Hommoquote:
Ja, onwerkelijk wel.. beetje zelfde als een echte droom die zo realistisch isquote:Op donderdag 18 april 2013 13:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nou zelfs toen ik geheel wakker was dacht ik t nog.. Zelfs net nog ff tijdens t eten
Mja i see the difference idd
gespierd is sowieso lelijk. Bij mannen en vrouwen.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar ik snap persoonlijk echt niet, dat je dat afgetrainde er niet veel beter uit vindt zien, dan die foto die jij post.
Ik zit er ook wel tussenin maar dan aan de minder gespierde kant zeg maarquote:Op donderdag 18 april 2013 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zit tussen wise en panzer ingulden middenweg.
mond houden flikkertje..Toen jij me pijpte hoorde ik je niet klagen.quote:
Ik kan er wel inkomen hoor. Ik vind dat je ook té gespierd kan zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar ik snap persoonlijk echt niet, dat je dat afgetrainde er niet veel beter uit vindt zien, dan die foto die jij post.
Amen bro.. Amenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hommo
[..]
Ja, onwerkelijk wel.. beetje zelfde als een echte droom die zo realistisch is
Shitquote:Op donderdag 18 april 2013 13:16 schreef wise het volgende:
[..]
mond houden flikkertje..Toen jij me pijpte hoorde ik je niet klagen.
Dit snap ik dan nietquote:Op donderdag 18 april 2013 13:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik zit er ook wel tussenin maar dan aan de minder gespierde kant zeg maar.
ik hou ook van dikkies jaquote:Op donderdag 18 april 2013 13:16 schreef wise het volgende:
[..]
gespierd is sowieso lelijk. Bij mannen en vrouwen.![]()
Gelukkig persoonlijke smaak
Verkleed als Fred Flinstone met zo'n kaologrote ham de club in lopenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan, daarna gaan we lekker ham hindaclub.
quote:
Waarom?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Amen bro.. Amen
Ik heb zo'n gevoel dat dit een mooie, fijne, goede dag gaat worden.. Vraag me niet waarom![]()
Over smaak valt niet te twisten inderdaad.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:16 schreef wise het volgende:
[..]
gespierd is sowieso lelijk. Bij mannen en vrouwen.![]()
Gelukkig persoonlijke smaak
Kan wel ja maar dat komt maar zeer weinig voor naar mijn mening.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:16 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik kan er wel inkomen hoor. Ik vind dat je ook té gespierd kan zijn.
Kan uberhaupt niet klagen met iets in mijn mondquote:
Beetje vaag. Maar wat ik bedoel: Ik ben lang niet zo gespierd als panzer, maar ook zeker niet stevig. Gewoon dun zeg maar.quote:
Moest lachenquote:
Haha ecto.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Beetje vaag. Maar wat ik bedoel: Ik ben lang niet zo gespierd als panzer, maar ook zeker niet stevig. Gewoon dun zeg maar.
Zosk de miesliert*quote:Op donderdag 18 april 2013 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moest lachen![]()
Soort Zosk eigenlijk dus
Oh als ik in de sportschool ben zie ik er genoeg lopen die naar mijn mening té gespierd zijn. Ik vind panzer op het randje zitten.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:18 schreef Piye het volgende:
[..]
Over smaak valt niet te twisten inderdaad.
[..]
Kan wel ja maar dat komt maar zeer weinig voor naar mijn mening.
Die * was wel noodzakelijkquote:Op donderdag 18 april 2013 13:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zosk de miesliert*.
*een sliertje mie
Appelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben zelf ook ecto as fuck hoor.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:20 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jup. Maar ik ben sinds februari aan het trainen om iets groter te worden.
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zosk de miesliert*.
*een sliertje mie
Oh godverdommequote:Op donderdag 18 april 2013 13:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Appel
Kijk eens in m'n fobo jongen? Speciaal voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |