Bazenpotenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Meerkoeten hebben echt ranzige poten trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou haar domineren en een soort krolse katgeluiden laten makenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zou liefkozend met de rug van mijn hand over haar wangetjes aaien en haar met grote ogen aankijken
Neushoorn lijkt me lastig met die vadsige huid van ze.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dunno, vraag me sowieso af of je in principe niet elk dier kunt eten (als hij niet ziek of giftig is). Zou je bijv. een neushoorn kunnen eten? Of een giraffe? Een zwaan?
Ik zie niet in waarom niet. Ik denk wel dat herbivoren lekkerder zijn dan carnivoren.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dunno, vraag me sowieso af of je in principe niet elk dier kunt eten (als hij niet ziek of giftig is). Zou je bijv. een neushoorn kunnen eten? Of een giraffe? Een zwaan?
Vast welquote:Op donderdag 18 april 2013 13:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat zou ik pas toen wanneer ze denkt dat ik volledig onschuldig benquote:Op donderdag 18 april 2013 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou haar domineren en een soort krolse katgeluiden laten maken
Bij de eerst gewisselde blik dus?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zou ik pas toen wanneer ze denkt dat ik volledig onschuldig ben
Mensen die onder een steen leven.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:31 schreef Modus het volgende:
Denken dat dat Panzer is op die foto in dit topic..
Zolang je maar toegewijd bent mag je alles gebruiken in mijn nederige opinie.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Bedoelde mezelf hoor, ik vind het wel dope dat je zo toegewijd bent. Maar ik meen gelezen te hebben dat je ook steroiden gebruikt (weet niet of dat serieus was), dat vind ik dan weer niet zo'n goed idee.
Geloofde jij direct dat ik onschuldig was?quote:
lol, met mijn piemel in je mond kan je niet eens ademenquote:Op donderdag 18 april 2013 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan uberhaupt niet klagen met iets in mijn mondook niet met jouw piemel
sukkel
heb je pencildick?quote:Op donderdag 18 april 2013 13:35 schreef wise het volgende:
[..]
lol, met mijn piemel in je mond kan je niet eens ademen
Ja. Gelijk, maar na je eerste woorden niet meerquote:Op donderdag 18 april 2013 13:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geloofde jij direct dat ik onschuldig was?
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
heb je pencildick?
[..]
Ja. Gelijk, en na je eerste woorden niet meer
gevogeltequote:Op donderdag 18 april 2013 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt een droomvrouwsrs
[..]
Dat is toch eten wat WD wel eens eet?
Meerkoet![]()
waterhoen
Laten we Eliza regelen :Squote:Op donderdag 18 april 2013 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]I love it when you talk like this :$
Nee kip.quote:
eyeliner potloodquote:
van kip krijg je tieten, zit stofje in.quote:
Oh HELL yeahquote:
Uiteraard, je kunt ook mensen eten tenslottequote:Op donderdag 18 april 2013 13:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zoiets wel:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zeggen dat dat vlees op je hand onder je duim het lekkerst isquote:Op donderdag 18 april 2013 13:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Uiteraard, je kunt ook mensen eten tenslotte
Nou ik zal sowieso de laatste zijn om tegen mensen te zeggen dat ze geen drugs moeten gebruiken.quote:Op donderdag 18 april 2013 13:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zolang je maar toegewijd bent mag je alles gebruiken in mijn nederige opinie.Als je Ferrari kunt rijden moet je vooral niet in een Corsa blijven rondgolven.
Jij bent Kirill Chayka? http://topfitguys.blogspo(...)tribute-to-zyzz.htmlquote:Op donderdag 18 april 2013 13:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mensen die onder een steen leven.
quote:Op donderdag 18 april 2013 13:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zoiets wel:
[ afbeelding ]Jouw tepels zijn ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |