te zien
Hij is bijna een decade lang de beste geweest (desondanks hij niet in UFC uitkwam maar alleen in Pride heeft hij wel diverse grote namen verslagen uit de UFC). Je kan niet voor eeuwig de beste zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ja, maar in de gym zijn vaak alleen maar van die beta klasjes!
[..]
Ja, ken hem wel idd... Gast heeft ook een beste reputatie... Had toen ook zon megalange winstreak totdat hij een keer in zo'n armklem van iemand liep!
Cees tegen Bigfootquote:Op donderdag 18 april 2013 11:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Was zelf altijd wel "fan" van Overheem, maar die gast spuit teveel shit in zijn donder. Als hij iets minder groot was en iets meer uithoudingsvermogen had was hij alleen maar sterker geweest volgens mij.
quote:Op donderdag 18 april 2013 11:51 schreef Kerol het volgende:
wie eet zn poep hier wel eens op als die ziet dat er nog draadjes inzitten?
Gevecht leek nergens op idd!quote:Op donderdag 18 april 2013 11:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Cees tegen Bigfoothuilen met de pet op
quote:
dat is nep manquote:
Doe deze al zo'n 1.5 jaar, traint glutes, onderrug, adductors, quads, etc. Als je echt hard gaat op het middenstuk train je je hams ook mooi mee. Afsluiten met crunches en window wipers.quote:
mm oke even kijken, maar ik wil liever niet te grote benen krijgen.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Doe deze al zo'n 1.5 jaar, traint glutes, onderrug, adductors, quads, etc. Als je echt hard gaat op het middenstuk train je je hams ook mooi mee. Afsluiten met crunches en window wipers.
Snap ik, vind ik zelf ook niet mooi. Maar dankzij het hoge tempe en het ontbreken van weerstand zoals gewichten krijg je mooie lange, droge spieren.quote:Op donderdag 18 april 2013 12:34 schreef Seam het volgende:
[..]
mm oke even kijken, maar ik wil liever niet te grote benen krijgen.
Kijk nu heb je me overtuigd!quote:Op donderdag 18 april 2013 12:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Snap ik, vind ik zelf ook niet mooi. Maar dankzij het hoge tempe en het ontbreken van weerstand zoals gewichten krijg je mooie lange, droge spieren.
Het zal ongeveer 700-800 kcals zijn. Kip is 110/23,5/0/1,5 per 100 gr. en de rest een beetje erbij. Ik ben tijdelijk gestopt met het tellen omdat ik vrijwel elke dag dezelfde hoeveelheden eet en ik ondertussen al 50 excel sheets heb die exact hetzelfde zijn. Ik hou de kip op een bepaald niveau samen met de groenten en de kleine kcals zoals saus zijn irrelevant.quote:Op donderdag 18 april 2013 10:24 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Yuri, heb je ook de macro's en de cals erbij?
Noh G. Ik zorg dat mijn voeding goed is en daarnaast neem ik een test kuur. Pak zo'n 5 kilo terwijl ik FOK!quote:Op donderdag 18 april 2013 13:04 schreef Panzermaus het volgende:
Yuri ik mag hopen dat je naast al die boeken- en Excelwijsheid ook nog gewoon als een animal traint en well underway naar aesthetic kingdome come bent. Time's ticking brah.
OCD much?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het zal ongeveer 700-800 kcals zijn. Kip is 110/23,5/0/1,5 per 100 gr. en de rest een beetje erbij. Ik ben tijdelijk gestopt met het tellen omdat ik vrijwel elke dag dezelfde hoeveelheden eet en ik ondertussen al 50 excel sheets heb die exact hetzelfde zijn. Ik hou de kip op een bepaald niveau samen met de groenten en de kleine kcals zoals saus zijn irrelevant.
Ga het vandaag weer eten trouwens.
Lift jij nu wel of niet? Er zijn steeds meer mensen hier waarvan ik niet meer zeker weet of ze wel liften.quote:
Holy shit bro, ik weet niet of dit real life is.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:14 schreef 16meter het volgende:
Vergeet die beef jerky inkoopactie.
Biltong heeft betere macro's (geen suiker!) en is goedkoper.
http://www.biltongcompany.co.uk/products/original_biltong.html
10% extra met voucher code 'freetong'
Verder komt dit uit de UK, zonder verzendkosten en ben je niet afhankelijk van een of andere tussenperoon.
Dit was echt te verwachten die opmerking... anders wordt je even origineel ;-)quote:Op donderdag 18 april 2013 13:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zegt diegene die niet eens lift.
Ja ik lift welquote:Op donderdag 18 april 2013 13:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lift jij nu wel of niet? Er zijn steeds meer mensen hier waarvan ik niet meer zeker weet of ze wel liften.
Oh well, dat mag de pret niet drukken. Hier is de aesthetic song van vandaag.![]()
Dus nu stop je met liften?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
Even geheel offtopic wat gym betreft... Deze man heeft een opdracht binnen weten te slepen voor een jaar vanuit mijn eigen bedrijf, so I'm one happy fucker today!
Wat voor opdracht heb je gefixed?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit was echt te verwachten die opmerking... anders wordt je even origineel ;-)
[..]
Ja ik lift welNet zoals dat ik Squat, en gewoon benchpress, en alles doe wat iedereen hier ook doet
Even geheel offtopic wat gym betreft... Deze man heeft een opdracht binnen weten te slepen voor een jaar vanuit mijn eigen bedrijf, so I'm one happy fucker today!
Specifiek project bestaande uit 2 onderwerpen die door mij alleen opgepakt gaan worden en waar ik ook de volledige verantwoordelijkheid over heb en medewerkers over inlicht.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat voor opdracht heb je gefixed?
Het is iets anders dan beef jerky, he. Wel vergelijkbaar (gedroogd rundvlees).quote:Op donderdag 18 april 2013 13:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Holy shit bro, ik weet niet of dit real life is.![]()
¤ 33,67 voor een kilo beef jerky en je kunt ook nog kiezen of je het met vet of zonder vet wilt.![]()
Thanks broer.
meeste mensen hier liften niet iddquote:Op donderdag 18 april 2013 13:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Lift jij nu wel of niet? Er zijn steeds meer mensen hier waarvan ik niet meer zeker weet of ze wel liften.
Bokszak is een veel intesievere en leukere cardio dan fietsen of andere levensmoedeloze cardioapparatuurquote:Op donderdag 18 april 2013 11:36 schreef kaasplankje het volgende:
Bij ons hebben ze van die bokszak beuk klasjes, alleen zetten die chicks nu al de deur weer open naar onze ruimte omdat het anders te warm is binnen, zit ik naar dat geschreeuw te luisteren ipv Slam FM.
Dit wil de media je doen geloven, het is de mooiste sport die er is te wereld, voetbal de leukste en vechtsport de mooiste.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Njah de sport als om gewoon te beoefenen wel, maar idd die hele crimi/tokkie cultuur eromheen. Sowieso als je competitie gaat vechten lijkt het me zeer ongezond al die klappen op je hersenpan. Ik heb echt het gevoel dat je het merkt aan het praten van al die ervaren pro vechters. DIkke respect voor die mensen, maar er zijn echt wat hersencellen goed geraakt meestal.
Vechtsport en een baan/opleiding op niveau is niet te combineren. Heb 5 jaar lang wedstrijden gebokst en na een tijdje ben je die blauwe ogen,gebroken neuzen en hersenschuddingen na een wedstrijd echt zat. Nu zijn ook hoofdbeschermers in het amateurboksen afgeschaft dus het wordt nu nog ongezonder.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:28 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Bokszak is een veel intesievere en leukere cardio dan fietsen of andere levensmoedeloze cardioapparatuur
[..]
Dit wil de media je doen geloven, het is de mooiste sport die er is te wereld, voetbal de leukste en vechtsport de mooiste.
Je heb gelijk dat er niet allemaal lievelingtjes zitten op de tribune en rondom de ring bij evenementen maarja bij hockey heb je ook belastingonlopers en bij voetbal packiesverkopers op de tribune
Gwn kaluh kop vzn de annabowluhquote:Op donderdag 18 april 2013 13:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat voor gel gebruiken jullie tijdens het pompen? Mijn haar blijft nooit zitten en na mijn workout zie ik eruit of ik net 3 hoeren heb zitten neuken
Word je daar nou echt kaal van of moet je ook al uit jezelf kaal worden? Al die gasten die ik ken die aan de AAS zitten hebben wel last van een terugtrekkende haarlijn en kaalheidquote:
Gelwax van de Hema, niet alleen tijdens de workout trouwensquote:Op donderdag 18 april 2013 13:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat voor gel gebruiken jullie tijdens het pompen? Mijn haar blijft nooit zitten en na mijn workout zie ik eruit of ik net 3 hoeren heb zitten neuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |