Ben niet boos, slechts teleurgesteld.quote:
sorry, volgende keer zal ik sneller dan 4min zijnquote:Op donderdag 18 april 2013 00:29 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ben niet boos, slechts teleurgesteld.
ik was ondertussen al bezig met stelenquote:Op donderdag 18 april 2013 00:29 schreef IrCute het volgende:
[..]
sorry, volgende keer zal ik sneller dan 4min zijn
bitchquote:Op donderdag 18 april 2013 00:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik was ondertussen al bezig met stelen
ik zat er ook al aan te denken inddquote:Op donderdag 18 april 2013 00:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik was ondertussen al bezig met stelen
proteineshake eruit?quote:Op donderdag 18 april 2013 00:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gelukkig krijg ik in 4 min heel wat klaar...
Blessure of geen blessure het was net vuurwerk!!quote:
nice man.. Nice volgende keer foto maken van jouw jizz op foto van mijn been.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Blessure of geen blessure het was net vuurwerk!!
Wtfquote:Op donderdag 18 april 2013 00:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
nice man.. Nice volgende keer foto maken van jouw jizz op foto van mijn been.
Allebei.quote:Op donderdag 18 april 2013 00:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wtf![]()
Is dit een tip of een uitdaging?
pure mass shake's.quote:Op woensdag 17 april 2013 09:20 schreef seto het volgende:
ik ga voor de 2de keer kuren
Blijft mooi dat DBB.
quote:Op donderdag 18 april 2013 01:31 schreef RickoKun het volgende:
Iemand picca van fantastick? #voelmestout
Waarom raad niemand die jongen de Jesse vd Velde testostoronshake aan?quote:Op woensdag 17 april 2013 09:20 schreef seto het volgende:
ik ga voor de 2de keer kuren
Blijft mooi dat DBB.
Jesse van der Velde, ik hoopte al op zo`n reactie.quote:Op donderdag 18 april 2013 07:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom raad niemand die jongen de Jesse vd Velde testostoronshake aan?
Sowieso iedere ochtend half 6 op om bare hands op buffels te jagen.quote:Op donderdag 18 april 2013 08:27 schreef no1uknow het volgende:
Lekker, al de derde ochtend om 7 uur/half 8 uit mezelf wakker worden terwijl ik er nog lang niet uit hoef.
Snijden ze dat? Ik dacht altijd dat ze hem trokkenquote:Op donderdag 18 april 2013 09:13 schreef VMSDKR het volgende:
Zometeen verstandskies #2 weg laten snijden. Fak.
Beiden. Ze snijden wat tandvlees weg en trekken hem daarna.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Snijden ze dat? Ik dacht altijd dat ze hem trokken
Hangt er toch ook vanaf hoe hij groeit? Bij mij konden ze gewoon getrokken worden.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Beiden. Ze snijden wat tandvlees weg en trekken hem daarna.
Stelt echt niets voor
Ik had gisteren allemaal eten in mn tandvlees ze zitten, had eerder die dag een vulling gekregen en ze hadden zo'n metalen omhulsel kaolodiep in mn tandvlees gedruktquote:Op donderdag 18 april 2013 09:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Beiden. Ze snijden wat tandvlees weg en trekken hem daarna.
Stelt echt niets voor
Hij ligt overdwars.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Snijden ze dat? Ik dacht altijd dat ze hem trokken
Niks zo shit als tand en/of oorpijn. (ojah en slijmbeursontsteking in je schouder als je net lekker aan trainen bent).quote:Op donderdag 18 april 2013 09:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hij ligt overdwars.
Ingreep zelf stelt niet zoveel voor, maar de laatste keer heb ik een dag op bed gelegen met helsche napijnen, toen de verdoving uitwerkte zeg maar.
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb trouwens nog een gerecht ter inspiratie voor mu cutbroeders in du struggles. Relatief simpel, maar erg delicaat.
Wat heb je nodig:
- kip (ik had 600 gr.)
- (gesneden) champignons
- een halve rode paprika
- een halve ui
- sla uit zo'n mini-zakje (portie)
- pittige ketjap (optioneel)
- peper, zout en shoarmakruiden (zo'n grote bus heb ik)
- Yil'driz sauzen
Snij de kip in dunne reepjes en doe er wat shoarmakruiden overheen, niet teveel want het is anders erg overheersend. Snij vervolgens de ui in halve rondjes en de rode paprika in reepjes van 1-2 cm lang. Doe de champignons, de uien en de paprika in en pan met een klein klontje (gras)boter. Zet het op laag vuur zodat het mooi langzaam zacht en lekker kan worden, laat dit 10-15 min zo staan. Hierna wat olijfolie in de wok/pan en de kip erin, vervolgens wat peper eroverheen strooien en laten bakken. Wanneer het bijna klaar is zout toevoegen en eventueel (pittige) ketjap. Verspreid de sla alvast over het bord. Als de kip bijna klaar is de groenten toevoegen, even snel doorroeren en serveren op het bord. Vervolgens een beetje van alle vier Yil'driz sauzen eroverheen, want Yil'driz sauzen zijn echt baas en gigantisch lekker.
Resultaat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal doe ik altijd een poosje over m'n maaltijden omdat het meestal plain simple is, maar dit heb ik zo op.
--
En m.b.t. fappen op vrouwen: dat bepaal ik pas nadat ik op zijn minst een fatsoenlijke foto gezien heb.
Lekkere gymchick weer![]()
Haha true, true. Sterkte in deze zware tijden broeder.quote:Op donderdag 18 april 2013 09:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Niks zo shit als tand en/of oorpijn. (ojah en slijmbeursontsteking in je schouder als je net lekker aan trainen bent).
sinds ik quarter squats doe maak ik...quote:Op donderdag 18 april 2013 10:05 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen wordt er op Tumblr gewoon gesquat.
quote:Op woensdag 17 april 2013 22:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb trouwens nog een gerecht ter inspiratie voor mu cutbroeders in du struggles. Relatief simpel, maar erg delicaat.
Wat heb je nodig:
- kip (ik had 600 gr.)
- (gesneden) champignons
- een halve rode paprika
- een halve ui
- sla uit zo'n mini-zakje (portie)
- pittige ketjap (optioneel)
- peper, zout en shoarmakruiden (zo'n grote bus heb ik)
- Yil'driz sauzen
Snij de kip in dunne reepjes en doe er wat shoarmakruiden overheen, niet teveel want het is anders erg overheersend. Snij vervolgens de ui in halve rondjes en de rode paprika in reepjes van 1-2 cm lang. Doe de champignons, de uien en de paprika in en pan met een klein klontje (gras)boter. Zet het op laag vuur zodat het mooi langzaam zacht en lekker kan worden, laat dit 10-15 min zo staan. Hierna wat olijfolie in de wok/pan en de kip erin, vervolgens wat peper eroverheen strooien en laten bakken. Wanneer het bijna klaar is zout toevoegen en eventueel (pittige) ketjap. Verspreid de sla alvast over het bord. Als de kip bijna klaar is de groenten toevoegen, even snel doorroeren en serveren op het bord. Vervolgens een beetje van alle vier Yil'driz sauzen eroverheen, want Yil'driz sauzen zijn echt baas en gigantisch lekker.
Resultaat:Yuri, heb je ook de macro's en de cals erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal doe ik altijd een poosje over m'n maaltijden omdat het meestal plain simple is, maar dit heb ik zo op.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op donderdag 18 april 2013 10:05 schreef Ethanolic het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen wordt er op Tumblr gewoon gesquat.
Niks mis met die pussy.quote:Op donderdag 18 april 2013 11:18 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren bij WWE geweest, deze gast is echt een beest in het echt:
[ afbeelding ]
Inb4 Black Genetics
Die chick was ook best nice trouwens, maar erg klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |